Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Sayo, sam ta je od KTM-a... Ta ni dober :D ...

Šala ;)

Popravljeno . Popravil Be wild
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje pri nas bi našel podoben 90 stopinski kolesni ventil za lažje pumpanje ?

Če ga ne dobiš, jih imam jaz še nekaj viška po 5€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje pri nas bi našel podoben 90 stopinski kolesni ventil za lažje pumpanje ?

Ta kotni ventil se ne uporablja samo zaradi lažjega pumpanja,ampak tudi zato,da pri višjih hitrostih ventilček(vsled centrifugalne sile) nespušča,zato imajo hitrejši motorji (še posebno na pistah) ventile s strani v feltni,kotne ventile ali obvezno na pokončnem ventilčku metalno kapico ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam težavo na XJR 1300 s smerokazi. Odpovedali so mi desni in vsi štireje. Levi delujejo normalno. Ko dam vse štiri ali desne, sprednja luč malo mrkne in to je to smerkoazi ne delujejo. Če takoj preklopim na leve tudi ne delujejo. Potrebno je počakati kaki dve sekudni šele nato vklopiti leve potem delujejo normalno. Sumim rele. Oznaka je DENSO FE246BN. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi rekel da imaš nekje na desni strani oguljeno žico ki tišči na maso, ponavadi okoli balance oz tam kjer se kabli pregibajo pri zavijanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm dvomim, da bi bilo kaj oguljeno sem pogledal. Motor ima 11000km. Sumin na rele in upam, da je samo to. Sicer ne vem kako rele funkcionira ima samo dve žici malo me čudi da levi delujejo, desni in vsi štirje pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo na XJR 1300 s smerokazi. Odpovedali so mi desni in vsi štireje. Levi delujejo normalno. Ko dam vse štiri ali desne, sprednja luč malo mrkne in to je to smerkoazi ne delujejo. Če takoj preklopim na leve tudi ne delujejo. Potrebno je počakati kaki dve sekudni šele nato vklopiti leve potem delujejo normalno. Sumim rele. Oznaka je DENSO FE246BN. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Ne probavaj preveč ti bo res crknil reley ali pa kaj zagorelo.Kot ti je bilo že rečeno na desni strani imaš kratki spoj z maso in to je lahko na kablih ali v samem žmigavcu.Probaj tako,da na desni strani odključiš prednji in zadnji žmigavec(šteker je vedno blizu samega žmigavca) če bo še vedno kratki spoj potem je nekje preguleno na instalaciji (pri balnci kjer se premika ali kje pod sedežem).Če sam neboš našel se bo moral s tem problemom pozabavat kak avto elektrikar !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm dvomim, da bi bilo kaj oguljeno sem pogledal. Motor ima 11000km. Sumin na rele in upam, da je samo to. Sicer ne vem kako rele funkcionira ima samo dve žici malo me čudi da levi delujejo, desni in vsi štirje pa ne.

Se strinjam s k0ci-jem, v desnem tokokrogu imaš nek kratek stik...

'Rele' pri žmigavcih je v bistvu samo dajalec impulzov, s stikali pa ga samo preklopiš na leve, desne ali vse štiri žmigavce. In glede na to, da ti levi delajo, desni in vsi štirje (torej levi in desni), je težava nekje na strani desnih žmigavcev.

Možno tudi, da je katera od žarnic crknila na tak čuden način, da je ostala v kratkem stiku...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj je prekinjeno na desni strani. Smerniki so ponavadi povezani leva dva in desna dva skupaj. Tako da če ti npr, pregori žarnica oz se prekine kontakt pri enem ne bodelal tudi drugi na isti strani (tudi če pregori signalna lučka na armaturki). Jaz bi naprej preglevdal žice in kontakte.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj je prekinjeno na desni strani. Smerniki so ponavadi povezani leva dva in desna dva skupaj. Tako da če ti npr, pregori žarnica oz se prekine kontakt pri enem ne bodelal tudi drugi

To ni res ! ! vsak smernik ima svojo povezavo npr:če ti crkne prednja žarnica ali povezava, bo zadnji vseeno deloval samo precej hitreje pri navadnem avtomatu pri elekronskemu je manj opazno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojmu GSX-r ju ni tko (sta po dva in dva skupaj). Pri večini, ki sem jih do zdaj videl so žmigavci povezani-zato sem napisal da ponavadi.

