Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Supr hvala!

Ja glede bremz res nism nikol kej preveč študeru sm rajš to prepušču profesionalcem :D Tko da jutrpelem do serviserja pa bo on ugotovu kako je s tem... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po vsej verjetnosti je ročka preveč našponana tako da ne dovoli pretoka olja nazaj ampak ga smo dovaja v zavorno čeljust ( če prej ni bilo kakih težav ). pri kolegu smo imeli podoben problem ( neoriginalna ročka ki je bila malo debelejša od originalne )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha aha...no sej to sm tud jst prvo pomislu, ko sm se ustavu, čeprov najprej sm se ustrašu ker se je moped segreu na 107 stopinj, da bi cevko segrel in bi se olje preveč pregreu da bi zabil zadnjo bremzo, sam vrjetno bo kr to... :D hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! Tudi sam rad kaj sam postorim okrog svojega motorja.Sedaj pa potrebujem vaše mnenje,med letošnjim servisom na mojem bulldogu sem meril kompresijo izmeril sem na prvem cilindru komaj 9 barov na drugem pa 11 barov.Nato pa sem med ponovnem merjenju držal ročico plina "malo gasa" na obeh cilindrih sem tokrat izmeril 15barov.Ventile sem nastavil že prej.Kaj mislite bi moral sinhronizirati še uplinjače? Hvala za vaše morebitne odgovore. Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! Tudi sam rad kaj sam postorim okrog svojega motorja.Sedaj pa potrebujem vaše mnenje,med letošnjim servisom na mojem bulldogu sem meril kompresijo izmeril sem na prvem cilindru komaj 9 barov na drugem pa 11 barov.Nato pa sem med ponovnem merjenju držal ročico plina "malo gasa" na obeh cilindrih sem tokrat izmeril 15barov.Ventile sem nastavil že prej.Kaj mislite bi moral sinhronizirati še uplinjače? Hvala za vaše morebitne odgovore. Lp!

Ni nujno,če lepo laufa kompresijo pa se VEDNO meri z dodanim plinom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Ali ima kdo kakšno idejo kje bi pri nas lahko dobil cenejše membrane za vplinjač za moj XV535 l.92. Na Yamaha servisu pravijo da stanjeo cca. 256 EUR (par), na neki angleški spletni trgovini (http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/)pa sem jih gledal po 38,40£... samo nebi rad naročal na pamet, ker imajo ene tri modele (seveda brez slik).....

Ker mi je kar malo velika razlika v ceni... pozna kdo pri nas ali v (A) kakšen servis/prodajalno, kamor bi se lahko obrnil....

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se bom sam lotil servisa na skuterju potrebujem pnevmatsko pištolo z nastavki. Gledal sem v dveh trgovinah (Merkur in interdiskont) a bi pištolo uporabil tudi za kakšno premontažo gum zato verjetno tiste za 30€ odpadejo saj imajo samo cca 300Nm navora. Kljub temu da bi imel to za občasno uporabo mi nebi bilo težko počakat, da se mi nafila kompresor, ker imam samo 24l hočem pa da je dovolj dober za odvijanje, da ne bo recimo tolkel v prazno in tudi vijaka ne bo mogel odvit. Zdaj pa še cene interdiskont (osnovna 30€ 300Nm ter "profi" 60€ 600Nm oboje z nastavki, znamka neznana oz ta druga IdTools), merkur (Nuair 40€ in 600Nm samo pištola, Nuair 60€ in 300Nm pištola in nastavki, Nuair okoli 100€ podatkov ne vem, Nuair z večjo glavo in nastavki 160€, Bamax 40€). Za ponudbo ostalih trgovin Bauhaus, baumax, Obi,... nisem seznanjen. Prosim za nasvete in priporočila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tisto profi iz interdiskonta, povem ti, da vijake na platiščih avtomobila, ki so ponavadi zategnjeni na 12kg, ravno toliko da jih odtegne, čeprav je 576Nm...... ti verjetno rabiš za variomat odšraufat na skuterju a ne? lahko ti povem eno finto, pa ne boš rabil pištole...tole je še iz časa ko smo šraufali skuterje vsak dan :D .....odšraufaj svečko in pojdi v trgovino po svečko z enakim korakom navoja, vendar naj bo navoj daljši, potem to svečko zašraufaš v cilinder do konca, kar bo povzročilo da se bat na njej ustavi, in lahko boš odšraufal vetrnico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tisto profi iz interdiskonta, povem ti, da vijake na platiščih avtomobila, ki so ponavadi zategnjeni na 12kg, ravno toliko da jih odtegne, čeprav je 576Nm...... ti verjetno rabiš za variomat odšraufat na skuterju a ne? lahko ti povem eno finto, pa ne boš rabil pištole...tole je še iz časa ko smo šraufali skuterje vsak dan :D .....odšraufaj svečko in pojdi v trgovino po svečko z enakim korakom navoja, vendar naj bo navoj daljši, potem to svečko zašraufaš v cilinder do konca, kar bo povzročilo da se bat na njej ustavi, in lahko boš odšraufal vetrnico :)

