thumper Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Obe svečki imata iskri.Ali je pomembno kako močni sta? Ali lahko to tudi vpliva? a izpušni lonec ima normalno pretočnost plinov? daneb 1
Bremzer Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Obe svečki imata iskri.Ali je pomembno kako močni sta? Ali lahko to tudi vpliva? Najprej zamenjaj obe svečki,zalaufaj in če še vedno kot praviš,da neprime normalno gas spet demontiraj svečki in primerrjaj barvo svečk,če je npr: ena črna (mokra) druga pa lepo rjavkasta in suha potem ti laufa samo po enem cilindru.Pravilno diagnozo ti je težko dat kajti naslednji korak je merjenje kompresije in če je kompresija vredu in imaš na obeh svečkah iskro enako močno izmeri z ostiloskopom ali z posebno svečko za kontrolo moči iskre potem ti ostane samo še vplinjač zamašen ali pretgana gumi membrana !
marcc Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 (popravljeno) Hvala.Jih grem danes kupit.Izpušni lonec,pretočnost.Vrjetno ja,zamašen ni. LPM Popravljeno April 26, 2012. Popravil marcc
marcc Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 Hi.sem zamenjal svecki.spucal salcke od frgazerja in tudi membrane pregledal.kolikor sem videl je en batta malo bol suh kot drug.svecki sta enake.cisto malo crne ob robu in zlate rjave barve.v stand gasu lavfa se kr po enem.tu pa tam enmalo ozivi.ko se peljem je bolje v visokih obratih.ampak se vedno ni to to.odlociv sem se da ga peljem mehaniku.ali je mogoce kdo od vas tukaj.bil sem ze pri promotor in ne grem vec tja.kakeen je jogi ima kdo izkusnje? Se opravicujem glede sumnikov.pisem iz mobitela,stroma zmankalo v hisi v namse crkuje pr
thumper Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 Hi.sem zamenjal svecki.spucal salcke od frgazerja in tudi membrane pregledal.kolikor sem videl je en batta malo bol suh kot drug.svecki sta enake.cisto malo crne ob lahko je pomanjkanje bencina na enem cilindru ... šalčke in membrane v redu... dize si tudi spucal? poglej če se ni na kakšni nabral vodni kamen ... največkrat je napaka v dostavi bencina - sploh če imaš na obeh svečkah ko jih imaš zunaj enako iskro ... a nisi imel ti nekih težav s tankom ko je bil znotraj pobarvan ??' si bencin iz šalčke spustil na belo cunjico in preveril če res ni svinjarije ? daneb 1
Vucko Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 pozdrav! A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog za to da se motor sam od sebe ugasne sred vožnje .... pa pri izpuhu se je slišal pok. Po ponovnem zagonu se je motor na pol zagnal in nato spet ugasnil, potem sem vzel kontakt... pocakal 30s in spet poskusil... tokrat je vžgal. Aja ... a ima mogoče to kaj veze da sem ga teral (pospeški, zaviranje, dvig na zadnjo) eno uro. Aja pa še ena zadeva je... nikakor ga potem nisem mogel dat v prvo brzino.... dokler nisem vzel kontakta in počakal ... potem je šlo.... a je možno da ma to kaj veze s tem, da se ni hotel zagnat? hvala za odgovor in lepo vas poizdravljam ... cheers
marcc Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 Vucko, poglej stikalo na bočni tački.Js sem imel probleme tt stem.Ko sem dal v prvo spustil sklopko je crknu,ker je bilo stikalo fuč in je mislil da ima iztegjeno tačko. Vucko 1
marcc Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Hi, v šelčki,ki sem jo označil je bilo v njej nekaj smeti.Odvijačil sem tudi številko 7 in je bila čista. Ali moram tudi pregledati 4,5 in 6 ? Bojim se da nebi stem razštelal frgazer?
