Dejkoooo Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 živjo! imam problem pri suzukiju dr 650. pri vožnji, ko se recimo vozim pri 3000 obratih, pa dam gas do konca mi nekaj zacvili v motorju. občutek je kot da bi sklopka zdrsela. obrati narastejo, motor pa ne potegne kot bi moral. vsaj glede na to kako se obrati dvignejo, motor praktično negre nikamor. kolikor sem se menil z mehaniki to ni sklopka, ker je ni slišat ampak samo drsi. zravn cviljenja je pa še mogoče malo zobnike slišat. v klanec ni problema speljat tudi če sva dva gor, se normalno spelje. sej ga nebom sam popravljal, ker se v 4-taktne motorje ne razumem kaj dost. mehanik pa ima komaj čez 2 tedna čas in me kar skrbi kaj bi bilo lahko narobe. je imel kdo podoben primer?? hvala v naprej lp
hajamoto Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 Potrebujem nekoga, ki bi mi naredil balanco. Najraje iz Aluminija lahko pa tudi Fe. Kdo koga pozna?
Barracuda Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 živjo! imam problem pri suzukiju dr 650. pri vožnji, ko se recimo vozim pri 3000 obratih, pa dam gas do konca mi nekaj zacvili v motorju. občutek je kot da bi sklopka zdrsela. obrati narastejo, motor pa ne potegne kot bi moral. vsaj glede na to kako se obrati dvignejo, motor praktično negre nikamor. kolikor sem se menil z mehaniki to ni sklopka, ker je ni slišat ampak samo drsi. zravn cviljenja je pa še mogoče malo zobnike slišat. v klanec ni problema speljat tudi če sva dva gor, se normalno spelje. sej ga nebom sam popravljal, ker se v 4-taktne motorje ne razumem kaj dost. mehanik pa ima komaj čez 2 tedna čas in me kar skrbi kaj bi bilo lahko narobe. je imel kdo podoben primer?? hvala v naprej lp S kot si? Piši na PM... daneb, thumper, Urbii in 1 other 1 3
Guest Ajdemi Popuši Objavljeno Marec 24, 2011 Opozori Objavljeno Marec 24, 2011 S kot si? Piši na PM... Kaj je to taka strašna skrivnost ? Mislim ... brbranka, Urbii in daneb 3
alen1 Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Pozdrav Moj virago 535 ima sedaj 20000km in nekaj malega. Tam nekje pri 25000 oz. ob koncu sezone nameravam peljat k mehaniku, da pregleda celoten motor, menja olja... Kupljen je bil druge roke, prejšni lastnik pa je pred kratkim menjal olje, filter in pa očistil filter zraka. Na kaj moram bit bolj pozoren? Motor bi pejal k mehanuku, ki drugače dela na yamaha servisu želel bi pa, da pregleda vse kar se pač da. Rad bi bil 100% da je z motorjem vse uredu. Kaj se sicer pri takšnih motorjih menja in približni kdaj? Hvala
Bremzer Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Pozdrav Moj virago 535 ima sedaj 20000km in nekaj malega. Tam nekje pri 25000 oz. ob koncu sezone nameravam peljat k mehaniku, da pregleda celoten motor, menja olja... Kupljen je bil druge roke, prejšni lastnik pa je pred kratkim menjal olje, filter in pa očistil filter zraka. Na kaj moram bit bolj pozoren? Motor bi pejal k mehanuku, ki drugače dela na yamaha servisu želel bi pa, da pregleda vse kar se pač da. Rad bi bil 100% da je z motorjem vse uredu. Kaj se sicer pri takšnih motorjih menja in približni kdaj? Hvala Ne si delat nepotrebnih stroškov.Ni kaj prav posebnega za pregledovat na trem motorju - razen mogoče pregledat zavore spredaj in zadaj,nastavit ventile,zamenjat vse filtre,zavorno tekočino in mogoče še pregledat gumi membrane v obeh vplinjačih.Sicer pa samo vozi to je motor,ki je bil svoj čas najbolj prodan motor in nima nekih man razen sklopka zaganjača,ki zelo rada crkne! special749, bmw, daneb in 1 other 3 1
alen1 Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Kako je pa z vožnjo v dveh? Večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 140kg, ko sva gor v dveh.
