ludiluka Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Pomojem bi se dalo ugotovit tako da izmeriš kompresijo v vsakem cilindru (malo na glas razmišljam ) čene pa snet glavo dol
marcc Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Hi, ni tako hudo kot sem mislil.kupil sem samo novo objemko in jo zamenjal.ko sem snel tank in naredil podroben pregled sem opazil da iz cevi ki je pritrjena na hladilni sistem malo spušča.Od tot hladilna tekočina.Tako da sem očistil cev zamenjal hladino tekočino in objemko.Tako da zdej špila .Pelal en krog in poslušal.....Bil tudi znanec zraven ki se malo bolj na te zadeve pozna.Vglavnem zvok je vredi,imel sem "prisluhe". Tako da "lavfa" . LPM
marcc Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Hi, nekaj me še zanima.ker mi je škoda prejšnega kesla za gorivo stran metat bi ga obnovil.v njem je rja in barva.Pri enem serviserju sem slišal da so včasih v zarustane kesle vlili liter nekakšnega epoksija ki je odporen proti bencino.Kesl nato pretreseš in odvečno tekočino ven spustiš.Počakaš da se posoši in je.Naredi 1.5mm debel sloj v keslu in je kot "nov". Ali mogoče ve kako se reče tej tekočini ali epoksiju? Hvala za pomoč. LPM
pohajač Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 (popravljeno) Hi, nekaj me še zanima.ker mi je škoda prejšnega kesla za gorivo stran metat bi ga obnovil.v njem je rja in barva.Pri enem serviserju sem slišal da so včasih v zarustane kesle vlili liter nekakšnega epoksija ki je odporen proti bencino.Kesl nato pretreseš in odvečno tekočino ven spustiš.Počakaš da se posoši in je.Naredi 1.5mm debel sloj v keslu in je kot "nov". Ali mogoče ve kako se reče tej tekočini ali epoksiju? Hvala za pomoč. LPM Tankerite.....kemapox je za beton Popravljeno November 29, 2011. Popravil pohajač
speedfighttuning Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Pozdravljeni, jst imam eno vprašanje. Na motorju imam mini smernike. Povsod iščem 12V 23W žarnice zanje, vendar jih v nobeni izmed trgovin kjer sem bil do zdej nimajo... Tavelike imajo, tamalih za v te tamale smernike pa ne... Fajn bi blo če bi mi znal kdo povedat kje jih lahko najdem ker drugače bom mogu kupit drugi rele...
trojan69 Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 (popravljeno) poskusi v Merkurju. Drugače pa kak Conrad itd. ( ti pošljejo po pošti) Popravljeno December 2, 2011. Popravil trojan69
MiNa Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Pozdravljeni, jst imam eno vprašanje. Na motorju imam mini smernike. Povsod iščem 12V 23W žarnice zanje, vendar jih v nobeni izmed trgovin kjer sem bil do zdej nimajo... Tavelike imajo, tamalih za v te tamale smernike pa ne... Fajn bi blo če bi mi znal kdo povedat kje jih lahko najdem ker drugače bom mogu kupit drugi rele... V smerokazih se uporabljajo 21W žarnice kot pri avtomobilih, zelo pogosto tudi 10W (majhno) steklo. Vse pogosteje pa LED izvedba.
MARJA Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Pozdravljeni, jst imam eno vprašanje. Na motorju imam mini smernike. Povsod iščem 12V 23W žarnice zanje, vendar jih v nobeni izmed trgovin kjer sem bil do zdej nimajo... Tavelike imajo, tamalih za v te tamale smernike pa ne... Fajn bi blo če bi mi znal kdo povedat kje jih lahko najdem ker drugače bom mogu kupit drugi rele... Mislim da ti rabiš takole žarnico http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10031069 Ima hči na motorju mini smernike pa ma take žarnice notr. So zelo majhne. speedfighttuning in maus 2
marcc Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Hi, da me ne bodo same besede bom prilimal še tri fotke od vzraka okvare. LPM
trojan69 Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Na glavi mašine katero šravfam ima ena svečka večji premer navoja kot druge (drugače je ista). Sklepam da je bila v preteklosti odtrgana in da se je povrtala večja luknja in urezal nov navoj. Me pa zanima, če obstaja oz. bi se dala anrest kaka puša, ki bi jo privil + zalepil v odprtino tako, da v navoj spet sedla stara debelina navoj svečke?? Aja pa če se komu sanja kako naj bi se uporabljalo tole orodje za stiskanje vzmeti vetila, pri nastavljanju le teh? Tiste polkrožne zadeve ter držala, ki se jih privijači na motor so mi jasna...tole pa me mal bega... http://www.ebay.com/itm/MOTION-PRO-VALVE-SHIM-TOOL-KAW-KZ750-1000-1100-1300-/300588942729?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item45fc7f4589
ciciban Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Mogoče kakšen helicoil vložek, pa maš pol mir. Mislim, da ima forumaš Brumer orodje za to. Tisto ebay orodje je za ventile štelat. Drog/pajser ali kakor koli že tistemu rečeš je, da odmakneš "šalco" v kateri se podložka/shim nahaja. Tisti pločat kos se potem zatakne med odmično in rob šalce. Podložko ventilov dobiš ven z majhnim ploščatim izvijačem, še lepše gre z magnetom ali pa stisnjenim zrakom.
