TheXPS Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 zdravo mene zanima jst sm pred kratkim menjal bat ter semeringe na vodni pumpi sedaj je olje sivkaste barve sem ga menjal rečmo par min vožnje pa je spet iste barve to je na 2 t motorju čudno mi je tudi da v hladilnikih ni nič olja ... ka bi lahka poleg semeringov na vodni pumpi blo ? Lp
TBoxer Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 zdravo mene zanima jst sm pred kratkim menjal bat ter semeringe na vodni pumpi sedaj je olje sivkaste barve sem ga menjal rečmo par min vožnje pa je spet iste barve to je na 2 t motorju čudno mi je tudi da v hladilnikih ni nič olja ... ka bi lahka poleg semeringov na vodni pumpi blo ? Lp Kaj pa osovina od pumpe je bila v dobrem stanju ali je že bila kaj načeta? lp
TheXPS Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 v dobrem stanju pa 2 semeringa sta en za drugim tk da res nw zaka to ni dober zdj Lp
simonsi Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 semeringa morata bit pravilno obrnjena, zunanji gleda proti vodni pumpi, notranji pa kontra. Pa "sprednja" stran je tista, kjer se vidi feder od semeringa da tesni na akso. A sem zakompliciral TheXPS 1
Cartman Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 Najprej preglej pipico za bencin in filer v tanku, če ni zamašen. Če ni to ti pa drugega kot očistit uplinjače ne ostane-sej ni težko. samo vijake za nastavitve pusti pri miru + ne jih ločevat (pusti vse štiri skupaj) ker jih bo potem treba sinhronizirat. pipa dela, filtr OK .( ko motor ugasneš in veš da ga nekaj časa ne boš laufal, prej zapri bencin, da motor pokuri ves bencin iz fergijev to u bistvu ne morem narest,ker pipa nima pozicije off. On Res in PRI. torej bi moral po tvoje spustit bencin iz karburatorjev, na tistih oddušnih vijakih? ker star bencin ne gori dobro pa dela obloge pa maši dize. Idealno bi bilo vse dize in pasaže v fergiju očistiti z acetonom in se potem držat dosledne drenaže plovcev ali pa pogostejšega verglanja in vžiganja :hmm:a pol najbolje da tud rezervar spraznim, in not nalijem frišn benz? ker je tank poln že tri leta. . . bom še to probal. ampak sm res besn nase, de se tega ne lotim čez zimo, bi u eliso pelal in bi zdej komot dresiral sosede. . . NEEEE, jez počakam na zvončke. . . trebor 1
G76vtr Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 zdravo, spravil sem se popravit par malenkosti na moji hondi vtr 1000 firestorm, pa me zanima, če mi lahko kako pomagate: kje naj kupim ali naročim kolesne ležaje in krmilni ležaj, katerega proizvajalca mi priporočate? ima kdo izkušnje s keramičnimi ležaji, kakšne so prednosti/pomankljivosti? najlepša hvala za odgovor pa lep dan
TheXPS Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 semeringa morata bit pravilno obrnjena, zunanji gleda proti vodni pumpi, notranji pa kontra. Pa "sprednja" stran je tista, kjer se vidi feder od semeringa da tesni na akso. A sem zakompliciral se pravi morata biti ko jo daš skupaj notr obe strani s fedri skupaj ?
Bremzer Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 se pravi morata biti ko jo daš skupaj notr obe strani s fedri skupaj ? Je tako daj skupaj in namazat jih moraš s silikonsko mastjo ! Če bo pa še šla voda v olje potem ti je nekaj razneslo-počilo (zmrznila voda pozimi ) preslaba hladilna tekočina !
