Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

S takšnim na dve roki so mi zašuštrali pri BMW R52, ko so snemali vztrajnik in ga greli so skrivili glavno gred. Pri takšnem delu je potrebno imeti abcigar na tri roke je manj nevarno da gre kaj narobe.

LP

Na tri roke ne gre ker ga je nemogoče dobit zraven. Dobim ta teden original abciger za moj motor tako da upam da bo potem šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalno je ja, tudi levi bi moral imeti ampak so neti verjetno malo ˝zarustali˝, vmes pride umazanija in se ne premika več, malo jih obrni pa bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima, včeraj sem kupil motor na katerem bi naj bile menjane sprednje ploščice, sedaj pa ko zaviram se sliši taki čudni zvok, kot da nekaj šoba po diskih (kot da bi ploščice bile pretrde???), na zadnji zavori tega ni slišati in tudi na drugih motorjih do zdaj tega nisem opazil.

Je možno da ploščice še niso utečene? Bo kaj pomagalo če našpricam diske z brake cleanerjem?

Hvala za morebitno pomoč že vnaprej.

Motorj je Suzuki GSR 600, 23k prevoženih

lp, m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam obdelat glavno gred?

Mojemu motorju so jo pred cca 10 leti obdelali nekje blizu Cerknice.Baje so na veliko obnavljali gredi za avte in kamijone. No, za motor se ni obneslo. Stvar je v roku 500km spet zaribala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi pa ti obdeloval? ker če je zaribana, gredi za motor nimaš več kaj popravljat, žal

Tudi zaribano gred se popravi. Vprašanje pa je, če se splača. Včasih se je splačalo hard kromanje. Zdržalo je več od nove. Ni pa poceni.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, kar sem jaz informativno spraševal razne majstre ki se s tem ukvarjajo, še avstrijce pa so vsi dvignili roke od moto gredi, ki se vrti z 10000rpm+. no lahko bi kaj spacali, ampak noben ni hotel nič garantirat

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi zaribano gred se popravi. Vprašanje pa je, če se splača. Včasih se je splačalo hard kromanje. Zdržalo je več od nove. Ni pa poceni.

LP

no, na motorju ni zdržalo prav dolgo.

no ja, kar sem jaz informativno spraševal razne majstre ki se s tem ukvarjajo, še avstrijce pa so vsi dvignili roke od moto gredi, ki se vrti z 10000rpm+. no lahko bi kaj spacali, ampak noben ni hotel nič garantirat

žal je blo točno tako, in pol je Tomaž naroču novo gred. . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima, včeraj sem kupil motor na katerem bi naj bile menjane sprednje ploščice, sedaj pa ko zaviram se sliši taki čudni zvok, kot da nekaj šoba po diskih (kot da bi ploščice bile pretrde???), na zadnji zavori tega ni slišati in tudi na drugih motorjih do zdaj tega nisem opazil.

Je možno da ploščice še niso utečene? Bo kaj pomagalo če našpricam diske z brake cleanerjem?

Hvala za morebitno pomoč že vnaprej.

Motorj je Suzuki GSR 600, 23k prevoženih

lp, m

Naj bi bile menjane, jaz bi se prepričal če so bile ni teško videt spredaj če imajo še kaj materjala na sebi.če so nove pa parkrat samo vredi zapremzaj da se vleže pa bo ampak nebi smelo met veze da bi nove šobale stare pa ne vsaj kaj sem jih jaz menjaval je bilo tako da so nove bile tiho ni nič šobalo.lahko tudi da je kaj med disk in ploščico prišlo samo to je bol teško:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Med vožnjo opažam, da se hladilna tekočina ogreje največ do 79 stopinj. Sumim, da se je pokvaril termostat. Je potrebna menjava ali se lahko brez skrbi vozim še naprej?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj termostat, je bolje za mašino, porabo...da dela na delovni temperaturi. Ni pa zdej panike, da se ne bi upal kam zapeljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Med vožnjo opažam, da se hladilna tekočina ogreje največ do 79 stopinj. Sumim, da se je pokvaril termostat. Je potrebna menjava ali se lahko brez skrbi vozim še naprej?

lp

Zamenjaj motor, na KTM-u ti bo kmalu vse crknilo ;D

Se ti motor niti na mestu ne ogreje na več kot 79°C??? Tudi če je termostat pokverjen bi se moral sploh v tej vročini ki nas je še držala nekaj dni nazaj...