eraser70 Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Na glavi mašine katero šravfam ima ena svečka večji premer navoja kot druge (drugače je ista). Sklepam da je bila v preteklosti odtrgana in da se je povrtala večja luknja in urezal nov navoj. Me pa zanima, če obstaja oz. bi se dala anrest kaka puša, ki bi jo privil + zalepil v odprtino tako, da v navoj spet sedla stara debelina navoj svečke?? Aja pa če se komu sanja kako naj bi se uporabljalo tole orodje za stiskanje vzmeti vetila, pri nastavljanju le teh? Tiste polkrožne zadeve ter držala, ki se jih privijači na motor so mi jasna...tole pa me mal bega... http://www.ebay.com/...=item45fc7f4589 tukaj ----> http://www.motionpro.com/documents/pdf/ar820_08-0019web.pdf
trojan69 Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Aaaaa hvala za pojasnilo. @ Ciciban-helicoil ne bo šel ker je luknja že povrtana in nov navoj že vrezan pomoje kake 2 mm večji-nisem meril. Hočem pa isto velikost svečke. Bo treba kako pušo. Če ne drugega jo bom dal postružit. Me pa zanima kak material (zaradi vročine) + kako lepilo? Sej drugač zadeva deluje, nov navoj je čisto OK, ampak vseeno. Sem pač mal perfekcionista
simonsi Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 hm, jaz bi na tvojem mestu pustil povečan navoj. ker po izkušnjah na mopedih, se ti vložki ne obnesejo, največkrat se kar odšraufa ven skupaj s svečko pa ni fajn, poleg tega se pa še nekoliko spremeni volumen in oblika zgorevalnega prostora. dore 1
ciciban Objavljeno December 9, 2011 Opozori Objavljeno December 9, 2011 Helicoil dela tudi puše za popravilo svečk. Kako se obnesejo nimam pojma. Verjetno če jih zalepiš in narediš tako kot je v navodilih nebi smel biti problem. helicoil.bmp
Bremzer Objavljeno December 9, 2011 Opozori Objavljeno December 9, 2011 Helicoil dela tudi puše za popravilo svečk. Kako se obnesejo nimam pojma. Verjetno če jih zalepiš in narediš tako kot je v navodilih nebi smel biti problem. "Heliko" še NIKOLI ni delal puše ampak samo SPIRALE za vse navoje tako za vijake kot tudi za vse dimenzije svečk Postojijo VLOšKI tako za navadne navoje kot tudi za svečke.Za vse dimenzije svečk neglede motor ali avto imam orodja za popravilo navoja,potrebuješ kompletno orodje ne samo VLOŽEK ! :hmm: Ps;pri oljnih posodah se da za 1 mm večji navoj in nov čep z novim tesnilnim obročkom. Postojijo pa ; 13, 15, 17 mm navojni sveder in nov čep z novim bakrenim obročkom.
speedfighttuning Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 Mislim da ti rabiš takole žarnico http://www.louis.de/...tnr_gr=10031069 Ima hči na motorju mini smernike pa ma take žarnice notr. So zelo majhne. Kaj pa tale http://www.yogi.si/p-133296-zarnica-za-mini-smernik-2-v-paketu-12-volt-18_21_23-watt-ba15s.aspx ? Tle je tudi 23W...sej grlo je verjetno enako široko in visoko kot pri tisti ki si poslal link, glede na to da nej bi obe bli za mini smernike
MARJA Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Kaj pa tale http://www.yogi.si/p...watt-ba15s.aspx ? Tle je tudi 23W...sej grlo je verjetno enako široko in visoko kot pri tisti ki si poslal link, glede na to da nej bi obe bli za mini smernike Ta ki si jo ti dal gor je debelejša in ima širše grlo. škoda ki si iz Nove Gorice, bi lahko primerjala, ker ima hči še eno rezervno doma. Poglej v smernike kakšno maš notr, pa če lahko pripopaj sliko smernika gor. Bom pa pogledal če bom najdel mere za različna grla.