Pri mojmu Kawasakiju pa je npr. tko kot si ti napisal.

Skratka, če mu je crknila cela stran naenkrat bi sklepal da so povezani (zaporedno vezani)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojmu GSX-r ju ni tko (sta po dva in dva skupaj). Pri večini, ki sem jih do zdaj videl so žmigavci povezani-zato sem napisal da ponavadi.

Pri mojmu Kawasakiju pa je npr. tko kot si ti napisal.

Skratka, če mu je crknila cela stran naenkrat bi sklepal da so povezani (zaporedno vezani)

Prvič slišim za kaj takega... Je možno, da je tvoj GSX-R tako povezan zaradi predelav?

To bi namreč tudi pomenilo, da bi moral uporabljati 6V žarnice, da bi svetile s predvideno močjo.

Levi delujejo normalno. Ko dam vse štiri ali desne, sprednja luč malo mrkne in to je to smerkoazi ne delujejo.

To je dokaj jasen znak, da gre za kratek stik...

D.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je prevezan zaradi predelav ampak je biu tud original tak :).

Ima tudi dve ločeni kontrolni lučki za lev in desen smernik, ko mi je npr. crknila kontrolna lučka je crknila cela stran... Kolk V so ble pa žarnice se pa ne spomnem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojmu GSX-r ju ni tko (sta po dva in dva skupaj). Pri večini, ki sem jih do zdaj videl so žmigavci povezani-zato sem napisal da ponavadi.

Pri mojmu Kawasakiju pa je npr. tko kot si ti napisal.

Skratka, če mu je crknila cela stran naenkrat bi sklepal da so povezani (zaporedno vezani)

Prav si napisal iz stikala (če nima stikala za vse 4-žmigavce)gresta DVE žici za desno stran in DVE za levo stran !

Če pa ima stikalo za 4-žmigavce(panen blinker) potem gre iz stikala ENA žica za levo stran in ena žica za desno stran iz stikala(za vse 4-žmigavce pa gredo DVE levo in DVE desno !

Ps: če bi bila vezava zaporedna potem bi potreboval 2 X 6 V-oltno žarnico in ne 2 X 12V-oltno zato je vezava VEDNO VZPOREDNO !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešil zadevo. Kot ste rekli. Je bil en kablček v luči pretisnjen (ko so montirali šipco se zataknil) in je zadevšna prebivala. Sedaj deluje spet vse kot je treba. Hvala vsem za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dober dan!

Danes imam namen pregledati na cbr-ki napenjalec odmične verige. v manualu sem zasledil da bi naj preden vzamem ven napenjalec ga zavaroval z nekim orodjem ki zadrzi pozicijo napenjalca. Jaz tega orodja nimam in verjetno ko bom ga vzel ven se bo zadeva premaknila. Kasneje ko ga bom dajal nazaj noter kako naredim da bo pravilno se postavil?neka procedura verjetno mora obstajat ker če daš noter novega verjetno tudi ni v optimalni poziciji? gre pa za cbr600rr 2003.

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ročka sklopke in prve zavore opleta ( ima luft ), se da to popraviti, ali sta potrebni novi ročki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ročka sklopke in prve zavore opleta ( ima luft ), se da to popraviti, ali sta potrebni novi ročki?

V ročko vstaviš bronz pušo ! Npr.če je zdaj v ročki luknja 6 mm povrtaš na 8mm in vstaviš pušo 8X6 seveda mora biti dovolj materijala !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj sploh pride do tega " lufta ", ker sem to opazil pri veliko motorjih?

Obraba. Na vijaku nastaja dokaj velik pritisk, ker zadeva deluje kot vzvod, poleg vsega pa je ročka ponavadi neka alu zlitina..... Mazanje podaljša vendar ne prepreči.... nisem neki fizik, razmišljam po kmečki pameti, morda me kdo popravi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi obrabe pride do tega pojava. Zato jaz na svojem mopedu vsaj enkrat na leto vse te spoje podmažem. Nič me ne košta, pa še veselje imam s tem, da malo pobrkljam po motorju.