Preverit se splača tudi tipalo, tudi to lahko zataji...

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj motor, na KTM-u ti bo kmalu vse crknilo ;D

Se ti motor niti na mestu ne ogreje na več kot 79°C??? Tudi če je termostat pokverjen bi se moral sploh v tej vročini ki nas je še držala nekaj dni nazaj...

Preverit se splača tudi tipalo, tudi to lahko zataji...

Če bi bilo tipalo zanič bi se motor PREGREVAL ne pa da se premalo segreje DEFEKTEN JE SAMO TERMOSTAT !!!!

Kot je bilo že rečeno lahko se kam zapelje brez problema bo pa malo večja poraba,ker mašina nedosega obratovalne temperature, ki naj bi bila pri zaprtih hladilnih sistemih do 100 stopinj !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo tipalo zanič bi se motor PREGREVAL ne pa da se premalo segreje DEFEKTEN JE SAMO TERMOSTAT !!!!

Kot je bilo že rečeno lahko se kam zapelje brez problema bo pa malo večja poraba,ker mašina nedosega obratovalne temperature, ki naj bi bila pri zaprtih hladilnih sistemih do 100 stopinj !

Brumer idi spat...

Kak veš da je vrednost ki jo prikazuje displey pravilna???

Eno je stikalo ventilatorja, ki vlkaplja ventilator, zaradi katerega bi se motor dejansko lahko pregreval, drugo pa tiplao ki daje podatke računalniku kakšna je temperatura hladilnega sredtva, zaradi tega bi lahko bila prikazana vrednost na displayu napačna. Vsekakor se splača to preverit in ne takoj šraufat...

:headbang:

Ko te naslednjič benajo si spremeni nick v Pametnjakovič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer idi spat...

Kak veš da je vrednost ki jo prikazuje displey pravilna???

Eno je stikalo ventilatorja, ki vlkaplja ventilator, zaradi katerega bi se motor dejansko lahko pregreval, drugo pa tiplao ki daje podatke računalniku kakšna je temperatura hladilnega sredtva, zaradi tega bi lahko bila prikazana vrednost na displayu napačna. Vsekakor se splača to preverit in ne takoj šraufat...

:headbang:

Ko te naslednjič benajo si spremeni nick v Pametnjakovič...

in tretje je TERMOSTAT (tak, vrjetn tud pr ktm, bimetaln, deleč od elektronke), ki ob primerni temperaturi pusti vodo tečt po lajtngi...

glej, @brumer jo kerkat pihne (al pa večkrat?) ampak ti, k si brihtn, povej: kako (brez šraufanja) boš preveril resnico o temperaturi vode?

(pa de nauš skoču u lft, VSE kar narediš z orodjem je šraufanje....)

in ja, tud men najprej pride na misu termostat.... (he, @brumer, sva že vsaj dva pametna.... :) :))

pa še tole... stara šola prav, de ga vzameš vn(termostat), daš v lonc vode skupaj s termometrom(tak za človeka mert je prekratk :)), daš kuhat in pogledaš kdaj se odpre.... jaka znanost in celo rečt cajta nucaš zato... he.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in tretje je TERMOSTAT (tak, vrjetn tud pr ktm, bimetaln, deleč od elektronke), ki ob primerni temperaturi pusti vodo tečt po lajtngi...

glej, @brumer jo kerkat pihne (al pa večkrat?) ampak ti, k si brihtn, povej: kako (brez šraufanja) boš preveril resnico o temperaturi vode?

(pa de nauš skoču u lft, VSE kar narediš z orodjem je šraufanje....)

in ja, tud men najprej pride na misu termostat.... (he, @brumer, sva že vsaj dva pametna.... :) :))

pa še tole... stara šola prav, de ga vzameš vn(termostat), daš v lonc vode skupaj s termometrom(tak za človeka mert je prekratk :)), daš kuhat in pogledaš kdaj se odpre.... jaka znanost in celo rečt cajta nucaš zato... he.

