Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

jao jao komu to vozte serviserat motorje.

Se strinjam...slabih/površnih mehanikov je malo morje. Npr. fotru je skor cel let nagajalo hlajenje na vtu, mahanik je menjal stikalo za vklop ventilatorja (ko sem odpru je bil notri original), nazadnje mu je pa hotu menjat clo hladilnik... Dokler se nisem sam lotu zadeve in ugotovu, da termostat ni odpiral (počena plastika na nosilcu) + zamenjat je blo treba pokvovček ekspanzijeke (WV mašina) ker je zakuhu.... Sreča da ni prepihal dihtunge glave oz. jo celo pokrivil. Tko da ma od zdaj naprej tud avte familiji rihtam jst...itak mi je v veselje :)

Objavljeno

Evo, rešeno.

Iz dneva v dan je bilo slabše, tudi pri ogretem motorju, sklopka je nazadnje še komaj opazno prijela čisto na koncu, včeraj se je bil že hec ustavit :wacko: . Danes sem se lotil dolivanja, prezračevanja... in ko sem odprl pokrovček rezervoarja sem zinil - "čisto pravi serviser na čisto pravem servisu" naj bi mi lani dolil (ali celo menjal, se ne spomnim več) olje....saj ga je dolil, ampak samo odzgoraj v dihtungo/membrano :slap:, rezervoarček pod dihtungo pa bi bil skoraj suh, če ne bi bilo nekaj malega črnih usedlin. Ker se nivo olja v okencu že lani po servisu ni videl, sem smatral, da je rezervoarček poln, v bistvu pa je bil nivo pod okencem in sem gledal samo črno steno od dihtunge.

Če ta "majster" še drugim tako rihta, ima eno flaško olja celo sezono. Ta si pa zasluži :bum: !

Pomoje vsi vemo kateri serviser je to zakuhal če si mel na AC-ju :D,

Objavljeno

Zakaj motorje sploh vozite na AC??? Jst jim kozarčka vode ne zaupam, kaj šele moje lubice... Noro...

Objavljeno

Ne, nisem bil na AC, izkoristil sem dan za furo do trgovine, ki je pač tisti trenutek imela na zalogi zavorne ploščice, zraven je nova delavnica in...če sem že tukaj, dajte mi jih kar menjajte, pa zavorno olje in za sklopko tudi, če je že kantica odprta...

Vsaka šola nekaj stane, ta je bila še poceni. Sicer pa, od takrat vse delam sam :book: , vsaj vem kako je opravljeno, če se bo pa kje kaj zataknilo, pa se vedno najde pomoč (tudi na cesti, a ne Dr_Jakob?)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sicer pa, od takrat vse delam sam :book: , vsaj vem kako je opravljeno, če se bo pa kje kaj zataknilo, pa se vedno najde pomoč (tudi na cesti, a ne Dr_Jakob?)

Enkrat sem na AF1 forumu spraševal a naj se sam lotim štelanja ventilov in kolk PITA (Pain In The Ass) to je... pa so rekli, da moram definitivno to vsaj enkrat naredit sam, ker, ... citiram: "...it will put hair on your chest..."

Objavljeno

Malo si bom sposodil to temo za eno vprašanje.

Na tdm 850 3vd imam sledeč problem:

- črn dim pri oavitju obratov (nad 5 - 6 k)

- cuka ko hudič

- nima nobene moči

vžiga pa normalno :)

Kaj bi lahko bilo? kakšna ideja?

No takole je.

V olju je bilo nekaj zlatega prahu. Z novim oljem pa motor še vedno rožlja na kaih 4-5 k obratov. Menda je fuč ojnica, gred ali pa ležaj.

Servis je žal dražji od motorja tako da bo šel tale TDM po kosih. Slava mu.

Če pa kdo rabi kak del pa se lahko oglasi :)

Objavljeno

No takole je.

V olju je bilo nekaj zlatega prahu. Z novim oljem pa motor še vedno rožlja na kaih 4-5 k obratov. Menda je fuč ojnica, gred ali pa ležaj.

Servis je žal dražji od motorja tako da bo šel tale TDM po kosih. Slava mu.

Če pa kdo rabi kak del pa se lahko oglasi :)

Mašino razstavi in poglej lahko je samo kaka mesingasta(bronzasta)puša na kakem vmesnem zobniku ali na izravnalni osovini sploh ni rečeno,da je to hujša napaka ! !Namreč,če bi bila ojnica ali glavna gred bi slišal že pri nižjih obratih ! ! in pri vsakem pospeševanju !