MARJA Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Ta ki si jo ti dal gor je debelejša in ima širše grlo. škoda ki si iz Nove Gorice, bi lahko primerjala, ker ima hči še eno rezervno doma. Poglej v smernike kakšno maš notr, pa če lahko pripopaj sliko smernika gor. Bom pa pogledal če bom najdel mere za različna grla. Ne moram popravljat. Našel sem. Grlo žarnice ki si jo ti pripopal je fi=15 mm, tele k sem jo pa jaz pripopal je pa fi=9,2 mm. Zdej pa poglej pa zmeri.
trojan69 Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Na glavi mašine katero šravfam ima ena svečka večji premer navoja kot druge (drugače je ista). Sklepam da je bila v preteklosti odtrgana in da se je povrtala večja luknja in urezal nov navoj. Me pa zanima, če obstaja oz. bi se dala anrest kaka puša, ki bi jo privil + zalepil v odprtino tako, da v navoj spet sedla stara debelina navoj svečke?? Sem malo bolj pdrobno pogledal ˝debelejšo˝ svečko in opazil, da se je ubistvu puša prilimala na svečko in se vse skupaj odvilo vn. Zdaj me pa zanima, kje bi dobil temperaturno obstojno trajno lepilo za tele puše, da bi pušo zalepil nazaj? (kakšen temperaturno obstojen rdeči lock-tite). Pa če ma kdo kako idejo, kako pušo spravit iz svečke? Po spoju sej jo našprical z Krown oljem, nato pa bom privil dve tanki matici, da se zakleneta- vse skupaj v šravfštok pa gedora+po možnosti podaljšek. ma kdo kako boljšo idejo?
Butnglavc Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Sem malo bolj pdrobno pogledal ˝debelejšo˝ svečko in opazil, da se je ubistvu puša prilimala na svečko in se vse skupaj odvilo vn. Zdaj me pa zanima, kje bi dobil temperaturno obstojno trajno lepilo za tele puše, da bi pušo zalepil nazaj? (kakšen temperaturno obstojen rdeči lock-tite). Pa če ma kdo kako idejo, kako pušo spravit iz svečke? Po spoju sej jo našprical z Krown oljem, nato pa bom privil dve tanki matici, da se zakleneta- vse skupaj v šravfštok pa gedora+po možnosti podaljšek. ma kdo kako boljšo idejo? Kupi novo svečko za 3,5 € lp A
trojan69 Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 (popravljeno) Uff če bi le bilo tok preprosto hehehe najprej rabim dobit pušo iz svečke in jo privit + zalima nazajt v glavo. Puša je bila namreč vstavljena, ker se je v preteklosti zgleda poškodoval navoj. Puša pa se je prilepila na svečko in se je oboje odvilo, ko sem odstranjeval svečko. Skratka-ugotovil sem da obstajajo temperaturno odporni locktighti (npr locktite 620, 272.. .), ki jih nekateri celo svetujejo za uporabo z navojnimi vložki za popravilo svečk. Ampak sem mal skeptičen ker je samo tam do 200-250 stopinj. Koliko se sploh segreje svečka? Sklepam da precej več... Popravljeno December 11, 2011. Popravil trojan69
Zok Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 sama glava ni tako hudicevo vroca - eno je temperatura plinov ki izgorevajo, drugo pa stene cilindrov in glava. konec koncev je nekaj milimetrov vstran hladilna tekocina, in le-ta ne zavre. Bi rekel da ob normalni uporabi tja do 95 stopinj, pri zracno hlajenih motorjih tja do 120, 130 stopinj. 125 cc aprilie (Rotax Type 122/123) imajo recimo med zgorevalnim prostorom in hladilno tekocino silikonsko tesnilo (obstojno do 200 stopinj), prav tako med glavo in pokrovom glave na mestu skozi katerega gre svecka. trojan69 1
k0ci Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 dvomim da toliko več kot ti domnevaš, voda v motorju gre recimo do 100 st. ali pa malo čez, olje cca 130, 140 st., ampak ta dva medija vedno krožita po bloku motorja in ga ohlajata, tako da gre svečka recimo malenkost več evo kopija s spleta: Cylinder head combustion chamber and piston temperatures and heat fluxes were measured in a 2.2 L 4 cylinder spark ignition engine. Measurements for the combustion chamber were made at wide open throttle conditions, 1400 rpm to 5000 rpm at 600 rpm increments, additional measurements were made on the combustion chamber at part throttle conditions at 3200 RPM. Piston temperature and heat flux measurements were made at WOT conditions from 1400 to 3200 RPM in 600 RPM increments. Average combustion chamber surface temperatures ranged from 130 deg. C to 248 deg. C, while peak combustion chamber surface temperatures ranged from 142 deg. C to 258 deg. C for WOT conditions. Peak heat flus at the surface for WOT conditions in the combustion chamber ...to so podatki za površino v zgorevalnem prostoru, če pa upoštevaš da gre navoj v bistvu ˝ven˝ iz komore proti hladilnem mediju (olje, voda) je temperatura še nižja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se