danci1973 Objavljeno Julij 23, 2011 Deli Objavljeno Julij 23, 2011 Sem poklical v ELISO(bolje preventiva, kot kurativa) in mi je tudi ona enako odgovorila kot BREMZER. ker ima motor 6000km mi je svetovala naj počakam do 12kkm in bom takrat ga zamenju. hvala vsem za odgovore. Jaz ne bi čakal... Je škoda motorja. D. maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Barracuda Objavljeno Julij 23, 2011 Deli Objavljeno Julij 23, 2011 Nisem še popravil v profilu, namreč sedaj imam suzukija SV 650S.KTM je šel na štajersko:) Ja, motor se mi segreje tudi čez 90, če stoji na mestu(tudi vetrnica zalaufa). Sem poklical v ELISO(bolje preventiva, kot kurativa) in mi je tudi ona enako odgovorila kot BREMZER. ker ima motor 6000km mi je svetovala naj počakam do 12kkm in bom takrat ga zamenju. hvala vsem za odgovore. lp na SV-ju je menjava termosta čisto enostavna, cena pa tudi ni pretirana... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sorty Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 (popravljeno) dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali? Tako nekako je pri Hondah, ja. Sicer nimam service manuala za Hornet (vsaj ne pri roki), a za Varadero je tudi 20Nm, uporabil pa bi naj le nove vijake. Pri Suzuki SV1000 je 23Nm, uporabiš pa lahko stare vijake ter sredstvo proti odvijanju ('threadlock'). D. PS: Če je vprašanje, ali upoštevamo priporočene momente - jaz jih. Vedno uporabljam moment ključ. Popravljeno Julij 26, 2011. Popravil danci1973 Sorty, maco47 in thumper 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 dobil sem nov prvi disk in ga nameravam menjati..Mehanik mi je rekel, da ga morem zategniti z moment ključem na 20N? Kako se na to ozirate ostali? Za moment najbolš da pogledaš v service manual, ki ga dobiš na netu. Vijake je pa potrebno tudi namazat z sredstvom proti odvijanju (locktite oz. kaj podobnega). maco47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 (popravljeno) Za moment najbolš da pogledaš v service manual, ki ga dobiš na netu. Vijake je pa potrebno tudi namazat z sredstvom proti odvijanju (locktite oz. kaj podobnega). Če se upošteva Hondin service manual, je treba uporabit nove vijake, ni pa jih treba mazat... :unsure: D. Popravljeno Julij 26, 2011. Popravil danci1973 maco47, daneb in Bremzer 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 Novi vijaki so že fabriško namazan ! zato priporočajo nove vijake,če pa stare namažeš z Loktajtom ni nujno,da jih menjaš in tudi stegneš lako brez kilo ključa,če imaš le malo občutka seveda je bolje z kilo ključem sicer bom popljuvan vsepovprek meni se zdi dosti bolj nevarno, ko sami razdirate in popravljate zavorne čeljusti, zavorne cilindre,menjate ležaje,kovičite verige itd.itd. Barracuda, Sorty, dore in 4 others 4 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2011 Deli Objavljeno Julij 26, 2011 (popravljeno) ne bom nč pluvu sam povedu kako to jst počnem; kovičim orodje z originalnim orodjem - nimam kej zajebat; menjam ploščice in zategnem nove vijake na čeljustih na predpisan moment; ležaj menjam tko kot se ležaj pač menja, če rabm razprešat ga odnesem da ne nabijam k idiot po njem in ravn tko zaprešat; vse orodje kar sm ga nabavu me je koštal cirka 200 EUR kar nekateri plačajo za servis; tko da, če glih nima človk dveh levih rok in da mu je takšna stvar v veselje si sname service manual za moped, nabavi sproti orodje in si vzame mal časa, če mu pa kej ne gre pa vpraša; tko delam jst. Popravljeno Julij 26, 2011. Popravil hajoktejn k0ci, Bremzer, Jure in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Barracuda Objavljeno Julij 27, 2011 Deli Objavljeno Julij 27, 2011 Novi vijaki so že fabriško namazan ! zato priporočajo nove vijake,če pa stare namažeš z Loktajtom ni nujno,da jih menjaš in tudi stegneš lako brez kilo ključa,če imaš le malo občutka seveda je bolje z kilo ključem sicer bom popljuvan vsepovprek meni se zdi dosti bolj nevarno, ko sami razdirate in popravljate zavorne čeljusti, zavorne cilindre,menjate ležaje,kovičite verige itd.itd. Ja ker je to vesoljska nano tehnologija, in jo zna opravljat samo 3% vseh živečih ljudi. Vsi ti 3-je % pa delajo na pooblaščenih BMW servisih... BULLSHIT daneb, Jure, dore in 3 others 4 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janezj Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Sem gledal že po original knjigi,... in nisem našel nič na to temo, in sicer: Imam Husqvarno TE 250 letnik 2008 - Do sedaj nisem imel priklopljenih smernikov, sedaj pa sem jih dodal (priklopil seveda tudi kable:D ) vendar le ti ne delajo - ni aktivnosti nobene. Je mogoče kje še kak konektor kjer se to generalno izklopi zadevo ali je zanič rele.... (pod sedežem imam tri varovalke vendar te so videti vse ok). Najlepša hvala za odgovor, nasvet,... Lp, Janez Bremzer in daneb 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 a rele za žmigavce imaš priklopljen? ker pri moji husi sem ga dobil posebej v škatli in nebi nič delalo če bi samo žmigavce dal gor. daneb in Bremzer 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janezj Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Ne, releja nisem nič montiral, niti ga nisem dobil zraven - bi ga moral al kako? Kje pa mora biti montran - pod sedežem ali spreja za lučjo? