Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Vija za zmes goriva in zraka nastavljaj pri ogretem motorju in tako, da ga najprej pritegneš tako, da bodo obrati malenkost padli. Ta položaj si zapomni. Nato vijak odvij, da obrati zopet padejo in si položaj zapomni. Najboljša nastavitev bi naj bila nekje vmes med tema dvema položajema.

lp A

"Pravilno" nastaviš vplinjače samo na en način in to tako da jih NAJPREJ sinhroniziraš (z pripravo za sinhroniziranje) vijake za mešanico zapreš (blago priviješ do konca) in nato odpreš vse(odvisno od števila vplinjačav:2,3,4,6) enako na ca 2-3 obrate.Nato izmeriš CO na koncu izpušne cevi ta naj bi bil med ca 3-3,5 CO po potrebi vse vijake enako zapreš ali odpreš.Še bolj natančno je če imaš na izpušnem kolektorji možnost merjenja vsakega cilindra posebej !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom sem spraševal o osni obremenitvi. in sicer večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 150kg, ko sva gor v dveh. Koliko je takšna obremenitev priporočljica in kje se čutijo posledice? Govorimo pa o virago 535.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred časom sem spraševal o osni obremenitvi. in sicer večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 150kg, ko sva gor v dveh. Koliko je takšna obremenitev priporočljica in kje se čutijo posledice? Govorimo pa o virago 535.

Če je nosilnost motorja večja, potem ni težav, poglej v navodila kolikšna je nosilnost. Kje naj bi se čutile posledice je težko rečt, bolj obrabiš zavore, ker moraš večjo maso ustavit, mogoče ležaji malo bolj trpijo, pa gume se malo bolj znucajo. Če ne voziš ravno off-roada v dvoje, ne bi smelo biti kakih težav.

Glede trdote: a ti motor širi krivuljo v ovinku, torej ne drži smeri ampak sili izven ovinka? Ali ti je kdaj zadaj že zabilo amortizerje, torej si izrabil ves hod, recimo če povoziš kako grbino ali luknjo?

Če se oboje dogaja redno, potem moraš povečat trdoto, drugače pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zabije in širi tudi mislim da. Maksimalna obremenitev mislim da je 220kg. Nisem pa še ugotovil, ali zabije do konca, ali je samo tako trdo, da je udarec tako močno čutiti. Par krat sem mislil, da bom sebe, sopotnico in kolesa pustil kar na cesti. Mogoče bi lahko svetoval kdo, ki ima isti motor in ve kako naj bi se obnašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zabije in širi tudi mislim da. Maksimalna obremenitev mislim da je 220kg. Nisem pa še ugotovil, ali zabije do konca, ali je samo tako trdo, da je udarec tako močno čutiti. Par krat sem mislil, da bom sebe, sopotnico in kolesa pustil kar na cesti. Mogoče bi lahko svetoval kdo, ki ima isti motor in ve kako naj bi se obnašal.

če mene vprašaš, čoper ravno nebo ne vem kako trd motor je vse narejeno bol za udobno vožnjo in če ti močno tučejo amortizerji po slovenskih cestah je to povsem normalno. proizvajalci niso predvidli da se bojo njihovi motorji uporabljali po takem luknjastem cestišču kot ga najdeš v sloveniji. no brez tega kakšne so ceste je moje mnenje da je to povsem normalno.150kg ni ravno majhna teža zraven tega je večina obremenitve pomaknjena močno nazaj ko se vozita v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To tudi mene zanima....

Kar se tiče zadnjh vzmeti MORAŠ vedno pri vožnji v dvoje dat vzmetenje na NAJTRŠO stopnjo, saj 150 Kg je že kar maximalna obremenitev za ta motor !! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar našponaj do konca. Jaz sem na 800Classicu tudi imel na najbolj trdo, pa sem se sam vozil -tu in tam je udarilo skupaj spredaj in zadaj. ''Jebenti cestarje frdamane'' bi bilo takrat slišati, ko sem zapeljal čez kako luknjo v asfaltu.