Objavljeno (popravljeno)

Če je zlate barve potem je glavna gred hin. Oziroma pol meseci (ležaji) na glavni gredi.

Mislim da bi se ti to vseeno splačalo zrihtat.

Dobiš na ebay-u drugo gred za majhen denar... Pošraufov ti jo bo pa tud nekdo za ene 300-500€

Jah pozabil sem še da je v tem primeru potrebno menjat komplet ležaje...

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Če je zlate barve potem je glavna gred hin. Oziroma pol meseci (ležaji) na glavni gredi.

Mislim da bi se ti to vseeno splačalo zrihtat.

Dobiš na ebay-u drugo gred za majhen denar... Pošraufov ti jo bo pa tud nekdo za ene 300-500€

Jah pozabil sem še da je v tem primeru potrebno menjat komplet ležaje...

LP

To ni res kar pišeš,če je glavna gred je v olju cink barva ali bakreni drobci NIKOLI mesing mesing je lahko kot sem napisal samo od kake bronzaste puše v najslabšem slučaju gornji ležal-puša od ojnice samo če bi bila ojnica bi se slišalo že v prostem teku in pri vsaken najmanjšem dodajanju plina ! !

Objavljeno (popravljeno)

Če je zlate barve potem je glavna gred hin. Oziroma pol meseci (ležaji) na glavni gredi.

Mislim da bi se ti to vseeno splačalo zrihtat.

Dobiš na ebay-u drugo gred za majhen denar... Pošraufov ti jo bo pa tud nekdo za ene 300-500€

Jah pozabil sem še da je v tem primeru potrebno menjat komplet ležaje...

LP

Je že prodana.

Servis z zamenjavo cele mašine bi bil 550 €. To pa je za tak motor že preveč. Za zaribano sem dobil 600 €. Prodam še nekaj stvari, ki so mi ostale, pa nosilec za kufre in bom že skoraj dobil toliko kolikor bi bil vreden cel motor po servisu, pa še okrog mehanikov mi ni treba skakati.

Kupim t-maxa ali pa burgmana in grem med skuteriste. :)

Popravljeno . Popravil Gregorrr
Objavljeno (popravljeno)

To ni res kar pišeš,če je glavna gred je v olju cink barva ali bakreni drobci NIKOLI mesing mesing je lahko kot sem napisal samo od kake bronzaste puše v najslabšem slučaju gornji ležal-puša od ojnice samo če bi bila ojnica bi se slišalo že v prostem teku in pri vsaken najmanjšem dodajanju plina ! !

Mogoče pa mu je ropotalo pa sploh ni bil pozoren...

Drugače pa ne vem kje bi lahko bil mesing?

V ležajih naj nebi bil, na menjalniku tud ne?

Kje?

Ko je men pri enem motorju zaružla mašina je bilo v olju polno zlatih usedlin...

Takrat je mašino prijelo, glavna gred.

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Zanima me, ali se lahko s silikon sprejem natančneje znamka ilisil, ki naj bi bil namenjen varjenju, premažem gumijaste dele na motorju (semeringe prednjih amortizerjev, gumice na zadnjih amortizerjih, gume na karburatorjih, kablovje spredaj, da ne bo toliko škripalo ko obračam krmilo... ). Lahko zadeva kaj škodi? Kaj se še vse lahko maže?

Objavljeno

Zanima me, ali se lahko s silikon sprejem natančneje znamka ilisil, ki naj bi bil namenjen varjenju, premažem gumijaste dele na motorju (semeringe prednjih amortizerjev, gumice na zadnjih amortizerjih, gume na karburatorjih, kablovje spredaj, da ne bo toliko škripalo ko obračam krmilo... ). Lahko zadeva kaj škodi? Kaj se še vse lahko maže?

Na spreju mora pisat SILIKON sprey in nič drugega ! !

Objavljeno

Imam KLE500. Po daljši vožnji, ko je motor segret in ko ga ugasnem mi iz posode za hladilno tekočino skozi cevko za odvod odvečne vode začne cureti voda. To bi še razumel, če bi imel vode noter do MAX. Ampak to se dogaja dokler ni posoda skoraj prazna. Voda ne odteče ven vsa naenkrat, ampak vsakič po malo. Tako da moram na dobrih 500 km dotočiti celotno vsebino posode. Kaj bi tukaj lahko bilo narobe? Lučka za temperaturo se nikoli ne prižge. Ventilator se pa prižge samo, če dalj časa stojim v kakšni koloni. To se ne dogaja dokler je motor prižgan.

Objavljeno

Imam ninjo 636 letnik 2003.

Ko pohodim gas, motor zakadi črn dim. Predvsem nad 8k rpm.