Bremzer Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 zdravo, spravil sem se popravit par malenkosti na moji hondi vtr 1000 firestorm, pa me zanima, če mi lahko kako pomagate: kje naj kupim ali naročim kolesne ležaje in krmilni ležaj, katerega proizvajalca mi priporočate? ima kdo izkušnje s keramičnimi ležaji, kakšne so prednosti/pomankljivosti? najlepša hvala za odgovor pa lep dan Vsekakor so keramični boljši in tudi dosti dražji ! Ni pa nujno,da daš keramične v križe je bolj važno da daš dobro vodoodporno mast v kolesa pa daj malo dražje ne navadne z železno kletko, ampak z poliamidno kletko.Ponavadi se uporabljajo standardni ležaji npr.6303 je cena za kom. ca 12-15€,navadni z železno kletko kom. ca 5 - 7 €
simonsi Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 a pol najbolje da tud rezervar spraznim, in not nalijem frišn benz? ker je tank poln že tri leta. . . jaz bi v vsakem primeru spraznil rezervar pa svež bencin, star bencin pa v avto mal ves zmešal aja, se ne da zapret. No načeloma bi morala pipca dobro dihtat ko je motor ugasnjen tako da to ni problem. drugače pa odklopiš vakuum cevko s pipce pa jo zablendaš, dokler laufa pa se isto sprazni fergije. se pravi morata biti ko jo daš skupaj notr obe strani s fedri skupaj ? ne, ravno kontra, strani s fedri sta obrnjeni stran druga od druge, da se s "hrbtom" tiščita skupi TheXPS 1
Dejanx Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 Pri novem napenjalcu je priložen "štift", kateri zadrži napenjalec(batek) na mestu in se izvleče po montaži (glej sliko). Če želiš le pregledati napenjalec,po demontaži napenjalca, si štift izreži/prilagodi iz tankega pleha, nato z izvijačem ponovno zategni do konca "batek" (ravni izvijač-zateg desno, glej krog na sliki) in vsatvi štift, da ga blokira. Hondico postavi na serv. stojala, daj v prestavo.Odtegni napenjalec( 2 vijaka), previdno izvleči, zadnjega kolesa/pogonska stran med montažo, ne suči/premikaj. Ob montaži ne pozabi na tesnilo, zategni nov/star napenjalec in izvleci vstavljen štift.Končano. Če si že pri tem, ti priporočam menjavo napenjalca. Prijetno in varno vožnjo želim. Lp. Andrej evo taki odg sem rabil .sem malo še pogooglal in našel točne dimenzije tega stifta in si ga bom naredil ker sem za vikend opustil to. bom pa ga verjetno tak moral menjati ker ima čuden zvok motor tam v okolici napenjalca. ko ga pregledujem na kaj moram gledati da vidim če je kaj narobe z napenjalcem?? LP Dejan
dr-big Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 evo taki odg sem rabil .sem malo še pogooglal in našel točne dimenzije tega stifta in si ga bom naredil ker sem za vikend opustil to. bom pa ga verjetno tak moral menjati ker ima čuden zvok motor tam v okolici napenjalca. ko ga pregledujem na kaj moram gledati da vidim če je kaj narobe z napenjalcem?? LP Dejan Odkrito povedano nimam pojma , zakaj je takrat na moji hondici ta napenjač rožljal. Sem starega podrobno pogledal, celega razstavil in se mi ni zdel obrabljen ali kakšne druge pomanjkljivosti. Sklepam da fedrca notr oslabi. Lp. Andrej
G76vtr Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Vsekakor so keramični boljši in tudi dosti dražji ! Ni pa nujno,da daš keramične v križe je bolj važno da daš dobro vodoodporno mast v kolesa pa daj malo dražje ne navadne z železno kletko, ampak z poliamidno kletko.Ponavadi se uporabljajo standardni ležaji npr.6303 je cena za kom. ca 12-15€,navadni z železno kletko kom. ca 5 - 7 € Hvala za info, katerega proizvajalca p naj izberem; skf, fag, ntn, kaj drugega? lp
vid88 Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Najprej vsem lep pozdrav! Lepo bi vas prosil za pomoč. Imam Yamaho R6 07. Kupil sem ga lansko leto, včeraj pa se je pojavil naslednji problem. Ko sem ga pripeljal iz garaže sem ga prižgal in se odpeljal en krog po vasi. Grem na kavo, za kakšnih 15min grem na motor ga hočem prižgat in ne gre, poskusim še enkrat, dvakrat nič. Motor je samo verglal in to hitro (akumulator je ok) šele ko sem dodal plin se je lepo zvrtel, ko sem pa plin spustil je spet ugasnil. No potem sem nekaj časa držal plin in tedaj je bilo ok. Danes spet isto. Ko je čisto mrzel je vžgal takoj, ko sem ga pa drugič prižgal (takoj za 1min) pa spet isto kot včeraj. Bil sem pri serviserju da je pogledal če je rač. zabeležil kako napako, pa ni nobene. Pumpa dela ok, bencina je več kot polovica. Vozil sem se že tri tedne nazaj in ni bilo nobenih problemov. Motor ima akrapovič avspuh (samo demfer) in nima exup motorčka, mehanik je rekel da je nastavil da vbrizguje malo več goriva. Ima tudi k&n zračni filter. Vse to je bilo že narejeno lansko leto in je motor delal brez problema. Napaka se je pojavila komaj včeraj. Motor ima prevoženih 19.000km. Prosim za nasvete in pomoč kako napako odpravit. Se je komu že dogajalo isto? Tle sta pa dva posnetka
vid88 Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Mrzel http://www.youtube.com/watch?v=WDsz8w92src&feature=youtu.be Malce ogret http://www.youtube.com/watch?v=m-LcvXy_AdQ Če se pa nekaj časa vozim, pa se lahko ohladi na Lo°c pa bo vžgal na prvo
yamaha Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Da te ne jebe ta elektronski hladni vžig?Kakšen senzor temperature fuč?
vid88 Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Veš mogoče kaj več o tem hladnem vžigu? Na googlu sem iskal cold start in sem našel nekaj na r6 forumu ampak zal ne razumem angleško. Tp senzor pa deluje vredu.
