Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

View My Video

Upam da bi kdo vedel od kje prihaja ta grozen zvok, ki je v živo še hujši

Naj ponovim, da se to piskanje sliši samo pri mrzlem motorju

ker tko fejst cvili, nemorem ugotovit od kje prihaja...

fz6-n 05"

Objavljeno

Tak zvok sem slišalže pri veliko motorjih, pa noben od lastnikov se ni pritoževal da jih moti.

Zvok pa sliči na cviljenje jermena :whistle: ali pa se motim

Objavljeno

Tak zvok sem slišalže pri veliko motorjih, pa noben od lastnikov se ni pritoževal da jih moti.

Zvok pa sliči na cviljenje jermena :whistle: ali pa se motim

bolj ne kot ja :) sice je pa to relativno... v tem primeru sigurno ni jermen :)

meni se pa sliši, kot pretok zraka skozi določeno obliko luknje ob določeni hitrosti tega zraka... :hmm:

lp

Objavljeno

bolj ne kot ja :) sice je pa to relativno... v tem primeru sigurno ni jermen :)

meni se pa sliši, kot pretok zraka skozi določeno obliko luknje ob določeni hitrosti tega zraka... :hmm:

lp

če nebi tako fejst brnelo, nebi spraševal, res je glasno...

poslušaj še enkrat, ter si predstavlaj, da cvili še 5x toliko

čene se bom po 15. zapeljal do nekoga ki bi vedel

hvala, lp

Objavljeno

Lahko je ležaj.Meni je, sicer na Golfu dvojki, ležaj manjalnika spuščal podoben žvižgajoč zvok.

Lahko pa nalimaš gor od Honde nalepke, pa rečeš, da maš Varaderota, se podobn sliš :blush:

Objavljeno

Lahko je ležaj.Meni je, sicer na Golfu dvojki, ležaj manjalnika spuščal podoben žvižgajoč zvok.

Lahko pa nalimaš gor od Honde nalepke, pa rečeš, da maš Varaderota, se podobn sliš :blush:

ležaj ni

bom peljal nekomu poslušat, brezvezee ugibat

Yamaha <3

Objavljeno (popravljeno)

Ali pa če pokličeš na servis, prosiš lepo za natančen odgovor, kot dokaz pa prižgi motor in ti bo ziher kaj povedal, če ne drugega, da pripelješ pokazat ;)

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno (popravljeno)

kolikor vem se gre tukaj za fz6... ali?

jaz zdaj nisem več siguren, ker je že več kot dobro leto nazaj... samo se mi zdi, da je tudi moj imel pri serijskem izpuhu nek podoben zvok polek. Zdaj sem hodil kurblat moped, pa nisem našel nikjer takega zvoka, imam pa gor leovinceje brez db-kllerjev pa brez katalizatorja...

če maš dobro uho malo idi okrog motorja, ko je zakurblan pa poslušaj od kod izvira, iz katerega dela... ali pa najbolje da obiščš serviserja, kot si sam rekel... :)

aja... a se ne sliši tudi to isto piskanje pri določenih obratih pri pospeševanju? meni se je (kolikor se spomnim)...

Popravljeno . Popravil TheMan
Objavljeno

zvok, je tako piskajoč da nemorem ugotovit, nekje na sredini na zadnjem delu motorja mogoče, gre se za fz6-n ja, to se dogaja samo pri zavgu-čok

Objavljeno

eh, če je samo pr zavgu, verjetn slišiš zrak ki ga vleče k so lopute zaprte, al ti pa kje fouš zrak vleče.

Objavljeno (popravljeno)

eh, če je samo pr zavgu, verjetn slišiš zrak ki ga vleče k so lopute zaprte, al ti pa kje fouš zrak vleče.

nekaj takega bo ja, čeprav sem imel dvignjen kesl za bencin in ni pri kolektorju temveč pod njim, pri zaganjaču

Popravljeno . Popravil kiki89
Objavljeno

če mislš n aspodnji strani? je možno da ti je kšna od unih gum k grejo od ferga (vbrizga) na cilinder počla, lahko je poču airbox, kej v tej smeri po moje. a k je segret normalno dela al se kej zaletava mašina?

