Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Vprašanje za mojstre :

Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi pade do konca, se pravi po 2-3 krogih, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku in se ne pogreza :unsure:.....

Leitunge-cevi so pletene, zavorna tekočina je Lucasova (Grand prix), menjana letno, probali smo z novo pumpo iz Elise.

Zavorne batke smo očistili pred 3 leti prvič (cca. 10.000 km ceste je mel za sabo), tak da umazanija, ki se pri teh bremzah rada nabere in strdi v kamen, če je v uporabi expres čistilo v spreyu, ne more biti vzrok.... ploščice so SRQ. Olje menjano 1x letno.

Sumim na dihtunge-gumijasta tesnila v zavornih čeljustih, ali je možno še kaj drugega :surrender: ?

Bremze jeb....na pisti, na cesti, kjer je sicer zadnja leta vožen praktično 0, se to ne dogaja.

Kateri motor pa je sploh to K4?

Kaj to je od vedno tako, ali se je začelo pojavljat na enkrat?

Kaj pravijo na Elisi, če ste že tam novo pumpo dobili?

Moje razmišljanje... nisem mehanik in nimam nekih izkušenj...

Ker jaz bi rekel, da jih na pisti enostavno pretera, olje se pregreje in sistem čepne.

Mogoče poiskat boljše olje ali zamenjat čeljusti za zmogljivejše?!?

lp

Objavljeno (popravljeno)

Vprašanje za mojstre :

Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi pade do konca, se pravi po 2-3 krogih, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku in se ne pogreza :unsure:.....

Bremze jeb....na pisti, na cesti, kjer je sicer zadnja leta vožen praktično 0, se to ne dogaja.

Nisem mojster :ninja:

Takšen problem sem jz imel na tej desetki.No men se je pri tapravi vožnji tudi na cesti to dogajalo in se spraševal cel kup ljudi...sem že hotu brembo zavorno ročko kupit...potem pa prvo kupil le nove originalne disk ploščice in bremze delajo,da se mi je prve dni smejalo do ušeš...

@dive-če je malo preveč olja 0,045l v vilicah že lepo trese-se pa to najlepše vidi v prvi prestavi ko nabiješ gas kolk strese mopi..

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

@dive-če je malo preveč olja 0,045l v vilicah že lepo trese-se pa to najlepše vidi v prvi prestavi ko nabiješ gas kolk strese mopi..

Že mogoče, ampak vilic nisem razdiral oz. servisiral, tako da se to samo od sebe ne more zgodit. :blush:

Objavljeno

samo če ti olja ne zmanjkuje potem niso dihtunge krive

IMHO je možno tudi to - stare gumice (če še niso bile menjane, so stare 6 ali več let) + visoka temperatura?

D.

Objavljeno

Menjal sem ležaje v križu, vendar ni nič bolje. Je pa čutiti (slišati) zračnost, če sedim na motorju in s stisnjeno ročico zavore zibljem motor naprej-nazaj.

Pol plavajoči diski lahko imajo zračnost...

D.

Objavljeno

Nujno bi potrebovala titan živco za varjenje, če kdo ve, kje se da to kupit ali če se komu kaka pod ponkom valja, prosim sporočite. Hvala.

Objavljeno

LJUBLJANA

JESENICE

mislim pa da bi v kakem merkurju tudi znali imeti, če rabiš to za oljni čep/kiler zazihrati ni nujno da je ravno titanova, lahko je tudi rostfrej ali pa navadno jeklo, samo kakega cina ravno ne dajaj :)

Objavljeno

LJUBLJANA

JESENICE

mislim pa da bi v kakem merkurju tudi znali imeti, če rabiš to za oljni čep/kiler zazihrati ni nujno da je ravno titanova, lahko je tudi rostfrej ali pa navadno jeklo, samo kakega cina ravno ne dajaj :)

Hvala, ampak rabim za varjenje titana, čepe mam že zazihrane z rostfrajasto žičko.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Pred eni tednom sem kupil suzukija sv650 k8 in ker motor 2 leti ni bil praktično nič vožen, bi rad zamenjal olje. Glede na to, da bom prvič to delal sam, bi prosil, če m lahko kdo svetuje na kaj morem biti pozoren pri menjavi.

lp

Popravljeno . Popravil snetkladu
Objavljeno

najprej motor zalaufaj da se segreje na delovno temperaturo (olje s temperaturo izgubi na gostoti in hitreje steče iz karterja), nato susti staro olje ven, zamenjaj podložko na čepu, čep privij nazaj in nalij novo olje....nalij toliko kot piše v navodilih!!! in potem glej da bo nivo na sredini okenca...to pogledaš šele potem ko motor še enkrat zalaufaš, da olje steče v vse kotičke agregata, lahko da ti bo par sekund po vžigu gorela lučka za tlak olja, kar je normalno ker bo sistem prazen....aja glede filtra, svetujem da tudi tega zamenjaš, ko montiraš novega mu tesnilo obvezno!!! namaži z oljem, da ga ne strgaš ko ga privijaš

Objavljeno

in potem glej da bo nivo na sredini okenca...to pogledaš šele potem ko motor še enkrat zalaufaš, da olje steče v vse kotičke agregata,

Če pa se velik po enem kolesu voziš pa je bolje,da je malo več :whistle:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

lp. Kaj bi se zgodilo če bi bil pokvarjen računalnik motorja oz. kako naj vem da mi ni računalnik crkno? Ali bi žmigovci pa te stvari sploh delale?

