Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ta del navodil so napisali Citroënovi pospeševalci prodaje. :slap:

in to samo za mehanike, ki nimajo s prodajo nic. :)

nikogar ne prepricujem nic, jaz delam tako ze od nekdaj, in tako bom tudi delal.

Ja, motor se zagreje zato da v krajsem casu stece iz motorja vec olja, stranski "produkt" je pa ta, da je motor podmazan, medtem ko je pri hladnem zagonu "suh".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikogar ne prepricujem nic, jaz delam tako ze od nekdaj, in tako bom tudi delal.

Če bi jaz tako parkrat naredil pri svoji aprilii rxv 550, lahko samo še generalno delam pol. No je pa res, da so jo skoraj urarji delali :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ze. In ce se ti (zaradi tega ali cesarkoli drugega) avto predcasno iztrosi, obrabi, zjaha, karkoli, naslednji avto ki ga bos kupil verjetno ne bo enake znamke. :)

Ah, tisto sem moral zaslediti nekje drugje, ne v citroenovem navodilu. ampak vseeno - samo tole se, potem pa res neham tezit :) :

1.6HDI turbos are failing all over the place due to poor maintenance, and poor oil quality.... or not being drained properly at the service. Citroen have infact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDI. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.

Citroën wrote ...

OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES

It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.

The following method must be used:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :

- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in

• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)

• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely

• remove the oil filler cap and the dipstick

• remove the drain plug

• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)

• fit a new oil filter

• refit the drain plug with a new sealing washer

• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine

• refit the oil filler cap and the dipstick

• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)

• wait 5 minutes

• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)

For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾

4 of 4

CONSEQUENCES OF NOT FOLLOWING THE OIL CHANGE PROCEDURE

If the oil changes are not done as described above, all deposits of old oil will not be removed and will very quickly pollute the new oil, accelerating the ageing of the oil in the engine lubrication circuit (even causing the oil to congeal).

The consequences for the engine are the same as if the oil change intervals are not observed. As a result, any related repairs needed are not covered under the new vehicle warranty.

torej, motor tece cca minuto brez oljnega tlaka (ker mora oljna crpalka najprej izcrpati zrak preden jo doseze olje). In to priporoca - kaj priporoca - ZAPOVEDUJE proizvajalec motorja, ki je vlozil hude milijone v razvoj le tega, in verjamem da sedaj ne deluje v smeri da bi si pokvaril ime.

LP!

pi es: tole ni zraslo na mojem zeljniku. kolega (zlahtnik) je pooblascen serviser. pa tudi na netu se to najde: http://c4owners.org/...php?0.cat.5.110

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa to razumem, kot opozorilo...

Da dokler sveti lučka za olje ne smeš motorja zavrtet na obrate in da ta postopek nebi smel trajat več kot minuto (da ne bi slučajno kdo čakal pol ure, da uganse lučka).

In predvidevam, da tudi če pritisk olja ni v delovnem območju, verjetno vseeno kaj podmazuje... in bistveno več kot, da bi bil brez olja?!?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ze. In ce se ti (zaradi tega ali cesarkoli drugega) avto predcasno iztrosi, obrabi, zjaha, karkoli, naslednji avto ki ga bos kupil verjetno ne bo enake znamke. :)

Saj ti lepo razložijo, da je povsem normalno, da (Citroënov) motor pri 160k km zruži in ti ponudijo 'tovarniško obnovljene' motorje, v akciji, čisto poceni - samo 5700€ (1.6 HDI). :slap:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :

- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in

• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)

• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely

• remove the oil filler cap and the dipstick

• remove the drain plug

• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)

• fit a new oil filter

• refit the drain plug with a new sealing washer

• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine

• refit the oil filler cap and the dipstick

• run the engineat idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)

To je najbolj normalna in običajna procedura menjavanja olja, ki NE vključuje laufanja motorja brez olja.

torej, motor tece cca minuto brez oljnega tlaka (ker mora oljna crpalka najprej izcrpati zrak preden jo doseze olje). In to priporoca - kaj priporoca - ZAPOVEDUJE proizvajalec motorja, ki je vlozil hude milijone v razvoj le tega, in verjamem da sedaj ne deluje v smeri da bi si pokvaril ime.