@Bremzer, kolikor sem opazil imajo vse ročke že vtisnjene te bronaste puše. Zato je najlažje staro ven izbiti in vstaviti noter novo, da bodo ročice zopet brez zračnosti. In seveda pri sestavljanju ne varčevati z mastjo :) .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Moj oldie ima silne probleme z vžiganjem. Ker ga ne vozim, ga užgem samo enkat-dvakat na leto. Zdaj imam že dva dni odprt bencin naPRI, kar je poplavljanje fergov, pa stvar še vedno ne kresne. Je užgal v prvo, delal cca 30sec, in zdej. . . tišina. Iskra je, torej nima bencina. a ima kdo kak namig, kaj naj nardim?

Karburatorejv se sam ne upam snet in odprt, zato, predlagajte kej druzga. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Danes imam namen pregledati na cbr-ki napenjalec odmične verige. v manualu sem zasledil da bi naj preden vzamem ven napenjalec ga zavaroval z nekim orodjem ki zadrzi pozicijo napenjalca. Jaz tega orodja nimam in verjetno ko bom ga vzel ven se bo zadeva premaknila. Kasneje ko ga bom dajal nazaj noter kako naredim da bo pravilno se postavil?neka procedura verjetno mora obstajat ker če daš noter novega verjetno tudi ni v optimalni poziciji? gre pa za cbr600rr 2003.

LP Dejan

Pri novem napenjalcu je priložen "štift", kateri zadrži napenjalec(batek) na mestu in se izvleče po montaži (glej sliko). Če želiš le pregledati napenjalec,po demontaži napenjalca, si štift izreži/prilagodi iz tankega pleha, nato z izvijačem ponovno zategni do konca "batek" (ravni izvijač-zateg desno, glej krog na sliki) in vsatvi štift, da ga blokira.

Hondico postavi na serv. stojala, daj v prestavo.Odtegni napenjalec( 2 vijaka), previdno izvleči, zadnjega kolesa/pogonska stran med montažo, ne suči/premikaj. Ob montaži ne pozabi na tesnilo, zategni nov/star napenjalec in izvleci vstavljen štift.Končano.

Če si že pri tem, ti priporočam menjavo napenjalca.

Prijetno in varno vožnjo želim.

Lp.

Andrej

post-6275-0-59042800-1330948043.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Moj oldie ima silne probleme z vžiganjem. Ker ga ne vozim, ga užgem samo enkat-dvakat na leto. Zdaj imam že dva dni odprt bencin naPRI, kar je poplavljanje fergov, pa stvar še vedno ne kresne. Je užgal v prvo, delal cca 30sec, in zdej. . . tišina. Iskra je, torej nima bencina. a ima kdo kak namig, kaj naj nardim?

Karburatorejv se sam ne upam snet in odprt, zato, predlagajte kej druzga. :blush:

Najprej preglej pipico za bencin in filer v tanku, če ni zamašen. Če ni to ti pa drugega kot očistit uplinjače ne ostane-sej ni težko. samo vijake za nastavitve pusti pri miru + ne jih ločevat (pusti vse štiri skupaj) ker jih bo potem treba sinhronizirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje. Moj oldie ima silne probleme z vžiganjem. Ker ga ne vozim, ga užgem samo enkat-dvakat na leto. Zdaj imam že dva dni odprt bencin naPRI, kar je poplavljanje fergov, pa stvar še vedno ne kresne. Je užgal v prvo, delal cca 30sec, in zdej. . . tišina. Iskra je, torej nima bencina. a ima kdo kak namig, kaj naj nardim?

Karburatorejv se sam ne upam snet in odprt, zato, predlagajte kej druzga. :blush:

ko motor ugasneš in veš da ga nekaj časa ne boš laufal, prej zapri bencin, da motor pokuri ves bencin iz fergijev, če se ti ne da ročno vsakič spraznit šalčke, ker star bencin ne gori dobro pa dela obloge pa maši dize. Idealno bi bilo vse dize in pasaže v fergiju očistiti z acetonom in se potem držat dosledne drenaže plovcev ali pa pogostejšega verglanja in vžiganja :)

Pa če se ti zdi da ne teče, mal po fergijih potolci z ročajem kladiva, če je kak plovec zaštekal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!