vid88 Objavljeno Marec 11, 2012 Opozori Objavljeno Marec 11, 2012 Danes sem ugotovil da z drugim ključem vžge normalno. Prvič sem ga prižgal z tistim ključem kot vedno pa ni šlo, potem pa sem vzel drugega pa je vžgal takoj. Potem sem še eno par krat poskusil in je vedno vžgal. Zdaj koliko vem imajo kodno varovan vžig, je mogoče da se je ključ kako razmagnetil ali pa da včasih ne prebere kode in za to ne vžge? Upam da bo zdaj vredu
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Nima veze ključ, danes mi je isto naredil z drugim ključem...
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Ima mogoče kdo slovenski service manual?
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Rad bi sam zamenjal olje in svečke. Na servisu bi dal za delo 120eu, zato bi rad tole naredil sam. Imam service manual za motor, rad bi pa še slišal kakšne nasvete od vas ki ste to že počeli. Skratka prosil bi za kakršen koli nasvet. Za svečke me je malo strah saj je malo prostora okoli njih. Našel sem en video za zamenjavo svečk ampak ni preveč uporaben http://www.ehow.com/video_2328419_replace-old-motorcycle-spark-plugs.html?wa_vlsrc=continuous&pid=1&wa_vrid=c90fac6c-ae31-408f-988d-148a2226910e&cp=1 zanima me če se pride zraven tako kot na tem posnetku ali od naprej pri kilerju? Hvala že vnaprej za pomoč
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 (popravljeno) In še za zgoraj omenjen problem, sem našel še enega ki ga zajebava čisto isto, ampak tega še bolj kot mene. Gre pa za isto zadevo. Če ima kdo kake informacije bi prosil če lahko kako pomaga. Popravljeno Marec 12, 2012. Popravil vid88
k0ci Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 kot sem rekel, naštelajte si prosti tek, hladen motor pa se vedno vžiga brez gasa!!!
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Prosti tek je ok, ko se masina segreje je med 1250-1350 tako tudi pise v service manualu
Bremzer Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Pozdravljeni! Moja vprašanja mogoče ne sodijo ravno v to temo, ker pa vas je tukaj kar nekaj, ki bi mi znali pomagati sem se odločil, da kar tukaj uprašam. Namreč študiram strojništvo in si je moja skupina izbrala za projekt "testiranje olj za motokros motorje"-4-taktni motorji. Sedaj pa me zanima: 1.)kakšni so pogoji uporabe(do katere temperature se olje segreje, kateri deli so najbolj obremenjeni,vpliv olja na sklopko,menjalnik(pitting),mazanje cilindra... 2.)Na koliko časa se olja menjanjo in zakaj?(obraba,delci,uničenje olja,.. .) Pač kaj je razlog, da je potrebno pri cross motorjih veliko prej menjati olje kot pri cestnih cestnih motorjih? Določene stvari že vem, vendar sem vseeno postavil uprašanja, ker bi rad slišal različna mnenja. Za odgovore se vam že vnaprej zahavaljujem. lep pozdrav Vidim,da ti noben ne odgovori na tvoja vprašanja! Za vsa vprašanja sem ti na voljo in ti bom na vsa strokovno odgovoril pokliči na GSM imaš ga v avtarju. Lp Peter
Bremzer Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 raznesit ni mogolo pomoje nič ker je antifriz biu not + motor v garaži Lp Ni nujno da raznese zaradi zmrzali, lahko imaš tudi kakšno drugo netesnost; gumica pod cilindrom,kak drug O-ring,lahko tudi ris glava-cilinder,blok ! ! Ps; brezveze je to tu ugotavljat potrebno bo razdret zamenjat VSA tesnila+O-ringe in če ni risa v materijalu(glava,blok,cilinder, bo vse vredu ! !
vid88 Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 In še za zgoraj omenjen problem, sem našel še enega ki ga zajebava čisto isto, ampak tega še bolj kot mene. Gre pa za isto zadevo. Če ima kdo kake informacije bi prosil če lahko kako pomaga. kontaktiral sem z tem ku je nalozil ta video in mi je povedal da je bilo potrbno nastavit ventile. kaj menite?
