Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

drzi. :)

tistih 200 stopinj sem omenil glede vzdrzljivosti silikonskega tesnila. :)

Objavljeno

Hvala vama-bom potem uporabil kar tale Locktite. Ve kdo kje v LJ je najlažje dobit te zadeve?

Objavljeno (popravljeno)

Ta ki si jo ti dal gor je debelejša in ima širše grlo. škoda ki si iz Nove Gorice, bi lahko primerjala, ker ima hči še eno rezervno doma. Poglej v smernike kakšno maš notr, pa če lahko pripopaj sliko smernika gor. Bom pa pogledal če bom najdel mere za različna grla.

Sem izmeru in je premer grla res dobrih 9 mm, kot si rekel ;) Mislim da bodo tiste ki si mi poslal link kar uredu, tko da najlepša hvala za pomoč ;)

Sem naredu par slikc ampak nism še ugotovu kako nej jih s tem prenovljenim urejevalnikom prpopam gor...

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

zanima me kje dobit alu ploščice debeline vsaj 10mm in dimenzij od 100x100mm naprej, do zdaj sem nasel samo do 3mm. hvala za odgovore

Objavljeno

zanima me kje dobit alu ploščice debeline vsaj 10mm in dimenzij od 100x100mm naprej, do zdaj sem nasel samo do 3mm. hvala za odgovore

Vprašaj v Alcu Kamnik. Kako leto nazaj vem, da so jih imeli.

klik (št. 122. in 151)

Objavljeno (popravljeno)

Štelanje ventilov

Imam dve zadregi, ki mi ne dajo miru in sicer:

1 - imam VFR 800 '99, ki ima 55.000km. Možakar, ki jo je prodal je trdil, da ni potrebno Štelati ventilov, dokler ne popusti kompresija in se Štela Šele, ko je padec kompresije izmerjen na urici?

2 - imam avto, pravtako Hondo z vgrajeno plinsko napravo. Po knjigi bi moral narediti pregled toleranc, pravtako pa naj bi skrajŠal rok pregleda tudi plinska napeljava. Serviser trdi, da naj ne bi bilo potrebno gledati ventilov po prevoženih 150.000km, razen če slabo vžigam cuka, itd.

Obe trditvi se mi zdita čudni, ampak nočem soditi o tem, ali sta tudi pravilni. Dvomim, da so Honde tako superiorne, da ne potrebujejo pregledov v rednih intervalih, Še posebej pa me bega trditev o merjenju kompresije... :huh:

Popravljeno . Popravil suntrace14
Objavljeno

ko enkrat pade kompresija, je čist možno da so ventili in sedeži ventilov že zažgani in je treba to sanirat, kar ni enostavno in poceni. tako da prekontrolirat, saj je praktično zastonj, samo dela zna bit dost.

Objavljeno

Še posebej, ker je V4...tnx simonsi.

Objavljeno

Samo hidravlične ventile se nenastavlja(nastavi se jih fabriško ali pri zamenjavo dročnikov),vse ostale se mora nastavljat - kontrolirat vsaj na vsahih 20K kil.pri starejših mašinah z mehkejšimi sedeži ventilov, ki so bile narejene še za super benzin z svinčevim tetraetilom vse novejše mašine z tršimi sedeži pa naj bi se nastavljale-kontrolirale vsaj na 50 K kil. naglede ali je to avto ali motor.Lahko pa proizvajalec drugače predpiše in tega se je potrebno držat ! !

Objavljeno

a ima kdo na zalogi te nastavke za stelanje ventilov na gpz600/zzr600/zx6r? malo gledam po ebayu pa mi ni za devat 60 eur za 143 kom, ko pa v najslabsem primeru potrebujem "le" 16 kom... so pa premera 7,48 mm.

V mislih imam idejo da je morda kdo kupil komplet, nastavil ventile in mu jih je 90% ostalo...

ali pa ce kdo ve, kje bi lahko po cloveski ceni dobil posamicne komade...

baje je treba na teh masinah ventile stelat na vsakih 8k km?? meni se to zdi hudicevo pretirana stevilka...

imam pa zzr 600 '91 72 kW.

Objavljeno

Se kdo spozna na teflonske premaze, ki so na pušah spednjih vilic?? Dela kakšna firma to v SLO? Ima kdo izkušnje z njimi ( http://www.metalterm.eu/ ), v smislu, če so sploh pripravljeni naredit kakšno manjšo stvar?

Hvala!

Objavljeno

a ima kdo na zalogi te nastavke za stelanje ventilov na gpz600/zzr600/zx6r? malo gledam po ebayu pa mi ni za devat 60 eur za 143 kom, ko pa v najslabsem primeru potrebujem "le" 16 kom... so pa premera 7,48 mm.