:unsure: Kje pa ZAPOVEDUJE kaj nenavadnega? Dokler gori lučka za olje, motorja ne smeš laufat nad prostim tekom - vsekakor pa motorju delovanje brez oljnega pritiska škodi, tudi na prostem teku.

Nisem pa še imel primera, da bi po takšni menjavi olja lučka gorela več kot 2-3 sekunde. Čeprav verjamem, da je pri Citroënu tudi to 'dopustno'. :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

laufanja motorja brez olja.

nalijes malo frisnega, jaz sem ga ob tem se za nekaj sekund zagnal da je izpraznilo se oljno crpalko in cevi

Bistvo je menjati KOMPLETNO olje, ne samo kolikor ga pritece, ostalo, iztroseno in onesnazeno z zveplom pa pustiti v motorju da "razredci" novo olje. In ce das not pol litra frisnega olja, bo le-to nadomestilo staro olje v crpalki in oljnih kanalih. Potem vse skupaj spustis ven. Natocis novega - gremo. Pri citroenu pa vse skupaj pac pustijo da samo stece ven, in potem rabi cas da se kanali nazaj napolnijo.

pa kaj ti sploh razlagam, itak sem jaz tisti ki nisem se nikoli drzal izvijaca v roki.. :headbang:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvo je menjati KOMPLETNO olje, ne samo kolikor ga pritece, ostalo, iztroseno in onesnazeno z zveplom pa pustiti v motorju da "razredci" novo olje. In ce das not pol litra frisnega olja, bo le-to nadomestilo staro olje v crpalki in oljnih kanalih. Potem vse skupaj spustis ven. Natocis novega - gremo. Pri citroenu pa vse skupaj pac pustijo da samo stece ven, in potem rabi cas da se kanali nazaj napolnijo.

pa kaj ti sploh razlagam, itak sem jaz tisti ki nisem se nikoli drzal izvijaca v roki.. :headbang:

Olje ko je segreto na delovno temperaturo ki je okoli 100stopinj celzija lahko tudi več, je prov lepo tekoče in steče po 15min prov vse ven. Tako da lahko samo še en deci naliješ noter da spereš še tisto z dna karterja počakaš še 5-10min in montiraš čep, filter in naliješ olje, komaj po tem vžgeš motor in počakaš minutko da agregat napolni z oljem ugasenš počakaš da se olje steče nazaj in kontroliraš nivo olja.

Kdor ima vsaj malo rad svoj motor ne bo pustil teči motorja brez olja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj ti sploh razlagam, itak sem jaz tisti ki nisem se nikoli drzal izvijaca v roki.. :headbang:

:yes:

Jaz sem tudi že kdaj držal skalpel v roki, pa zato še nisem kirurg... ;)

Olje ko je segreto na delovno temperaturo ki je okoli 100stopinj celzija lahko tudi več, je prov lepo tekoče in steče po 15min prov vse ven.

Tole pa tudi ne drži. Pri mojem motorju je v servisnih navodili celo podatek, koliko olja gre noter pri menjavi brez menjave filtra, z menjavo filtra in koliko, če je motor bil kompletno razstavljen:

  • Oil change: 2.7 L (2 .9/2 .4 US/Imp qt)
  • Filter change : 2.9 L (3 .1/2.6 US/Imp qt)
  • Overhaul engine: 3.3 L (3 .5/2.9 US/Imp qt)

Iz tega nekako izhaja, da pri menjavi olja v motorju ostane od 0,4 do 0,6 litra starega olja.

Kljub temu pa sem mnenja, da teh pol litra olja naredi manj škode, kot morebitno delovanje motorja brez olja.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok, v tistem k si ti prilmal nikjer ne piše da zalaufaš motor brez olja...tam je opisana normala menjava olja.

Kar se pa tiče crkovanja motorjev HDi je pa tako da je baje res motor precej občutljiv na kvaliteto olja, vsi pa vemo da ti mega koncerni vsi podaljšujejo intervale menjave olja in če se držiš tistih intervalov ki so sedaj večinoma že 30kkm ali več ni čudno da motorji crkujejo predčasno. Sej ti njihovi intervali so kr v redu če dela motor v idelnih pogojih nafta, brez mrzlih zagonov in tako naprej, ma vsi vemo kako je v resnici zato večina pametnih lastnikov prepolovi interval.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, ste se pa razpisal. No uglaunem, bom motor zagrel, spustu ven olje, nč ga nebom laufu umes k olja ni notri, ker tok pa vem da to ni uredu za motor. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, ste se pa razpisal. No uglaunem, bom motor zagrel, spustu ven olje, nč ga nebom laufu umes k olja ni notri, ker tok pa vem da to ni uredu za motor. :)

Pametna odločitev.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že res hočeš komplicirat se raje spraviš karter pucat.

