Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

A ti pušča samo pri delujočem motorju/med vožnjo? V tem primeru je pipica verjetno OK in je pri ugasnjeni mašini zaprla dotok bencina, tako da ti ni stekel v mašino...samo ugibam-bi mogu vidt pipico. Skratka-maš ZS.

Hi,

ja sem dobil ZS,te pokličem proti koncu tedna,hvala.

Točno tako kot si napisal,med delovanjem.Namontiral sem dva filtra in se je že veliko barve not nabralo.Ampak se ne peljem 100% Občutek imam tudi da mi mehanik ni vredu napravil nastavitve frgazerja.Pije preveč in ostali občutki,zvok,....

Bomo drug teden pogledali...

Hvala vsem.

Objavljeno

Ne se mučit to so samo smeti in to od tanka, ker je motor dolgo stal z praznim tankom.Posledično te smeti(rja) maši iglico plovka in zato vergazer preliva in med vožnjo maši dize.Tak tank je treba OBVEZNO demontirat dobro sprat dat vmes med pipico in vergazer filter za benzin iz obeh vergazerjev izpustiti benzin in problemov boš rešen.Zato ni potrebe po mehaniku to boš še najbolje sam naredil, ko naliješ benzin nazaj ga precedi čez gazo + najlonko.Nebi škodovalo tudi dize prečistit, nato pravilno sinhronizirat uplinjača, nastavit prosti tek in CO na 2 - 3%-te.

Objavljeno

Dober večer!

Pri mojem suzukiju gsxr 600 k1 sem čez noč opazil da motor ne zavira niti približno tako močno kot je dan prej. torej ko spustim gas da mašina zavira tisti zavorni učinek je skoraj ničen in občasno pri zaviranju z motorjem tudi rahlo pokne ne vem če iz izpuha ali nekje v notranjosti v glavnem pokne. drugače motor gre popolnoma normalno, vleče ok ampak ni zaviranja z motorjem oz je blago. se komu sanja kaj bi lahko to bilo?

Objavljeno

Dober večer!

Pri mojem suzukiju gsxr 600 k1 sem čez noč opazil da motor ne zavira niti približno tako močno kot je dan prej. torej ko spustim gas da mašina zavira tisti zavorni učinek je skoraj ničen in občasno pri zaviranju z motorjem tudi rahlo pokne ne vem če iz izpuha ali nekje v notranjosti v glavnem pokne. drugače motor gre popolnoma normalno, vleče ok ampak ni zaviranja z motorjem oz je blago. se komu sanja kaj bi lahko to bilo?

Objavljeno

Najprej poglej iskro ter (preventivno) menjaj svečke, če jih že dolgo nisi. Pokanje iz izpuha je lahko tudi znak šibke mešanice oz. premalo bencina. Na tvojem mestu bi torej najprej menjal svečke, če nebi bilo Ok pa razdrl in očistil ter nastavil/sinhroniziral vplinjače.

Objavljeno

Najprej poglej iskro ter (preventivno) menjaj svečke, če jih že dolgo nisi. Pokanje iz izpuha je lahko tudi znak šibke mešanice oz. premalo bencina. Na tvojem mestu bi torej najprej menjal svečke, če nebi bilo Ok pa razdrl in očistil ter nastavil/sinhroniziral vplinjače.

moj suzuki ima že elektronski vbrizg. pa sesalna grla sem že sinhroniziral.niso niti bila neke zgreseno nastavlena samo mali popravek na enem od celindrov je bil.svečke so pa noter 6000km.bom jih probal očistit pa videl kako bo.pa lahko ima to veze z manjšim zaviranjem motorja?

Objavljeno

Hi,

obljuba dela dolg,tukaj so slike.Naslednič ko date barvati motor se prepričajte da je pravilno pobarvan čene so posledice hude.Najhujše je da se vozite z strahom kdaj bo spet crknu,cuko,opazujete skos obrate,...Zato naj bo moja napaka vaša korist.

Poštrihana notranjost kesla,se tudi vidi notranjost ampak slabo.

dsc02471.jpg

dsc02472.jpg

dsc02473.jpg

In še dve sliki od filtra za bencin.Po čiščenju kesla,vgraditev dveh dodatnih filtrov in potem prevoženih 200km se je tole nabralo.

dsc02477.jpg

dsc02478.jpg

Bodite pozorni!

LPM

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

moj suzuki ima že elektronski vbrizg. pa sesalna grla sem že sinhroniziral.niso niti bila neke zgreseno nastavlena samo mali popravek na enem od celindrov je bil.svečke so pa noter 6000km.bom jih probal očistit pa videl kako bo.pa lahko ima to veze z manjšim zaviranjem motorja?

