Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

kaj to je ratalo iz "Dober večer! Pri zaviranju mi krmilo rahlo obrača v levo stran. je to posledica ker diska ne primeta enakomerno ali moram napako iskati kje drugje?" :blink:

drugače pa poglej pri (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) v Hajdini mogoče ma on kake cele

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj to je ratalo iz "Dober večer! Pri zaviranju mi krmilo rahlo obrača v levo stran. je to posledica ker diska ne primeta enakomerno ali moram napako iskati kje drugje?" :blink:

drugače pa poglej pri (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) v Hajdini mogoče ma on kake cele

LP Bajsi

ne.sem to že uredil.imel sem nesrečo zgodaj bol v sezoni(maja)in takrat sem na motorju dobil udarec v levi clipon in mi je zamaknilo križa.jaz sem takrat poravnal na oko.zdaj pa bi dal čez zimo to porihtat v nulo če slučajno ni.nisem še odmontiral dol samo bi rad vedel prej na koga se naj obrnem.dobim še nove fedre čez dva tedna in bi rad imel vse pripravleno do takrat da dam samo skupaj in se pomaknem na drugo stvar kaj bi rad posodobil.

drugih vilic pa ne rabim sem s temi po nesreči prevozil 5000k km pa delujejo ok:D

rad bi da imam vse 100%.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

spet js.Problem z smetmi sem rešil.Kupil sem drug rezorvar goriva in razlika je zelo očitna.Problem se pojavi ko spustim belanco (krmilo) npr. pri 60km/h mi začne tresti belanco.Samo ko jo spustim.Drugače se sploh ne čuti treslajev samo ko jo spustim.In to kar zelo.Če jo ne bi prijel nazaj bi padel.To mi prej ni delalo.Preveril sem vse vijake,matice in ostalo na sprednjem delu motocikla če so dovolj zategjene.Mogoče kdo ve v čem je problem?

Težavam ni videti konca.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

spet js.Problem z smetmi sem rešil.Kupil sem drug rezorvar goriva in razlika je zelo očitna.Problem se pojavi ko spustim belanco (krmilo) npr. pri 60km/h mi začne tresti belanco.Samo ko jo spustim.Drugače se sploh ne čuti treslajev samo ko jo spustim.In to kar zelo.Če jo ne bi prijel nazaj bi padel.To mi prej ni delalo.Preveril sem vse vijake,matice in ostalo na sprednjem delu motocikla če so dovolj zategjene.Mogoče kdo ve v čem je problem?

Težavam ni videti konca.

Hvala.

Obvezno najprej dotegni križe ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

spet js.Problem z smetmi sem rešil.Kupil sem drug rezorvar goriva in razlika je zelo očitna.Problem se pojavi ko spustim belanco (krmilo) npr. pri 60km/h mi začne tresti belanco.Samo ko jo spustim.Drugače se sploh ne čuti treslajev samo ko jo spustim.In to kar zelo.Če jo ne bi prijel nazaj bi padel.To mi prej ni delalo.Preveril sem vse vijake,matice in ostalo na sprednjem delu motocikla če so dovolj zategjene.Mogoče kdo ve v čem je problem?

Težavam ni videti konca.

Hvala.

Temu se reče 'shimmy' in je dokaj pogost pojav.

Ko praviš, da ti 'prej' ni delalo - kdaj 'prej'? Je na motorju (razen tanka) še kaj druga novega v primerjavi s 'prej' (recimo, kovček, nove gume, ...)?

Sicer pa je shimmy rezultat mnogih dejavnikov - od zračnih vrtincev, do pnevmatik, vpliva pa lahko tudi stanje kolesnih in krmilnih ležajev, poravnanost zadnjega kolesa glede na prednje, itd...

