Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Sem postal v napačno temo prej...

Imam ER-6f in:

mam pa en problem s temle motorčkom...

Je letnik 2008 imam 32.000 prevoženih.

OK k problemu.

Pri obratih od 6500 - pa do konca mi motor pri pospečevanju "cuka". Pospešek je sicer konstanten, motor normalno hitro pospešuje samo cuka in se prav vidi recimo roke na belanci da grejo "naprej in nazaj" za 2 centi, ne vem kako bi drugače opisal....

Tudi če vozim recimo pri 7500 obratih vožnja ni mirna ampak cuka ko pa spustim recimo na 4-5000 pa se lepo pelje...

Kaj bi to bilo?

Zračni filter?

Bencinska pumpa ali filter?

Računalnik?

Ima kdo kako podobno izkušnjo?

Hvala za odgovore!

P.S.

V temi o ER-6 pa se naj moja 2 prispevka zadnja pobriše pa bo to tukaj ker bolj paše sem...

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni blo dolg servisa narjenga bi začel tam, sveče, olje, zr. in oljni filter; pa filter goriva; pol pa naprej do vplinjačev, bencinske pumpe, pa tko;

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal povpraši okol pr previjalcih elektro motorjev ( pa če da kšno garancijo ) al pa stran od electrexworld

Ja celo navitje je baje zalito kaj pa vem s kakšnim materialom, da je odporno na vibracije, tega pa mojstri ki ti naredijo novo navitje ne počnejo, tako da če te zaščite nebo, po moje nebo v redu, verjetno nebo dolgo delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na angleškem forumu sm neki bral da pr njih to majstri počnejo, tko da je za vprašat tud tele naše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem postal v napačno temo prej...

Imam ER-6f in:

mam pa en problem s temle motorčkom...

Je letnik 2008 imam 32.000 prevoženih.

OK k problemu.

Pri obratih od 6500 - pa do konca mi motor pri pospečevanju "cuka". Pospešek je sicer konstanten, motor normalno hitro pospešuje samo cuka in se prav vidi recimo roke na belanci da grejo "naprej in nazaj" za 2 centi, ne vem kako bi drugače opisal....

Tudi če vozim recimo pri 7500 obratih vožnja ni mirna ampak cuka ko pa spustim recimo na 4-5000 pa se lepo pelje...

Kaj bi to bilo?

Zračni filter?

Bencinska pumpa ali filter?

Računalnik?

Ima kdo kako podobno izkušnjo?

Hvala za odgovore!

P.S.

V temi o ER-6 pa se naj moja 2 prispevka zadnja pobriše pa bo to tukaj ker bolj paše sem...

Najprej probajte narest servis če že dolgo ni bil in bi moral bit, predvsem bencinski filter. Če to ne reši zadeve bi jaz pogledal stikalo ki je na stranki tački. Če je npr. ketna malo preveč ohlapna, lahko povzroči vibracije, tačka se premika in potem to stikalo vzame kontakt, motor pa cuka pri višjih obratih. Se mi je zgodilo to nekaj časa nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Servis sem naredil kake 3 mesece nazaj...

MIslim da pri 26.000....

Ketna se mi res zdi malo bolj ohlapna, to z tačko lahko preverim tako da tačko

privežem in ne bo premikanja...

Hmmmm iz manuala:


Pump Screen, Fuel Filter Cleaning

○The fuel filter [A] is built into the pump and cannot be

cleaned or checked.

If the fuel filter is suspected of clogging or being damaged,

replace it with the fuel pump as a set.
Se prav kr pumpo menjat jao če bo filter kriv... Probal bom pa še tole:
Fuel Flow Rate Inspection

NOTE

○Be sure the battery is fully charged.

WARNING

Gasoline is extremely flammable and can be explosive

under certain conditions. Make sure the area

is well-ventilated and free from any source of flame

or sparks; this includes any appliance with a pilot

light. Do not smoke. Turn the ignition switch OFF.

Be prepared for fuel spillage; any spilled fuel must

be completely wiped up immediately.

•Turn the ignition switch, and engine stop switch OFF. •Wait until the engine cools down. •Prepare a plastic hose of the inside diameter 7.5 mm

(0.30 in.) and a measuring cylinder. •Remove the fuel tank bolt (see Fuel Tank Removal).

•Open the fuel tank cap [A] to lower the pressure in the

tank.

WARNING

Be prepared for fuel spillage; any spilled fuel must

be completely wiped up immediately.

When the fuel hose is disconnected, fuel spills out

from the hose and the pipe because of residual

pressure. Cover the hose connection with a piece

of clean cloth to prevent fuel spillage.

