Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Imam problem z hondo cbr 600rr 2003, ko uporabljam zaviranje z motorjem se pojavi čuden zvok iz predela mašine kot da bi nekaj grdo drgnilo, če v tistem momentu dodam malo gasa zvok izgine. je pa tako če motor poženem visoko v obrate in pol spustim gas je ta zvok bol močen kot da bolj drgne, včasih se pojavi tudi ko spustim gas pri nižjih obratih ampak takrat niti približno ne zveni tako glasno.bi bil to kriv napenjalec odmične verige ali kaj druga?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si zihr da ni ketna? pogonska mislm;

kar se pa tiče vžiganja na aku od avta ... ne tega delat; regler tega nima rad ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem z hondo cbr 600rr 2003, ko uporabljam zaviranje z motorjem se pojavi čuden zvok iz predela mašine kot da bi nekaj grdo drgnilo, če v tistem momentu dodam malo gasa zvok izgine. je pa tako če motor poženem visoko v obrate in pol spustim gas je ta zvok bol močen kot da bolj drgne, včasih se pojavi tudi ko spustim gas pri nižjih obratih ampak takrat niti približno ne zveni tako glasno.bi bil to kriv napenjalec odmične verige ali kaj druga?

Lp

Vprašanje je koliko ima mašina kilometrov po opisanem bo potrebno preverit ne samo napenjalec ampak tudi verigo in ostale drsnike pogonske verige odmičnih gredi.Moral boš demontirat pokrov ventilov in tudi oljno posodo(karter)in preverit ali je v njem kaj opilkov.Mogoče bi bilo vseeno bolje še vprašat na servisu od čega prihaja ta zvok in koliko bi stalo to popravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje je koliko ima mašina kilometrov po opisanem bo potrebno preverit ne samo napenjalec ampak tudi verigo in ostale drsnike pogonske verige odmičnih gredi.Moral boš demontirat pokrov ventilov in tudi oljno posodo(karter)in preverit ali je v njem kaj opilkov.Mogoče bi bilo vseeno bolje še vprašat na servisu od čega prihaja ta zvok in koliko bi stalo to popravilo.

motor naj bi imel 30k od tega je 10k narejenega pri zdajšni lastnici. je pa glede na videz motorja to realno. motor je laufal v nulo ampak zdaj ko se je motorja malo navadla se ga malo bol pelje in se to zdaj pojavlja pri zaviranju z motorjem pri višjih obratih. bom povprašal malo še na servisu popravljal pa bom kar sam. moje mnenje je da je napenjalec kriv ampak ne najdem nikjer v googlu potrditve da bi ti modeli imeli problem s tem. bi pa bilo lažje če bi kdo vedel oz že imel tak problem in bi takoj vedel kako rešit.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri CBR 600 pogosto crkne šponar ketnce če uporabljaš ful sintetiko. Na tvojem mestu bi najprej preverila to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je napenjalec-ga komot odviješ pa nazaj priviješ brez da snemaš pokrov ventilov-samo ne pozabit sprostit vzmeti+ nikakor ne obračat mašine ko je šponar zunaj. Če je šponar OK snemi pokrov ventilov preglej drsnike ter premeri verigo če je raztegnjena. + pomeri še zračnost ventilov če si že tam.

Če je zvok podoben rožljanju je po vsej verjetnosti nekaj povezano z ketnco (ketnca, šponar,...), če bi bili ventili oz odmnične bi zadeva tolkla.

Upam da čimbolš zrihtaš stvar.

P.S.-svobodnaptica01- kako je to z sintetiko? Zakaj škodi šponarčku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri CBR 600 pogosto crkne šponar ketnce če uporabljaš ful sintetiko. Na tvojem mestu bi najprej preverila to.

noter je pol sintetika motul 5100, že prejšni lastnik je to dajal noter tako da nebi smel bit problem.

trojan69 zvok je bolj rožljanje ja, tolče sigurno ne. čuje se men kot da grobo nekaj rošta ko se zavira z motorjem in če v tistem trenutku samo dodam gas zvok izgine. bom preveril najprej španar takoj ko bo čas:D pol pa bom videl za dalje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.-svobodnaptica01- kako je to z sintetiko? Zakaj škodi šponarčku?

Ti žal ne znam razložit, se pa pri CBRjkah (vsaj 600, za 1000 ne vem) baje ne marata preveč. Letos je kolega serviser delal servis na eni 07, in ko je videl, da točijo 300V (Motula) je rekel, da bo šel šponar. No, čez en mesec je res pripeljal na menjavo šponerja. Motor pa cca 35.000. Po njegovih besedah je zadeva pogosta, pri polsintetiki pa naj ne bi bilo težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumem zakaj bi kakršno koli olje(mineralno,pol sint. ali sintetika) škodovalo šponerju,kdor to trdi NEPOZNA kako šponer sploh deluje in kakšno funkcijo opravlja ! ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi ne razumem kako bi lahko imelo to zveze z oljem, kolikor vem pa so šponarji znana težava na vseh CBRkah (vsaj letnikov okoli 99 - 02, za ostale ne vem). Tudi jaz sem ga menjal na CBR 1100 XX, kolega pa na CBR 600.

Lp,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti žal ne znam razložit, se pa pri CBRjkah (vsaj 600, za 1000 ne vem) baje ne marata preveč. Letos je kolega serviser delal servis na eni 07, in ko je videl, da točijo 300V (Motula) je rekel, da bo šel šponar. No, čez en mesec je res pripeljal na menjavo šponerja. Motor pa cca 35.000. Po njegovih besedah je zadeva pogosta, pri polsintetiki pa naj ne bi bilo težav.

Tega serviserja bi pa prav rad spoznal.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprašaj mal v Evrotonu-mogoče imajo kakšno ekvivalentno zadevo. lahko pa poskusiš tudi z silikonom itd...

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno splošno vprašanje za poznavalce:

zakaj imajo nekateri agregati "štrom" (stator in rotor) v oljni kopeli?

Kakšno vlogo igra olje?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nobene pametne. Je pa res, da je tako potreben en semering manj, torej tudi moznost da olje spusca, manjsa. Lazje je zanesljivo zatesnit kable ki se ne premikajo, kot pa gred ki se vrti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno splošno vprašanje za poznavalce:

zakaj imajo nekateri agregati "štrom" (stator in rotor) v oljni kopeli?

Kakšno vlogo igra olje?

Hvala za odgovore.

Vztrajnik (magnet) izkoristijo,da preko statorja,ki ga olje tudi hladi dobijo ven izmenični trofazni tok in to 3 X po ca 70 V na vsakem izhodu (napetost z obrati narašča) to trofazno izmenično napetost regler z vsmernikom(dijodami) in reglerjen regulira in vsmeri v enosmerni tok za vse porabnike in akumulator .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ali kdo izmed vas pozna kakega uvoznika DNA zračih filtrov v Sloveniji? Sam nisem našel nič, je pa DNA edina firma pri kateri sem našel filter za mojega KLE-ja.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V našem koncu ga imata lokalna ˝pnevmatičarja˝ ;) Pa Sevnica ni baš neki ogromna. Poskusi pri vas.

Popravljeno . Popravil Be wild
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!