MoTo G_P Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Supr hvala! Ja glede bremz res nism nikol kej preveč študeru sm rajš to prepušču profesionalcem Tko da jutrpelem do serviserja pa bo on ugotovu kako je s tem...
mig72 Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 po vsej verjetnosti je ročka preveč našponana tako da ne dovoli pretoka olja nazaj ampak ga smo dovaja v zavorno čeljust ( če prej ni bilo kakih težav ). pri kolegu smo imeli podoben problem ( neoriginalna ročka ki je bila malo debelejša od originalne ) MoTo G_P 1
MoTo G_P Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Aha aha...no sej to sm tud jst prvo pomislu, ko sm se ustavu, čeprov najprej sm se ustrašu ker se je moped segreu na 107 stopinj, da bi cevko segrel in bi se olje preveč pregreu da bi zabil zadnjo bremzo, sam vrjetno bo kr to... hvala!
spidi64 Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Pozdrav! Tudi sam rad kaj sam postorim okrog svojega motorja.Sedaj pa potrebujem vaše mnenje,med letošnjim servisom na mojem bulldogu sem meril kompresijo izmeril sem na prvem cilindru komaj 9 barov na drugem pa 11 barov.Nato pa sem med ponovnem merjenju držal ročico plina "malo gasa" na obeh cilindrih sem tokrat izmeril 15barov.Ventile sem nastavil že prej.Kaj mislite bi moral sinhronizirati še uplinjače? Hvala za vaše morebitne odgovore. Lp!
Bremzer Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Pozdrav! Tudi sam rad kaj sam postorim okrog svojega motorja.Sedaj pa potrebujem vaše mnenje,med letošnjim servisom na mojem bulldogu sem meril kompresijo izmeril sem na prvem cilindru komaj 9 barov na drugem pa 11 barov.Nato pa sem med ponovnem merjenju držal ročico plina "malo gasa" na obeh cilindrih sem tokrat izmeril 15barov.Ventile sem nastavil že prej.Kaj mislite bi moral sinhronizirati še uplinjače? Hvala za vaše morebitne odgovore. Lp! Ni nujno,če lepo laufa kompresijo pa se VEDNO meri z dodanim plinom !
extreme78 Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Pozdrav! Ali ima kdo kakšno idejo kje bi pri nas lahko dobil cenejše membrane za vplinjač za moj XV535 l.92. Na Yamaha servisu pravijo da stanjeo cca. 256 EUR (par), na neki angleški spletni trgovini (http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/)pa sem jih gledal po 38,40£... samo nebi rad naročal na pamet, ker imajo ene tri modele (seveda brez slik)..... Ker mi je kar malo velika razlika v ceni... pozna kdo pri nas ali v (A) kakšen servis/prodajalno, kamor bi se lahko obrnil.... Hvala!
Hornet Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Ker se bom sam lotil servisa na skuterju potrebujem pnevmatsko pištolo z nastavki. Gledal sem v dveh trgovinah (Merkur in interdiskont) a bi pištolo uporabil tudi za kakšno premontažo gum zato verjetno tiste za 30€ odpadejo saj imajo samo cca 300Nm navora. Kljub temu da bi imel to za občasno uporabo mi nebi bilo težko počakat, da se mi nafila kompresor, ker imam samo 24l hočem pa da je dovolj dober za odvijanje, da ne bo recimo tolkel v prazno in tudi vijaka ne bo mogel odvit. Zdaj pa še cene interdiskont (osnovna 30€ 300Nm ter "profi" 60€ 600Nm oboje z nastavki, znamka neznana oz ta druga IdTools), merkur (Nuair 40€ in 600Nm samo pištola, Nuair 60€ in 300Nm pištola in nastavki, Nuair okoli 100€ podatkov ne vem, Nuair z večjo glavo in nastavki 160€, Bamax 40€). Za ponudbo ostalih trgovin Bauhaus, baumax, Obi,... nisem seznanjen. Prosim za nasvete in priporočila.