•Connect the plastic hose [A] to the fuel pump outlet pipe. •Secure the plastic hose with a clamp [B]. •Run the other side of the plastic hose into the measuring

cylinder [C].

WARNING

Wipe off spilled out fuel immediately.

Be sure to hold the measuring cylinder vertical.

•Temporarily install the fuel tank and close the fuel tank

cap. •With the engine stopped, turn the ignition switch ON. The

fuel pump should operate for 3 seconds, and then should

stop. Repeat this several times until the plastic hose is

filled with fuel.

3-86 FUEL SYSTEM (DFI)

Fuel Line

CAUTION

Do not drive the fuel pump without the fuel in the

fuel tank.

•Measure the discharge for 3 seconds with the plastic hose

filled with fuel.

○Repeat this operation several times.

Amount of Fuel Flow

Standard: 60 mL or more for 3 seconds

If the fuel flow is much less than the specified, check the

battery condition (see Charging Condition Inspection in

the Electrical System chapter). If the battery is good, replace

the fuel pump (see Fuel Pump Removal/Installation).

•After inspection, install the fuel tank (see Fuel Tank Installation).

•Start the engine check for leakage

To lahko na hitr sam probam pa da vidimo...

Če pa ni tole pol pa verjetno res ketna?

Ker se mi zdi preohlapna...

Drugače pa motor ne povzroča vibracij... Prov cuka naprej pa nazaj ko da bi jahal konja ne pa motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem razkopal in pumpa da ven ne samo 60 ml ampak 75ml...

Se prav to ni problem.

Problem bi pa lahko bil v pritisku ki ga da pumpa ki je lahko premajhen...

Sam nimam pa orodja :)

Bom še ketno našponal ker ma 6cm lufta :krneki:

To pa ni lih OK več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja še ketno sem nastavu na okol 35mm pa šou probat...

Enaka zgodba...

Bom kr na servis peljal pa bodo pogledal, pe še reden servis imam itak na 36kkm ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podoben problem sem imel na moji kawi 2krat:

1. snela se mi je cevka za podtlak na bencin pipi (natakneš nazaj)

2. tankal sem slab bencin (spucaš filter)

Thanxs pervy, res je bla cevka :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja še ketno sem nastavu na okol 35mm pa šou probat...

Enaka zgodba...

Bom kr na servis peljal pa bodo pogledal, pe še reden servis imam itak na 36kkm ...

Zdej ko si nastavil ketno na 35 mm, suči zadnje kolo po 1/4 obrata in vsakič probaj ketno. Če je vedno 35 mm je ketna OK, če se pa ta dimenzija spreminja od bolj ohlapno do bolj zategnjeno je ketna FUČ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam.

Vendar pa ketna nikakor ne bo vzrok tega cukanja pri visokih obratih...

Ker problem so obrati in ne hitrost...

Kaj pa svečke? Je to možno da bi bil problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam.

Vendar pa ketna nikakor ne bo vzrok tega cukanja pri visokih obratih...

Ker problem so obrati in ne hitrost...

Kaj pa svečke? Je to možno da bi bil problem?

Naslednja stvar, ki bi jo jaz gledal so svečke ja. Če že dolgo niso bile menjane, lahko pod veliko obremenitvijo kakšna daje preslabo iskro in potem cuka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Kolegu je na Pan European crknil alternator. Baje ima skurjen stator. Nov stane baje ceeeeliiiihhhh 1300 eurov. A morda kdo ve, če kdo popravlja alternatorje, ali pa če se da kje dobit kakšen rabljen za normalen denar?

jst sm se pozanimu ker je men tud sou navitje(alternator)in je reku majstr da je drago ce ga ksn navije pa more bit kvalitetna lakirana zica.zou je sam varjanta nou ker obnovlen deu ti bo zdrzu dve sezoni potem ti pa spet vrocina unic navitje.

slabo :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se pozanimu ker je men tud sou navitje(alternator)in je reku majstr da je drago ce ga ksn navije pa more bit kvalitetna lakirana zica.zou je sam varjanta nou ker obnovlen deu ti bo zdrzu dve sezoni potem ti pa spet vrocina unic navitje.

slabo :headbang: :headbang:

poglej na: http://www.electrexworld.co.uk/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam problem z Suzukijem DR 650.

Na enkrat mu je zmanjkalo moči... pod nizkimi obrati gre normalno in kar vleče to 4000 obratov,

ko daš gas pa je na začetku ostal pri 4500 obrati... sumil sem zračni filter,

ga pobral ven in potem je šel do 5500obratov. Max. hitrost pa 120km/h.

Uplinjač se prečistil, ampak ni nič boljše..

