Bremzer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 kaj pa recimo tekoča kovina KEMISKIT AL 21? ali je to ok, recimo da v luknjo tole nalijem in nazaj vrežem M7 navoj? Nič derugega nebo držalo,najdi nekoga ki ima Helicol orodje vstavi M 7 navoj in uporabiš spet originalen vijak ! Jaz imam Helikol orodje ampak v sortimentu so samo standardni navoji: M 5, M 6, M 8, M 10, in M 12 dodatno imam tudi vloške za VSE navoje Svečk !!! in navojne svedre za popravilo navoja v oljni posodi za izpust olja in sicer M 12 se popravi na M-13, M14 se popravi na M 15 in M 16 se popravi na M17, korak ostane vedno enak mora se zamenjati čep in tesnilo !! ImenitnaPriložnost, daneb in special749 2 1
RHonda Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Imam en problem, ki sem ga mel že včasih na kawlnu. Namreč 'pleše' mi igla brzinomera, sicer ne pri vseh hitrostih (najbol 100-170 recimo). Seveda je narjeno na zajlo in polža, ampak kaj bi moral zdej zamenjat? Zajlo? Ali je kriv mehanizem notri v števcu? dotem 1
trojan69 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Imam en problem, ki sem ga mel že včasih na kawlnu. Namreč 'pleše' mi igla brzinomera, sicer ne pri vseh hitrostih (najbol 100-170 recimo). Seveda je narjeno na zajlo in polža, ampak kaj bi moral zdej zamenjat? Zajlo? Ali je kriv mehanizem notri v števcu? Jaz sem to navadno rešu z tem da sem preprosto mal podmazal zajlo z Krown oljem. Lahko pa tudi, da je obrabljena...
GooGyy Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Pozdravljeni! Sem lastnik honde cbf 600 letnik 2007 z 11000 prevoženimi kilometri. motor zaenkrat (trkam) odličen, super za peljat, ni zahteven, tudi utrujajoča vožnja ni. kupil sem ga letos, je pa zablokiran na 25kw. Kupil sem zablokiranega ker je sin naredil izpit A2 da se je lahko še on malo vozil, sedaj pa ko ima svoj motor pa želim to blokado odvzeti ven. Prodajalec mi je rekel da je ta blokada le neka "iglica" v uplinjaču, sam pa ne vem kako ta iglica izgleda ter kje se nahaja? Ali moram motor peljati na servis da mi uzamejo ven to blokado da dobim kakšno potrdilo ali lahko sam uzamem ven in potem samo v prometni spremenim moč na izvorno? Če je že kdo to razdiral in se spozna bi prosil za malo pomoči LP
macak333 Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Pozdravljeni! Sem lastnik honde cbf 600 letnik 2007 z 11000 prevoženimi kilometri. motor zaenkrat (trkam) odličen, super za peljat, ni zahteven, tudi utrujajoča vožnja ni. kupil sem ga letos, je pa zablokiran na 25kw. Kupil sem zablokiranega ker je sin naredil izpit A2 da se je lahko še on malo vozil, sedaj pa ko ima svoj motor pa želim to blokado odvzeti ven. Prodajalec mi je rekel da je ta blokada le neka "iglica" v uplinjaču, sam pa ne vem kako ta iglica izgleda ter kje se nahaja? Ali moram motor peljati na servis da mi uzamejo ven to blokado da dobim kakšno potrdilo ali lahko sam uzamem ven in potem samo v prometni spremenim moč na izvorno? Če je že kdo to razdiral in se spozna bi prosil za malo pomoči LP Moraš pelat na servis (se mi zdi, da sam ne smeš) da ti jo odstranijo, ter da se ti nazaj not napiše originalna izvorna moč motorja.
snetkladu Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Na cilindru se mi je uničil navoj M5x10 in me zanima, če ima kdo orodje za popravilo ali pa da mu kar prinesem cilinder. hvala
daneb Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Na cilindru se mi je uničil navoj M5x10 in me zanima, če ima kdo orodje za popravilo ali pa da mu kar prinesem cilinder. hvala Kakšen navoj pa je to "M5x10"? Sharko 1
lmperator Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Imam en problem z Yamaho R6 letnik 2007. Neče vžgati. Vrti v prazno, vžgat pa neče. Akumulator je nov in poln. "Kill switch" je ON, tačka dvignjena. Motor je bil paden, crash senzor kaže pravilne vrednosti po diagnostiki (meje so med 0,4 in 1,4, kaže mi 0,6). Šel sem čez cel diagnostics mode in so vse vrednosti OK. Po padcu je stekla ven hladilna tekočina. Dolil sem novo. Moped ima Power Commander, lambda senzor ni priklopljen. Spomnim, se da je po padcu motor še vedno laufal. Googlam pa ne najdem nič pametnega. Kaj bi lahko bilo narobe?
ironbeeper Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Imam en problem z Yamaho R6 letnik 2007. Neče vžgati. Vrti v prazno, vžgat pa neče. Akumulator je nov in poln. "Kill switch" je ON, tačka dvignjena. Motor je bil paden, crash senzor kaže pravilne vrednosti po diagnostiki (meje so med 0,4 in 1,4, kaže mi 0,6). Šel sem čez cel diagnostics mode in so vse vrednosti OK. Po padcu je stekla ven hladilna tekočina. Dolil sem novo. Moped ima Power Commander, lambda senzor ni priklopljen. Spomnim, se da je po padcu motor še vedno laufal. Googlam pa ne najdem nič pametnega. Kaj bi lahko bilo narobe? Poglej če svečka sploh daje iskro.
lmperator Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Kako pa to pogledam? Je drugače še kaj drugega možno?
ironbeeper Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Kako pa to pogledam? Je drugače še kaj drugega možno? Svečko odšravfi, jo priklopi nazaj na kabel, položi jo na glavo motorja oz. na nek kovinski del na motorju da bo svečka imela maso(-). Potem pa zaženi motor pa glej svečko, če ima dovolj močno iskro če jo sploh ima. Pazi, da se je ne boš dotaknil, ker te bo oreng streslo!
