Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdrav!

Mi lahko kdo pove, koliko pride približno servis za virago 535. Bi pa naredil sledeče: (menjava filtrov, olja, svečk, zavornih ploščic, testiranje kompresije, pregld motorja, preled če je use zategnjeno in brez lufata, kalibracija luči... ) Skratka en večji servis.

Ve kdo mogoče kako se montira vizir na prednjo luč, ali je bolje da opravijo to kar na servisu?

Hvala

Par let nazaj so mi pri Šternu naredili za 200€, pa še ventile so nastavili. Vizir lahko montiraš sam, če nimaš dveh levih rok.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet.

Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne.

Prosim za pomoč in nasvete,

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi jest dobu vložek oziroma feder za M7 navoj. na pokrovu glave imam en vijak pretegnen oz šel je navoj. Baje se dobi tak komplet da se to popravi. Sploh je sranje k je M7 navoj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo prosim malo bolj podrobno razloži, kako montiram vizir na sprednjo luč. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo prosim malo bolj podrobno razloži, kako montiram vizir na sprednjo luč. Hvala.

A ti misliš un mali vizir, ki je kot strehca na lučjo. Če je to moraš podret luč in vizir pritrdeš na obroč luči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me mnenje še bol pa izkušnje pri menjavi verige. ali vedno zamenjate tudi zobnike ali jih ne menjate če so videti ok? ker pri sebi vidim da zobniki zgledajo ok ketna pa je bila verjetno pri prejšnem lastniku bol bogo mazana in je cela boga. ni raztegnjena amapak so o-ringi poskodovani na nekaterih mestih jih niti več ni. kaj bi naredili vi pa ne zdaj v smislu naj ti nebo skoda nekaj dodatnih eur amapk je potrebno ali ni?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti misliš un mali vizir, ki je kot strehca na lučjo. Če je to moraš podret luč in vizir pritrdeš na obroč luči.

Ja to vem da morem podret luč. Imam virago. Spodaj sta dva vijaka, da gre obroč dol+luč oz. parabola. Tam sta še dva vijaka, ki služita nastavitvi luči. Vizir imam tale. Kako je potem zadeva fiksirana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to vem da morem podret luč. Imam virago. Spodaj sta dva vijaka, da gre obroč dol+luč oz. parabola. Tam sta še dva vijaka, ki služita nastavitvi luči. Vizir imam tale. Kako je potem zadeva fiksirana?

Ko demontiraš luč z kromiranim rinkom imaš odzadaj parabolo in ta je pripeta z vznetmi(šponerji) te moraš odstraniti označi kako stoji parabola tako da jo pravilno namontiraš nazaj, montiraš ta tvoj vizir daš nazaj parabolo in jo pričvrstiš spet z temi fedri.Če pa je parabola fiksirana z kakim lepilo(silikonom) potem ta vizirček samo zatakneš. Sam sem si tak vizir namontiral na Viragozta 750 in vem da ni bilo problema saj so bile te opisane vzmeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me mnenje še bol pa izkušnje pri menjavi verige. ali vedno zamenjate tudi zobnike ali jih ne menjate če so videti ok? ker pri sebi vidim da zobniki zgledajo ok ketna pa je bila verjetno pri prejšnem lastniku bol bogo mazana in je cela boga. ni raztegnjena amapak so o-ringi poskodovani na nekaterih mestih jih niti več ni. kaj bi naredili vi pa ne zdaj v smislu naj ti nebo skoda nekaj dodatnih eur amapk je potrebno ali ni?

LP

praviloma se mora menjati v komletu (veriga+ zobniki).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me mnenje še bol pa izkušnje pri menjavi verige. ali vedno zamenjate tudi zobnike ali jih ne menjate če so videti ok? ker pri sebi vidim da zobniki zgledajo ok ketna pa je bila verjetno pri prejšnem lastniku bol bogo mazana in je cela boga. ni raztegnjena amapak so o-ringi poskodovani na nekaterih mestih jih niti več ni. kaj bi naredili vi pa ne zdaj v smislu naj ti nebo skoda nekaj dodatnih eur amapk je potrebno ali ni?

LP

Če menjaš verigo naj bi zamenjal TUDI zobnike saj to je potrošni materijal in je ponavadi kar v setu z verigo !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi jest dobu vložek oziroma feder za M7 navoj. na pokrovu glave imam en vijak pretegnen oz šel je navoj. Baje se dobi tak komplet da se to popravi. Sploh je sranje k je M7 navoj.

Če iščeš kot praviš 7 FEDER to je verjetno za M 6 navoj.Ti najprej napiši ali je vijak M 6 ali M 7, namreč če je M 6 se vstavi Helicol vložek,ča pa je navoj (vijak) M 7 pa vreži M 8 navoj in daj blok vijak z M 8 kar ga ven gleda pa postružiš in narežeš M 7 navoj.

Za vložit ta feder kot ga ti imenjuješ pa potrebuješ Helicol "orodje" najprej moraš povrtat,vrezat nov navoj za vložek in šele nato montirati z orodjem navojno spiralo !!!