V mislih imam idejo da je morda kdo kupil komplet, nastavil ventile in mu jih je 90% ostalo...

ali pa ce kdo ve, kje bi lahko po cloveski ceni dobil posamicne komade...

baje je treba na teh masinah ventile stelat na vsakih 8k km?? meni se to zdi hudicevo pretirana stevilka...

imam pa zzr 600 '91 72 kW.

Verjetno preverit na 8k? Pa še to je nekam velik. Drugač pa premeri ploščice, izračunja katere rabiš ter tiste, ki jih lahko zamenjaj med sabo. Za ostale po poklič kak servis npr. čarmana pa vpraši če jih lahko zamenjaš z tistimi, ki jih rabiš.

Objavljeno

a ima kdo na zalogi te nastavke za stelanje ventilov na gpz600/zzr600/zx6r? malo gledam po ebayu pa mi ni za devat 60 eur za 143 kom...

če bi jih jest dobu za tak gnar, jih mam že doma.........

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3931&Tavola=%3D55&_NomeImmagine=99039754.gif&_bikename=RST%201000%20Futura%202001-2003&_pagename=Valves%20pads

Objavljeno

NUJNO prosim za pomoč!

Ker sem imel včeraj ravno čas (očitno preveč), sem se odločil, da malo "poservisiram" motor. Zamenjal sem zavorne tekočine, hladilne,...

Nato pa je prišla na vrsto še menjava olja in filtra, kjer se je zataknilo :wallbash:.

Kot vse kaže, sem bil pregrob pri zategovanju oljnega navoja. Ko sem navoj odtegnil, je bila okrog navoja "fedrca"...

Navoj sicer "prime", vsaj za silo (na roko se ne da odtegnit), tako da olje zaenkrat ne izteka (motor sem "laufal" 20 minut). Nikoli več ne bom delal brez moment ključa. :BUA:

  • Sedaj pa me zanima kje v okolici Slovenskih Konjic (magari tudi Celja), bi mi to kdo lahko res strokovno popravil/uredil?
    Predvidevam, da bo potrebno urezati nov navoj? Mi to lahko uredijo kar na uradnem servisu?
  • Koliko lahko predvidevam da bo kaj dela s tem in približna cena?
  • Predvsem me zanima kako se stvar reši z opilki (ko se vreže nov navoj), da ne pridejo v notranjost? Je treba podreti krater? Gre pa za FZ6.
  • Približna cena?

Objavljeno

NUJNO prosim za pomoč!

Ker sem imel včeraj ravno čas (očitno preveč), sem se odločil, da malo "poservisiram" motor. Zamenjal sem zavorne tekočine, hladilne,...

Nato pa je prišla na vrsto še menjava olja in filtra, kjer se je zataknilo :wallbash:.

Kot vse kaže, sem bil pregrob pri zategovanju oljnega navoja. Ko sem navoj odtegnil, je bila okrog navoja "fedrca"...

Navoj sicer "prime", vsaj za silo (na roko se ne da odtegnit), tako da olje zaenkrat ne izteka (motor sem "laufal" 20 minut). Nikoli več ne bom delal brez moment ključa. :BUA:

  • Sedaj pa me zanima kje v okolici Slovenskih Konjic (magari tudi Celja), bi mi to kdo lahko res strokovno popravil/uredil?
    Predvidevam, da bo potrebno urezati nov navoj? Mi to lahko uredijo kar na uradnem servisu?
  • Koliko lahko predvidevam da bo kaj dela s tem in približna cena?
  • Predvsem me zanima kako se stvar reši z opilki (ko se vreže nov navoj), da ne pridejo v notranjost? Je treba podreti krater? Gre pa za FZ6.
  • Približna cena?

Imaš grozno veliko vprašanj! bolje bi bilo če bi se že prej pozanimal za kilo ključ in koliko se ta čep stegne.Da prideva k stvari, če imaš zdaj 12mm navoj se vreže 13mm navoj in uporabi nov 13mm čep,če imaš navoj14 mm se vreže 15 mm in da nov čep 15mm.Je pa potrebno za to popravit orodje ,ki ga ima malokdo ! ! Npr: jaz ga imam, samo motor bi moral pripeljat na prikolici,seveda brez olja,za vse ostalo pa se nesekiraj cena za delo,čep in tesnilo je 20€ za opilke se ne sekirat,navojni sveder se namaže z mastjo in tako ostanejo vsi opilki na samem navojnem svedru, sicer aluminij nemore povzročiti neke škode saj v najhujšem slučaju konča v oljnem filtru!

Objavljeno (popravljeno)

Kaj lahko uporabim za tesnilo med loncem in kolektorejm izpuha? Tesnilo pride okoli cevi, ki pride iz cilindrov, na kar se potem natakne dušilec ter zategne z objemko. Obstaja kakšen trak, ki se navije okoli izpuha? Kaj pa nekaj plasti lepenke, navite okoli cevi ter pritrjene z maskirnim trakom?