Če se je pojavil kar naenkrat, sam od sebe, bi bilo smotrno pregledati ležaje na kolesih (prednjih in zadnjih) kakor tudi krmilni ležaj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

spet js.Problem z smetmi sem rešil.Kupil sem drug rezorvar goriva in razlika je zelo očitna.Problem se pojavi ko spustim belanco (krmilo) npr. pri 60km/h mi začne tresti belanco.Samo ko jo spustim.Drugače se sploh ne čuti treslajev samo ko jo spustim.In to kar zelo.Če jo ne bi prijel nazaj bi padel.To mi prej ni delalo.Preveril sem vse vijake,matice in ostalo na sprednjem delu motocikla če so dovolj zategjene.Mogoče kdo ve v čem je problem?

Težavam ni videti konca.

Hvala.

stabilizator belance si kupi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

glih dam sem prišel.Grem kr pregledat križ če je zategjen.

Na motorju so nove gume,....komplet servis narejen in tudi kovček je prisoten.Nevem če ima pri 60km/h kaj vloge kovček,glede turbolence?

Stabilizator krmila,to bi uporabil na SS motorju.Ker ne dvigujem sprednjega kolesa in pretiravam v ovinkih mislim da ga ne rabim.Mogoče ga pa?

Sporočim ugotovitve.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju so nove gume,....komplet servis narejen in tudi kovček je prisoten.Nevem če ima pri 60km/h kaj vloge kovček,glede turbolence?

LPM

Jah morda gume slabo centrirane,morda zadaj neenakomerno zategnjeno/nastavljen.

Za kovček pa samo vprašaj lastnike Honde CBR600F, samo nosilec topcase-a zadaj povzroča isto težavo, kot ti opisuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

glih dam sem prišel.Grem kr pregledat križ če je zategjen.

Na motorju so nove gume,....komplet servis narejen in tudi kovček je prisoten.Nevem če ima pri 60km/h kaj vloge kovček,glede turbolence?

Stabilizator krmila,to bi uporabil na SS motorju.Ker ne dvigujem sprednjega kolesa in pretiravam v ovinkih mislim da ga ne rabim.Mogoče ga pa?

Sporočim ugotovitve.

LPM

če imaš na motorju Dunlop RoadSmart gume je to krivec......pri meni se je na Hondi to začelo dogajati takoj, ko sem zamenjal gume....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

v križu vse vredi.je pa res da imam Dunlop RoadSmart gume.Prej sploh nisem sproboval motorja ker sem imel težave z smetmi.Zdaj ko lavfa tako kot mora sem pa ga malo stestiral.Mogoče so res gume.In potem ko si jih menjal je bilo bolje?

So nove in jih ne mislim menjati.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

v križu vse vredi.je pa res da imam Dunlop RoadSmart gume.Prej sploh nisem sproboval motorja ker sem imel težave z smetmi.Zdaj ko lavfa tako kot mora sem pa ga malo stestiral.Mogoče so res gume.In potem ko si jih menjal je bilo bolje?

So nove in jih ne mislim menjati.

LPM

Nevem če znaš sploh pravilno križe nastavit kajti jaz sem imel ta problem pri V-maxu in pri Kawasakiju ER-5-N.Tako da sem vsakič ko sem začutil ta problem samo malo križe dotegnil in problam je bil rešen.Predno sem to ugotovil sem vse živo počel od menjanja gum,centriranja gum,menjanje olja v blažilcih,vožnja brez kufra,celo blažilec krmila ni prav nič pomagal !:headbang:

Namreč moraš pazit ko nastavljaš križe motor mora biti vdignjen od tal in nastaviš tako,da krmilo ima malo upora se pravi malo morajo biti križi zategnjeni seveda ne preveč ampak določen majhen upor, ko obračaš krmilo moraš čutiti !:hmm:

Če ta nastavitev res nebi pomagala potem probaj brez kufra ali pa z drugo prednjo gumo ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

v križu vse vredi.je pa res da imam Dunlop RoadSmart gume.Prej sploh nisem sproboval motorja ker sem imel težave z smetmi.Zdaj ko lavfa tako kot mora sem pa ga malo stestiral.Mogoče so res gume.In potem ko si jih menjal je bilo bolje?