k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 jaz imam tisto profi iz interdiskonta, povem ti, da vijake na platiščih avtomobila, ki so ponavadi zategnjeni na 12kg, ravno toliko da jih odtegne, čeprav je 576Nm...... ti verjetno rabiš za variomat odšraufat na skuterju a ne? lahko ti povem eno finto, pa ne boš rabil pištole...tole je še iz časa ko smo šraufali skuterje vsak dan .....odšraufaj svečko in pojdi v trgovino po svečko z enakim korakom navoja, vendar naj bo navoj daljši, potem to svečko zašraufaš v cilinder do konca, kar bo povzročilo da se bat na njej ustavi, in lahko boš odšraufal vetrnico
RSTDRIVER Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 jaz imam tisto profi iz interdiskonta, povem ti, da vijake na platiščih avtomobila, ki so ponavadi zategnjeni na 12kg, ravno toliko da jih odtegne, čeprav je 576Nm...... ti verjetno rabiš za variomat odšraufat na skuterju a ne? lahko ti povem eno finto, pa ne boš rabil pištole...tole je še iz časa ko smo šraufali skuterje vsak dan .....odšraufaj svečko in pojdi v trgovino po svečko z enakim korakom navoja, vendar naj bo navoj daljši, potem to svečko zašraufaš v cilinder do konca, kar bo povzročilo da se bat na njej ustavi, in lahko boš odšraufal vetrnico dobra...... če maš pa mao smole gre pa bat pa še kej druzga u franže...... če jamčiš s cekini iz tvojga tošlna bo pa vrjetno OK....
k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 ...hja potem pa naj s kotno brusilko odžaga elektrodo in špičko, da slučajno ne bo bata ˝predrl˝, in bo verjetno bolj mirno spal
thumper Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 problem v pnevmatsem orodju ...no ni problem v orodju temveč v kompresorjih in velikosti spremnikov zraka ... navor je ponavadi pogojen s samo konstrukcijo pištole ... a če pogledaš , da ima krožna pnevmatska brusilka porabo zraka 700l/min pri pritisku minimalno 6 barov potem si vsak lahko izračuna koliko sekund lahko dela le-ta pri 24l rezervoarju s kompresorjem , ki polni 150l/min ... daneb 1
Hornet Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr
hp2 Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 žio mene pa zanima,če je že kdo nastavljal ventile pr yamahi r1- l. 99..mam namreč 2 podatka o nastavitvah izspušnih ventilov en podatk je 0.21 -0.25mm drug pa od 0.21-0.30 mm.. prva se mi zdi skor mal ozka toleranca,čeprov pr japajnerjih nkol n veš ...
trojan69 Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 dobra...... če maš pa mao smole gre pa bat pa še kej druzga u franže...... če jamčiš s cekini iz tvojga tošlna bo pa vrjetno OK.... Še ena fora-v cilinder nabašeš vrv in prav tako zašteka zdevo, ko odviješ matico na variomatu vrv preprosto potegneš spet vn. Za 2taktnike pomoje mal boljša rešitev. spidi64 in mig72 2
Bremzer Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Brez potrebe komplicirate - namesto svečke priviješ daljši vijak z enakim navojem kot je na svečki in brez skrbi odviješ kot tudi priviješ matico na variomatu.
k0ci Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr no odločitev je tvoja, jaz sem samo povedal kako sem sam prešraufal malo morje skuterjev, pa pri tem nisem nobenega bata uničil
raza Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Motorne žage Stihl so tako orodje za blokado bata v cilindru imele v kompletu orodja. Vijak je bil na koncu polkrožno postružen.
RSTDRIVER Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 no odločitev je tvoja, jaz sem samo povedal kako sem sam prešraufal malo morje skuterjev, pa pri tem nisem nobenega bata uničil zakaj, ampak res ZAKAJ? se ne da uporabiti tistega, kar piše v servisnem priročniku za dotični motor? mislm, če tam piše, de se to naredi tko, potem bom utihnu..... (nism preverjov, tud ne mislm) ok, na tomosu smo blokiral magnet s šraufcigerjem kadar si ga hotu snet; če si mu slučajn cilinder dol, si blokirov gred tam kjer pride sornik..... sej je šlo..... ampak dvomim, de je tko pisal v kakšnem priročniku..... še manj, da bi to širil naprej kot primera radi.....