Objavljeno

zelo podoben, če ne kar enak zvok, so imele ninje zx10r 04-05 letnika, ki so imele serijsko napako na alternatorju...seveda se je zvok pojavil takrat ko je šla tista podložka pri magnetu po gobe

Objavljeno

menim da bi zaradi tega cvililo kaj dlje kot minuto in pol, in ne samo tedaj ko je celoten motor popolnoma ohlajen.

motor se na momente zaganja pri prostem teku, baje da zaradi akrapoviča, moram dati naštelati co al kaj že, kolegu se tudi...

saj pravim hvala za vse, ob štelanju co-a bom povprašal majstra kaj bi to lahko bilo, ugibamo lahko v neskončnost :)

Objavljeno

zelo podoben, če ne kar enak zvok, so imele ninje zx10r 04-05 letnika, ki so imele serijsko napako na alternatorju...seveda se je zvok pojavil takrat ko je šla tista podložka pri magnetu po gobe

no ja te ninđe so ves čas ružile, kot da bo vsak čas vse razneslo pa je bilo to čist normalno :)

Objavljeno

menim da bi zaradi tega cvililo kaj dlje kot minuto in pol, in ne samo tedaj ko je celoten motor popolnoma ohlajen.

motor se na momente zaganja pri prostem teku, baje da zaradi akrapoviča, moram dati naštelati co al kaj že, kolegu se tudi...

saj pravim hvala za vse, ob štelanju co-a bom povprašal majstra kaj bi to lahko bilo, ugibamo lahko v neskončnost :)

aha potem to ni to....glede zaganjanja ne boš nič rešil če karkoli štelaš, edino se da nastavit prosti tek tako da se več ne zaganja, vendar so številke potem izven priporočenega območja (1250+-100), je pa to zaradi odprtega izpuha ja, motor se ne bo več zaganjal če boš polovico izpuha prekril z roko, probaj....tu nimaš kaj naredit, pusti tako kot je

Objavljeno

Enkrat mi je en majst zaupal alternativno forco kako ugotovit točen izvor kakšnega čudnega zvoka iz agregata. preprosto vzameš velik izvijač, ročaj nasloniš na uho drug dela pa na mašino in se premikaš dokler ne ugotoviš izvora. Zdeva dejansko deluje in mi je že pomagala v preteklosti :)

Objavljeno

Pri kros motorju mi je začel puščati semering na sprednjih amortizerjih in me zanima, če poznate kakšnega serviserja iz okolice Ljubljane,Dolenske. Namreč motor je starejše izvedbe in na netu ne najdem navodil, da bi se sam lotil jih raztaviti.

Objavljeno
amortizer.si...pokliči in vprašaj kaj se da narediti, vem pa, da obnavljajo vse vrste vilic in blažilcev, najceneje bo če jih doma sam odmontiraš in neseš v ljubljano
Objavljeno

Ima kdo doma hidravlični abciger 10T na dve roki?

Rabim ga ker ne morm potegnit dol zobnika ki je na osi glavne gredi?

LP

Objavljeno

Ima kdo doma hidravlični abciger 10T na dve roki?

Rabim ga ker ne morm potegnit dol zobnika ki je na osi glavne gredi?

LP

zagrej ga malo

Objavljeno

S takšnim na dve roki so mi zašuštrali pri BMW R52, ko so snemali vztrajnik in ga greli so skrivili glavno gred. Pri takšnem delu je potrebno imeti abcigar na tri roke je manj nevarno da gre kaj narobe.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vem da sem zgrešil temo, vendar bo tukaj prej kakšen majster odgovoru.

Torej lotil sem se menjavat obročke na Yamahi DT 125. Ima 19k km, bat izgleda še lep, razen saj na vrhu, ko pa sem ga meril je na vrhu ~0,4 mm manjši premer kot čisto spodaj. Je to normalno, ali ga je potrebno zamenat? Prav tako me je zmotil spodnji ležaj na ojnici, ima levo desno kar nekaj lufta, kako bi preveril, če je še vredu?

Vnaprej hvala za odgovore, LP

Objavljeno

Živjo! Bat mora biti na vrhu ožji, saj se med delovanjem zaradi segrevanja razširi in s tem dobi prave mere za pravilno delovanje. Tudi za prečni pomik ojnice se ne sekiraj, nekaj ga mora imeti. :)

Lp Robert

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!