Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Žal je svečka NGK PMR8B toliko eksotična da jo čakam v Ljubljani tri tedne ali več. Potreboval jo bom za Moto guzzija Stelvio 1200 (letnik 2009). Verjetno bo cena tudi eksotična; pričakujem za dve svečki okoli 50e.

Sicer pa imajo te svečke na eBay.co.uk spodobne cene...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imam problem in sicer mi na sinovi yamahi pw80 iz uplinjača izteka višek bencina,ki priteče vanj,vendar samo pri vožnji navkreber ali če motor dvigneš na zadnje kolo.Rečeno mi je bilo,da naj plovček rahlo zvijem,da bo hitreje zapiral dovod goriva,vendar ne vem za koliko,ker mi potem motor ugaša,ker je verjetno premalo goriva.Problem iztekanja pa je res samo takrat,ko je motor v vožnji po klancu navzgor,prej plovec normalno zapira.Uplinjač je mikuni,problem pa je verjetno v nagibu,ko ves bencin steče v zadnji del uplinjača(ne se mi smejat,to je samo moje laično mišljenje,mogoče se motim)in plovec igle ne dvigne dovolj,da bi zaprl dovod goriva.Prosim za pomoč,kako se stvari lotiti,da ne bom preizkušal na pamet in stokrat razdiral in nazaj sestavljal uplinjača.Hvala vsem za pametne odgovore že vnaprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem in sicer mi na sinovi yamahi pw80 iz uplinjača izteka višek bencina,ki priteče vanj,vendar samo pri vožnji navkreber ali če motor dvigneš na zadnje kolo.Rečeno mi je bilo,da naj plovček rahlo zvijem,da bo hitreje zapiral dovod goriva,vendar ne vem za koliko,ker mi potem motor ugaša,ker je verjetno premalo goriva.Problem iztekanja pa je res samo takrat,ko je motor v vožnji po klancu navzgor,prej plovec normalno zapira.Uplinjač je mikuni,problem pa je verjetno v nagibu,ko ves bencin steče v zadnji del uplinjača(ne se mi smejat,to je samo moje laično mišljenje,mogoče se motim)in plovec igle ne dvigne dovolj,da bi zaprl dovod goriva.Prosim za pomoč,kako se stvari lotiti,da ne bom preizkušal na pamet in stokrat razdiral in nazaj sestavljal uplinjača.Hvala vsem za pametne odgovore že vnaprej

Preveri plovec sigurno šteka ali se naslanja na ohišje,možnost pri nekaterih plovcih je tudi, še posebno pri plastičnih plovcih, da je porozen in absorbira benzin,tudi pri mesingasti lahko pušča in je v njemu malo benzina - preveri !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOliko mora bit plovec oddaljen od stične površine vplinjača in lončka piše v service manualu, ki ga potegneš z neta. Zgleda si ga preveč skrivil.

Drugače pa poglej še, če je igla obrabljena, oz. če se ni v sedišče ujela kakšna smet. Skratka: rahlo pritisni iglo ob sedišče (dvigni plovček) in pihni skozi glavno dizo kjer vstopa bencin v uplinjač-zrak ne sme uhajat čez... Prej pa poglej še tesnilo na med lončkom in ohišjem vplinjača, če ni kje poškodovano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOliko mora bit plovec oddaljen od stične površine vplinjača in lončka piše v service manualu, ki ga potegneš z neta. Zgleda si ga preveč skrivil.

Drugače pa poglej še, če je igla obrabljena, oz. če se ni v sedišče ujela kakšna smet. Skratka: rahlo pritisni iglo ob sedišče (dvigni plovček) in pihni skozi glavno dizo kjer vstopa bencin v uplinjač-zrak ne sme uhajat čez... Prej pa poglej še tesnilo na med lončkom in ohišjem vplinjača, če ni kje poškodovano.

Hvala za odgovor,v service manualu piše oddaljenost od 20.8-22.8mm ,ne vem pa ,ali je ta višina merjena od spodnjega dela plovčka do tistega roba,kjer je tesnilo uplinjača,ker je tako čudno narisano(slikca prikazana oddaljenost s "šublarjem"),zdej edino če je res igla,ker bencin ne teče ven na tesnilu ampak samo spodaj na cevki,kjer lahko tudi z vijakom izpustiš ven gorivo,če sumiš,da je notri kakšna kapljica vode ali smet.Drugače pa,ko plovček pritisnem do vrha igla zapre dovod goriva,res pa je ,da je pritisk plovčka z roko verjetno močnejši,kot če ga prosto dvigne nivo goriva.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, ponavad je oddaljenost od spodnjega roba plovčka do roba, kjer nalega tesnilo. Pri tem pa se mora igla/zapiralce samo rahlo dotikati sedišča.

