Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ni mogoče prišraufat, auspuh je tko dan gor kot pri krosah, da ne popoka zarad vibracij. Ker je use bolj gibljivo mi bo najbrž use stran zmetal... :SSbom probal pa povem kako se obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem sicer točno kako majo krosarji, ampak običajno je prišravfana "kapa", ki je že del cevi, potem se pa avspuh gor natakne s fedri. Ampak če ti pušča je pri tej "kapi", kjer tesni ob cilinder, kako se zares reče nimam pojma :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem z1000 imam trdo ročico sklopke, imam servis in bom spustil olje, ali bi z menjavo federckov na košari sklopke rešil zadevo. Sklopka drugače deluje normalno, vendar ročico iz dvemi prsti komaj stisnem, zajlo sem podmazal...

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mogoče prišraufat, auspuh je tko dan gor kot pri krosah, da ne popoka zarad vibracij. Ker je use bolj gibljivo mi bo najbrž use stran zmetal... :SSbom probal pa povem kako se obnese.

Edina rešitev je vse lepo očistit in probaj z močnejšimi vzmetmi.Bi pa tudi pomagalo, če bi mogoče zamenjal firmo olja kajti nekateri 2-taktoli bolj izgorevajo kot drugi,mogoče ti tudi malo preveč maže in bi lahko dovod olja malo zaprl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem z1000 imam trdo ročico sklopke, imam servis in bom spustil olje, ali bi z menjavo federckov na košari sklopke rešil zadevo. Sklopka drugače deluje normalno, vendar ročico iz dvemi prsti komaj stisnem, zajlo sem podmazal...

Lp, Blaž

Če so fedri na košari sklopke originalni jih nesmeš menjati z švohnejšimi, ker ti bo potem sklopka drsela(problem pa bi rešil).Zajlo ni dovolj namazat zajlo je potrebno zamenjat, kajti med bovdnom in zajlo je plastična cevka in ta je verjetno izrabljena, zato ti je po vsej verjetnosti trda sklopka.Sicer pa za sklopko uporabljaš 4 prste in ne dva kot za zavoro !! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni so ja, sem mislil da iz leti in kilometri otrdijo pa bi poslusil menjat, ja prestavljam iz 4 prsti sam vseeno bi raje videl da gre bolj na mehko ker so federčki poceni. Bom povprašal koliko stane zajla, pa da vidim če se mi sploh splača ( mogoče veš okvirno?).

Hvala, Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni so ja, sem mislil da iz leti in kilometri otrdijo pa bi poslusil menjat, ja prestavljam iz 4 prsti sam vseeno bi raje videl da gre bolj na mehko ker so federčki poceni. Bom povprašal koliko stane zajla, pa da vidim če se mi sploh splača ( mogoče veš okvirno?).

Hvala, Lp, Blaž

Z leti postane feder kvečem mehkejši NIKOLI trši.Za zajlo pa nebi vedel cene, nemore pa to nevem koliko koštat!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koliko stane namestitev ventilov in kateremu mojstru bi to lahko peljal v okolici Novega mesta oz. koga predlagate??? Ne poznam glih neki mehanikov tako da sm razmišljal, če bi peljal svojo hondo k jeršinu, če se seveda on s takim posegom ukvarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koliko stane namestitev ventilov in kateremu mojstru bi to lahko peljal v okolici Novega mesta oz. koga predlagate??? Ne poznam glih neki mehanikov tako da sm razmišljal, če bi peljal svojo hondo k jeršinu, če se seveda on s takim posegom ukvarja...

Jeršin je imel servis Yamahe,kolikor jaz vem uradno ga nima več.Hondo ti lahko uradno servisira Barborič v Žužemberku.Ventile bi ti nastavil tudi Joško v Gotni vasi Nm, samo nevem ali ima za Hondo podloške to bi ga moral sam vprašat njegov Gsm;031/320877.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za seznam :D Če bom imel čas se bom ju3 pri Jeršinu ustavil, pa bom videl kakšna je situacija pri njem.

Kar me pa še vedno muči, je pa koliko ta zadeva stane?

Popravljeno . Popravil BIZKIT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za mojstre : koliko mll je najmanjša možna posoda za "odvečno" hladilno tekočino ali drugače koliko tekočine vrže hladilni sistem ven, ko je motor vroč, če jo je v motorju 2,3 litra ?? Bi prišel z 125mll skozi?? Če kakše racer res ve seveda!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da bo to čisto dovolj, saj je tudi ta posoda predimenzionirana, tako kot rezervoarčki za zavorno olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje za mojstre : koliko mll je najmanjša možna posoda za "odvečno" hladilno tekočino ali drugače koliko tekočine vrže hladilni sistem ven, ko je motor vroč, če jo je v motorju 2,3 litra ?? Bi prišel z 125mll skozi?? Če kakše racer res ve seveda!

