Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Sem poklical v ELISO(bolje preventiva, kot kurativa) in mi je tudi ona enako odgovorila kot BREMZER. ker ima motor 6000km mi je svetovala naj počakam do 12kkm in bom takrat ga zamenju.

hvala vsem za odgovore.

Jaz ne bi čakal... Je škoda motorja.

D.

Objavljeno

Nisem še popravil v profilu, namreč sedaj imam suzukija SV 650S.KTM je šel na štajersko:)

Ja, motor se mi segreje tudi čez 90, če stoji na mestu(tudi vetrnica zalaufa).

Sem poklical v ELISO(bolje preventiva, kot kurativa) in mi je tudi ona enako odgovorila kot BREMZER. ker ima motor 6000km mi je svetovala naj počakam do 12kkm in bom takrat ga zamenju.

hvala vsem za odgovore.

lp

na SV-ju je menjava termosta čisto enostavna, cena pa tudi ni pretirana...

Objavljeno

dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali?

Objavljeno (popravljeno)

dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali?

Tako nekako je pri Hondah, ja. Sicer nimam service manuala za Hornet (vsaj ne pri roki), a za Varadero je tudi 20Nm, uporabil pa bi naj le nove vijake.

Pri Suzuki SV1000 je 23Nm, uporabiš pa lahko stare vijake ter sredstvo proti odvijanju ('threadlock').

D.

PS: Če je vprašanje, ali upoštevamo priporočene momente - jaz jih. Vedno uporabljam moment ključ.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali?

Za moment najbolš da pogledaš v service manual, ki ga dobiš na netu. Vijake je pa potrebno tudi namazat z sredstvom proti odvijanju (locktite oz. kaj podobnega).

Objavljeno (popravljeno)

Za moment najbolš da pogledaš v service manual, ki ga dobiš na netu. Vijake je pa potrebno tudi namazat z sredstvom proti odvijanju (locktite oz. kaj podobnega).

Če se upošteva Hondin service manual, je treba uporabit nove vijake, ni pa jih treba mazat... :unsure:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Novi vijaki so že fabriško namazan ! zato priporočajo nove vijake,če pa stare namažeš z Loktajtom ni nujno,da jih menjaš in tudi stegneš lako brez kilo ključa,če imaš le malo občutka seveda je bolje z kilo ključem sicer bom popljuvan vsepovprek meni se zdi dosti bolj nevarno, ko sami razdirate in popravljate zavorne čeljusti, zavorne cilindre,menjate ležaje,kovičite verige itd.itd.

Objavljeno (popravljeno)

ne bom nč pluvu sam povedu kako to jst počnem; kovičim orodje z originalnim orodjem - nimam kej zajebat; menjam ploščice in zategnem nove vijake na čeljustih na predpisan moment; ležaj menjam tko kot se ležaj pač menja, če rabm razprešat ga odnesem da ne nabijam k idiot po njem in ravn tko zaprešat; vse orodje kar sm ga nabavu me je koštal cirka 200 EUR kar nekateri plačajo za servis; tko da, če glih nima človk dveh levih rok in da mu je takšna stvar v veselje si sname service manual za moped, nabavi sproti orodje in si vzame mal časa, če mu pa kej ne gre pa vpraša; tko delam jst.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Novi vijaki so že fabriško namazan ! zato priporočajo nove vijake,če pa stare namažeš z Loktajtom ni nujno,da jih menjaš in tudi stegneš lako brez kilo ključa,če imaš le malo občutka seveda je bolje z kilo ključem sicer bom popljuvan vsepovprek meni se zdi dosti bolj nevarno, ko sami razdirate in popravljate zavorne čeljusti, zavorne cilindre,menjate ležaje,kovičite verige itd.itd.

Ja ker je to vesoljska nano tehnologija, in jo zna opravljat samo 3% vseh živečih ljudi. Vsi ti 3-je % pa delajo na pooblaščenih BMW servisih... BULLSHIT

:headbang:

Objavljeno

Sem gledal že po original knjigi,... in nisem našel nič na to temo, in sicer:

Imam Husqvarno TE 250 letnik 2008 - Do sedaj nisem imel priklopljenih smernikov, sedaj pa sem jih dodal (priklopil seveda tudi kable:D ) vendar le ti ne delajo - ni aktivnosti nobene. Je mogoče kje še kak konektor kjer se to generalno izklopi zadevo ali je zanič rele.... (pod sedežem imam tri varovalke vendar te so videti vse ok).