V kolikor bi bila igla/zapiralce bi bencin teku vn pri stiku vplinjača z filtrom oz. iz air-boxa. Tako da je zgleda poškodovan tist vijak(oz. sedišče vijaka) z katerim spustiš bencin iz lončka vplinjača. Vijak ma na koncu verjrtno konus, ki zapira dotok bencina. Poglej če je poškodovan, če so kakšne brazde ga poskusi čisto narahlo pobrusit-spolirat z zelo finim brusnim papirjem+oljem. Lahko pa poskusiš vijak ovit z teflonskim trakom (tistim vodoinštalaterskim) in ga privit nazaj. (ne vem pa če je trak odporen na gorivo, na olje vem da je)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, ponavad je oddaljenost od spodnjega roba plovčka do roba, kjer nalega tesnilo. Pri tem pa se mora igla/zapiralce samo rahlo dotikati sedišča.

V kolikor bi bila igla/zapiralce bi bencin teku vn pri stiku vplinjača z filtrom oz. iz air-boxa. Tako da je zgleda poškodovan tist vijak(oz. sedišče vijaka) z katerim spustiš bencin iz lončka vplinjača. Vijak ma na koncu verjrtno konus, ki zapira dotok bencina. Poglej če je poškodovan, če so kakšne brazde ga poskusi čisto narahlo pobrusit-spolirat z zelo finim brusnim papirjem+oljem. Lahko pa poskusiš vijak ovit z teflonskim trakom (tistim vodoinštalaterskim) in ga privit nazaj. (ne vem pa če je trak odporen na gorivo, na olje vem da je)

Hvala,vijak spodaj tesni,ven teče na cevki zraven vijaka in samo takrat,ko je motor dvignjen na zadnje kolo ali po klancu gor(takrat po mojem tudi gorivo steče v zadnji del uplinjača in plovec zaradi tega,ker je spredaj ne zapira dovolj),hvala ti pa še enkrat,si mi zelo pomagal z obrazložitvijo,do kod se meri višina.Sam nekaj malega vem,ko pa nisem siguren rajši vprašam,da kaj ne zaj...Hvala ti in lp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Lahko pa poskusiš vijak ovit z teflonskim trakom (tistim vodoinštalaterskim) in ga privit nazaj. (ne vem pa če je trak odporen na gorivo, na olje vem da je)

Teflonski trak n i odporen na bencin.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zanima me kje bi lahko nabavil orodje za nastavljanje zračnosti ventilov( ključek za pritisk na ventil, da lahko odmaknem ploščico),za honda DOHC CB 900 l.1980, sem našel neki na e bayu pa je čist predrag pa še šiping... Mogoče se da nabavt kje v Sloveniji?

Najlepša hvala za ogovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zanima me kje bi lahko nabavil orodje za nastavljanje zračnosti ventilov( ključek za pritisk na ventil, da lahko odmaknem ploščico),za honda DOHC CB 900 l.1980, sem našel neki na e bayu pa je čist predrag pa še šiping... Mogoče se da nabavt kje v Sloveniji?

Najlepša hvala za ogovor.

po mojem mnenju je ebay (razen dolocenih rezervnih delov za nekatera vozila) dalec najcenejsa varjanta, kljub shippingu.

Sta pa se dve varjanti: ali orodje naredis sam (z obzirom na to da bi rad sam nastavil ventile sklepam da si zmozen to idejo pripeljat do konca brez vecjih tezav), ali pa uporabis kaksno alternativno pot - kaksno drugo orodje in kaksna dodatna roka v pomoc ali kaj podobnega. Meni je uspelo glavo 1.4 TDCi motorja razdreti, obnoviti in tudi spraviti nazaj v delovanje brez da bi sploh vedel kako izgleda orodje za snemanje ventilov - tukaj govorim o tej drugi moznosti, ker sem poklical fotra da mi je s "spic-cangami" drzal vzmeti napete da sem lahko snel ventile. :)

ah, imas pa se eno varjanto: ce imas kolega ki dela na servisu in hkrati ni lastnik tega servisa, bi si lahko orodje sposodil, in ti ga cez vikend dal v uporabo.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz ZDA za 24 eur z poštnino http://www.ebay.co.uk/itm/CB750-CB900-CBX-VALVE-SHIM-TOOL-/190597383368?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c607d44c8 (ni lih pocen za košček kovine...)