simonsi Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 4 pusti na miru zaenkrat, ker pol ga boš res razštelal. možno da je št. 5 zamašena. v vsakem primeru vse dize in prehode spihaj z zrakom in se prepričaj da ni nič zamašeno. št.4 je pa pilot jet vijak, poguglaj kaj počne oz. kaj je njegova funkcija, se mi ne da pisat pa razlagat
ciciban Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 pozdrav! A mogoče kdo ve kaj bi lahko bil razlog za to da se motor sam od sebe ugasne sred vožnje .... pa pri izpuhu se je slišal pok. Po ponovnem zagonu se je motor na pol zagnal in nato spet ugasnil, potem sem vzel kontakt... pocakal 30s in spet poskusil... tokrat je vžgal. Aja ... a ima mogoče to kaj veze da sem ga teral (pospeški, zaviranje, dvig na zadnjo) eno uro. Aja pa še ena zadeva je... nikakor ga potem nisem mogel dat v prvo brzino.... dokler nisem vzel kontakta in počakal ... potem je šlo.... a je možno da ma to kaj veze s tem, da se ni hotel zagnat? hvala za odgovor in lepo vas poizdravljam ... cheers En podoben gremlin sem imel na Helgi enkrat. Tudi sam sem najprej obsodil stikalo tačke, potem sem se spravil še na kill switch, pa vmes spucal še gumbek za vžig, pogledal stikalo sklopke... Ključen podatek, ki si ga dal je, da si vzel kontakt in ga ponovno dal. Enako je bilo pri Helgi. Krivec so bili kontakti v ključavnici. Našpricaj kontakt sprej v ključavnico in z ključem "preguncaj" kontakte. Pri meni je pomagalo. Če imaš voltmeter in električno shemo motorja je iskanje takšne napake bistveno lažje... Pri Helgi sem ugotovil, da pride v ključavnico 12V iz nje pa samo 7. Vucko, daneb in thumper 3
marcc Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Hi, rešli smo problem.Prišel je mehanik,razstavil in spihal........Zdej dela kot je treba Hvala vsem za pomoč. LPM thumper, trebor in trojan69 3
Erikp Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Pozdravljeni. Doma imam Yamaho MT-03, ki pa je neki časa bila zanemarjena zaradi novega motorja. Sredi zime sem se lotil servisa in ga spravil v red (olje, filtri, baterija, pregledal ventile...) Motor je isti kot yamaha XT660...enovaljnik. Pozimi sem naredil kr nekaj km in je vse štimalo. Zdaj pa je začel zajebavat. Ko ga vžgem pride na minimum, nekaj časa dela nato začne zgubljat obrate in crkne. Vžge vedno normalno. Je pa bil od zime večkrat samo vžgan za kontrolo baterije (tako da je mogoče šla svečka). Če ga držim na visokih obratih ne crkne. če pa ga pustim na minimumu, začnejo obrati nihat in počasi crkne. Kakšne so še možnosti ? Svečka ? umazan/zamašen filter goriva? ..? Hvala
a79 Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Tole je mal manj kot urgentno: Kdo bi mi v ponedeljek zamenjal verizni set (Dolenjska, rabim za sredo).ZS
MoTo G_P Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Zdravo, eno vprašanje, ko sva šla s kolegom dans na morje mi je v reki iz nič zablokerala zadnja guma, mislim bremza je prijela na polno, disk je ratu žareč ploščice so uničene, do doma je potem disk še ratvou topel zgleda je ploščica še drgnila. Kdo ve zakaj bi to blo Je res da prejt je bla zadnja bremza čist mrtva, smo prezračil pa stopalko mi je malenkost višje naštimal da je bremza prejt prjela je to mogoče razlog, al pa je treba samo dol uzet čeljust ter sčistit za batki Gre pa za Suzuki GSX-R600 K4
TBoxer Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Zdravo, eno vprašanje, ko sva šla s kolegom dans na morje mi je v reki iz nič zablokerala zadnja guma, mislim bremza je prijela na polno, disk je ratu žareč ploščice so uničene, do doma je potem disk še ratvou topel zgleda je ploščica še drgnila. Kdo ve zakaj bi to blo Je res da prejt je bla zadnja bremza čist mrtva, smo prezračil pa stopalko mi je malenkost višje naštimal da je bremza prejt prjela je to mogoče razlog, al pa je treba samo dol uzet čeljust ter sčistit za batki Gre pa za Suzuki GSX-R600 K4 Tvojega pisanja ne razumem čist dobro... Stopalka mora imet vsaj kakšen milimeter prostega hoda, zato preveri zračnost stopalke z zavorno pumpo, če je v specifikacijah.