Objavljeno

žmigavci bi, ker nimajo veze z računalnikom, mislim pa da benz pumpa ne bi delala, če pa bi, pa vžgal ziher ne bi, sem pa skor ziher da računalnik tudi pumpo kontrolira

Objavljeno

lp. Kaj bi se zgodilo če bi bil pokvarjen računalnik motorja oz. kako naj vem da mi ni računalnik crkno? Ali bi žmigovci pa te stvari sploh delale?

Odvisno, kaj na računalniku bi crknilo. Lahko crkne komplet, lahko pa crkne tudi samo delno...

D.

Objavljeno

Od 78 do 85 stopinj je premalo... Ventilator naj bi se vklopil šele pri cca. 104-105°C.

Naredi si 'dealer mode' stikalo, s katerim boš lahko preveril, kaj mu ne paše. Ko boš imel to stikalo in se ti bo prižgala FI lučka, motorja NE ugasnit, ampak samo preklopi stikalo. Potem se ti bo na zaslonu prikazala koda napake, pomen katere najdeš v tabeli napak.

D.

mal je trajal končno pa le uspel rezervn ključ sabo vzet . no napisal mi je C46 nekaj v zvezi z elektriko

Objavljeno

mal je trajal končno pa le uspel rezervn ključ sabo vzet . no napisal mi je C46 nekaj v zvezi z elektriko

C46 = Exhaust control valve actuator.

post-2208-0-45313000-1304918691_thumb.jpg

post-2208-0-09695700-1304918702_thumb.jpg

post-2208-0-05563300-1304918710_thumb.jpg

post-2208-0-33748000-1304918719_thumb.jpg

post-2208-0-49817700-1304918733_thumb.jpg

post-2208-0-77744100-1304918739_thumb.jpg

post-2208-0-45410300-1304918953_thumb.jpg

post-2208-0-83766000-1304918960_thumb.jpg

Imaš morda kompleten ne-serijski izpušni sistem?

D.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

C46 = Exhaust control valve actuator.

post-2208-0-45313000-1304918691_thumb.jpg

post-2208-0-09695700-1304918702_thumb.jpg

post-2208-0-05563300-1304918710_thumb.jpg

post-2208-0-33748000-1304918719_thumb.jpg

post-2208-0-49817700-1304918733_thumb.jpg

post-2208-0-77744100-1304918739_thumb.jpg

post-2208-0-45410300-1304918953_thumb.jpg

post-2208-0-83766000-1304918960_thumb.jpg

Imaš morda kompleten ne-serijski izpušni sistem?

D.

ne original sem pa mu preden se mi je prižgala lučka gor wings-a samo lonec odkar se pa prižiga pa original

Objavljeno

mam en problem in sicer začela mi je sklopka drset, zdj me pa zanima a morm komplet sklopko zamenjat al sam lamele nove kupim?

LP

Objavljeno

mam en problem in sicer začela mi je sklopka drset, zdj me pa zanima a morm komplet sklopko zamenjat al sam lamele nove kupim?

LP

Vedno se menja komplet:lamele,jeklene plošče in vzmet-i.Kajti lamele so tako ali tako izrabljene in tudi jeklene plošče, če izmeriš razliko med novo in staro z mikrometrom je kar za par desetink izrabljena in pri ca 9-tih ploščah je to kar par milimetrov !!

Objavljeno

žmigavci bi, ker nimajo veze z računalnikom, mislim pa da benz pumpa ne bi delala, če pa bi, pa vžgal ziher ne bi, sem pa skor ziher da računalnik tudi pumpo kontrolira

pol mi verjetno računalnik ni crkno ker mi pumpa za gorivo dela in el. zauk tudi.

Objavljeno

Vedno se menja komplet:lamele,jeklene plošče in vzmet-i.Kajti lamele so tako ali tako izrabljene in tudi jeklene plošče, če izmeriš razliko med novo in staro z mikrometrom je kar za par desetink izrabljena in pri ca 9-tih ploščah je to kar par milimetrov !!

a fedre rabijo bit tut nove al lahk stare ostanejo?

Objavljeno

a fedre rabijo bit tut nove al lahk stare ostanejo?

Vzmeti se vedno zamenja saj sploh niso drage, kajti vsaka vzmet s časoma oslabi še sploh, če je stara ali pregreta !

Objavljeno

a fedre rabijo bit tut nove al lahk stare ostanejo?

Lahko ostanejo stare, če so še znotraj specifikacij, ki jih najdeš v tovarniškem 'service manual'-u...

D.

Objavljeno

Vedno se menja komplet:lamele,jeklene plošče in vzmet-i.Kajti lamele so tako ali tako izrabljene in tudi jeklene plošče, če izmeriš razliko med novo in staro z mikrometrom je kar za par desetink izrabljena in pri ca 9-tih ploščah je to kar par milimetrov !!

Za merjenje desetink ne potrebuješ mikrometra, se lahko opravi kar z šublerjem....

Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav!

Mi lahko kdo pove, koliko pride približno servis za virago 535. Bi pa naredil sledeče: (menjava filtrov, olja, svečk, zavornih ploščic, testiranje kompresije, pregld motorja, preled če je use zategnjeno in brez lufata, kalibracija luči... ) Skratka en večji servis.

Ve kdo mogoče kako se montira vizir na prednjo luč, ali je bolje da opravijo to kar na servisu?

Hvala

Popravljeno . Popravil alen1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!