Tomozuki Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Če bo še kdo isto zadevo bral pod "akumulator, akumulatorji" se opravičujem, ampak rad bi imel čimveč informacij. Aku se mi je izpraznil, kupil sem novega (neka kitajska firma Huitong), prižgale so se indikacijske lučke, štarter pa je samo bolil v prazno (podoben zvok kot hupa od avtomatika). Potem sem šel do kolega in probal zadevo z njegovim akumulatorjem iz Pegasoja. Vem, da se bo to zdaj slišalo totalno blont in glupo (nekak tak se tudi počutim), ampak zadeva ima ravno obrnjena pola in priklopil sem jih na napačna kabla. Torej, - na aku in + kabel, + na aku in - kabel sem povezal, med njima se je rahlo zaiskrilo in fertik. Obrnem ključ in nobena lučka ne sveti. Takoj opazim, da sem naredil napako, vzamem Huitonga, ga pravilno vstavim noter in probam s pravo vezavo. Nič. Pregledam prozorne varovalke in nobena ni bila poškodovana. Motor ima pa še eno dodatno, na kateri nič ne piše, kam spada, je pa verjetno glavna (30A, oznaka na njej pa znak →│─│← ). Ni prosojna, je črne barve (s tremi nogicami), zato sploh ne vem, če je možno, da je poškodovana ali ne. Skratka, motor je mrtev, niti urica ne dela. Vzamem bencinski tank dol, da pogledam kam gre črni kabel in ugotovim, da se konča na štarterju. Kam gre elektrika naprej, pa ne vem. Pogooglal sem že nekaj strani, opazim, da je en na Z750 naredil isto napako in simptomi so poplnoma isti, ampak mu noben ni odgovoril (kar mi je logično, ker se to pač ne dela). Torej, če je kakšen električar med vami, ga lepo prosim, če mi poda kak konstruktiven odgovor. Hvala že v naprej! P.S.: Po komentarjih sem zasledil tudi, da je še ena varovalka na solenoidu, ampak nimam pojma, kje se zadeva nahaja. malakai 1
Tomozuki Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Se mi zdi, da sem našel ta solaroid. Noter je bila 30A varovalka s pretrgano žičko. Grem po novo in poročam dalje.
Tomozuki Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Okej, zdaj zadeva dela, še vedno pa ne vžge. Oglaša se samo tisti čuden zvok, kot da bi na kvizu narobe odgovoril na vprašanje. Prešvoh aku? Vzel sem namreč isto varianto kot sem imel, samo, da prejšnji je bil Yuasa, novi pa MiGM. Oba imata iste oznake YZT-12S. Je še kak drugi "keč" možen?
Bremzer Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Okej, zdaj zadeva dela, še vedno pa ne vžge. Oglaša se samo tisti čuden zvok, kot da bi na kvizu narobe odgovoril na vprašanje. Prešvoh aku? Vzel sem namreč isto varianto kot sem imel, samo, da prejšnji je bil Yuasa, novi pa MiGM. Oba imata iste oznake YZT-12S. Je še kak drugi "keč" možen? Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm: Lowrenc, tucko, Sharko in 14 others 8 9
Popularna objava danci1973 Objavljeno Marec 26, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm: Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... D. Urbii, special749, malakai in 11 others 13 1
motofrik Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 A ti sploh ne vrti starterja? Mogoče nimaš v redu nafilanega akomulatorja... A na porivanje pa vžge?
AgainstMe Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 Potem pa podloži za 3cm fedre in daj gor gume z večjim presekom. Ampak vedi, da navaden avto ni narejen za vožnjo 70 po makadamu, tudi če ga dvigneš. Slej kot prej ti bodo šli končniki in roke. Bolj splača se ti kupit rabljenega terenca (Feroza, Jimmy, Legacy). Plus tega vedi, da zadeve ne boš mogel homologirat in v primeru kontrole, ali še hujše, nesreče, ti zavarovalnica ne bo dala niti centa.
snetkladu Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 živjo! Imam ktm exc 250 in imam problem pri vožnji z prvo prestavo. Ko se motor v prvi prestavi zvrti malo več kot na polovico obratvo mi vrže v nevtralno ali pa celo kar v drugo prestavo. Ima kod izkušnje s tem?
k0ci Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 pomoje je defekten tisti fedrček ki drži prestavni boben (ali kako se reče tistemu valju z utori ki premika zobnike) na mestu oz. v brzini
alen1 Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 Na to vprašanje še nisem dobil odgovora, če lahko kdo kaj svetuje: Kako je pa z vožnjo v dveh? Večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 140kg, ko sva gor v dveh. Ob priliki me zanima še nekaj glede naslona sopotnika. Kako je tista "gobica" pritrjena? Potrebna bi bila menjave vendar ne vem kako jo odstranit.
