Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Hvala. Bom danes najprej pogledal filter.

Če pa je res kakšen obroček, pa upam, da ne bo servis dražji od motorja.

Objavljeno (popravljeno)

Obročki niso dragi...

So pa potem še tesnila itd.

No vseeno upam da je res samo filter, vendar močno dvomim, ker simptomi niso taki.

Za začetek lahko probaš tudi brez filtra, da ne kupuješ novega v brezzveze.

Crknil ti zaradi tega ne bo!

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje.

Na tdm 850 3vd imam sledeč problem:

- črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k)

- cuka ko hudič

- nima nobene moči

vžiga pa normalno :)

Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja?

črn dim pomenu preveč bencina, moder dim olje, bel dim hladilna tekočina. rjav dim pa vsega po mal :D

Najverjetneje imaš hin membrane na fergazerju, ki vakumsko odpirajo nek drsnik. Simptomi so zelo podobni tvojim, sem se sam kar dost prezajebaval s tem.

LP

Objavljeno

Filter je bil manjan lani in je, ravnokar preverjeno, še vedno kot nov. Lani so bile menjane tudi igle in vodila na fergazrih, membrane pa so bile še ok.

Verjetno ga bom vseeno moral nekako spraviti do servisa, peljal pa se ne bi rad, da ne naredim še več sranja.

Objavljeno

Zdravo!

imam problem z žmigavci.... težava je sledeča ko preklopim stikalo v levo ali desno se nekaj časa žmigavci ne prižgejo nato pa začnejo delat. Če stikalo nato izklopim in še enkrat vklopim v isto smer bo žmigavec delal. Težava spet nastane, če preklopim stikalo v drugo smer spet ista zgodba nekaj časa nič, nato začne delat, če preklopim v isto smer bo spet mogoče normalno delal in all over again... Menjal sem že rele in vse žmigavce, tako da sumim stikalo... Nekaj sem že razdiral in poskušal očistit stikalo vendar še vedno ista zgodba... Se komu sanja kaj bi lahko bilo ali kaj je potrebno storit? Gre pa za Hondo Hornet starejši model...

Objavljeno

Eno vprašanje imam v zvezi s sklopko - pri hladnem motorju, ko prestavim v prvo, motor kar opazno vleče naprej,težko je prestaviti ali dati v ler, torej sklopka ne odvaja dovolj. Ko je zunaj topleje ali, ko je motor topel pa tega seveda ni opazit. Če se poigravam z nastavitvami ročke, se situacija logično spremeni, ampak ne dovolj. Hidravličnega olja je dovolj, olje v motorju je 15W 50, verjetno bi bilo bolje že, če bi bilo 10W 40. Kaj je najverjetnejši krivec - cilinder sklopke, iztrošene vzmeti?

Objavljeno

Poskusi prezračit sklopko. Vzmeti niso, ker bi bilo ravno obratno-sklopa bi drsela.

Objavljeno

Eno vprašanje imam v zvezi s sklopko - pri hladnem motorju, ko prestavim v prvo, motor kar opazno vleče naprej,težko je prestaviti ali dati v ler, torej sklopka ne odvaja dovolj. Ko je zunaj topleje ali, ko je motor topel pa tega seveda ni opazit. Če se poigravam z nastavitvami ročke, se situacija logično spremeni, ampak ne dovolj. Hidravličnega olja je dovolj, olje v motorju je 15W 50, verjetno bi bilo bolje že, če bi bilo 10W 40. Kaj je najverjetnejši krivec - cilinder sklopke, iztrošene vzmeti?

Če prezračevanje sklopke nebo pomagalo probaj z boljšim npr: sintetiko Castrol - Pover 5W-40

Objavljeno

Zdravo!

imam problem z žmigavci.... težava je sledeča ko preklopim stikalo v levo ali desno se nekaj časa žmigavci ne prižgejo nato pa začnejo delat. Če stikalo nato izklopim in še enkrat vklopim v isto smer bo žmigavec delal. Težava spet nastane, če preklopim stikalo v drugo smer spet ista zgodba nekaj časa nič, nato začne delat, če preklopim v isto smer bo spet mogoče normalno delal in all over again... Menjal sem že rele in vse žmigavce, tako da sumim stikalo... Nekaj sem že razdiral in poskušal očistit stikalo vendar še vedno ista zgodba... Se komu sanja kaj bi lahko bilo ali kaj je potrebno storit? Gre pa za Hondo Hornet starejši model...

toliko časa traja da se kondenzator v releju napolni in nato prekinja tok, daj noter elektronski avtomat pa bo takoj delalo

Objavljeno

Kakšen elektronski avtomat namesto releja? Fora je tudi v tem, da se občasno sploh nočejo prižgat žmigavci ali pa taka zadeva rukneš stikalo napr. v levo požmigne žmigavec pol nekaj časa nič in začne delat...

