Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Prvo dej vse narazen. Če je zajla vredu potem je lahko polž ali pa števec. Če je zajla fuč obvezno zamenjaj še bovden, ponavadi pride v kompletu. Pri mojem VNju je bil simptom zelo soroden. Do 60 kmh je vse delovalo kot mora nato je pa začel narobe kazat hitrost in šteti premalo kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Moj gsr ima en problemček... ko v trenutku zabremzam ali pri višji hitrosti bremzam mi sprednji del trese... zaradi tega sem menjal že sprednje zavorne ploščice in pa sprednjo gumo in še vedno ni vredu. pa še nekaj, zavorne ploščice nisem dal originalnih ampak brembotove, pa imam občutek da zavore slabše primejo kot prej in še malo škripajo glare.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Moj gsr ima en problemček... ko v trenutku zabremzam ali pri višji hitrosti bremzam mi sprednji del trese... zaradi tega sem menjal že sprednje zavorne ploščice in pa sprednjo gumo in še vedno ni vredu. pa še nekaj, zavorne ploščice nisem dal originalnih ampak brembotove, pa imam občutek da zavore slabše primejo kot prej in še malo škripajo glare.gif

Kaj pa diske si preveril če so ravni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa diske si preveril če so ravni?

kak pa naj to preverim? se da to na hitro preverit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak pa naj to preverim? se da to na hitro preverit?

Težko boš to prevero. Meni je npr enako delalo na avtu ko so bli diski zanič. Sem menjal diske in je zdaj ok. Za preverit sam disk, bi ga pa verjetno moral dol odšraufat s kolesa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolo je bilo dano gor tako kot more bit, so bile vilce poravnane?

kolo bi mora biti gor kot mora, saj sem menjaval gumo in je vulkanizer vzel dol in nazaj gor... drugače pa motor ni bil nikoli paden..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snami obe čeljusti, daj motor na stojala, z vezico na vilico pripni imbus ključ, ga z enim koncem nasloni na disk in zavrti kolo pa poslušaj če cel krog drgne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Zanima me, če ima kdo idejo kaj storit glede škripanja nekje okrog zadnjega amortizerja. Motor je GPZ 500S in kar naenkrat je začelo škripat pa ne vem ali je zadnje vilca )ali ima kakšne puše ali podobno) ali je amortizer. Sem že probal pošpricat in namazat koliko sem pač videl gibljivega, vendar nič bolje. Ali bo potrebno zamenjat fedro ali amortizer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snami obe čeljusti, daj motor na stojala, z vezico na vilico pripni imbus ključ, ga z enim koncem nasloni na disk in zavrti kolo pa poslušaj če cel krog drgne

sem preveril in ne drgne cel krog.. to se že sliši ko se peljem da zavorne ploščice občasno "šobajo".. torej diski so zviti kaj je za naredit? diske menjat? surrender.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem preveril in ne drgne cel krog.. to se že sliši ko se peljem da zavorne ploščice občasno "šobajo".. torej diski so zviti kaj je za naredit? diske menjat? surrender.gif

Diske je potrebno menjat. Ne nasedaj mojstrom, ki Ti bodo ponujali brušenje ali celi struženje diskov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diske je potrebno menjat. Ne nasedaj mojstrom, ki Ti bodo ponujali brušenje ali celi struženje diskov.

LP

zaradi česa pa je prišlo do tega? motor še ni star 2 leti, prevoženih pa ima 23k km wacko.gif diski pa so kar draga zadeva...wallbash.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaradi česa pa je prišlo do tega? motor še ni star 2 leti, prevoženih pa ima 23k km wacko.gif diski pa so kar draga zadeva...wallbash.gif

komplet 3 diskov (2 sprednja, 1 zadnji) z dostavo 266€... to res ni veliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komplet 3 diskov (2 sprednja, 1 zadnji) z dostavo 266€... to res ni veliko

:? Sploh ne, če moraš vsaki dve leti menjat diske. :xx:

Mislim, 266€ spet ni tako malo denarja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk poceni so diski? Ziher ni to kakšen kitajski pofl? Ker en disk je ponavad okol 200€ (EBC, Lucas, itd.. ), original pa najbrž še kakšen € več..

266€ ni malo denarja, sam če dobiš za ta denar original set diskov (al pa soliden aftermarket nadomestek neke priznane firme) ter so ti, ki so sedaj na motorju zanič, potem jaz ne bi veliko razmišljal ampak zamenjal. Ker to je za diske poceni.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Sploh ne, če moraš vsaki dve leti menjat diske. :xx:

Mislim, 266€ spet ni tako malo denarja.....

nekje na motosvetu obstaja tema o tem. mogoče ti pa kej pomaga.....

