Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

LP.hvala vsem skupaj za pomoč.poiskal sem ta konektor ki je pod zadnjim sedežem povezal z žičko tista dva kabla kot je označeno v priponki im mi je napisal na displeju C00 kao da je vse vredu. zdej morm pa počakat da se mi prižge lučka pol bom pa vidu kaj bo pokazal.(žičko imam sedaj pod sedežem in se lučka sigurn nav več pržgala)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! :yea1:

jaz sem pa do sedaj slepo verjel tebi , da so bmw-ji odlični.. seveda so ti naredili zastonj , kajti v nasprotnem primeru bi imel ti dokaz na računu , da se je pokvaril...

moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ...

Objavljeno

moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ...

Ja res je prave motoriste že. Pravi motorist šraufa svoj motor sam. Že vbrizgavanje goriva pri motorjih nam starejšim mladincem ni všeč.

Zdaj pa omladina navali z minusi.

LP u2_matros.gif

Objavljeno

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

Dobro,da imaš dva cilindra :eek: še boljše bilo,če bi bili štirje cilindri, bi še manj čutil,da eden nedela !

Ps:narobe pa je lahko:Kompresija (zračnost ventilov)def.ventil,svečka,kabli,vergazer(če ga ima)če ga nima vbrizgalna šoba,slab spoj konektorji,računalnik itd.itd. :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba?

lp.

tesnilo glave ? pomoje boš več prebral v temi o sv650 ...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno.

Objavljeno

S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno.

Lej bom kratek:daj najprej ventile nastavit sigurno je eden stisnjen in če boš kar vozil ti bo ventil ZGOREL !!

Objavljeno

Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval?

Objavljeno

Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval?

Poskusi mal bolš speljat zadeve.

Objavljeno

Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano.

Objavljeno

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl.

Mal heca.

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl.

Mal heca.

Objavljeno

Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano.

Pošpricaj z silikon sprejem ali malo namaži z silikonsko mastjo.Če je originalni bovden že preguljem ga povij z tako plastično spiralo,ki jo oviješ okoli starega bouvdna brez demontaže mislim,da sem stvsar videl v Luisu !

Objavljeno

a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi?

je mogoče kdo to dejansko izmeril?

l.p.

ELO ti kot neki poznavalec motoristike bi ja moral to vedet.Namreč natančno temperaturo lahko določiš samo z meritvijo kajti ta temperatura zeloooo varira in je odvisna pri motorju še najbolj od:obremenitve, obratov, vrste goriva in hlajenja celotnega izpusnega sistema od kompresijskega prostora do izhodišča. Npr. v katalizatorju(v satju) dosega temperatura tudi do do 1600 stopinj celzija.

Mogoče te zanima hitrost izpušnih plinov,ki je pri polovčni obremenitvi 3K o/min. ca 2,5 maha ali v Km/h 3K takrat je hitrost v vsisni cevi ca 480 Km/h ti podatki veljajo za Avdija 80 kar lepe hitrosti aneda ??

Objavljeno

od česa vsega je ta temperatura odvisna vem, me pa zanima, če je kdo to kdaj dejansko meril...

iščem eno lepilo, pa me zanima približno območje, +/- 100°C...

Objavljeno

A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje.

Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. :)

Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija. :D

Objavljeno

A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje.

Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. :)

Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija. :D

Ploščice ni nujno,da jih brusiš strojno, to seda tudi na steklu + vodobrusni pair, ki ga še malo naoljiš ploščico daš na ventil in jo lepo pobrusiš.Nisi napisal znamke motorja,da bi te znal kam napotit.Ploščice kolikor jaz vem so ponavadi samo na 0,05 kar pomenin namesto: 2,06 daš 2,05 namesto 1,94 daš 1,95 namesto 2,07 daš 2,05 itd.Probaj poklicat Barboriča v Žužemberk,če bo pripravljen da ti jih da in če ima to dimenzijo na tel: 041/609287 (David)

Objavljeno

Ja Barboriča sva že v petek morila in jih je včeraj nekaj imel, si je vzel čas, vseh pa ne. Sem sedaj probal jih pobrusit na roke in na šipo, sej gre, upam da se bo dalo uštimat.

Objavljeno

jaz sem enkrat brusil na roke pa se ne obnese

Objavljeno

No midva sva probala in je šlo, večkrat pomeriš z mikrometrom pa je. Še odmične pa mostičke nazaj noter, pol sva pa že na koncu.

Objavljeno

živjo,

pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T?

Objavljeno

živjo,

pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T?

ja z maso...odvisno od barve izpuha pač vzameš rdečo ali črno..

Objavljeno

Tam je teško rešit samo z tesnilno maso, ker je zna ven pometat, najbolj je dat pripadajoče tesnilo, pa potem še povrh maso, počakat da se res oreng strdi, vsaj kak dan, pa ma da dela :). (šravfi obvezni federci so premal)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!