Najlepša hvala za odgovor, nasvet,...

Lp, Janez

Objavljeno

a rele za žmigavce imaš priklopljen? ker pri moji husi sem ga dobil posebej v škatli in nebi nič delalo če bi samo žmigavce dal gor.

Objavljeno

Ne, releja nisem nič montiral, niti ga nisem dobil zraven - bi ga moral al kako? Kje pa mora biti montran - pod sedežem ali spreja za lučjo?

Lp

Objavljeno

moj ni bil vštekan. mora pa biti pod zicem pri akumulatorju na levem boku, tam nekje, se ne spomnim čisto točno.

Objavljeno

Tam sem zasledil dva konektorja, vendar o releju ne duha ne sluha - bom jutri še enkrat preveril pa potem poročam kako pa kaj ;)

Lp

Objavljeno (popravljeno)

mislim da sta samo dva konektorja itak ja. no poglej pa povej :) ali pa še mal poslikaj

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Zdravo,mene zanima ce mogoce kdo ve ali je ze komu odpovedu alternator,ker jst sm meru izhodno napetost na reglerju in sumim da je to ker nic ne polni akomulator na Hondi CBR1000RR.Hvala za potrpezljivost :yea1:

Objavljeno

Preveril še enkrat in releja rea ni opaziti. Sta samo dva konektorja - prvi je 2 pinski, drugi pa tropinski. Kakor kaže ga bo potrebno kupiti in prav poceni spet gotovo ni ker je namenski in kakšen drug gotovo na te konektorje ne "paše" ali mogoče kdo ve kaj drugače :D

Lp

Objavljeno

Zdravo,mene zanima ce mogoce kdo ve ali je ze komu odpovedu alternator,ker jst sm meru izhodno napetost na reglerju in sumim da je to ker nic ne polni akomulator na Hondi CBR1000RR.Hvala za potrpezljivost :yea1:

Lahko je problem samo v reglerju kateri uravnava napetost in ne v alternatorju. Boš moral pomeriti napetosti malo kako kaj kažejo ;)

Lp

Objavljeno

Lp.ja sm zmeru napetost in sm ugotovu da na dvopinskem konektorju je napajanje,sam je ista napetost kot na akomulatorju

tko da tud,ce ga odklops je ista napetost kot na akomulatorju.je sou regler in cena je 245eur :whistle:

Objavljeno

Lp.ja sm zmeru napetost in sm ugotovu da na dvopinskem konektorju je napajanje,sam je ista napetost kot na akomulatorju

tko da tud,ce ga odklops je ista napetost kot na akomulatorju.je sou regler in cena je 245eur :whistle:

Se da tudi kaj bolj poceni zrihtat... ;)

D.

Objavljeno

Živjo

Imamo problem s hondo cbf 600 2007. Oče je normalno naredil turo čez 500km na morje, zdaj pa mu ne vžge več. pod "štandgasom" zalavfa sam takoj ko da gas ugasne. Brez "štandgasa" pa sploh ne vžge. Ma kdo kako idejo?

P.S. do sobote je treba to nujno zrihtat tak da prosim za čimveč informacij, ker takrat se dopust konča in bo treba it domov :)

Objavljeno

Iskra očitno je, bencin tudi če vžge, samo premalo. Jaz bi začel pri filtru za bencin, najbrž je ves zapacan in slabo pretočen. A je tankal na kakšni odročni pumpi s slabim bencinom?

Objavljeno

podoben problem sem imel na moji kawi 2krat:

1. snela se mi je cevka za podtlak na bencin pipi (natakneš nazaj)

2. tankal sem slab bencin (spucaš filter)

Objavljeno

Pozdravljeni. Kolegu je na Pan European crknil alternator. Baje ima skurjen stator. Nov stane baje ceeeeliiiihhhh 1300 eurov. A morda kdo ve, če kdo popravlja alternatorje, ali pa če se da kje dobit kakšen rabljen za normalen denar?

Objavljeno

mal povpraši okol pr previjalcih elektro motorjev ( pa če da kšno garancijo ) al pa stran od electrexworld

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!