So nove in jih ne mislim menjati.

LPM

kolega , moj vulkanizer je kompletno serijo gum Dunlopk zamenjal.....motor sem pustil pri njemu in jih je kar menjaval, dokler na koncu ni ugotovil, da je kompletna serija eno veliko sranje.....

V glavnem s pirelijem nikoli kakršnihkoli tresenj, z Dunlopkami pa erotika, tako da jaz tega sranja od gume ne dam več gor....z Dunlopkami sem zaključil.....forever.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

glih dam sem prišel.Grem kr pregledat križ če je zategjen.

Na motorju so nove gume,....komplet servis narejen in tudi kovček je prisoten.Nevem če ima pri 60km/h kaj vloge kovček,glede turbolence?

Stabilizator krmila,to bi uporabil na SS motorju.Ker ne dvigujem sprednjega kolesa in pretiravam v ovinkih mislim da ga ne rabim.Mogoče ga pa?

Sporočim ugotovitve.

LPM

Probaj se zapeljat brez kovčka. Na prejšnjih dveh mojih motorjih se je to pojavljalo ko je bil kovček gor, tam med 60 in 80km/h. Brez kovčka je bilo v redu.

5r

Popravljeno . Popravil perici
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hellau

Imam isti problem z tresenjem (šimijem).

Sem pa pri zadnjem pucanju opazil, da imam zvito zadnjo felno po desnem robu. :slap: Ne fejst - tolko da se vidi ko kolo zasučeš na štenderju. Po moje od kakega pločnika al pa luknje na cesti :unsure: . Tako da tresenje povezujem s tem in z precej obrabljenimi gumami.

Kaj mislite, mi bo vsem znani radeljski moto vulkanizer ob menjavi gum spomladi vedel strokovno svetovati, če je felna še OK? Če ne, je obvezna menjava felne ali kdo to pri nas popravlja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa je kje?

Depala vas pri Domžalah. To je tisti Jerman, o katerem kdaj slisis na Endurance dirkah, ves...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Depala vas pri Domžalah. To je tisti Jerman, o katerem kdaj slisis na Endurance dirkah, ves...

Jerman the racer.

By bad za mojo nevednost. Se opravičujem vsem prizadetim.

Kaj tacajt, ko mi on felno rihta se jaz lahko po kaki njegovi specialki slinim???

:naughty: :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, usem skup mene pa zanima sledeče...

Sam mam yamaho dt50r in me zanimajo blokade, blokado v zvezi z avspuhom sem odstranil, zdaj me pa še bega tista pod zicom, vem da je blo, kar nekaj objav na to temo ampak, me zanima, če jo je kdo odstranu/prevrtu,no vem da ste nekateri, zato prosim poglejte, pri sebi al morebitnem prjatlu, ki ima motor in je prevrtu, pač tisto škatlo, čez O. Zanima me pa katero žico/žice je s tem onesposobu.. (barva) In če se bi dalo tisto žico tko zvezet na neko stikalo da če bi hotu, bi delovala, če ne pa ne... Prosim odgovorte! - Hvala!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo, kje kupiti konektor za H4 žarnico za malo močnejši kabel (2,5 mm2)? Lahko tudi on-line trgovina v tujini.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo, kje kupiti konektor za H4 žarnico za malo močnejši kabel (2,5 mm2)? Lahko tudi on-line trgovina v tujini.

D.

Imam vse to kar potrebuješ: konektor in štekerje original za H-4 sicer je konektor že z žicami 1,5 kvadrat ampak to ni problem se vzame iz konektorja ven in se da nove štekerje in žico 2,5 kvadrat.Pokliči na Gsm imaš ga v avtarju in se vse dogovoriva ali če imaš koga v Nm in se lahko oglasi pri meni !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!