Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

kaj pa recimo tekoča kovina KEMISKIT AL 21?

ali je to ok, recimo da v luknjo tole nalijem in nazaj vrežem M7 navoj?

Nič derugega nebo držalo,najdi nekoga ki ima Helicol orodje vstavi M 7 navoj in uporabiš spet originalen vijak !

Jaz imam Helikol orodje ampak v sortimentu so samo standardni navoji: M 5, M 6, M 8, M 10, in M 12 dodatno imam tudi vloške za VSE navoje Svečk !!! in navojne svedre za popravilo navoja v oljni posodi za izpust olja in sicer M 12 se popravi na M-13, M14 se popravi na M 15 in M 16 se popravi na M17, korak ostane vedno enak mora se zamenjati čep in tesnilo !!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Imam en problem, ki sem ga mel že včasih na kawlnu.

Namreč 'pleše' mi igla brzinomera, sicer ne pri vseh hitrostih (najbol 100-170 recimo).

Seveda je narjeno na zajlo in polža, ampak kaj bi moral zdej zamenjat? Zajlo?

Ali je kriv mehanizem notri v števcu?

Objavljeno

Imam en problem, ki sem ga mel že včasih na kawlnu.

Namreč 'pleše' mi igla brzinomera, sicer ne pri vseh hitrostih (najbol 100-170 recimo).

Seveda je narjeno na zajlo in polža, ampak kaj bi moral zdej zamenjat? Zajlo?

Ali je kriv mehanizem notri v števcu?

Jaz sem to navadno rešu z tem da sem preprosto mal podmazal zajlo z Krown oljem. Lahko pa tudi, da je obrabljena...

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem lastnik honde cbf 600 letnik 2007 z 11000 prevoženimi kilometri. motor zaenkrat (trkam) odličen, super za peljat, ni zahteven, tudi utrujajoča vožnja ni. kupil sem ga letos, je pa zablokiran na 25kw. Kupil sem zablokiranega ker je sin naredil izpit A2 da se je lahko še on malo vozil, sedaj pa ko ima svoj motor pa želim to blokado odvzeti ven. Prodajalec mi je rekel da je ta blokada le neka "iglica" v uplinjaču, sam pa ne vem kako ta iglica izgleda ter kje se nahaja? Ali moram motor peljati na servis da mi uzamejo ven to blokado da dobim kakšno potrdilo ali lahko sam uzamem ven in potem samo v prometni spremenim moč na izvorno? Če je že kdo to razdiral in se spozna bi prosil za malo pomoči :)

LP

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem lastnik honde cbf 600 letnik 2007 z 11000 prevoženimi kilometri. motor zaenkrat (trkam) odličen, super za peljat, ni zahteven, tudi utrujajoča vožnja ni. kupil sem ga letos, je pa zablokiran na 25kw. Kupil sem zablokiranega ker je sin naredil izpit A2 da se je lahko še on malo vozil, sedaj pa ko ima svoj motor pa želim to blokado odvzeti ven. Prodajalec mi je rekel da je ta blokada le neka "iglica" v uplinjaču, sam pa ne vem kako ta iglica izgleda ter kje se nahaja? Ali moram motor peljati na servis da mi uzamejo ven to blokado da dobim kakšno potrdilo ali lahko sam uzamem ven in potem samo v prometni spremenim moč na izvorno? Če je že kdo to razdiral in se spozna bi prosil za malo pomoči :)

LP

Moraš pelat na servis (se mi zdi, da sam ne smeš) da ti jo odstranijo, ter da se ti nazaj not napiše originalna izvorna moč motorja.

Objavljeno

Na cilindru se mi je uničil navoj M5x10 in me zanima, če ima kdo orodje za popravilo ali pa da mu kar prinesem cilinder.

hvala

Objavljeno

Na cilindru se mi je uničil navoj M5x10 in me zanima, če ima kdo orodje za popravilo ali pa da mu kar prinesem cilinder.

hvala

Kakšen navoj pa je to "M5x10"?:hmm:

Objavljeno

Imam en problem z Yamaho R6 letnik 2007.

Neče vžgati. Vrti v prazno, vžgat pa neče. Akumulator je nov in poln. "Kill switch" je ON, tačka dvignjena. Motor je bil paden, crash senzor kaže pravilne vrednosti po diagnostiki (meje so med 0,4 in 1,4, kaže mi 0,6). Šel sem čez cel diagnostics mode in so vse vrednosti OK. Po padcu je stekla ven hladilna tekočina. Dolil sem novo. Moped ima Power Commander, lambda senzor ni priklopljen. Spomnim, se da je po padcu motor še vedno laufal.

Googlam pa ne najdem nič pametnega. Kaj bi lahko bilo narobe?

Objavljeno

Imam en problem z Yamaho R6 letnik 2007.

Neče vžgati. Vrti v prazno, vžgat pa neče. Akumulator je nov in poln. "Kill switch" je ON, tačka dvignjena. Motor je bil paden, crash senzor kaže pravilne vrednosti po diagnostiki (meje so med 0,4 in 1,4, kaže mi 0,6). Šel sem čez cel diagnostics mode in so vse vrednosti OK. Po padcu je stekla ven hladilna tekočina. Dolil sem novo. Moped ima Power Commander, lambda senzor ni priklopljen. Spomnim, se da je po padcu motor še vedno laufal.

Googlam pa ne najdem nič pametnega. Kaj bi lahko bilo narobe?

Poglej če svečka sploh daje iskro.

Objavljeno

Kako pa to pogledam? Je drugače še kaj drugega možno?