Bremzer Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Hvala za info, katerega proizvajalca p naj izberem; skf, fag, ntn, kaj drugega? lp Sam uporabljam že ca 5 let NTN ležaje z poliamidno kletko za popravilo alternatorjev (dnevno ca 6 kom.) do danes še nobene reklamacije! Je pa res,da vse ležaje montiram VEDNO z prešo nikoli z kladivom !
TheXPS Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Je tako daj skupaj in namazat jih moraš s silikonsko mastjo ! Če bo pa še šla voda v olje potem ti je nekaj razneslo-počilo (zmrznila voda pozimi ) preslaba hladilna tekočina ! raznesit ni mogolo pomoje nič ker je antifriz biu not + motor v garaži Lp
k0ci Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Veš mogoče kaj več o tem hladnem vžigu? Na googlu sem iskal cold start in sem našel nekaj na r6 forumu ampak zal ne razumem angleško. Tp senzor pa deluje vredu. kaj pa če imaš narobe nastavljen prosti tek? ko je motor hladen računalnik vzdržuje obrate hladnega motorja, nato pa ko čok popusti so obrati odvisni od nastavitve prostega teka z vijakom, motor pa je takrat ravno toliko hladen da crkne...moral bi videt na koliko obratih laufa dobro ogret motor (na recimo 70 ali 80st C. )
Be wild Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 To ne more bit nič drugega kot pravi Koci. Meni je isto počel moj Z, toplega sem moral vžigati z gasom. Vzrok: ˝Šraufek˝ za ˝Štandgas˝- prosti tek motorja se je malce odvil. Po manualu motorja poglej na kakŠnih obratih mora delovati v prostem teku.
vid88 Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Kje pa se nahaja ta vijak za štandgas? Nima ta elektronski čok? Nebi rad na servisih drago plačeval, vsi samo govorijo, da je treba testirat vse stvari sam da bi si ure nabijali
yamaha Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Kje pa se nahaja ta vijak za štandgas? Nima ta elektronski čok? Nebi rad na servisih drago plačeval, vsi samo govorijo, da je treba testirat vse stvari sam da bi si ure nabijali Normalno da ima elektronski prosti tek tvoja yamaha..Obrate naštelaš pri toplem motorju pod rezervoarjem je plastični čep, z zjlo povezan proti frgazerju, ki je narejen za vrtenje v levo in desno, s tem nastaviš obrate.. Če pa nima kakšnega vijaka potem pa oklepe dol in pogledat kater vijak je najbolj primeren za to, ponavadi največji izstopajoč vijak..
snetkladu Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Pozdravljeni! Moja vprašanja mogoče ne sodijo ravno v to temo, ker pa vas je tukaj kar nekaj, ki bi mi znali pomagati sem se odločil, da kar tukaj uprašam. Namreč študiram strojništvo in si je moja skupina izbrala za projekt "testiranje olj za motokros motorje"-4-taktni motorji. Sedaj pa me zanima: 1.)kakšni so pogoji uporabe(do katere temperature se olje segreje, kateri deli so najbolj obremenjeni,vpliv olja na sklopko,menjalnik(pitting),mazanje cilindra... 2.)Na koliko časa se olja menjanjo in zakaj?(obraba,delci,uničenje olja,...) Pač kaj je razlog, da je potrebno pri cross motorjih veliko prej menjati olje kot pri cestnih cestnih motorjih? Določene stvari že vem, vendar sem vseeno postavil uprašanja, ker bi rad slišal različna mnenja. Za odgovore se vam že vnaprej zahavaljujem. lep pozdrav
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Normalno da ima elektronski prosti tek tvoja yamaha..Obrate naštelaš pri toplem motorju pod rezervoarjem je plastični čep, z zjlo povezan proti frgazerju, ki je narejen za vrtenje v levo in desno, s tem nastaviš obrate.. Če pa nima kakšnega vijaka potem pa oklepe dol in pogledat kater vijak je najbolj primeren za to, ponavadi največji izstopajoč vijak.. Za R6 sicer ne vem, pri CBRjkah ni nobenega vijaka, da bi se to dalo nastavljat, sem si hotela dvignit obrate v leru za pisto, pa se razen s HRC elektroniko ne da. Stuntarji problem rešijo tako, da se vozijo brez števca in potem predelajo zadevo, in si naredijo tisti vijak za štelanje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se