Ps: primeni dobiš VSE !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če iščeš kot praviš 7 FEDER to je verjetno za M 6 navoj.Ti najprej napiši ali je vijak M 6 ali M 7, namreč če je M 6 se vstavi Helicol vložek,ča pa je navoj (vijak) M 7 pa vreži M 8 navoj in daj blok vijak z M 8 kar ga ven gleda pa postružiš in narežeš M 7 navoj.

Za vložit ta feder kot ga ti imenjuješ pa potrebuješ Helicol "orodje" najprej moraš povrtat,vrezat nov navoj za vložek in šele nato montirati z orodjem navojno spiralo !!!

Ps: primeni dobiš VSE !!

Vijak je M7. Gre pa za Bandita 1200.

Sprašujem oz rabim pa pomoč, ker drugače nisem lih mehanik ampak se vseeno lotim vseh stvari in upam, da bom z malo pomoči zmagal tudi to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučka za ler mi ne sveti ne.

Kaj sedaj?

tu je težava, nimaš priklopljenih žic na senzor za ler, ali pa ti je crknil; motor sedaj dobi podatke da je vedno v prestavi, tudi ko imaš v resnici v leru, zato ne vžge/crkne če je tačka dol, zrihtaj si ta senzor in motor bo delal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje mi priporočate za spredneje vilice Jawe 350. Trenutni imam notr ATF, za zadnje je ok sprednje se pa preveč posedajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tu je težava, nimaš priklopljenih žic na senzor za ler, ali pa ti je crknil; motor sedaj dobi podatke da je vedno v prestavi, tudi ko imaš v resnici v leru, zato ne vžge/crkne če je tačka dol, zrihtaj si ta senzor in motor bo delal

Vse žičke so priklopljene, oz. konektorji, sem preveril 3x. je pa res da ne vem kje je ta senzor za ler, verjetno to ni ta senzor ob za tačko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse žičke so priklopljene, oz. konektorji, sem preveril 3x. je pa res da ne vem kje je ta senzor za ler, verjetno to ni ta senzor ob za tačko?

Sem mal prebrsku po netu in sem našel senzor za ler, se zahvaljujem za pomoč.

Upam da je to to, če ne pa sledijo nadaljna vprašanja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje mi priporočate za spredneje vilice Jawe 350. Trenutni imam notr ATF, za zadnje je ok sprednje se pa preveč posedajo.

Če se ti vilice preveč posedajo ni krivo olje ampak vzmeti zamenjaj vzmeti ali jih pa malo podloži Olje pa kar pusti saj ATF je rastlinsko olje in ne spreminja vizkoznosti ! Lahko pa uporabiš tudi kako drugo olje za amortizerje Npr.Motul Fork oil imaš ga pa v večih gostotah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mal prebrsku po netu in sem našel senzor za ler, se zahvaljujem za pomoč.

Upam da je to to, če ne pa sledijo nadaljna vprašanja :)

Za lučko se neuporablja NIKAKRŠEN senzor, ampak to je navadno tipalo v menjalniku !Na tački pa lahko probaš stikalo tako, da snameš konektor in z ohm metrom izmeriš mikro stikalo.Preveri tudi stikalo za izklop motorja pri padcu.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nameravam si kupiti 125 2-takt kroso,letnik 05-08.Sedaj pa me zanima, kaj lahko pričakujem, da bo na motorju zanič, glede na starost(pač menjava bata,zobnikov in ostalega potrošnega materiala mi je jasna). Bolj me zanimam kako je z gredjo,ojnico,križi,samim menjalnikom.Kako hitro se kaj ti deli uničijo,jih je potrebno zamenjati.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če iščeš kot praviš 7 FEDER to je verjetno za M 6 navoj.Ti najprej napiši ali je vijak M 6 ali M 7, namreč če je M 6 se vstavi Helicol vložek,ča pa je navoj (vijak) M 7 pa vreži M 8 navoj in daj blok vijak z M 8 kar ga ven gleda pa postružiš in narežeš M 7 navoj.

Za vložit ta feder kot ga ti imenjuješ pa potrebuješ Helicol "orodje" najprej moraš povrtat,vrezat nov navoj za vložek in šele nato montirati z orodjem navojno spiralo !!!

Ps: primeni dobiš VSE !!

kaj pa recimo tekoča kovina KEMISKIT AL 21?

ali je to ok, recimo da v luknjo tole nalijem in nazaj vrežem M7 navoj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti vilice preveč posedajo ni krivo olje ampak vzmeti zamenjaj vzmeti ali jih pa malo podloži Olje pa kar pusti saj ATF je rastlinsko olje in ne spreminja vizkoznosti ! Lahko pa uporabiš tudi kako drugo olje za amortizerje Npr.Motul Fork oil imaš ga pa v večih gostotah.

Aha Hvala, mam še ene vilce, tko da bom pomoje kr zamenjal vzemiti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!