če pa na mestu gas naviješ pa ni problema..

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živio,imam eno vprašanje.včeraj sem po kratki vožnji opazil,da mi iz cevke ki je kao odduh iz tanka pade kapljica ali dve na tla.pomoje da bencina.bencina je eno tretjino tanka.kej dost nism raziskoval,ker j vse za oklepom.gre se pa za hondo vfr 800 dobr let staro.prej tega nism opazu,res pa da niti nism bil pozorn na to.

a je to normalen pojav ali ne.hvala v naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živio,imam eno vprašanje.včeraj sem po kratki vožnji opazil,da mi iz cevke ki je kao odduh iz tanka pade kapljica ali dve na tla.pomoje da bencina.bencina je eno tretjino tanka.kej dost nism raziskoval,ker j vse za oklepom.gre se pa za hondo vfr 800 dobr let staro.prej tega nism opazu,res pa da niti nism bil pozorn na to.

a je to normalen pojav ali ne.hvala v naprej

le ni bencin, je pa kondenz (povohaj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam problem z Suzukijem DR 650.

Na enkrat mu je zmanjkalo moči... pod nizkimi obrati gre normalno in kar vleče to 4000 obratov,

ko daš gas pa je na začetku ostal pri 4500 obrati... sumil sem zračni filter,

ga pobral ven in potem je šel do 5500obratov. Max. hitrost pa 120km/h.

Uplinjač se prečistil, ampak ni nič boljše..

če pa na mestu gas naviješ pa ni problema..

LP

Dejan

Pomoje boš moral mal uplinjače naštelat. Zgleda ti preveč zraka not potegne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Imam motor suzuki gs500e, 94 letnik. Prvi problem je, da mi je začela drseti sklopka, ko se peljem v katerikoli prestavi in ko navijem gas se motor obnasa isto kot da bi drzau sklopko, e vlece. Ko pa gas malo spustim oz. Ce pospešujem počasi, se lahko peljem dokaj normalno. To se mi je zacelo dogajati ravno na poti na pag :S

Drugi problem je ta, da mi full olje žre, za mano se kadi kot za parno lokomotivo, kolega je rekel da bo treba menjat teflone na glavi, na sklopki pa lamele. Kdo ve kolko bi me to približno stalo, namrec motor je ful star in se ne splaca popravljat ce bo ogromen strosek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Imam motor suzuki gs500e, 94 letnik. Prvi problem je, da mi je začela drseti sklopka, ko se peljem v katerikoli prestavi in ko navijem gas se motor obnasa isto kot da bi drzau sklopko, e vlece. Ko pa gas malo spustim oz. Ce pospešujem počasi, se lahko peljem dokaj normalno. To se mi je zacelo dogajati ravno na poti na pag :S

Drugi problem je ta, da mi full olje žre, za mano se kadi kot za parno lokomotivo, kolega je rekel da bo treba menjat teflone na glavi, na sklopki pa lamele. Kdo ve kolko bi me to približno stalo, namrec motor je ful star in se ne splaca popravljat ce bo ogromen strosek.

Louis.de ima tole za tvoj motor: http://www.louis.de/...tnr_gr=10043800, in tole: http://www.louis.de/...tnr_gr=10043850, teflonov pa ne najdem :grrr :slap:

LP Robert

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Imam motor suzuki gs500e, 94 letnik. Prvi problem je, da mi je začela drseti sklopka, ko se peljem v katerikoli prestavi in ko navijem gas se motor obnasa isto kot da bi drzau sklopko, e vlece. Ko pa gas malo spustim oz. Ce pospešujem počasi, se lahko peljem dokaj normalno. To se mi je zacelo dogajati ravno na poti na pag :S

Lamele se da dobit že za 50€, tesnilo pokrova pa je še kakih 10€ zraven.

Če nimaš dveh levih rok, lahko lamele zamenjaš sam...

Drugi problem je ta, da mi full olje žre, za mano se kadi kot za parno lokomotivo, kolega je rekel da bo treba menjat teflone na glavi, na sklopki pa lamele. Kdo ve kolko bi me to približno stalo, namrec motor je ful star in se ne splaca popravljat ce bo ogromen strosek.

Lahko so 'tefloni' (oz. tesnila ventilov), lahko pa je tudi kaj druga.

Tesnila stanejo kakih 10€ / kos (original Suzuki), potreboval pa boš še tesnilo glave (cca. 20€) in pokrova vetnilov (cca. 20€).

Če niso tesnila, bi lahko bili krivi tudi batni obročki (cca. 85€) (sem pa videl že tudi cenejše).

Strošek materiala torej ni ravno ogromen...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!