Objavljeno

Eno vprašanje imam v zvezi s sklopko - pri hladnem motorju, ko prestavim v prvo, motor kar opazno vleče naprej,težko je prestaviti ali dati v ler, torej sklopka ne odvaja dovolj. Ko je zunaj topleje ali, ko je motor topel pa tega seveda ni opazit. Če se poigravam z nastavitvami ročke, se situacija logično spremeni, ampak ne dovolj. Hidravličnega olja je dovolj, olje v motorju je 15W 50, verjetno bi bilo bolje že, če bi bilo 10W 40. Kaj je najverjetnejši krivec - cilinder sklopke, iztrošene vzmeti?

Ni krivca, to je normalno. Z 'lažjim' oljem bi morda bilo malce manj opazno...

Sklopka na večini motorjev je večploščna (8-10 plošč), ki se razmaknejo le za malenkost. Dokler je olje še hladno in gosto, se navor prenaša kar preko olja.

D.

Objavljeno

Kakšen elektronski avtomat namesto releja? Fora je tudi v tem, da se občasno sploh nočejo prižgat žmigavci ali pa taka zadeva rukneš stikalo napr. v levo požmigne žmigavec pol nekaj časa nič in začne delat...

To je meni delalo popolnoma isto, začelo se je pa pozimi, pa sem najprej mislil, da je to zaradi mraza, potem pa sem stikalo razstavil na prafaktorje, vse sčistil, na novo namazal in sedaj DELA.

Objavljeno

nekaj sm ga že razdiral samo ne čist na prafaktorje bom probal pa bomo vidli kaj bo :) upam da mi ga pol uspe nazaj skup sestavit :)

Objavljeno

Eno nujno vprašanje...nikakor ne morem odtisnit 4 vijakov prednjega diska na moji husi. To so imbusi z široko glavo od 6. Poizkusil sem že vse kar sem po dosedanjih izkušnjah rešu. kolkr se pač da sm našprical vijake odzadaj in spredaj z sprejem za vijake, s točkalom sem jih najprej zlahka potem še malo močneje tolkel (da bi jih zrahljal)...žal že vedno nč. še ena varjanta je segrevanje vijakov. Problem je pa ta, da bi nebi rad vsega diska zapalu. Mogoče kaka ideja kako to rešt? Mogoče kaka ideja kako to točkovno segrevat? (spajkalnik sm že poskusu, ampak ne segreje nč) Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Eno nujno vprašanje...nikakor ne morem odtisnit 4 vijakov prednjega diska na moji husi. To so imbusi z široko glavo od 6. Poizkusil sem že vse kar sem po dosedanjih izkušnjah rešu. kolkr se pač da sm našprical vijake odzadaj in spredaj z sprejem za vijake, s točkalom sem jih najprej zlahka potem še malo močneje tolkel (da bi jih zrahljal)...žal že vedno nč. še ena varjanta je segrevanje vijakov. Problem je pa ta, da bi nebi rad vsega diska zapalu. Mogoče kaka ideja kako to rešt? Mogoče kaka ideja kako to točkovno segrevat? (spajkalnik sm že poskusu, ampak ne segreje nč) Hvala

Kompresorska pištola dela čudeže, če pa tud to ne pomaga, je morda je najbol enostavno žrtvovat vijake, in na njih zavarit navadn vijak, recimo M8, da odtegneš z navadnim ključem. nič ne pacaš, nič ne pregrevaš. . . Če so originalni vijaki že pošvedrani, pa jih moraš menjat v vsakem primeru.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

Eno nujno vprašanje...nikakor ne morem odtisnit 4 vijakov prednjega diska na moji husi. To so imbusi z široko glavo od 6. Poizkusil sem že vse kar sem po dosedanjih izkušnjah rešu. kolkr se pač da sm našprical vijake odzadaj in spredaj z sprejem za vijake, s točkalom sem jih najprej zlahka potem še malo močneje tolkel (da bi jih zrahljal)...žal že vedno nč. še ena varjanta je segrevanje vijakov. Problem je pa ta, da bi nebi rad vsega diska zapalu. Mogoče kaka ideja kako to rešt? Mogoče kaka ideja kako to točkovno segrevat? (spajkalnik sm že poskusu, ampak ne segreje nč) Hvala

Mogoče en namig. Uporabi udarni izvijač. Vijaki so običajno zalepljeni proti odvitju.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

če imbus ključ lepo sede v vijak potem probaj vzet kak dolg ror, da maš več moči. tako jst vijake na platiščih avta odvijam, ker ko vulkanizer s pištolo zategne je kriza. ko pa vzamem metrski ror za podaljšek, je pa k da bi vijak na uri odvijal...mala malca.

če je pa vijak že bolj okrogel kot imbus potem pa zgornji nasvet...

Objavljeno

Mogoče en namig. Uporabi udarni izvijač. Vijaki so običajno zalepljeni proti odvitju.

