Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

A ima kdo za posodit kotni nastavek za bor masino? Ohisje vrtalnika je malenkost presiroko in mi vrta postran luknjo. Sveder - navadne imam,gre se pa za 1 luknjo na sredinskem bridgu od vilic.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... ja pokrovček je tak kot na plastenki od bibite :D samo malo večji. Torej nima ventila. Na cevki pa tudi ni ventila, ker je cev pritrjena direkt na posodo...

http://www.oemmotorp...=Kawasaki&T=KLE 500&Y=2003&L=KA-KLE500-3&O=Water cooler&F=KA-KLE500-3_AZ&L2=KA-KLE500-3_AZ

Poglej na teli strani in sicer na sliki kodo 49085. Ja na ekspanzijski posodi je res plastičen pokrovček, med tem ko pa je na hladilniku tak pokrovček kateri ima v sebi vzmet, ki popusti prevelik pritisk. Ta pokrovček je kovinski.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo za posodit kotni nastavek za bor masino? Ohisje vrtalnika je malenkost presiroko in mi vrta postran luknjo. Sveder - navadne imam,gre se pa za 1 luknjo na sredinskem bridgu od vilic.

Hvala

Če si kje blizu Nm imam za vrtanje kotno zračno mašinco ali pa za manjše luknje do ca 6 mm tudi gibljiv podalšek, ki ga priviješ v navaden vrtalnik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tole. Bom preveril, če je to krivec...

Na tem plehnatem pokrovčku preveri samo gumico,če je ta gumica vredu potem ti nastaja preveč pritiska v hladilnem sistemu.Vzrok je lahko defekten termostat ali dihtunga glave motorja.V expanzijski posodi (z navadnim pokrovčkom) pa nivo hladilne tekočine naj bi bil nekje v sredini ko je mašina mrzla je nivo vedno malo nižji,ko pa se mašina segreje pa molo višji največ do max.

Ps:sicer pa je pritisk v hladilnen sistemu med 0,5-1 At. Če je gumica vredu nalij vode do vrha vžgi mašino in če ti gredo ven mehurčki,demontiraj termostat,ponovno vžgi nalij spet vode do vrha in če gredo še vedno mehurčki je za sigurno pregorela dihtunga glave motorja.Pri mehaniku se da to tudi z posebno kemično napravo preverit, če so v hladilni tekočini izpušni plini CO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stelati stiri uplinjace brez sinhronizatorja je brca v neznano. lahko uspe, ni pa nujno. meni je priblizno uspelo, ampak samo priblizno. poraba cca 7 litrov, zmogljivosti spodobne. deluje malenkost zalit (bolje to kot prevec na suho), drugega ne potrebujem. :)

aja, ce se mislis sam hecat s to zadevo si najprej od nekod priskrbi sinhronizator (4 urice za podtlak) in ColorTune. pa veliko preberi in poglej (youtube) zadev na to temo.

hint: tale motor nima vplinjačev ampak elektronski vbrizg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, mene pa zanima kdaj se menja tiste železne plošče pri sklopki, je to treba obezno menjat,ko se menja lamele in fedrčke...je kako pravilo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, mene pa zanima kdaj se menja tiste železne plošče pri sklopki, je to treba obezno menjat,ko se menja lamele in fedrčke...je kako pravilo?

lp

Ponavadi se menja vse. Tudi skoraj vsi kiti lamel vsebujejo tudi železne lamele, nekateri celo fedrčke. Odvisno od firme. Tko da, moje mnenje je da menjaj vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so plošče enakomerno obrabljene in ni nekega znaka prekomerne obrabe, jih ni potrebno menjati. Obrabo boš videl pa po pikah ki so zatočkane po površini diskov če jih še vidiš in so enakomerno obrabljene bojo še redu. Pa preveri še če so diski zviti tako da jih daš na ravno površino ala. steklo in z kalibrirano pločevino(0,1, 0,2, 0,3mm) poskušaš iti med diskom in steklom, meja naj bi bila za večino motorjev 0,3mm.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si kje blizu Nm imam za vrtanje kotno zračno mašinco ali pa za manjše luknje do ca 6 mm tudi gibljiv podalšek, ki ga priviješ v navaden vrtalnik!

