Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Imam vse to kar potrebuješ: konektor in štekerje original za H-4 sicer je konektor že z žicami 1,5 kvadrat ampak to ni problem se vzame iz konektorja ven in se da nove štekerje in žico 2,5 kvadrat.Pokliči na Gsm imaš ga v avtarju in se vse dogovoriva ali če imaš koga v Nm in se lahko oglasi pri meni !

Hvala, če zadeve ne najdem danes v MB, te bom prijel za besedo...

Me pa zanima še nekaj - kako debel kabel naj uporabim za tok slabih 10A trajne in 20A kratkotrajne obremenitve (ob blendanju gorijo tako kratke kot dolge luči, torej 2x55 + 2x60W)? Je 2,5 mm2 še OK?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suggestions for lo-voltage wiring in cars:

Square max. Current

0.5 mm˛ 10.6 A

0.75 mm˛ 7.8 A

1 mm˛ 13.5 A

1.5 mm˛ 17 A

2.5 mm˛ 22.7 A

4 mm˛ 29.8 A

6 mm˛ 38.3 A

...tako da ja, bo v redu, celo trajno lahko obremeniš tak kabel z 20A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večji problem kot žice so razni plastični konektorji.

Problem so žice, ker so (pre)tanke in je na njih (pre)velik padec napetosti - na žarnicah imam samo 10,8V - kar pomeni, da žarnica dela s skoraj 40% manj moči (34W namesto 55W).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem so žice, ker so (pre)tanke in je na njih (pre)velik padec napetosti - na žarnicah imam samo 10,8V - kar pomeni, da žarnica dela s skoraj 40% manj moči (34W namesto 55W).

D.

Zato pa na Japonskih motorjih in avtomobilih ne pregorevajo žarnice tako, kot so včasih pri stoenkah. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem so žice, ker so (pre)tanke in je na njih (pre)velik padec napetosti - na žarnicah imam samo 10,8V - kar pomeni, da žarnica dela s skoraj 40% manj moči (34W namesto 55W).

D.

Kaj pa tok koliko je?

Ker vseeno je lahkoposledično večji tok?

No toliko samo za debato.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa tok koliko je?

Ker vseeno je lahkoposledično večji tok?

Po Ohmovem zakonu tok določa vsota vseh upornosti (žarnice, žic, kontakti stikal) in seveda napetost na akumulatorju oz. regulatorju. Upornost žarnice pač je kakršna je (vsaka 55W žarnica ima enako upornost - 0,25 Ohm), upornost žic in kontaktov stikal pa z leti verjeno raste in posledično se tok manjša.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa tok koliko je?

Ker vseeno je lahkoposledično večji tok?

No toliko samo za debato.

Lep pozdrav

D.

Vsak 12V sistem ima vedno napetost večjo od 12 V saj že sam dober akumulator imaj13-13,5V ko pa mašina laufa pa ta tok naraste na 14,5-14,8 V tako da dobi vsaka žarnica večjo napetost kot 12V

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri preverjanju zračnosti ventilov - kako 'lahko' morajo iti lističi vmes? Namreč - 0.20mm gre vmes, če se potrudim. 0.15mm gre z malo sile, 0.10mm pa že čisto lahko, a še se čuti nek 'upor'. Pri 0.8 ali 0.6 pa tega upora praktično ni več...

Kaj od zgornjega je 'prava' meritev?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri preverjanju zračnosti ventilov - kako 'lahko' morajo iti lističi vmes? Namreč - 0.20mm gre vmes, če se potrudim. 0.15mm gre z malo sile, 0.10mm pa že čisto lahko, a še se čuti nek 'upor'. Pri 0.8 ali 0.6 pa tega upora praktično ni več...

Kaj od zgornjega je 'prava' meritev?

D.

LIsitči morajo iti radi, se pravi, narahlo.

Js prakticiram tako,

da listič držim pri koncu in uporabim takšno silo, da ga ne zvije.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri preverjanju zračnosti ventilov - kako 'lahko' morajo iti lističi vmes? Namreč - 0.20mm gre vmes, če se potrudim. 0.15mm gre z malo sile, 0.10mm pa že čisto lahko, a še se čuti nek 'upor'. Pri 0.8 ali 0.6 pa tega upora praktično ni več...

Kaj od zgornjega je 'prava' meritev?

D.

Že Butnglavec napisal. Mora it lahko ampak da se čuti mal upora. V tvojem primeru bi bilo 0,10.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nastavitvi ventilov moraš vedno najprej pazit na temperaturo mašine ene se štelajo hladne druge pa vroče-tople se pravi hitro demontirat pokrov in takoj it izmerit če npr. proizvajalec napiše izpušni ventil 0,20-0.25 mora iti 0.25 natesno in 0,20 nahlapno takorekoč brez upora sicer je ventil pretesno nastavljen.Postojijo pa poseni konusni šublerji s katerim lahko izmeriš natančno zračnost npr. 0,27 itd. To smo imeli na Alfinem servisu( v Švici) sicer pa še nisem nikjer zasladil, da bi tako konusno merilo bilo za kupit, verjetno je bilo originalno tovarniško orodje na uradnem servisu !:hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po Ohmovem zakonu tok določa vsota vseh upornosti (žarnice, žic, kontakti stikal) in seveda napetost na akumulatorju oz. regulatorju. Upornost žarnice pač je kakršna je (vsaka 55W žarnica ima enako upornost - 0,25 Ohm), upornost žic in kontaktov stikal pa z leti verjeno raste in posledično se tok manjša.

