Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem ugotovil da z drugim ključem vžge normalno. Prvič sem ga prižgal z tistim ključem kot vedno pa ni šlo, potem pa sem vzel drugega pa je vžgal takoj. Potem sem še eno par krat poskusil in je vedno vžgal. Zdaj koliko vem imajo kodno varovan vžig, je mogoče da se je ključ kako razmagnetil ali pa da včasih ne prebere kode in za to ne vžge? Upam da bo zdaj vredu

Objavljeno

Rad bi sam zamenjal olje in svečke. Na servisu bi dal za delo 120eu, zato bi rad tole naredil sam. Imam service manual za motor, rad bi pa še slišal kakšne nasvete od vas ki ste to že počeli. Skratka prosil bi za kakršen koli nasvet.

Za svečke me je malo strah saj je malo prostora okoli njih. Našel sem en video za zamenjavo svečk ampak ni preveč uporaben http://www.ehow.com/video_2328419_replace-old-motorcycle-spark-plugs.html?wa_vlsrc=continuous&pid=1&wa_vrid=c90fac6c-ae31-408f-988d-148a2226910e&cp=1 zanima me če se pride zraven tako kot na tem posnetku ali od naprej pri kilerju?

Hvala že vnaprej za pomoč

Objavljeno (popravljeno)

In še za zgoraj omenjen problem, sem našel še enega ki ga zajebava čisto isto, ampak tega še bolj kot mene. Gre pa za isto zadevo. Če ima kdo kake informacije bi prosil če lahko kako pomaga.

Popravljeno . Popravil vid88
Objavljeno

kot sem rekel, naštelajte si prosti tek, hladen motor pa se vedno vžiga brez gasa!!!

Objavljeno

Prosti tek je ok, ko se masina segreje je med 1250-1350 tako tudi pise v service manualu

Objavljeno

Pozdravljeni!

Moja vprašanja mogoče ne sodijo ravno v to temo, ker pa vas je tukaj kar nekaj, ki bi mi znali pomagati sem se odločil, da kar tukaj uprašam. Namreč študiram strojništvo in si je moja skupina izbrala za projekt "testiranje olj za motokros motorje"-4-taktni motorji. Sedaj pa me zanima:

1.)kakšni so pogoji uporabe(do katere temperature se olje segreje, kateri deli so najbolj obremenjeni,vpliv olja na sklopko,menjalnik(pitting),mazanje cilindra...

2.)Na koliko časa se olja menjanjo in zakaj?(obraba,delci,uničenje olja,.. .) Pač kaj je razlog, da je potrebno pri cross motorjih veliko prej menjati olje kot pri cestnih cestnih motorjih?

Določene stvari že vem, vendar sem vseeno postavil uprašanja, ker bi rad slišal različna mnenja.

Za odgovore se vam že vnaprej zahavaljujem.

lep pozdrav

Vidim,da ti noben ne odgovori na tvoja vprašanja! Za vsa vprašanja sem ti na voljo in ti bom na vsa strokovno odgovoril pokliči na GSM imaš ga v avtarju. Lp Peter

Objavljeno

raznesit ni mogolo pomoje nič ker je antifriz biu not + motor v garaži

Lp

Ni nujno da raznese zaradi zmrzali, lahko imaš tudi kakšno drugo netesnost; gumica pod cilindrom,kak drug O-ring,lahko tudi ris glava-cilinder,blok ! !

Ps; brezveze je to tu ugotavljat potrebno bo razdret zamenjat VSA tesnila+O-ringe in če ni risa v materijalu(glava,blok,cilinder, bo vse vredu ! !

Objavljeno

In še za zgoraj omenjen problem, sem našel še enega ki ga zajebava čisto isto, ampak tega še bolj kot mene. Gre pa za isto zadevo. Če ima kdo kake informacije bi prosil če lahko kako pomaga.

kontaktiral sem z tem ku je nalozil ta video in mi je povedal da je bilo potrbno nastavit ventile. kaj menite?

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje.

Je loctite potreben samo na plavajočih oz. polplavajočih diskih? Sem razdiral eno starejšo zadevo in v service manualu ne piše nič o loctitu, prav tako ni na vijakih videt kakšnih sledi le tega. Do zdaj sem delal na majčkeno novejših motorjih ikjer se vedno montira diske z Loctitom, tako da me to mal čudi..

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Eno vprašanje.