Hvala, sem porihtal, sicer 2 dneva za eno luknjo, hehe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, imam vprašanje. Motor je stal cca 1,5 let. Ker je bila pred tem delana generalka me zanima če je dovolj da zamenjam samo olje pa filter ter ali moram motor zagreti na delavno temperaturo? Gre pa za Hornetko 600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, imam vprašanje. Motor je stal cca 1,5 let. Ker je bila pred tem delana generalka me zanima če je dovolj da zamenjam samo olje pa filter ter ali moram motor zagreti na delavno temperaturo? Gre pa za Hornetko 600.

Če je bila kot praviš delana generalka in nič vožen motor potem najprej prevozi vsaj 1000Km in nato zamenjaj olje + filter !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga ne boš ogrel nebo steklo vse olje ven. Tako da prioročam da ga ogreješ neglede na to...in ko steče vse olje ven nalij še deci frišnega da pobere še tisto svinjarijo z dna.

LP

Popravljeno . Popravil milosh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hint: tale motor nima vplinjačev ampak elektronski vbrizg

potem ciljaj na lambda sondo in zracni filter. tudi ciscenje injektorjev z ultrazvocnim cistilcem ne skodi procesu atomizacije goriva med delovanjem.

Lp, imam vprašanje. Motor je stal cca 1,5 let. Ker je bila pred tem delana generalka me zanima če je dovolj da zamenjam samo olje pa filter ter ali moram motor zagreti na delavno temperaturo? Gre pa za Hornetko 600.

kot je ze bilo napisano - motor zagrejes na vsaj 50 stopin celzija, da je olje lazje tekoce, podstavis kanister in spuscas olje vsaj 15 min (jaz sem ga pustil kar pol ure kapljati), nalijes malo frisnega, jaz sem ga ob tem se za nekaj sekund zagnal da je izpraznilo se oljno crpalko in cevi (kolikor je pac slo), nekaj minut pocakas, in to je to. Zaradi orientacije oljnega filtra ga pred privitjem nima smisla polniti z oljem ker tako ali tako stece vse ven preden ga uspe priviti - namazes gumijasto tesnilo in ga privijes. Privijes cep za izpust olja, dolijes predpisano kolicino olja, ga zazenes da napolnis oljni filter in oljne cevi, pocakas nekaj minut da se olje spet stece v karter, in pregledas trenutno stanje na sipki ali na okencku za kontroliranje nivoja. Po potrebi dolijes do maksimuma - job done.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se nekaj - malo nerazumljivo sem napisal - za nekaj sekund sem zagnal motor, ga ugasnil, in potem spet cakal 15 min da se je olje scedilo iz motorja.

olje kontroliras vedno z mopedom v vertikalnem polozaju (GP stand, centralno stojalo ali podobno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se nekaj - malo nerazumljivo sem napisal - za nekaj sekund sem zagnal motor, ga ugasnil, in potem spet cakal 15 min da se je olje scedilo iz motorja.

olje kontroliras vedno z mopedom v vertikalnem polozaju (GP stand, centralno stojalo ali podobno).

Ne vem če je pametno da motor dela na suho....jaz osebno bi izpustil ta korak, z vsem ostalim pa se strinjam s teboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če je pametno da motor dela na suho....jaz osebno bi izpustil ta korak, z vsem ostalim pa se strinjam s teboj.

saj je tko ali tko vseeno, če stoji na mestu je dovolj par dcl olja da ga maže...enkrat snami karter in ti bo vse jasno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je tko ali tko vseeno, če stoji na mestu je dovolj par dcl olja da ga maže...enkrat snami karter in ti bo vse jasno

Se ravno ne strinjam s tabo o tej trditvi da je dovolj par deci da maže motor ko je na ravnem, že če pogledaš potegne malo več kot liter olja da napolni celoten agregat z ojem, če ga je samo par deci se pravi posesa tisto malo in nato pumpa vrti na suho in mazalnih mest olje niti ne doseže in tudi zadostenga pritiska za mazanje pumpa nebo dosegla ravno zaradi tega...je pa res da je sesalna cev postavljena zelo nisko ampak to še ne pomeni da je dovolj par deci da je motor namazan.