Kolko vem je črn dim posledica prebogate zmesi goriva? Mogoče ve kdo kako spremeniti nastavitve uplinjačev brez da bi motor zavlekel na servis? Bilo mi je rečeno, da ima motor nek sistem, ki sam nastavi uplinjače glede na izpušni sistem?

A je možno, da je krivo kaj drugega? Recimo štelanje ventilov? Motor naj bi imel 33000km.

Hvala za nasvete in pomoč.

Objavljeno

eh če malo črno pokadi ko ga naviješ je še čist v redu, brezveze karkoli prčkat če drugač normalno dela :)

Objavljeno

Imam KLE500. Po daljši vožnji, ko je motor segret in ko ga ugasnem mi iz posode za hladilno tekočino skozi cevko za odvod odvečne vode začne cureti voda. To bi še razumel, če bi imel vode noter do MAX. Ampak to se dogaja dokler ni posoda skoraj prazna. Voda ne odteče ven vsa naenkrat, ampak vsakič po malo. Tako da moram na dobrih 500 km dotočiti celotno vsebino posode. Kaj bi tukaj lahko bilo narobe? Lučka za temperaturo se nikoli ne prižge. Ventilator se pa prižge samo, če dalj časa stojim v kakšni koloni. To se ne dogaja dokler je motor prižgan.

Zamenja pokrovček hladilnika.

Objavljeno

Nasvet prosim!

Zaradi servisiranja sem na Hondi Hornet 600 (PC41) odstranil bencinski tank. Z demontažo bencinske cevke (hitra spojka) nisem imel težav, sedaj pri sestavljanju pa nikakor ne dobim zadeve skupaj. Brez gumi varovalke se cevka lepo natakne in zaskoči, ko vstavim gumico nikakor ne dobim skupaj. Poskusil z mazanjem, pa tudi nisem uspel. Kakšna posebna finta?

Objavljeno (popravljeno)

Imam ninjo 636 letnik 2003.

Ko pohodim gas, motor zakadi črn dim. Predvsem nad 8k rpm.

Kolko vem je črn dim posledica prebogate zmesi goriva? Mogoče ve kdo kako spremeniti nastavitve uplinjačev brez da bi motor zavlekel na servis? Bilo mi je rečeno, da ima motor nek sistem, ki sam nastavi uplinjače glede na izpušni sistem?

A je možno, da je krivo kaj drugega? Recimo štelanje ventilov? Motor naj bi imel 33000km.

Hvala za nasvete in pomoč.

stelati stiri uplinjace brez sinhronizatorja je brca v neznano. lahko uspe, ni pa nujno. meni je priblizno uspelo, ampak samo priblizno. poraba cca 7 litrov, zmogljivosti spodobne. deluje malenkost zalit (bolje to kot prevec na suho), drugega ne potrebujem. :)

aja, ce se mislis sam hecat s to zadevo si najprej od nekod priskrbi sinhronizator (4 urice za podtlak) in ColorTune. pa veliko preberi in poglej (youtube) zadev na to temo.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Zamenja pokrovček hladilnika.

Voda ne gre ven skozi pokrovček, ampak je zraven pokrovčka ena cevka skozi katero ven teče.

Objavljeno (popravljeno)

Voda ne gre ven skozi pokrovček, ampak je zraven pokrovčka ena cevka skozi katero ven teče.

Mislim da je MARJA hotu rečt da je v pokrovčku ventil ki pri določenem pritisku popusti ( če mašina zakuha da ne razžene cevi ali kaj drugega ) in spusti vodo v to cev ( da ne teče vsepovsod okoli posodice ampak mimi motorja ) . Po vsej verjetnosti je ta ventil v pokrovčku popustil . Al se motim ?

Popravljeno . Popravil mig72
Objavljeno

Mislim da je MARJA hotu rečt da je v pokrovčku ventil ki pri določenem pritisku popusti ( če mašina zakuha da ne razžene cevi ali kaj drugega ) in spusti vodo v to cev ( da ne teče vsepovsod okoli posodice ampak mimi motorja ) . Po vsej verjetnosti je ta ventil v pokrovčku popustil . Al se motim ?

Ne motiš se. Zgleda da vzmet ki dži ventil - pokrov zaprt ne zdrži več pritiska kakršnega bi mogu. Zdajle ne vem na pamet kakšen je ta pritisk.

Objavljeno

Hm... ja pokrovček je tak kot na plastenki od bibite :D samo malo večji. Torej nima ventila. Na cevki pa tudi ni ventila, ker je cev pritrjena direkt na posodo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!