Pa nad tem je ponavadi še eno sito, ki ga je tudi treba občasno očistit...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno tezavico, in sicer.. napisal bom pa po domace.

V rocki za sklopko se mi je pojavilo kake 2 cm prostega hoda. Torej, ko stisnem rocko cutm prosti hod, pa tud ko rocko spustim se ta ne vsede cisto v osnovni polozaj. Probal sem ze "nategnt" zico skoraj do osnovnega polozaja, vendar sklopka potem takoj zagrabi. Motec mi je prosti hod in tud to, da potem v bistvu sklopka tudi zelo pozno, ko skoci rocka v prvotni polozaj, spusti. Mislim, da bi tako tudi moralo biti, vendar me tak nacin delovanja moti. Ima pa hornetka 54k km. Je sklopka ze na koncu zivljenske dobe, al sam nategnem zico in se pac navadim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal ˝lufta˝ v ročkah sklopke in zavore mora bit. Če maš sklopko do konca našponano se ti hitro zgodi, da sklopka med vožnjo majčkeno zdrsuje, kar negativno vpliva na prenos moči (pospeške,... ) ter življenjsko dobo lamel.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lufta mora bit lih tolko, da čutiš da žica sklopke ni več napeta ko spustiš ročko, in nič več....tako da bo verjetno res kmalu konec s sklopko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno tezavico, in sicer.. napisal bom pa po domace.

V rocki za sklopko se mi je pojavilo kake 2 cm prostega hoda. Torej, ko stisnem rocko cutm prosti hod, pa tud ko rocko spustim se ta ne vsede cisto v osnovni polozaj. Probal sem ze "nategnt" zico skoraj do osnovnega polozaja, vendar sklopka potem takoj zagrabi. Motec mi je prosti hod in tud to, da potem v bistvu sklopka tudi zelo pozno, ko skoci rocka v prvotni polozaj, spusti. Mislim, da bi tako tudi moralo biti, vendar me tak nacin delovanja moti. Ima pa hornetka 54k km. Je sklopka ze na koncu zivljenske dobe, al sam nategnem zico in se pac navadim?

Po vsej verjetnosti bo sklopka že bolj pro koncu,moral bi se z motorjem zapeljat in bi ti takoj povedaln kaj je z sklopko ! ! Mogoče se ti je snela(počila,izgubila povratna vzmet) treba pogledat probat,če ti ni daleč pridi en dan do mene v Nm pa pogladava tel.imaš v avtarju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoc...

Mehaniku sem narocil naj mi zamenja kolesne lezaje na motorju, zelel sem keramicne pa mi je rekel da je problem v tem da bo v lezaju luft itd...

Ali kdo predlaga kaksnega mojstra, ki bi biu pripavljen to narest kot je treba, vozim Hondo vtr1000f firestorm letnik 99.

Najepsa hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoc...

Mehaniku sem narocil naj mi zamenja kolesne lezaje na motorju, zelel sem keramicne pa mi je rekel da je problem v tem da bo v lezaju luft itd...

Ali kdo predlaga kaksnega mojstra, ki bi biu pripavljen to narest kot je treba, vozim Hondo vtr1000f firestorm letnik 99.

Najepsa hvala za odgovor!

Nevem, če boš sploh dobil keramične (nebodo) poceni so pa dovol dobri originalni z poliamidno kletko(cena za kom. ca 15- 20€) zatesnjeni z gumi tesnilom take sem vedno montiral in ni bilo nikoli problema,kajti pazi keramični niso odporni na udarce in najbolje je če laufajo v olju in ne v masti.Npr.če rabiš mere 17X47X14 je to št.ležaja NTN 6303 LHA,če potrebuješ mere 15X47X14 je to št.ležaja B15 - 86 D napiši mere ležaja ni pa to nikakršen problem zamenjat stare enostavno zbiješ ven montirat jih je najbolje z pomočjo preše kajti nov ležaj lahko pritisneš(ali nabijaš) samo po zunanji šalici ležaja in nkoli po notranji tako da se neobremenjuje kuglic ležaja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!