Možno da kaka svečka prebija, bi se pa poznalo tudi pri samem pospeševanju-bi cukalo. Podobno zadevo sem jst izkusil z frgazerji, ko mi je fovš luft vleklo. Obrati niso dovolj hitro padli, posledično slabše zaviral z mašino + pokal iz izpuha (pokanje se pojavlja če je v mešanici preveč zraka). Preglej prirobnice če so OK-tuki obstaja trikec da pri segretem prižganem motorju našpricaš okoli mal štart spreja (pogojno Wd, neprižgan butanski gorilnik,...), če se obrati dvignejo- pušča.

Lahko bi pa bli še kaki ventili, sklopka je OK-ne drsi?, kompresija itd. - ugibam...

Hi,

obljuba dela dolg,tukaj so slike.Naslednič ko date barvati motor se prepričajte da je pravilno pobarvan čene so posledice hude.Najhujše je da se vozite z strahom kdaj bo spet crknu,cuko,opazujete skos obrate,...Zato naj bo moja napaka vaša korist.

Poštrihana notranjost kesla,se tudi vidi notranjost ampak slabo.

dsc02471.jpg

dsc02472.jpg

dsc02473.jpg

In še dve sliki od filtra za bencin.Po čiščenju kesla,vgraditev dveh dodatnih filtrov in potem prevoženih 200km se je tole nabralo.

dsc02477.jpg

dsc02478.jpg

Bodite pozorni!

LPM

Uff...okoli pokrovčka bi jst mal zbrusil z dremlom barvo stran. Potem pa dej v tank matice, kovance, stare šravfe lahko tud kako ketno in tresi ter spiraj tank, da bo šlo čim več barve vn. Prej seveda odmontiraj pipico, morebitne senzorje števca bencina itd. Z tem boš verjetno poškodoval oblogo, ki preprečuje korozijo ampak ni krize-sam ko ti motor dlje časa stoji boš pač moral gledat da bo poln tank.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Hi,

ja sm že spucal,zbrusil,pretresil vse kar se je dalo.Tako da upam da bo boljš.

LPM

Objavljeno

Hi,

ja sm že spucal,zbrusil,pretresil vse kar se je dalo.Tako da upam da bo boljš.

LPM

Jaz bi v tank nalil acetona ali nitro razredčila kak liter in pustil čez noč, da razžre vso barvo sicer boš imel večne probleme,če neboš barve popolmnoma očistil.Pazi pri izlivanju -praznenju tanka, da nepride na zunanjo barvo najbolje bi bilo kar malo zalepiti ali namazati z mastjo, ko razredčilo zliješ ven iz tanka izperi tank še z benzinom.

Objavljeno

Hi,

vem ja.Preko filtrov se bo čistilo par let.....Jutri zvem od nekoga če obstaja topilo za lak,barvo in špric kit.Seveda bi šel razrečilo,nitro,....mislim kaj močnega ki bo res kvalitetno opravilo nalogo.Stem bi najboljše ščistil kesl.Sporočim ko zvem.

LPM

Objavljeno

Hi,

vem ja.Preko filtrov se bo čistilo par let.....Jutri zvem od nekoga če obstaja topilo za lak,barvo in špric kit.Seveda bi šel razrečilo,nitro,....mislim kaj močnega ki bo res kvalitetno opravilo nalogo.Stem bi najboljše ščistil kesl.Sporočim ko zvem.

LPM

Obstaja Lavacol-odstranjevalec barve. Je želatini podobna zmes, tko da jo je mal težko nanašat znotraj tanka, razen če bi jo morda z čim razredčil. Lahko pa tudi zavorno olje-super razžira barvo. Hmm če bi naredil mešanico obeh evilgrin.gif. Ampak potem ZELO pazit, da kaj ne pride na zunanjo barvo, pa DOBRO spret tank potem.

Objavljeno

Hi,

obljuba dela dolg,tukaj so slike.Naslednič ko date barvati motor se prepričajte da je pravilno pobarvan čene so posledice hude.Najhujše je da se vozite z strahom kdaj bo spet crknu,cuko,opazujete skos obrate,...Zato naj bo moja napaka vaša korist.

Poštrihana notranjost kesla,se tudi vidi notranjost ampak slabo.

dsc02471.jpg

dsc02472.jpg

dsc02473.jpg

In še dve sliki od filtra za bencin.Po čiščenju kesla,vgraditev dveh dodatnih filtrov in potem prevoženih 200km se je tole nabralo.

dsc02477.jpg

dsc02478.jpg

Bodite pozorni!

LPM

Mislim.... pa to človek ne more vrjet?! :wacko:

Kako lahko štriha brez da bi lukno zaščitu!? Js bi mu motor nazaj pelu... pa še eno po :bum: bi mu dau!!!

Objavljeno

Jaz bi nesu temu mojstru kesl in ga naj z nasmeškom poštima takoj ,v nasprotnem primeru mu ga ...uh.