V louisu majo podobne-ampak ne piše da je tudi za jamaho-lahko pa vprašaš

http://www.louis.de/_106ddb6ac1dfc95e6f029fac30793c9951/index.php?topic=artnr&artnr=10003054

Pomoje bi se dal tud mal ˝podkajlat˝ z ploščatim izvijačem...amak treba pazit da ne poškoduješ odmičnih...takim rešitvam se osebno raj izogibam (slabe izkušnje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si orodje za Helgo naredil sam. ŠtelaŠ lahko tudi brez orodja. MoraŠ pa odmične snet dol. No nevem koliko dela in komplikacij to pomeni pri Hondi. Na letečih ceglih je to mala malca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore bom naredu naredu kot si ti Zok predlagal, šel bom na servis in majstra lepo prosu če mi posod upam, da se bo dal zment! Streetfighter sej bi si nabavu tegale iz e-baya sam tale sprejema sam plačilo prek pay-pal, ki pa ga jaz ne uporabljam! Tist iz louisa pa ni pravi.

In na koncu mi še zmer ostane improvizacija!

Hvala za ideje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore bom naredu naredu kot si ti Zok predlagal, šel bom na servis in majstra lepo prosu če mi posod upam, da se bo dal zment! Streetfighter sej bi si nabavu tegale iz e-baya sam tale sprejema sam plačilo prek pay-pal, ki pa ga jaz ne uporabljam! Tist iz louisa pa ni pravi.

In na koncu mi še zmer ostane improvizacija!

Hvala za ideje!

To orodje samo hitro naroči,kajti ni tako enostavno narediti kot izgleda,zato ker ima s strani konusne utore, ki hkati oba dročnika pritisneš navzdol.Tudi nastavljat s tem orodjem ni tako enostavno saj za vsak cilinder,ko izmeriš moraš bat pomaknit navzdol,da nezviješ ventila,če ja bat na ZGMT (zgornja mrtva točka).Po vsej verjetnosti ti bo najceneje dat na 20K Kil ventile nastavit strokovnjaku !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Iscem shemo elektricne napeljave za ducati 848/1098. Bi se priporocal ce jo ima mogoce kdo pri roki :OK:

Tukaj je na zadnji strani el. shema, če je prava.

Upam, da bo preneslo priponko :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iscem shemo elektricne napeljave za ducati 848/1098. Bi se priporocal ce jo ima mogoce kdo pri roki :OK:

Tukaj je na zadnji strani el. shema, če je prava.

Upam, da bo preneslo priponko :blush:

Ah nč ne bo s priponko. Potem pa tole.

http://ebookbrowse.com/manuel-1098-2007-pdf-d124019312

Popravljeno . Popravil sedomed
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

danes po furi sem opazil da mi je iz luknje na celindru priteklo malo hladilne tekočine.Ali mogoče ve kdo kaj je tista luknja.

dsc02597.jpg

dsc02598.jpg

Hvala za pomoč,LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

danes po furi sem opazil da mi je iz luknje na celindru priteklo malo hladilne tekočine.Ali mogoče ve kdo kaj je tista luknja.

dsc02597.jpg

dsc02598.jpg

Hvala za pomoč,LPM

za kondenz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je slab znak ! tu ni nikakršnega kondenza, bo potrebno glavo demontirat! Predno glavo demontitaš spusti hladilno tekočino in demontiraj glavo. šele po demontaži boš videl kaj je z dihtungo glave in kje pušča.Pred montažo glavo pobrusi, preveri zračnost in tesnost ventilov.Kupi nova tesnila,tesnilo glave namaži povsem tanko z Permatexom in ponovno montiraj, vijake zategni navskrižno z kilo ključem.To ni tako enostaven poseg saj moraš predhodno demontirati odmični gredi in ko montiraš odmični gredi morata biti TOČNO v fazi sicer ti povije ventile.Pa še na nekaj moraš biti pozoren,ko demontiraš pokrov ventilov,da ti nepade v mašimo cevčica,ki centrira pokrov ventilov !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelene barve je ker je tudi hladilna tekočina zelene barve.Sumim da imam tesnilo na glavi fuč ali še kaj več.Na to me je tudi Brumer opozoril.

Opazil sem tudi spremembe zvoka med vožnjo,sploh če ga potisnem proti rdeče polje.Sigurno je dihtunga hin.

Kako naj preverim da bom 100% da je tesnilo hin?

LPM

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!