MoTo G_P Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Ko mi je dvignu stopalko, da je bila malenkost višje, bremza prime takoj ko stopim na njo, prejt sm mogu pa skor do konca prtisnt da je prjela... Prezračena je bila tko da zraka ni notri
hajoktejn Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 diši po uničenih gumicah na batkih čeljusti; al pa kšne neoriginalne ploščice pa jih je "prjel" MoTo G_P 1
MoTo G_P Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Kaj to pomeni, nove batke? Nebi vedu če so ble neoriginalne, ker sm ga mam 3 leta pa mi tega do zdej ni delal da bi se segrevou zadnji disk, ko mi je pa stopalko dvignil se je pa tole dans pojavl... :/
hajoktejn Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 (popravljeno) ne nove batke; nova tesnila okol al pa sam spucat ... as zihr da nis na bremzi stal? Popravljeno April 28, 2012. Popravil hajoktejn
Bremzer Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Kaj to pomeni, nove batke? Nebi vedu če so ble neoriginalne, ker sm ga mam 3 leta pa mi tega do zdej ni delal da bi se segrevou zadnji disk, ko mi je pa stopalko dvignil se je pa tole dans pojavl... :/ Jaz sem že NEŠTETOKRAT napisal BREMZE ne popravljajte sami ! ! To je delo za mehanika zamenjaj vse kot ti je predhodnik napisal in se ti bo zgodilo spet enako! ! upam,da maš dost gnarja,ker nazadnje bo treba vse novo in veliko sreče pri šraufanju !
Bremzer Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Tole je mal manj kot urgentno: Kdo bi mi v ponedeljek zamenjal verizni set (Dolenjska, rabim za sredo).ZS Če neboš nobenga našel pridi k meni v ponedeljek med delovnim časom pa si boš to zamenjal,kar neboš znal sam ti bom jaz naredil orodje pa imam vse tako da ni treba nič s seboj nost razen seta pokliči v ponedeljek na GSM imaš ga v avtarju ali pa se oglasi v nedeljo zjutraj ob 08.45 na Gl Trgu (Arkade bar) ali po kolesarskem maratonu, takoj po dirki ob ca 12.30 takoj gremo tankat in pridemo nazaj v mesto Arkade bar tam bo nas 5 motoristov ob ca 13,30 ! ! išči vodjo redarjev Petra LP thumper 1
MoTo G_P Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 ja sm kr 100% bi opazu...sm več al mn skoz na prstih na stopalkah Hvala!
hajoktejn Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 ni kej; še kšn ti bo kej bolj točno napisu ...
TBoxer Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Ko mi je dvignu stopalko, da je bila malenkost višje, bremza prime takoj ko stopim na njo, prejt sm mogu pa skor do konca prtisnt da je prjela... Prezračena je bila tko da zraka ni notri Imam občutek, da nisi vešč šraufanja? Popravljal ti bo verjetno kdo drug, sam pa lahko vseeno malo pogledaš... Točne izvedbe na tvojem motorju ne poznam, vendar je pricip vse povsod podoben... Pritisni z roko na stopalko in takoj na začetku moraš imet v točki A. ali B. (odvisno od izvedbe) zračnost cca 2mm, to je, da ne smeš takoj začutit upora. Če temu ni tako je to potrebno doseč z nastavljanjem vijaka in matic označeno s C.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se