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 moj ni bil vštekan. mora pa biti pod zicem pri akumulatorju na levem boku, tam nekje, se ne spomnim čisto točno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janezj Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Tam sem zasledil dva konektorja, vendar o releju ne duha ne sluha - bom jutri še enkrat preveril pa potem poročam kako pa kaj Lp Bremzer in daneb 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) mislim da sta samo dva konektorja itak ja. no poglej pa povej ali pa še mal poslikaj Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Giga Objavljeno Julij 30, 2011 Deli Objavljeno Julij 30, 2011 Zdravo,mene zanima ce mogoce kdo ve ali je ze komu odpovedu alternator,ker jst sm meru izhodno napetost na reglerju in sumim da je to ker nic ne polni akomulator na Hondi CBR1000RR.Hvala za potrpezljivost Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janezj Objavljeno Julij 30, 2011 Deli Objavljeno Julij 30, 2011 Preveril še enkrat in releja rea ni opaziti. Sta samo dva konektorja - prvi je 2 pinski, drugi pa tropinski. Kakor kaže ga bo potrebno kupiti in prav poceni spet gotovo ni ker je namenski in kakšen drug gotovo na te konektorje ne "paše" ali mogoče kdo ve kaj drugače Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janezj Objavljeno Julij 30, 2011 Deli Objavljeno Julij 30, 2011 Zdravo,mene zanima ce mogoce kdo ve ali je ze komu odpovedu alternator,ker jst sm meru izhodno napetost na reglerju in sumim da je to ker nic ne polni akomulator na Hondi CBR1000RR.Hvala za potrpezljivost Lahko je problem samo v reglerju kateri uravnava napetost in ne v alternatorju. Boš moral pomeriti napetosti malo kako kaj kažejo Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Giga Objavljeno Avgust 1, 2011 Deli Objavljeno Avgust 1, 2011 Lp.ja sm zmeru napetost in sm ugotovu da na dvopinskem konektorju je napajanje,sam je ista napetost kot na akomulatorju tko da tud,ce ga odklops je ista napetost kot na akomulatorju.je sou regler in cena je 245eur Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Avgust 1, 2011 Deli Objavljeno Avgust 1, 2011 Lp.ja sm zmeru napetost in sm ugotovu da na dvopinskem konektorju je napajanje,sam je ista napetost kot na akomulatorju tko da tud,ce ga odklops je ista napetost kot na akomulatorju.je sou regler in cena je 245eur Se da tudi kaj bolj poceni zrihtat... D. maco47, malakai, daneb in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GooGyy Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Živjo Imamo problem s hondo cbf 600 2007. Oče je normalno naredil turo čez 500km na morje, zdaj pa mu ne vžge več. pod "štandgasom" zalavfa sam takoj ko da gas ugasne. Brez "štandgasa" pa sploh ne vžge. Ma kdo kako idejo? P.S. do sobote je treba to nujno zrihtat tak da prosim za čimveč informacij, ker takrat se dopust konča in bo treba it domov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Iskra očitno je, bencin tudi če vžge, samo premalo. Jaz bi začel pri filtru za bencin, najbrž je ves zapacan in slabo pretočen. A je tankal na kakšni odročni pumpi s slabim bencinom? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Avgust 3, 2011 Deli Objavljeno Avgust 3, 2011 podoben problem sem imel na moji kawi 2krat: 1. snela se mi je cevka za podtlak na bencin pipi (natakneš nazaj) 2. tankal sem slab bencin (spucaš filter) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Demon Objavljeno Avgust 3, 2011 Deli Objavljeno Avgust 3, 2011 Pozdravljeni. Kolegu je na Pan European crknil alternator. Baje ima skurjen stator. Nov stane baje ceeeeliiiihhhh 1300 eurov. A morda kdo ve, če kdo popravlja alternatorje, ali pa če se da kje dobit kakšen rabljen za normalen denar? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Avgust 3, 2011 Deli Objavljeno Avgust 3, 2011 mal povpraši okol pr previjalcih elektro motorjev ( pa če da kšno garancijo ) al pa stran od electrexworld Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se