Zdaj, na 900 pa imam malo nad sredino, pa se voziva dva in ne tolče... Odvisno od motorja do motorja. Aja, nisem shujšal od prej... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče zadnjh vzmeti MORAŠ vedno pri vožnji v dvoje dat vzmetenje na NAJTRŠO stopnjo, saj 150 Kg je že kar maximalna obremenitev za ta motor !! :whistle:

Mislim, da je maksimalna obremenitev za motor 220kg. Vsaj tako piše v dokumentaciji.

Našponal bi na predzadnjo, se pravi za dve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj mislis, mogoce pa vse skupaj sprobas. recimo nastavis, se peljes in po potrebi spet nastavis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že, če bi imel ključ. Moram si sposodit pa lahko testiram. Da bi pa k mehaniku šel, pa nasravil, testiral zopet nastavil... se mi zdi nesmiselno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že, če bi imel ključ. Moram si sposodit pa lahko testiram. Da bi pa k mehaniku šel, pa nasravil, testiral zopet nastavil... se mi zdi nesmiselno.

Ključ za fedro nastavljat imaš v orodju... Če ga ni, pa sam narediš. Ali pa si ga izposodi pri nekomu, ki ima enak motor -potem se pa odloči, narediš po modelu, pa je. Le naredi si ga, vedno pride prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključ za fedro nastavljat imaš v orodju... Če ga ni, pa sam narediš. Ali pa si ga izposodi pri nekomu, ki ima enak motor -potem se pa odloči, narediš po modelu, pa je. Le naredi si ga, vedno pride prav.

:slap: Kdo se je spomnil na orodje pod sedežom. Ja, imam ga. Sem zategnil za dva zoba, še en ostaja. Upam, da bo sedaj vožnja boljša spoh za tistih 150kg obremenitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj.

Imam težavo na motorju KTM SMC 660 L2004 prevoženih 23000km. In sicer, na tesnilu glave motorja mi solzi antifriz med vožnjo :unsure: Zanima me, kaj bi bilo za naredit? Bi lahko zadevo poskusil rešit s Tesnilcem (TESNILEC), saj solzi (zaenkrat) le na enem mestu malo, al je boljše kar peljati na menjavo tesnila glave?

Pa če mogoče kdo ve, kakpen je strošek menjave omenjenega tesnila?

Hvala za nasvete

LP

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj.

Imam težavo na motorju KTM SMC 660 L2004 prevoženih 23000km. In sicer, na tesnilu glave motorja mi solzi antifriz med vožnjo :unsure: Zanima me, kaj bi bilo za naredit? Bi lahko zadevo poskusil rešit s Tesnilcem (TESNILEC), saj solzi (zaenkrat) le na enem mestu malo, al je boljše kar peljati na menjavo tesnila glave?

Pa če mogoče kdo ve, kakpen je strošek menjave omenjenega tesnila?

Hvala za nasvete

LP

Mitja

Na gllavi motorja ti nebo noben tesnilec držal, ker se glava greje in hladi in tako krči in razteza zato vsak tesnilec odpade.Potrebno bo glavo demontirat,glavo dat pobrusit (egalizirat)izravnat in zamenjat tesnilo glave.Za ceno ti nebi znal odgovoriti je pa to kar orng poseg + brušenje + materijal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pušča prav na tesnilu glave motorja, potem je treba tesnilo zamenjat.. Če ti pa teče kje, koder je cev speljana na glavo/cilindre, potem pa brez problema odšraufaš nastavek cevi in zatesniš s tesnilno maso.