Objavljeno

Kako pa to pogledam? Je drugače še kaj drugega možno?

Svečko odšravfi, jo priklopi nazaj na kabel, položi jo na glavo motorja oz. na nek kovinski del na motorju da bo svečka imela maso(-). Potem pa zaženi motor pa glej svečko, če ima dovolj močno iskro če jo sploh ima. Pazi, da se je ne boš dotaknil, ker te bo oreng streslo! :)

Objavljeno

Moraš pelat na servis (se mi zdi, da sam ne smeš) da ti jo odstranijo, ter da se ti nazaj not napiše originalna izvorna moč motorja.

ja to vem da je treba vpisat v prometno, to itak mislim, sam zanima me če lahk sam uzamem to ven al je treba na servis pelat pa da tam dobim kako potrdilo al pa kej? kak je sploh postopek odblokiranja motorja?

Objavljeno

Pri mojem viragu 535 letnik 2001, imam težavo pri ključavnici na krmilu. In sicer ključ ni enak kot ključ za kontakt in rezervoar. Ključavnica naj ne bi bila nikoli rabljena, ali menjana. Ve kdo mogoče, če sta bila mogoče različna ključa?

Hvala.

Objavljeno

Potrebujem cev za hladilno tekočino, ki povezuje med seboj obe polovici radiatorja na KTM-u LC4. Včasih je bila v LJ menda ena trgovina (mogoče Merkur) pri Astri, nasproti Plave lagune za Bežigradom. Sem se sprehodil okoli Astre in niso poznali te trgovine. Se komu sanja, kje bi lahko imeli dotične zadeve?

post-9508-0-31721000-1306247029_thumb.jpg

Objavljeno

ja to vem da je treba vpisat v prometno, to itak mislim, sam zanima me če lahk sam uzamem to ven al je treba na servis pelat pa da tam dobim kako potrdilo al pa kej? kak je sploh postopek odblokiranja motorja?

Nevem, kako bodo veseli ker si sam šaral po motorju t.j. da to lahko "legalno" narediš. Drgač pa kakšen je postopek pa ne bi vedel, mogoče če pokličeš na LPP pa njih vprašaš, kako se obravnava tako stvar.

Objavljeno

Potrebujem cev za hladilno tekočino, ki povezuje med seboj obe polovici radiatorja na KTM-u LC4. Včasih je bila v LJ menda ena trgovina (mogoče Merkur) pri Astri, nasproti Plave lagune za Bežigradom. Sem se sprehodil okoli Astre in niso poznali te trgovine. Se komu sanja, kje bi lahko imeli dotične zadeve?

post-9508-0-31721000-1306247029_thumb.jpg

Greš v Merkur in kupiš oplaščeno cev ustreznega notranjega premera, pa bo.

Prosim

lp A

Objavljeno

v merkurju jih nimajo. Dobiš jih lahko na viču-PRIT(jakšič center).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

glede blokade sem si malo premislil, se pravi da ostane uradno blokada not, neuradno gre pa ven. zdj mam pa eno vprašanje.. dans sem bil pri enem mojstru pa mi je povedo da je blokada na teh motorjih v gumicah, ki grejo iz fergazerja v glavo motorja (?sesalne gumice?) blokada deluje na tak način da je zmanjšan premer samega kanala tak da ne more razvit dost vlke moči.. kake bi ble posledice če bi js te gumice po notranji strani zbrusil na normalni premer (kao original brez blokade) ? bi bla kaka razlika med temi zbrušenimi in originalnimi al ne? original nebi devo not ker ma na zunanji strani guma odtisnjen znak 25kw, kar lahk pomiri kake taplave če kej komplicirajo, na originalnih gumicah pa tega napisa ni -_-:unsure:

aja..za tiste ki še ne vete.. motor je honda cbf 600, letnik 2007 ;)

Popravljeno . Popravil GooGyy
Objavljeno

glej, če bo prišlo do nesreče, boš po domače povedano naj...., ker če se zavarovalnica odloči za temeljit pregled motorja bodo razkopali vse da bi prišli do blokade, in ker je bila na LPP ob homologaciji priložena tudi tehnična dokumentacija blokade, imajo noter vse mere od blokade, (premer luknje, debelina gume,... ) in tako ti tudi znak 25kW na gumicah ne pomaga

Objavljeno

pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure:

Objavljeno

pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure:

Pri raziskovanju prometne nesreče ti lahko motor v prafaktorje spremenijo...

Objavljeno

pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure:

lahko ga dajo na pooblaščen servis pošraufat, zraven pa en iz zavarovalnice stoji kot priča

Objavljeno

Pri raziskovanju prometne nesreče ti lahko motor v prafaktorje spremenijo...

Se to samo govori al poznaš kak živi primer? Je kdo od tukaj že imel takšnjo situacijo?

Objavljeno

pa majo uni sploh pooblastila da ti lahk razšraufajo motor? Ker nebi js to kr tam enim jabčekom pustil da mi ga šraufajo pa bogve kak pol nazaj skup sestavjo...:unsure:

Motor ti razšraufajo na servisu in ko najdejo prvo stvar, ki ne ustreza pri zablokiranem motorju gre VSE na TVOJE stroške !!!

Objavljeno

Ti je k0ci odgovoril na vprašanje. Pač ko se raziskuje prometne nesreče, lahko preverijo vse do potankosti. Sploh pa zavarovalnice lahko kaj takega zahtevajo, saj morajo one denar iz "žepa" stisnit.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!