Objavljeno

Hi,

ja vem......sm mu tudi povedu in je rekel da je pozabu.Kaj naj....najraje bi ga....sm se ne splača.Torej,trenutno imam mir,mi ne nagaja.Bom pa v bližnji prihodnosti ga generalno ščistil.Najbolj me jezi serviser ker mi ni mogel motor naštelati tako kot je treba.Nekje vleče luft not in na rahlo poka ko spustim gas.Res narahlo ampak je moteče,če tega nisi navajen.Upam da bomo kaj zrihtali konec tedna v LJ :yes:.Trenutno sem pa kar vesel da se lahko peljem kulkr tulk brez skrbi.Zdaj še imam kovček vzadaj :kva2:.Povejte mi kolikšen mora biti tlak v pnevmatikah ko se vozita dve osebi in koliko cm se mora pogonska veriga nihat iz spodnje lege v zgornjo lego ko sedita dva na motorju?Znima me da vem če moram dati kej štelati.

Hvala vsem za pomoč.

LPM

Objavljeno

Oj, glede tah zadev najbolš da si snameš service manual iz neta. Povprašaj v tej temi .

Objavljeno

Hi,

včeraj sem menjal filtre,ker so bili zabiti.Nato se je peljal vredu nato je crknu.Nisem ga več poskušal vžigati....Tišal sem ga daleč domov :headbang: preklel vse od A do Ž ko sem ga tišal.Ko sem ga domov pritišal,nisem imel nobene volje več da bi ga sploh pogledal....najraje bi ga na dinos vrgu.

Ampak danes me je spet vleklo k njemu.Sm ga lepo pozdravil in ga potolažil da bo spet kmalu lavfo kot se spodobi :).Odločil sem se da ga bom razdrl.In sem začel.Ko sem odvijačil spodnje pokrove frgazrja sem tole zagledal :eek:.

dsc02485.jpg

dsc02488.jpg

dsc02487.jpg

Preden sem odvijačil objemke ki so na gumicah kjer držijo frgazer in škatlo od filtra skupaj sem opazil da sploh niso zategjene.Prazaprav je mehanik kar nasadil škatlo gor tako da gumica sploh se ni prilegala frgazerju.Katastrofa,pa tak poblaščeni mehanik.

Ko sem frgazer spucal sem opazil čudne barve filtr za hladilno tekočino.Ko sem ga razdrl sem videl tole.

dsc02489.jpg

dsc02490.jpg

Vse sem spucal in nazaj sestavil.

V kesl sm nalil dve piksni zavorne tekočine in klopuncal vsake pol ure.Po celem dnevu sem še na koncu kesl petkrat spral z bencinom da res ni bilo več smeti notr.Še kesl sem nasadil na motor.

Sledil je trenutek resnice,par sekund je rabil da je potegnil vase bencin,a nato je zapredel brm brm brm :wub:.Pustil sem ga lavfati kakšnih 20 minut,omes še naštelal štangas.Potem sem šel na testno vožnjo.Zaenkrat vse lavfa tako kot more.Ampak kako dolgo bo tako lavfal.

Odločil sem se da bom kupil takoj ko bo mogoče drug kesl.

Se opravičujem če smetim temo.

LPM

Objavljeno

Dober večer!

Pri zaviranju mi krmilo rahlo obrača v levo stran. je to posledica ker diska ne primeta enakomerno ali moram napako iskati kje drugje?

Objavljeno

Dober večer!

Pri zaviranju mi krmilo rahlo obrača v levo stran. je to posledica ker diska ne primeta enakomerno ali moram napako iskati kje drugje?

Po vsej verjetnosti ti na desni strani blokira eden od batkov v kleščah in posledično desna stran manj zavira in zato te vleče v levo !

Objavljeno

Dober večer!

Pri zaviranju mi krmilo rahlo obrača v levo stran. je to posledica ker diska ne primeta enakomerno ali moram napako iskati kje drugje?

Pri meni enaka stvar, zamenjal ploščice, očistil čeljusti novo olje in dela ko novo

Objavljeno

Pri meni enaka stvar, zamenjal ploščice, očistil čeljusti novo olje in dela ko novo

thnx za odg.jutri bom pregledal kaj muči mašino.

LP

Objavljeno

Mislim.... pa to človek ne more vrjet?! :wacko:

Kako lahko štriha brez da bi lukno zaščitu!? Js bi mu motor nazaj pelu... pa še eno po :bum: bi mu dau!!!

MOJSTER 1A

Objavljeno

Hi,

mene še samo nekaj zanima.iz kesla sem vzel ven enoto za odčitavanje nivoja bencina.In ta je vsa zarustana.zanima me z ščem bi to rjo odstranil.Sem že probal namakati v bencin in z majhno drotpiršno skrtačit.Potevečjem je šlo.Ostale so še majhne rje.Ali obstaja kakšna tekočina prav za rjo namenjeno.Nesme poškodovati plastiko ki je v enoti.

Hvala že vnaprej.

LPM

Objavljeno

jst vem za stvar k se ji reče ferosan, to mi je fotr dal ko sm ene zarjavele vrata barval. Mogoče bo tudi tebi pomagal, mal se v merkurju pozanimaj :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!