To bo premajhna, kajti posodica naj bi bila vsaj 10% celotne tekočine,to pa zato ker ko je tekočina raztegnjena(vroča)mora biti v posodici še vsaj 1/3 zraka in ko se tekočina spet skrči(ohladi) mora v posodici spet ostati vsaj 1/3 tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo premajhna, kajti posodica naj bi bila vsaj 10% celotne tekočine,to pa zato ker ko je tekočina raztegnjena(vroča)mora biti v posodici še vsaj 1/3 zraka in ko se tekočina spet skrči(ohladi) mora v posodici spet ostati vsaj 1/3 tekočine.

jaz sem tudi računal tako, ker večina nadomestnih posodic je 250mll, bom pa probal z pol manjšo pa da vidim če bo šlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem tudi računal tako, ker večina nadomestnih posodic je 250mll, bom pa probal z pol manjšo pa da vidim če bo šlo

Nimaš kaj probavat!! ker NEBO šlo, vsakič, ko se bo mašina ohladila ti bo potegnilo zrak v sistem posledično nebo odprl termostat in motor,če boš imel srečo se ti bo samo pregrel lako ti prepiha dichtungo na glavi ali celo ribne :headbang: potem boš pa jokaj in stokal po forumu.Vedi eno bolje sprečiti nego lječiti(pravi Srbin) in po toči zvoniti bo prepozno!! veliko užitkov tako v vožnji kot z šraufanjem LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimaš kaj probavat!! ker NEBO šlo, vsakič, ko se bo mašina ohladila ti bo potegnilo zrak v sistem posledično nebo odprl termostat in motor,če boš imel srečo se ti bo samo pregrel lako ti prepiha dichtungo na glavi ali celo ribne :headbang: potem boš pa jokaj in stokal po forumu.Vedi eno bolje sprečiti nego lječiti(pravi Srbin) in po toči zvoniti bo prepozno!! veliko užitkov tako v vožnji kot z šraufanjem LP.

jokal ziher nebi, sem pa dal 250mll, si me prepričal...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

keteri motor imaš?preveriš jo lahko tako, da dobiš drugo(enako) ali pa poznaš njene vrednosti(upornost) in jo zmeriš.Jaz bi na tvojem mestu preveril še stator, če deluje.

Popravljeno . Popravil snetkladu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo s svojo kravo = FZ6. :angry:

Problem mi povzroča tresenje balance pri višjih hitrostih ( >160km/h ) . Če grem še hitreje, komaj vidim kaj piše na števcu zaradi tresenja. :wacko:

Menjal sem ležaje v križu, vendar ni nič bolje. Je pa čutiti (slišati) zračnost, če sedim na motorju in s stisnjeno ročico zavore zibljem motor naprej-nazaj. Vendar ne vem, kje bi še lahko bil luft. Morda v vilicah? V kolesnih ležajih? Motor ima prevoženih 40k km. Ima kdo kakšno idejo? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si probal šrauf na križu mogoče malo bolj privit od predpisanega momenta, enkrat je brumer razlagal da pomaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo s svojo kravo = FZ6. :angry:

Problem mi povzroča tresenje balance pri višjih hitrostih ( >160km/h ) . Če grem še hitreje, komaj vidim kaj piše na števcu zaradi tresenja. :wacko:

Menjal sem ležaje v križu, vendar ni nič bolje. Je pa čutiti (slišati) zračnost, če sedim na motorju in s stisnjeno ročico zavore zibljem motor naprej-nazaj. Vendar ne vem, kje bi še lahko bil luft. Morda v vilicah? V kolesnih ležajih? Motor ima prevoženih 40k km. Ima kdo kakšno idejo? :?

Menjat mogoce olje v vilicah, slabo centrirana pnevmatika, poskodovana pnevmatika... cist laicno odgovarjam..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za mojstre :

Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi pade do konca, se pravi po 2-3 krogih, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku in se ne pogreza :unsure:.....

Leitunge-cevi so pletene, zavorna tekočina je Lucasova (Grand prix), menjana letno, probali smo z novo pumpo iz Elise.

Zavorne batke smo očistili pred 3 leti prvič (cca. 10.000 km ceste je mel za sabo), tak da umazanija, ki se pri teh bremzah rada nabere in strdi v kamen, če je v uporabi expres čistilo v spreyu, ne more biti vzrok.... ploščice so SRQ. Olje menjano 1x letno.

Sumim na dihtunge-gumijasta tesnila v zavornih čeljustih, ali je možno še kaj drugega :surrender: ?

Bremze jeb....na pisti, na cesti, kjer je sicer zadnja leta vožen praktično 0, se to ne dogaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si probal šrauf na križu mogoče malo bolj privit od predpisanega momenta, enkrat je brumer razlagal da pomaga

Kateri šrauf misliš? Tisti, s katerim fiksiraš ležaj oz. določiš njegovo prednapetost al tistega, ki je čisto na vrhu in fiksira zgornji križ v položaj?

Menjat mogoce olje v vilicah, slabo centrirana pnevmatika, poskodovana pnevmatika... cist laicno odgovarjam..

Menjava olja v vilicah dvomim, da bi kaj spremenila v tej smeri. Pnevmatika pa....mogoče tudi, ampak zračnost je čutiti na mestu, ko motor zazibam naprej-nazaj. Razen če je ta zračnost nekaj normalnega, v kar pa dvomim. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!