Skratka tesnilo zgleda v originalu takole: http://www.google.si...124&tx=90&ty=94 Iščem nadomestno rešitev...

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Kaj lahko uporabim za tesnilo med loncem in kolektorejm izpuha? Tesnilo pride okoli cevi, ki pride iz cilindrov, na kar se potem natakne dušilec ter zategne z objemko. Obstaja kakšen trak, ki se navije okoli izpuha? Kaj pa nekaj plasti lepenke, navite okoli cevi ter pritrjene z maskirnim trakom?

Skratka tesnilo zgleda v originalu takole: http://www.google.si...124&tx=90&ty=94 Iščem nadomestno rešitev...

takole tesnilo dobiš v louisu, okoli 15€ pride (vsaj za mojega), odvisno od modela mopeda, uporabiš pa lahko samo to, ker tole je kovinska mreža in na njo nanešen grafit, sam sem ga tudi uničil in poskusil improvizirati z alu lepilnim trakom...aluminij je od vročine postal zelo krhek, lepilo pa je enostavno sežgalo

evo tale tesnila: http://www.louis.de/_10b211b59f73d0b0fd67ea1b09e84cd0e8/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=520&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10042960

Objavljeno

Hvala-se bo tud za mojga zgleda našlo :)

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

včeraj sem po 2mescih šel "pozdravit" mojega KTM LC4 640 SM 2004. Ker sem vzel ven akomulator, sem ga sedaj dal nazaj noter in probal zaštartat vendar se motor ne zalaufa. Kot da ne dobi dovolj bencina. Akomulator je nov in dela, bencina v motorju je dovolj. Svečko sem vzel ven in je zgledala ok. Potem sem probal z cevjo in bencinom pošpricat malo po mestu kamor se zašraufa svečka in je motor zalaufal, vendar ko sem dodal malo gasa takoj spet ugasnil. Prosim za pomoč, ker sem na tem področju še začetnik.

Hvala in LP!

Objavljeno

očitno ne dobi bencina; ne poznam motorja, ampak bencinska pumpa?

Objavljeno

Pozdravljeni,

včeraj sem po 2mescih šel "pozdravit" mojega KTM LC4 640 SM 2004. Ker sem vzel ven akomulator, sem ga sedaj dal nazaj noter in probal zaštartat vendar se motor ne zalaufa. Kot da ne dobi dovolj bencina. Akomulator je nov in dela, bencina v motorju je dovolj. Svečko sem vzel ven in je zgledala ok. Potem sem probal z cevjo in bencinom pošpricat malo po mestu kamor se zašraufa svečka in je motor zalaufal, vendar ko sem dodal malo gasa takoj spet ugasnil. Prosim za pomoč, ker sem na tem področju še začetnik.

Hvala in LP!

Ali je bila svečka kaj mokra, ko si jo odšravfal iz cilindra? Če je bila suha ne dobi bencina in je mogoče kaj zamašeno.

Drugače ga pa poizkusi še enkrat vžgat tako, da špricneš malo bencina v cilinder in ga pusti kakšno minuto lavfat v prostem teku, da se malo prelaufa. Dokler je motor hladen in če daš na hitro gas je normalno, da crkne ker ga zalije.

Možno je tudi, da se je v vplinjaču nabral kondenz pa mogoče zato ne vžge. Odvij matico na šalci, ki je na vplinjaču in spusti ven kar se je nabralo.

Objavljeno

Točno tako kakor je že napisal benny0104...če je motor parkiran pod kakim nadstreškom oz tako da se ozračje precej ohladi se nabere kondenz v karburatorju. Dokler ne spucaš vode ven ti nebo užgalo, tudi če vliješ bencin k svečki in poskušaš.

Objavljeno

Ali je bila svečka kaj mokra, ko si jo odšravfal iz cilindra? Če je bila suha ne dobi bencina in je mogoče kaj zamašeno.

Drugače ga pa poizkusi še enkrat vžgat tako, da špricneš malo bencina v cilinder in ga pusti kakšno minuto lavfat v prostem teku, da se malo prelaufa. Dokler je motor hladen in če daš na hitro gas je normalno, da crkne ker ga zalije.

Možno je tudi, da se je v vplinjaču nabral kondenz pa mogoče zato ne vžge. Odvij matico na šalci, ki je na vplinjaču in spusti ven kar se je nabralo.

Hvala lepa za pomoć. Danes sem akomulator priklopil na akomulator od avta in je zapalo sprve. Nevem zakaj ni motor zalaufal sam od sebe, saj je akomulator bil nov?! Hvala še enkrat!

Objavljeno

Lahko da imaš kako gosto olje v mašini...za nizke temperature zunaj. Mogoče je bil nov akumulator vseeno prešvoh, da bo obrnil mašino.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!