še sploh una faca z linka, k prav(če se prav spomnim), de v vsej svoji zgodovini ni našel več kot nekaj 'zvitih' diskov.... počenih ja, ampak zvitih????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaradi česa pa je prišlo do tega? motor še ni star 2 leti, prevoženih pa ima 23k km wacko.gif diski pa so kar draga zadeva...wallbash.gif

Do tega pride, ko si se npr. peljal po AC, šel na izvoz s polno brzino in na polno bremzal, potem pa v križišču stal s stisnjeno bremzo (to ti jih tudi na avtu lahko zjebe).

Diske se pri tem zelo ogreje, ko imaš stisnjeno bremzo se material drugje prej ohlaja kot na tistem mesti in produkt tega so zviti diski, če ti jih trese jih raje zamenjaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Sploh ne, če moraš vsaki dve leti menjat diske. :xx:

Mislim, 266€ spet ni tako malo denarja.....

Lej, originalni za mojo Aprilio RST Futuro pridejo ... caki da skup sestejem ... 482€ po sprednjem komadu, 300€ zadnji disk =

1.264€ komplet Napram temu

266€ z dostavo za komplet RES ni veliko, kakorkoli obrnes.

Tolk poceni so diski? Ziher ni to kakšen kitajski pofl? Ker en disk je ponavad okol 200€ (EBC, Lucas, itd.. ), original pa najbrž še kakšen € več..

266€ ni malo denarja, sam če dobiš za ta denar original set diskov (al pa soliden aftermarket nadomestek neke priznane firme) ter so ti, ki so sedaj na motorju zanič, potem jaz ne bi veliko razmišljal ampak zamenjal. Ker to je za diske poceni.

To so angleski diski, izrezejo ti jih vsakemu posebej, lahko se zmisljujes pri obliki (ce bi rad imel marjeticaste, okrogle, kapavem kaksne), pri barvi (pri plavajocih diskih se lahko zmisljujes kaksne barve bo sredinski del, kaksne barve bodo cepi, itd..).. Kakorkoli obrnes, komplet 3 diskov pride 266€ Z DOSTAVO za katerikoli model, ki ima 3 diske. Ce imas 2 diska, potem je celo malo ceneje. Delujejo pa. Jih mam namontirane tudi sam.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so angleski diski, izrezejo ti jih vsakemu posebej, lahko se zmisljujes pri obliki (ce bi rad imel marjeticaste, okrogle, kapavem kaksne), pri barvi (pri plavajocih diskih se lahko zmisljujes kaksne barve bo sredinski del, kaksne barve bodo cepi, itd..).. Kakorkoli obrnes, komplet 3 diskov pride 266€ Z DOSTAVO za katerikoli model, ki ima 3 diske. Ce imas 2 diska, potem je celo malo ceneje. Delujejo pa. Jih mam namontirane tudi sam.

Kontakt / Web site / Email?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Mene samo zanima kje naročite dele za motor... potreboval bi batne obročke in tesnilo pod cilindrom..

gledal sem po netu pa nikjer ne najdem... še na ebay-u nimajo na zalogi...

gre se pa za Suzukija DR 650 rse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poprosil bi za malo pomoči, ker sem že počasi naveličan vsega skupaj :headbang:

Gre se za KLE500, kateremu sem sem menjal cilinder,dobil rabljenega in batne obročke (novi). Pod glavo sem dal novo tesnilo, pod cilindrom je pa ostalo staro.

Nekje pride v olje hladilna tekočina.Ampak ne malo, v 25km ene pol litra :headbang::headbang:

Motor nič ne kadi, tako da v zgorevalni prostor ne vteka hladilna tekočina.Res ne vem kaj naj še pogledam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poprosil bi za malo pomoči, ker sem že počasi naveličan vsega skupaj :headbang:

Gre se za KLE500, kateremu sem sem menjal cilinder,dobil rabljenega in batne obročke (novi). Pod glavo sem dal novo tesnilo, pod cilindrom je pa ostalo staro.

Nekje pride v olje hladilna tekočina.Ampak ne malo, v 25km ene pol litra :headbang::headbang:

Motor nič ne kadi, tako da v zgorevalni prostor ne vteka hladilna tekočina.Res ne vem kaj naj še pogledam.

pod cilindrom bi ga tudi lahko zamenjal, ni ravno priporočljivo da si pustil starega;

hladilna - olje se ponavadi mešata kadar tesnilo pod glavo prebije al pa glava poči.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!