GooGyy Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Moraš pelat na servis (se mi zdi, da sam ne smeš) da ti jo odstranijo, ter da se ti nazaj not napiše originalna izvorna moč motorja. ja to vem da je treba vpisat v prometno, to itak mislim, sam zanima me če lahk sam uzamem to ven al je treba na servis pelat pa da tam dobim kako potrdilo al pa kej? kak je sploh postopek odblokiranja motorja?
alen1 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Pri mojem viragu 535 letnik 2001, imam težavo pri ključavnici na krmilu. In sicer ključ ni enak kot ključ za kontakt in rezervoar. Ključavnica naj ne bi bila nikoli rabljena, ali menjana. Ve kdo mogoče, če sta bila mogoče različna ključa? Hvala.
suntrace14 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Potrebujem cev za hladilno tekočino, ki povezuje med seboj obe polovici radiatorja na KTM-u LC4. Včasih je bila v LJ menda ena trgovina (mogoče Merkur) pri Astri, nasproti Plave lagune za Bežigradom. Sem se sprehodil okoli Astre in niso poznali te trgovine. Se komu sanja, kje bi lahko imeli dotične zadeve?
macak333 Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 ja to vem da je treba vpisat v prometno, to itak mislim, sam zanima me če lahk sam uzamem to ven al je treba na servis pelat pa da tam dobim kako potrdilo al pa kej? kak je sploh postopek odblokiranja motorja? Nevem, kako bodo veseli ker si sam šaral po motorju t.j. da to lahko "legalno" narediš. Drgač pa kakšen je postopek pa ne bi vedel, mogoče če pokličeš na LPP pa njih vprašaš, kako se obravnava tako stvar.
Butnglavc Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Potrebujem cev za hladilno tekočino, ki povezuje med seboj obe polovici radiatorja na KTM-u LC4. Včasih je bila v LJ menda ena trgovina (mogoče Merkur) pri Astri, nasproti Plave lagune za Bežigradom. Sem se sprehodil okoli Astre in niso poznali te trgovine. Se komu sanja, kje bi lahko imeli dotične zadeve? Greš v Merkur in kupiš oplaščeno cev ustreznega notranjega premera, pa bo. Prosim lp A suntrace14 1
snetkladu Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 v merkurju jih nimajo. Dobiš jih lahko na viču-PRIT(jakšič center). suntrace14 in Sharko 2
GooGyy Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 (popravljeno) glede blokade sem si malo premislil, se pravi da ostane uradno blokada not, neuradno gre pa ven. zdj mam pa eno vprašanje.. dans sem bil pri enem mojstru pa mi je povedo da je blokada na teh motorjih v gumicah, ki grejo iz fergazerja v glavo motorja (?sesalne gumice?) blokada deluje na tak način da je zmanjšan premer samega kanala tak da ne more razvit dost vlke moči.. kake bi ble posledice če bi js te gumice po notranji strani zbrusil na normalni premer (kao original brez blokade) ? bi bla kaka razlika med temi zbrušenimi in originalnimi al ne? original nebi devo not ker ma na zunanji strani guma odtisnjen znak 25kw, kar lahk pomiri kake taplave če kej komplicirajo, na originalnih gumicah pa tega napisa ni -_-:unsure: aja..za tiste ki še ne vete.. motor je honda cbf 600, letnik 2007 Popravljeno Maj 24, 2011. Popravil GooGyy
k0ci Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 glej, če bo prišlo do nesreče, boš po domače povedano naj...., ker če se zavarovalnica odloči za temeljit pregled motorja bodo razkopali vse da bi prišli do blokade, in ker je bila na LPP ob homologaciji priložena tudi tehnična dokumentacija blokade, imajo noter vse mere od blokade, (premer luknje, debelina gume,... ) in tako ti tudi znak 25kW na gumicah ne pomaga
GooGyy Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure:
MilanAndonovski Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure: Pri raziskovanju prometne nesreče ti lahko motor v prafaktorje spremenijo...
k0ci Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure: lahko ga dajo na pooblaščen servis pošraufat, zraven pa en iz zavarovalnice stoji kot priča
ironbeeper Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Pri raziskovanju prometne nesreče ti lahko motor v prafaktorje spremenijo... Se to samo govori al poznaš kak živi primer? Je kdo od tukaj že imel takšnjo situacijo?
Bremzer Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure: Motor ti razšraufajo na servisu in ko najdejo prvo stvar, ki ne ustreza pri zablokiranem motorju gre VSE na TVOJE stroške !!! special749 in daneb 1 1
MilanAndonovski Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Ti je k0ci odgovoril na vprašanje. Pač ko se raziskuje prometne nesreče, lahko preverijo vse do potankosti. Sploh pa zavarovalnice lahko kaj takega zahtevajo, saj morajo one denar iz "žepa" stisnit.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se