Je loctite potreben samo na plavajočih oz. polplavajočih diskih? Sem razdiral eno starejšo zadevo in v service manualu ne piše nič o loctitu, prav tako ni na vijakih videt kakšnih sledi le tega. Do zdaj sem delal na majčkeno novejših motorjih ikjer se vedno montira diske z Loctitom, tako da me to mal čudi..

Če želiš, da se ti kaj ne odtegne, uporabiš 'navaden' Loctite, če pa si to močno želiš, pa uporabiš 'močnejši' Loctite....

Pri zavornih diskih in podobnih zadevah si ponavadi močno želim, da se vijaki ne odtegnejo.

D.

Objavljeno

Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih.

Objavljeno (popravljeno)

Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih.

Tudi jaz načeloma ne. Ampak sem pred kratkim vseeno na enem Ducatiju pljunil malo zelenega loctita ko sem diske montiral. Ziher je ziher je rekla nuna pa je dala kondom na svečo :)

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne.

Ni mi čisto jasno, kako bi disk pri zaviranju zategoval vijake... A lahko tole malce pojasniš?

Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih.

Aja, na prednjem kolesu seveda ni nobenih vibracij... :hmm:

D.

Objavljeno

Sicer sem že zmontiral zadevo (brez loctita) ampak si bom vzel tistih nekaj minut pa namazal stvar, škodit ne more.

Objavljeno (popravljeno)

Do sedaj nism še limal vijakov diska. To se mi res ne zdi potrebno, saj pri samem zaviranju disk vijake sam zategne. Tudi da bi kdajkoli slišal, da se je komu odtisnil disk nisem slišal? Loctite uporabljam predvsem tam kjer so vibracije, ponavadi na nosilcih mašine ter nekaterih mašinskih delih.

Tudi jaz nisem še nikoli limal vijakov za disk, pa sem se vedno ob naslednjem šraufanju vseeno moral kar mal pomatrat za odtegnit.. Tako da po mojih izkušnjah tudi ni nobenga straha, da bi se odšraufali, se mi ni še nikoli noben zrahljal. Pa mam vedno Loctite doma, samo ne namažem lih zarad tega ker potem bi še težje odšraufal najbrž..

Je pa res, da diski niso nekaj kar bi sicer pogosto snemal (če nimaš motorja za na pisto in kakšnega čaranja s feltnami), tako da v končn fazi zalimaš pa je..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Tudi jaz nisem še nikoli limal vijakov za disk, pa sem se vedno ob naslednjem šraufanju vseeno moral kar mal pomatrat za odtegnit.. Tako da po mojih izkušnjah tudi ni nobenga straha, da bi se odšraufali, se mi ni še nikoli noben zrahljal. Pa mam vedno Loctite doma, samo ne namažem lih zarad tega ker potem bi še težje odšraufal najbrž..

Je pa res, da diski niso nekaj kar bi sicer pogosto snemal (če nimaš motorja za na pisto in kakšnega čaranja s feltnami), tako da v končn fazi zalimaš pa je..

hja je preveč fin navoj in kar nekaj vijakov okol diska tako da ni potrebe po kakršnem koli loctit-u..

Objavljeno

Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje.

Na tdm 850 3vd imam sledeč problem:

- črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k)

- cuka ko hudič

- nima nobene moči

vžiga pa normalno :)

Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja?

Objavljeno (popravljeno)

Najprej poglej zračni filter (sploh če je svečka črne barve) potem pa poglej vbrizg/karburator (karkoli pač ta zadeva ima).

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje.

Na tdm 850 3vd imam sledeč problem:

- črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k)

- cuka ko hudič

- nima nobene moči

vžiga pa normalno :)

Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja?

Če črno kadi je vzrok PREVEČ goriva ali se čok nevrne popolnoma ali pa je def. gumi membrana na vplinjaču,najprej preveri gumi membrani in šele nato nivo goriva v vplinjaču !

Objavljeno (popravljeno)

Lahko da ti je spustil kakšen batni obroček...

Pojdi pomerit kompresijo k kakšnemu mehaniku.

Zaradi zračnega filtra sigurno niso taki simptomi.

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Jp, maš prov-moja napaka. Sem mal bol pomislu- možno da je obroček oz. ventil. (sploh če upoštevamo dim), tko da pomeri kompresijo kot je rekel Kawl.

Če bi bil filter ga bi sicer moril ampak bi bol trokiral kot cukal...

Objavljeno

čeprov fileter vseno poglej (stvar parih minut), se zna zapacat sploh če naliješ preveč olja pa ti ga zmeče v airbox/filter

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!