D.

Nja, pri nazivni obremenitvi. Vse zarnice na volframovo nitko imajo pozitivni temperaturni koeficient. To pomeni da npr. pri 10% nizji napetosti moc ne bo 21% nizja, ampak bo razlika manjsa. Vsaj kar se porabe tice, svetilnost je spet druga zadeva.

Ehhh, se vedno sem totalni navdusenec nad HID razsvetljavo v kombinaciji s projektorskimi zarometi.:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehhh, se vedno sem totalni navdusenec nad HID razsvetljavo v kombinaciji s projektorskimi zarometi.:evilgrin:

Tudi jaz sem navdušenec nad HID razsvetljavo v kombinaciji s HID projekotorji. ;)

no imamo kakšnega mojstra,ki bi mi znal zamenjat oljčne ležaje na Alfi 156 2.0 TS (99letnik)

Oljčne? Morda misliš 'ojnične'?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjava ojnicnih lezajev je bolj ali manj na vseh avtih enaka (res pa se najvec menjavajo na alfinih bencinarjih in na renaultovih dizlih :devil:): odsraufas karter, odsraufas spodnje dele ojnic (ki jih ne smes pomesat med seboj - kar je slo prej iz prvega cilindra, mora iti nazaj na prvi cilinder), snames lezaje (oz. puse, tiste kose plehov pac ki so hin), das nove not, prej seveda malo namazes z oljem, zategnes na moment kljuc, nasraufas karter, nalijes olje, to je to.

ce ti je fasala se glavna gred je pa dela, hm.. "malo" vec. hm, nene. ce ti je poskodovalo glavno gred naenkrat tones v delu.

piwo time.:beer1:

pi es: ah, ko smo ze pri HID razsvetljavi: ne vem ce nisem lastnik edine fieste mk6b z bixenonom in pranjem zarometov v sloveniji.:evilgrin:

post-1466-0-37146100-1318238449_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa na Japonskih motorjih in avtomobilih ne pregorevajo žarnice tako, kot so včasih pri stoenkah. :P

mel sm Japonski motor pa sem v 3 letih zamenjam samo ena žarnico za zavorno luč, pri avtu Hondi v 2 letih nism zamenju še nobene, prej sm vozu pa polota ter leona in sem pri obeh žarnice menjaval skoz, tako da se s tvojim postom ne strinjam :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mel sm Japonski motor pa sem v 3 letih zamenjam samo ena žarnico za zavorno luč, pri avtu Hondi v 2 letih nism zamenju še nobene, prej sm vozu pa polota ter leona in sem pri obeh žarnice menjaval skoz, tako da se s tvojim postom ne strinjam :doze:

Saj je napisal, da NE pregorevajo... :hmm:

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj od zgornjega je 'prava' meritev?

D.

nekako tako, kot če bi listič vtaknil v knjigo, pač da čutiš upor. če pleše pa celo vidiš oljni film na listku, je absolutno premajhen. če se ti pa krivi med rinjenjem je pa absolutno preveč :)

pač rabiš mal grifa pa izkušenj, drugač ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje na internetu bi dobil informacije o svečkah, ki imajo isto toplotno vrednost vendar druge znamke. Potrebujem konverzijo svečke NGK PMR8B (iridium, Long life).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje lahko pogledaš na strani tistega proizvajalca ki te zanima. Saj imajo kataloge pa poiščeš svoj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje na internetu bi dobil informacije o svečkah, ki imajo isto toplotno vrednost vendar druge znamke. Potrebujem konverzijo svečke NGK PMR8B (iridium, Long life).

Si pa našel eno eksotično svečko... :)

Sicer nisem našel navzkrižne primerjave, sem pa našel spisek vozil, za katere se ta svečka uporablja (Ferrari, Maserati, Moto Guzzi). Zdaj pa lahko pri različnih proizvajalcih pogledaš, katere svečke oni priporočajo za ta vozila (Denso npr. za Ferrari Enzo priporoča IU24).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je svečka NGK PMR8B toliko eksotična da jo čakam v Ljubljani tri tedne ali več. Potreboval jo bom za Moto guzzija Stelvio 1200 (letnik 2009). Verjetno bo cena tudi eksotična; pričakujem za dve svečki okoli 50e.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je svečka NGK PMR8B toliko eksotična da jo čakam v Ljubljani tri tedne ali več. Potreboval jo bom za Moto guzzija Stelvio 1200 (letnik 2009). Verjetno bo cena tudi eksotična; pričakujem za dve svečki okoli 50e.

Na tejle strani http://www.spark-plugs.co.uk/ je svečka okoli 9 funtov in po moje tud poštnina ni tolk in bo še zmeraj cenej kot 50 € pa še hitrej jo dobiš kot v treh tednih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!