+1

Z udarnim izvijačem pa kakim kilskim kladivom bo šlo.

Objavljeno

Brez pištole bo težka. Kot je Cartman napisal. Pištola dela čudeže...

Objavljeno

No kaj sem dosedaj naredil...enga sm sm celo odtisnil, ostali so še priviti. Poizkusil sem praktično vse. Inbusi si bli že malo načeti, ko sem se lotu to delat.

Udarni izvijač mi je praktično spravu vn edini šravf ki je šou vn :S Pol sm poizkusu še z varjenjem co2. Žal so vijaki al prevlečeni z kako čudno rečjo al so iz kakega čudnega materiala, uglavnem ni uspeha.

Pol sm poskusu še z biaxom, na njemu šajbico, da bi vrezal križ za izvijač oz da mi bolje sede udarni izvijač...žal še vedno noče :( Pa če ne bom po***** . za se zmešat uglavnem. Bom še z udarnim poskušal, kar bo bo.

Ostane še pomoje zadnja varjanta, povrtat glavice, disk dol, prevrtat vijak, ki je ostal v pestu ter nov navoj. Sam ta varjanta bi znala sfu*** vseskupej...

Kakor sm že napisu, na pištolo loh pozabiš, ker je inbus pojet...

Objavljeno

Evo fantje, rešeno. Hvala za vašo hitro pomoč.

Torej pred povrtavanjem glavic vijaka ostane še ena varjanta. Z biaxom oz rezilko zarežeš v glavico vijaka (če je to imbus) ter narediš utor kokr za raven izvijač. Utor narediš globok in širok, tako da vanj pod majhnim kotom prideš z izbijačem, sekače, točkalom. Če so vijaki že uničeni, jih pač uničimo do konca, kaj pa čmo. Uglavnem, tako imamo največjo radialno moč. Lepo počasi, da nam kej ne zleti zrok :) Kljub varjenju, brušenju,...nisem nardil nič škode na disku oz feltni.

Tko de še 1x hvala! :)

Objavljeno

Eno vprašanje imam v zvezi s sklopko - pri hladnem motorju, ko prestavim v prvo, motor kar opazno vleče naprej,težko je prestaviti ali dati v ler, torej sklopka ne odvaja dovolj. Ko je zunaj topleje ali, ko je motor topel pa tega seveda ni opazit. Če se poigravam z nastavitvami ročke, se situacija logično spremeni, ampak ne dovolj. Hidravličnega olja je dovolj, olje v motorju je 15W 50, verjetno bi bilo bolje že, če bi bilo 10W 40. Kaj je najverjetnejši krivec - cilinder sklopke, iztrošene vzmeti?

Evo, rešeno.

Iz dneva v dan je bilo slabše, tudi pri ogretem motorju, sklopka je nazadnje še komaj opazno prijela čisto na koncu, včeraj se je bil že hec ustavit :wacko: . Danes sem se lotil dolivanja, prezračevanja... in ko sem odprl pokrovček rezervoarja sem zinil - "čisto pravi serviser na čisto pravem servisu" naj bi mi lani dolil (ali celo menjal, se ne spomnim več) olje....saj ga je dolil, ampak samo odzgoraj v dihtungo/membrano :slap:, rezervoarček pod dihtungo pa bi bil skoraj suh, če ne bi bilo nekaj malega črnih usedlin. Ker se nivo olja v okencu že lani po servisu ni videl, sem smatral, da je rezervoarček poln, v bistvu pa je bil nivo pod okencem in sem gledal samo črno steno od dihtunge.

Če ta "majster" še drugim tako rihta, ima eno flaško olja celo sezono. Ta si pa zasluži :bum: !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo, rešeno.

Iz dneva v dan je bilo slabše, tudi pri ogretem motorju, sklopka je nazadnje še komaj opazno prijela čisto na koncu, včeraj se je bil že hec ustavit :wacko: . Danes sem se lotil dolivanja, prezračevanja... in ko sem odprl pokrovček rezervoarja sem zinil - "čisto pravi serviser na čisto pravem servisu" naj bi mi lani dolil (ali celo menjal, se ne spomnim več) olje....saj ga je dolil, ampak samo odzgoraj v dihtungo/membrano :slap:, rezervoarček pod dihtungo pa bi bil skoraj suh, če ne bi bilo nekaj malega črnih usedlin. Ker se nivo olja v okencu že lani po servisu ni videl, sem smatral, da je rezervoarček poln, v bistvu pa je bil nivo pod okencem in sem gledal samo črno steno od dihtunge.

Če ta "majster" še drugim tako rihta, ima eno flaško olja celo sezono. Ta si pa zasluži :bum: !

Zanimivo....čisto isti problem je imel kolega na caponordu pred 2 tednoma, rezervoarček je bil prazen, puščanja pa nikjer...jeseni je prestavljal bp...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!