Zok Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 Pozdrav! Ali ima kdo kakšno idejo kje bi pri nas lahko dobil cenejše membrane za vplinjač za moj XV535 l.92. Na Yamaha servisu pravijo da stanjeo cca. 256 EUR (par), na neki angleški spletni trgovini (http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/)pa sem jih gledal po 38,40£... samo nebi rad naročal na pamet, ker imajo ene tri modele (seveda brez slik)..... Ker mi je kar malo velika razlika v ceni... pozna kdo pri nas ali v (A) kakšen servis/prodajalno, kamor bi se lahko obrnil.... Hvala! jaz ti svetujem ebay. imas slike, in primerjass svojima membranama, prodajalca pa lahko tudi kontaktiras in kaj povprasas. pa se kritje imas ce gre kaj narobe. thumper 1
Zok Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 zakaj, ampak res ZAKAJ? se ne da uporabiti tistega, kar piše v servisnem priročniku za dotični motor? mislm, če tam piše, de se to naredi tko, potem bom utihnu..... (nism preverjov, tud ne mislm) ok, na tomosu smo blokiral magnet s šraufcigerjem kadar si ga hotu snet; če si mu slučajn cilinder dol, si blokirov gred tam kjer pride sornik..... sej je šlo..... ampak dvomim, de je tko pisal v kakšnem priročniku..... še manj, da bi to širil naprej kot primera radi..... za blokado skoraj da vseh delov ki se jih blokira, tovarna priporoca (zapoveduje) uporabo specialnih orodij. in glej hudica - za blokado bata je v vecini primerov to neka zadeva ki se jo privije v luknjo za svecko. thumper 1
RSTDRIVER Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 za blokado skoraj da vseh delov ki se jih blokira, tovarna priporoca (zapoveduje) uporabo specialnih orodij. in glej hudica - za blokado bata je v vecini primerov to neka zadeva ki se jo privije v luknjo za svecko. kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?) glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo..... preden bom kaj vtikal v cilinder......
thumper Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?) glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo..... preden bom kaj vtikal v cilinder...... zato ker se drugače vrti v prazno , ko hočeš odviti / losati ...
Zok Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 kdaj potrebuješ blokado bata? za demontazo sklopke ali rotorja alternatorja.
Bremzer Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 Spet ste zašli in komplicirate kot za vsako stvar na tem forumu ! Motor-bat-gl.gred zablokiraš z vijakom samo takrat, ko moraš odviti na gl.gredi vijak-matico in to SAMO pri variomatih pri vseh ostalih motorjih in avtih pa si pomagaš, da daš v čim višjo prestsavo (5-6-to) in po potrebi še z zavoro.Pa da nebo kdo spet pisal, da ima avtomatski menjalnik(na avtu)in NEMORE dat v prestavo naj da na P (park) ! Ps.kolesa pa se tako ali tako vedno odtegne in dokraja zategne, ko je kolo še obremenjeno in natleh seveda to velja samo za avtomobile in mono vpeta kolesa na motorjih (Triumph,BMW,Ducatti itd,) ! trebor 1
k0ci Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?) glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo..... preden bom kaj vtikal v cilinder...... govora je o servisu skuterja, oz. točneje menjavi valjčkov in jermena v avtomatskem brezstopenjskem menjalniku a.k.a. variomatu, ker pa kot vidim ti tako ali tako ni jasno kaj to je oz. nisi še nikoli videl tega čuda tehnologije, potem verjetno tudi ne veš da se s stiskanjem zadnje zavore ne naredi čisto nič, ker skuter ima sklopko zadaj pri kolesu, pa še ta je centrifugalna...posoda z valjčki je pri skuterjih direktno na glavni gredi motorja, zato moraš ali blokirati bat in lahko potem z gedoro odviješ matico, ali pa s pnevmatsko pištolo ki ima hiter sunek.....moram ti pa priznat da si res specialec, če si sploh pomislil na to, da se kaj takega vtika v cilindre 4 taktnih motorjev
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se