Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

V zvezi s tole tvojo napako sem zdajle govoril z mehanikom, ki vozi ravno tak motor.Najprej me je vprašal ali sam šraufaš na kar mu jaz nisem znal odgovoriti ! Rekel je če si sam menjal zračni filter,da sta na air-boxu z leve in desne strani dva kabla ki gresta na nekakšno stikalo in lako bi se ti pri menjavi filtra snela ali pa si pozabil nazaj namontirat !! Pravi,da je lahko tudi samo slab kontakt na mikro stikalu tačke.

Kaj več nebi znal povedat, ker ko se nažiga ta lučka MORA motor na delavniški računalnik in jaz mislim,da niso še nikogar odrli saj je cena za testirat z računalnikom FIKSNA !!! Pri avtih vem da je vedno okoli 40€ za motor ti nebi znal točno odgovorit namreč pri BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! :yea1:

haha brumer, za to izjavo bi te skoraj mogli spet izkličit :evilgrin:

Dobro veš da je eden in edini Suziki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.hvala vsem skupaj za pomoč.poiskal sem ta konektor ki je pod zadnjim sedežem povezal z žičko tista dva kabla kot je označeno v priponki im mi je napisal na displeju C00 kao da je vse vredu. zdej morm pa počakat da se mi prižge lučka pol bom pa vidu kaj bo pokazal.(žičko imam sedaj pod sedežem in se lučka sigurn nav več pržgala)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! :yea1:

jaz sem pa do sedaj slepo verjel tebi , da so bmw-ji odlični.. seveda so ti naredili zastonj , kajti v nasprotnem primeru bi imel ti dokaz na računu , da se je pokvaril...

moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ...

Ja res je prave motoriste že. Pravi motorist šraufa svoj motor sam. Že vbrizgavanje goriva pri motorjih nam starejšim mladincem ni všeč.

Zdaj pa omladina navali z minusi.

LP u2_matros.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

Dobro,da imaš dva cilindra :eek: še boljše bilo,če bi bili štirje cilindri, bi še manj čutil,da eden nedela !

Ps:narobe pa je lahko:Kompresija (zračnost ventilov)def.ventil,svečka,kabli,vergazer(če ga ima)če ga nima vbrizgalna šoba,slab spoj konektorji,računalnik itd.itd. :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

tesnilo glave ? pomoje boš več prebral v temi o sv650 ...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno.

Lej bom kratek:daj najprej ventile nastavit sigurno je eden stisnjen in če boš kar vozil ti bo ventil ZGOREL !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval?

Poskusi mal bolš speljat zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl.

Mal heca.

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl.

Mal heca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano.

Pošpricaj z silikon sprejem ali malo namaži z silikonsko mastjo.Če je originalni bovden že preguljem ga povij z tako plastično spiralo,ki jo oviješ okoli starega bouvdna brez demontaže mislim,da sem stvsar videl v Luisu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošpricaj z silikon sprejem ali malo namaži z silikonsko mastjo.Če je originalni bovden že preguljem ga povij z tako plastično spiralo,ki jo oviješ okoli starega bouvdna brez demontaže; mislim,da sem stvsar videl v Luisu !

http://www.e-informacije.com/uporaba-s-in-z-predlog-s-z/1990

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

ELO ti kot neki poznavalec motoristike bi ja moral to vedet.Namreč natančno temperaturo lahko določiš samo z meritvijo kajti ta temperatura zeloooo varira in je odvisna pri motorju še najbolj od:obremenitve, obratov, vrste goriva in hlajenja celotnega izpusnega sistema od kompresijskega prostora do izhodišča. Npr. v katalizatorju(v satju) dosega temperatura tudi do do 1600 stopinj celzija.

Mogoče te zanima hitrost izpušnih plinov,ki je pri polovčni obremenitvi 3K o/min. ca 2,5 maha ali v Km/h 3K takrat je hitrost v vsisni cevi ca 480 Km/h ti podatki veljajo za Avdija 80 kar lepe hitrosti aneda ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od česa vsega je ta temperatura odvisna vem, me pa zanima, če je kdo to kdaj dejansko meril...

iščem eno lepilo, pa me zanima približno območje, +/- 100°C...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje.

Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. :)

Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje.

Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. :)

Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija. :D

Ploščice ni nujno,da jih brusiš strojno, to seda tudi na steklu + vodobrusni pair, ki ga še malo naoljiš ploščico daš na ventil in jo lepo pobrusiš.Nisi napisal znamke motorja,da bi te znal kam napotit.Ploščice kolikor jaz vem so ponavadi samo na 0,05 kar pomenin namesto: 2,06 daš 2,05 namesto 1,94 daš 1,95 namesto 2,07 daš 2,05 itd.Probaj poklicat Barboriča v Žužemberk,če bo pripravljen da ti jih da in če ima to dimenzijo na tel: 041/609287 (David)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Barboriča sva že v petek morila in jih je včeraj nekaj imel, si je vzel čas, vseh pa ne. Sem sedaj probal jih pobrusit na roke in na šipo, sej gre, upam da se bo dalo uštimat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T?

ja z maso...odvisno od barve izpuha pač vzameš rdečo ali črno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!