simonsi Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 (popravljeno) včeraj sem hotel malo zalaufat svojo r1 po dolgem spanju, je stala pri miru brez pipanja vsaj ene 4-5 mesecev no, vžge v prvo za par sekund pol pa crkne. mene malo stisne, ker tudi po verglanju ni dajala znakov življenja. zapeljem nazaj v garažo, pa rezervar dol. in takoj ko odklopim cevko za bencin se ven ulije samo voda :wacko: skupno je bilo v rezervoarju in celem sistemu sigurno kake dva dcl vode oz. kondenza. in pol je bilo treba vse podret v prafaktorje, očistit in osušit. upam da bo zdaj delalo to se mi ni še pri nobenem motorju zgodilo, tukaj pa mislim da je bil problem v gumirani ponjavi s katero je bila pokrita ves čas in se je nabiral kondenz v napol praznem rezervarju. to je bilo prvič da sem imel motor ves čas pokrit s kako ponjavo. ponavadi samo deka ali rjuha Popravljeno Marec 27, 2011. Popravil simonsi
MihaJ Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 Ali ima R1 te generacije kovinski tank? Poglej, da ni zarjavel, če ga slučajno ima. Če je res bilo toliko kondenza, potem tudi rja najbrž ni daleč. Sem imel en tak primer, ko je prijatelj kupil rabljen motor nedolgo nazaj in ker je motor očitno nekaj časa stal v vlažni garaži pri prejšnem lastniku, je iz bencinskega filtra ven tekel rjav bencin, ko sem ga zamenjal.
trojan69 Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 jJaz motor pokrivam z belo kopreno, ki se jo uporablja na vrtu, da ptiči in ostale zadeve ne pojejo semen in skozi katero do zemlje pride dež. Motor ščiti pred prahom in zelo dobro prepušča zrak-ni kondenza,
simonsi Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Ali ima R1 te generacije kovinski tank? Poglej, da ni zarjavel, če ga slučajno ima. Če je res bilo toliko kondenza, potem tudi rja najbrž ni daleč. rezervoar je kovinski ampak kot nov znotraj, pa nikjer nobene rje ali rjave vode, je bila čist lepa, skoraj pitna
Tomozuki Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm: Hvala, to bom googlal nazadnje Je tudi največji problem motor do mehanika spravit, ker nimam ne kombija, ne prikolice. Poganjam se pa z njim bolj težko... :unsure: Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... D. Glede na naslov teme, se vsekakor strinjam :yes: .) A ti sploh ne vrti starterja? Mogoče nimaš v redu nafilanega akomulatorja... A na porivanje pa vžge? Kaj vem, kako izgleda, če se štarter vrti Načeloma spušča neke zvoke (podobne kot hupa od avtomatika), ko stisnem na vžig. Nazadnje, ko sem ga zapeljal v garažo je še vse lepo delalo. Da bi se štarter demoliral sam od sebe? Pomoje je res akumulator. Problem je samo, da sem ga kupil pri Velogu, ki ima odpiralni čas od 8:00 - 16:00. Ravno takrat, ko delam Bom si moral očitno porodniško vzet, da bom uspel vse to zrihtat. Hvala za odgovore!
danci1973 Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Kaj vem, kako izgleda, če se štarter vrti Načeloma spušča neke zvoke (podobne kot hupa od avtomatika), ko stisnem na vžig. Nazadnje, ko sem ga zapeljal v garažo je še vse lepo delalo. Da bi se štarter demoliral sam od sebe? Pomoje je res akumulator. Problem je samo, da sem ga kupil pri Velogu, ki ima odpiralni čas od 8:00 - 16:00. Ravno takrat, ko delam Bom si moral očitno porodniško vzet, da bom uspel vse to zrihtat. Hvala za odgovore! Starter lahko 'zapika'... Si že poskusil s kabli priklopit dodaten akumulator (iz avta)? Pri tem pazi na + in -... D. PS: Če nimaš kablov, lahko pridem tudi jaz naokoli, pa poskusiva. Lahko tudi zmeriva akumulator. babilon 1
Urbii Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 (popravljeno) Na to vprašanje še nisem dobil odgovora, če lahko kdo kaj svetuje: Ob priliki me zanima še nekaj glede naslona sopotnika. Kako je tista "gobica" pritrjena? Potrebna bi bila menjave vendar ne vem kako jo odstranit. Zdravo, eni so prišraufani drugi pa mislim da samo prileplenjeni. Če ni vijakov na notranji strani kufra potem je naslon prilepljen. Kako stran... verjetno ne bo šlo drugače kot da najprej nagrobo odrežeš čim bližje kovčku pa potem previdno z kakim ostrim dletom dokončno dol spraviš ali kaj v tem smislu. lp U Popravljeno Marec 28, 2011. Popravil Urbii
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se