Popravljeno . Popravil milosh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tu ni cilj z minimalno olja podmazati motor, ampak po moznosti se nekaj starega olja iztisniti iz oljnih kanalov. Sicer pa 5, 10 sekund prostega teka brez aktivnega mazanja ni se nobenega motorja ubilo - ker je topel, pomeni da je pred kratkim se deloval in je zaradi tega se podmazan, tako da mu s tem skodujes isto (ce ne manj) kot ob hladnem zagonu po enomesecni pavzi (npr izven sezone), ko je pa res vse kar je nad karterjem, suho.

Da bi se sel takole peljat, pa... jajks bre, ne bi dalec prisel.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da tako več škodiš motorju kakor pa če pustiš malo starega olja v kakem oljnem kanalu. Vsak pa naj naredi kakor misli da je najbolje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono::headbang: za nekaj sekund sem zagnal motor, ga ugasnil...To pa je recept za Z.....T popolnona OK motor!

ariba, ajeba vstavi sam!

Dont do this at home kids!

Mogoče edino ne kakšen enovaljnik s krogličnimi ležaji na glavni gredi (XT600...)

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veze komplicirate ! ! Olje se spusti VEDNO pri topli mašini in ko zamenjaš filter in priviješ čep z novo dihtungo naliješ frišno olje, ko je olje na max. zalaufaš mašino, par sekund poćakaš (dokler vgasne kontrolka za pritisk olja) in ponono prekontroliraš nivo olja in po potrebi naliješ do max.(za na pisto samo do sredine).Iz mašine NIKOLI pri menjavi olja nemoreš spustiti vsega olja,kajti ostane po kanalih in še največ v glavi motorja pri odmičnih gredeh ! Zato nobeno laufanje na SUHO nepomaga samo pumpa potegne zrak kar je še dosti slabše za mašino kot, če v njej ostane par kapelj starega olja

.

Ps; zdaj se pa še naprej prerekajte in izmišljujte nove pogruntavščine ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa nic, vsakemu svoje. Izhaja pa tole navodilo od citroena - pa ne od kakega vaskega mehanika, ampak je del uradnih navodil pooblascenim mehanikom s strani tovarne, in to za 1.4/1.6 HDi motorje, ki so na kvaliteto olja obcutljivi se pa jos... Butli razvojniki, ziher ne vedo kaj govorijo. O:-)

In ce ze date toliko na olja - zakaj potem v svoje mopede vlivate vsi po vrsti (priznam, tudi jaz) najvecje sranje od olja? bi raje kupili ducatije pa tankali res kvalitetno olje in kljub temu ne bi imeli tezav s sklopkami.. :)

jaz (in se marsikdo) delam tako ze od nekdaj, vi pa delajte po lastni pameti. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa nic, vsakemu svoje. Izhaja pa tole navodilo od citroena - pa ne od kakega vaskega mehanika, ampak je del uradnih navodil pooblascenim mehanikom s strani tovarne, in to za 1.4/1.6 HDi motorje, ki so na kvaliteto olja obcutljivi se pa jos... Butli razvojniki, ziher ne vedo kaj govorijo. O:-)

Ta del navodil so napisali Citroënovi pospeševalci prodaje. :slap: To nekako pojasni bajeslovno vzdržljivost Citroënovih 1.6 HDI motorjev. :lol1:

jaz (in se marsikdo) delam tako ze od nekdaj, vi pa delajte po lastni pameti. ;)

:lol1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa 5, 10 sekund prostega teka brez aktivnega mazanja ni se nobenega motorja ubilo -

dej model ne tega delat, prosim. drsne ležaje, ki so v večini motorjev ki niso enovaljni, lahko poškoduješ že z nohtom, tako zelo mehki in občutljivi so.

pa motor se prej zalaufa in segreje zato, da se čim več umazanije raztopi v olju in se pol lepo vse ven spusti, poleg tega da lažje teče.

pa mnogo boljša metoda da dobiš čimveč olja iz agregata, je da malo vagaš motor levo-desno, da še iz kakih žepkov olje ven priteče :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!