EDIT: vidim, da sta me Simonsi in Brumer že prehitela z odgovorom :)

EDIT 2: lepo je videt, da se kdaj vsi trije tudi strinjamo o kakšni zadevi :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato sem mislil, ker na tej flaški piše da tesni tudi npr. razpoke na bloku, če pušča pri tesnilu,... No zanimalo me je, če je sploh pametno tole dajat noter, hvala vam za odgovore. Dela pa se zaveam da ni malo, zato me zanima, če kdo vsaj približno ve kakšen šok lahko pričakujem :blink:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato sem mislil, ker na tej flaški piše da tesni tudi npr. razpoke na bloku, če pušča pri tesnilu,... No zanimalo me je, če je sploh pametno tole dajat noter, hvala vam za odgovore. Dela pa se zaveam da ni malo, zato me zanima, če kdo vsaj približno ve kakšen šok lahko pričakujem :blink:

LP

V ceno dela se nebom spuščal ampak samo malo okoli tesnilca.Tesnilec sploh ni priporočljivo dajati v hladilni sistem, kajti z tesnilcem se tudi zamaši pretočnost skozi hladilno satje(hladilnik) in s tem poslabšaš hladilno sposobnost satja še posebno pri avtih, ki imajo tako fino satje(grelec-Hladilnik) tudi za gretje notranjost avtomobila,ko neha greti v savtu pa vsi krivijo kamenec v vodi kar sploh nedrži !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kako ste kaj zadovoljni z dvosmernim alaromom Giordon M686TS.

Sam ga imam namreč 3. sezono in mi vsako leto nekaj crkne.

Tisto sezono ko sem ga kupil je deloval dobro. Naslednjo sezono pa se mi je zgodilo da ko sem motor dal iz garaže na sonce da se je normalno vključil in izključil, prožiti se pa noče. Poslal sem ga nazaj kjer so sem ga kupil in so napako odpravili na garancijo. Letos pa se mi je zgodilo isto. Ima kdo podobne probleme in mogoče ve kako bi to sam lahko popravil, kajti garancije ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kako ste kaj zadovoljni z dvosmernim alaromom Giordon M686TS.

Sam ga imam namreč 3. sezono in mi vsako leto nekaj crkne.

Tisto sezono ko sem ga kupil je deloval dobro. Naslednjo sezono pa se mi je zgodilo da ko sem motor dal iz garaže na sonce da se je normalno vključil in izključil, prožiti se pa noče. Poslal sem ga nazaj kjer so sem ga kupil in so napako odpravili na garancijo. Letos pa se mi je zgodilo isto. Ima kdo podobne probleme in mogoče ve kako bi to sam lahko popravil, kajti garancije ni več.

Meni dela OK že ene tretje leto. Pomoje je treba met tudi mal sreče da dobiš dobrega... Možno da je kaj z stikalom, v delovanje alarmov se pa nisem nikol podrobneje spuščal tko da ti več ne znam povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se pozanimal koliko stane menjava, če še bo koga mogoče zanimalo.

- tesnilo glave 44€

- tesnilo pokrova ventilov 6€

- material za obnovo vodne črpalke 35€

- potrošni material + delo cca 115-165€

Tako da vseskupaj za takšen poseg od 200-250€ pri uradnem serviserju za KTM (Simon iz MB). Zanima me, če je to ok cena?

LP

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem imel mali karambol na svoji voznji. Nekako me je na spolzkem asfaltu zaneslo in sem nekako preskocu metrsko mejo in pristal na njivi. Pristal sem na kolesih, vendar sem padel, zvil rocko za prednjo zavoro (to je vidno), razen malih prask ni videti nic hujsega. Vseeno me zanima, kako bi se motor pregledal, se da kaj premerit, ker hocem vedt ali je vse ok z motorjem.

Zanima me, kako se to pregleda, kdo bi to sigurno v redu pregledal, ce pa je kaj narobe, kdo bi tuf karkol zamenjal..

PS: Motor je vzgal, domov sem se pripeljal brez tezav (okol 30 km).. hvala

PS: Hvala mozaku, ki mi je pomagal motor spravit na cesto..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!