trojan69 Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 (popravljeno) Eno vprašanje. Je loctite potreben samo na plavajočih oz. polplavajočih diskih? Sem razdiral eno starejšo zadevo in v service manualu ne piše nič o loctitu, prav tako ni na vijakih videt kakšnih sledi le tega. Do zdaj sem delal na majčkeno novejših motorjih ikjer se vedno montira diske z Loctitom, tako da me to mal čudi.. Popravljeno Marec 13, 2012. Popravil trojan69
danci1973 Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Eno vprašanje. Je loctite potreben samo na plavajočih oz. polplavajočih diskih? Sem razdiral eno starejšo zadevo in v service manualu ne piše nič o loctitu, prav tako ni na vijakih videt kakšnih sledi le tega. Do zdaj sem delal na majčkeno novejših motorjih ikjer se vedno montira diske z Loctitom, tako da me to mal čudi.. Če želiš, da se ti kaj ne odtegne, uporabiš 'navaden' Loctite, če pa si to močno želiš, pa uporabiš 'močnejši' Loctite.... Pri zavornih diskih in podobnih zadevah si ponavadi močno želim, da se vijaki ne odtegnejo. D. T, iom, dore in 1 other 4
ludiluka Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Jaz mam tudi vse vijake na loctitu
_luke_ Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih.
Kawl Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 (popravljeno) Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih. Tudi jaz načeloma ne. Ampak sem pred kratkim vseeno na enem Ducatiju pljunil malo zelenega loctita ko sem diske montiral. Ziher je ziher je rekla nuna pa je dala kondom na svečo Popravljeno Marec 13, 2012. Popravil Kawl Kawl 1
danci1973 Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Ni mi čisto jasno, kako bi disk pri zaviranju zategoval vijake... A lahko tole malce pojasniš? Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih. Aja, na prednjem kolesu seveda ni nobenih vibracij... D. dore 1
trojan69 Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Sicer sem že zmontiral zadevo (brez loctita) ampak si bom vzel tistih nekaj minut pa namazal stvar, škodit ne more.
Jure Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 (popravljeno) Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih. Tudi jaz nisem še nikoli limal vijakov za disk, pa sem se vedno ob naslednjem šraufanju vseeno moral kar mal pomatrat za odtegnit.. Tako da po mojih izkušnjah tudi ni nobenga straha, da bi se odšraufali, se mi ni še nikoli noben zrahljal. Pa mam vedno Loctite doma, samo ne namažem lih zarad tega ker potem bi še težje odšraufal najbrž.. Je pa res, da diski niso nekaj kar bi sicer pogosto snemal (če nimaš motorja za na pisto in kakšnega čaranja s feltnami), tako da v končn fazi zalimaš pa je.. Popravljeno Marec 13, 2012. Popravil Jure
yamaha Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Tudi jaz nisem še nikoli limal vijakov za disk, pa sem se vedno ob naslednjem šraufanju vseeno moral kar mal pomatrat za odtegnit.. Tako da po mojih izkušnjah tudi ni nobenga straha, da bi se odšraufali, se mi ni še nikoli noben zrahljal. Pa mam vedno Loctite doma, samo ne namažem lih zarad tega ker potem bi še težje odšraufal najbrž.. Je pa res, da diski niso nekaj kar bi sicer pogosto snemal (če nimaš motorja za na pisto in kakšnega čaranja s feltnami), tako da v končn fazi zalimaš pa je.. hja je preveč fin navoj in kar nekaj vijakov okol diska tako da ni potrebe po kakršnem koli loctit-u..
Gregorrr Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje. Na tdm 850 3vd imam sledeč problem: - črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k) - cuka ko hudič - nima nobene moči vžiga pa normalno Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja?
trojan69 Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 (popravljeno) Najprej poglej zračni filter (sploh če je svečka črne barve) potem pa poglej vbrizg/karburator (karkoli pač ta zadeva ima). Popravljeno Marec 16, 2012. Popravil trojan69
Bremzer Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje. Na tdm 850 3vd imam sledeč problem: - črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k) - cuka ko hudič - nima nobene moči vžiga pa normalno Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja? Če črno kadi je vzrok PREVEČ goriva ali se čok nevrne popolnoma ali pa je def. gumi membrana na vplinjaču,najprej preveri gumi membrani in šele nato nivo goriva v vplinjaču !
Kawl Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 (popravljeno) Lahko da ti je spustil kakšen batni obroček... Pojdi pomerit kompresijo k kakšnemu mehaniku. Zaradi zračnega filtra sigurno niso taki simptomi. Popravljeno Marec 16, 2012. Popravil Kawl Kawl 1
trojan69 Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Jp, maš prov-moja napaka. Sem mal bol pomislu- možno da je obroček oz. ventil. (sploh če upoštevamo dim), tko da pomeri kompresijo kot je rekel Kawl. Če bi bil filter ga bi sicer moril ampak bi bol trokiral kot cukal... Kawl 1
trojan69 Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 čeprov fileter vseno poglej (stvar parih minut), se zna zapacat sploh če naliješ preveč olja pa ti ga zmeče v airbox/filter
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se