Brez šraufanja, lahko probaš tole: Zalaufaš hladen motor, držiš cev, ki gre od termostata k hladilniku. Če kmalu postane topla pomeni, da je termostat, kljub temu, da je motor hladen, odprt. Zamenjaš termostat :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez šraufanja, lahko probaš tole: Zalaufaš hladen motor, držiš cev, ki gre od termostata k hladilniku. Če kmalu postane topla pomeni, da je termostat, kljub temu, da je motor hladen, odprt. Zamenjaš termostat :blush:

Aja, druga varianta: greš na ornk hrib, pičiš dol in pustiš, da ti mašina zavira. Če ti temperatura začne padat, se termostat spet ni zapru.

Zamenjaj termostat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez šraufanja, lahko probaš tole: Zalaufaš hladen motor, držiš cev, ki gre od termostata k hladilniku. Če kmalu postane topla pomeni, da je termostat, kljub temu, da je motor hladen, odprt. Zamenjaš termostat :blush:

ej viš, na tole nism pomislu ker..... de jest pridem do rorov rabm zgornjo polovico oklepa odšraufat..... tkole ene 12 vijakov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in tretje je TERMOSTAT (tak, vrjetn tud pr ktm, bimetaln, deleč od elektronke), ki ob primerni temperaturi pusti vodo tečt po lajtngi...

glej, @brumer jo kerkat pihne (al pa večkrat?) ampak ti, k si brihtn, povej: kako (brez šraufanja) boš preveril resnico o temperaturi vode?

(pa de nauš skoču u lft, VSE kar narediš z orodjem je šraufanje....)

in ja, tud men najprej pride na misu termostat.... (he, @brumer, sva že vsaj dva pametna.... :) :))

pa še tole... stara šola prav, de ga vzameš vn(termostat), daš v lonc vode skupaj s termometrom(tak za človeka mert je prekratk :)), daš kuhat in pogledaš kdaj se odpre.... jaka znanost in celo rečt cajta nucaš zato... he.

Z termometrom, bodisi laseskim ali kakšnem koli drugem, to se da brez šraufanja...

Ne rečem da v tem primeru ni krivec termostat, verjetnost da je, je sigurno večja kot ta, da ni. Hotel sem povedati, da ostajajo pa tudi druge možnosti kot termostat, ki se jih zlahka izkluči prez razdiranja. Tako prihraniš čas in denar, bodisi sebi ali stranki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer idi spat...

Prvo kak veš da je vrednost ki jo prikazuje displey pravilna???

Drugo pa tiplao ki daje podatke računalniku kakšna je temperatura hladilnega sredtva, zaradi tega bi lahko bila prikazana vrednost na displayu napačna. Vsekakor se splača to preverit in ne takoj šraufat...

:headbang:

Ko te naslednjič benajo si spremeni nick v Pametnjakovič...

Pri nas se reče!! pojdi spat ne "idi" drugo razmišljaš res kot kak hobi mehanik,če bi crknilo termo tipalo VEDNO kaže preveč(max.)ali pa sploh nekaže.Pri njemu je termostat VEDNO malo odprt in nezapira potrebno ga bo zamenjati in problem bo rešen čeprav po potrebno odviti vseh 20 vijakov.In drudega mu nepreostane kajti tudi,če ga vhrib vorsiraš in se bo ventilator vklopil se mašina NEBO segrela edini je termostat ki naj bi vzdrževal konstantno temperaturo.

Če si to prebral pojdi SPAD,da neboš spet oslarije pisal !!!

Ps: prvo vrednost,ki ti jo kaže na displeju preveriš tako, da izmeriš z termometrom temperaturo hladilne tekočine in vrednosti medseboj primirjaš !!

Drugo TIPALO daje podatke NE RAČUNALNIKU ampak samo DISPLEJU,ki na osnovi dane upornosti tilala kaže temperaturo ! :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj motor, na KTM-u ti bo kmalu vse crknilo ;D

Se ti motor niti na mestu ne ogreje na več kot 79°C??? Tudi če je termostat pokverjen bi se moral sploh v tej vročini ki nas je še držala nekaj dni nazaj...

Preverit se splača tudi tipalo, tudi to lahko zataji...

Nisem še popravil v profilu, namreč sedaj imam suzukija SV 650S.KTM je šel na štajersko:)

Ja, motor se mi segreje tudi čez 90, če stoji na mestu(tudi vetrnica zalaufa).

Sem poklical v ELISO(bolje preventiva, kot kurativa) in mi je tudi ona enako odgovorila kot BREMZER. ker ima motor 6000km mi je svetovala naj počakam do 12kkm in bom takrat ga zamenju.

hvala vsem za odgovore.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!