dobra...... če maš pa mao smole gre pa bat pa še kej druzga u franže...... če jamčiš s cekini iz tvojga tošlna bo pa vrjetno OK....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...hja potem pa naj s kotno brusilko odžaga elektrodo in špičko, da slučajno ne bo bata ˝predrl˝, in bo verjetno bolj mirno spal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem v pnevmatsem orodju ...no ni problem v orodju temveč v kompresorjih in velikosti spremnikov zraka ... navor je ponavadi pogojen s samo konstrukcijo pištole ... a če pogledaš , da ima krožna pnevmatska brusilka porabo zraka 700l/min pri pritisku minimalno 6 barov potem si vsak lahko izračuna koliko sekund lahko dela le-ta pri 24l rezervoarju s kompresorjem , ki polni 150l/min ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žio

mene pa zanima,če je že kdo nastavljal ventile pr yamahi r1- l. 99..mam namreč 2 podatka o nastavitvah izspušnih ventilov en podatk je 0.21 -0.25mm

drug pa od 0.21-0.30 mm..

prva se mi zdi skor mal ozka toleranca,čeprov pr japajnerjih nkol n veš :)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobra...... če maš pa mao smole gre pa bat pa še kej druzga u franže...... če jamčiš s cekini iz tvojga tošlna bo pa vrjetno OK....

Še ena fora-v cilinder nabašeš vrv in prav tako zašteka zdevo, ko odviješ matico na variomatu vrv preprosto potegneš spet vn. Za 2taktnike pomoje mal boljša rešitev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez potrebe komplicirate - namesto svečke priviješ daljši vijak z enakim navojem kot je na svečki in brez skrbi odviješ kot tudi priviješ matico na variomatu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr

no odločitev je tvoja, jaz sem samo povedal kako sem sam prešraufal malo morje skuterjev, pa pri tem nisem nobenega bata uničil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorne žage Stihl so tako orodje za blokado bata v cilindru imele v kompletu orodja. Vijak je bil na koncu polkrožno postružen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no odločitev je tvoja, jaz sem samo povedal kako sem sam prešraufal malo morje skuterjev, pa pri tem nisem nobenega bata uničil

zakaj, ampak res ZAKAJ? se ne da uporabiti tistega, kar piše v servisnem priročniku za dotični motor? mislm, če tam piše, de se to naredi tko, potem bom utihnu..... (nism preverjov, tud ne mislm)

ok, na tomosu smo blokiral magnet s šraufcigerjem kadar si ga hotu snet; če si mu slučajn cilinder dol, si blokirov gred tam kjer pride sornik..... sej je šlo..... ampak dvomim, de je tko pisal v kakšnem priročniku..... še manj, da bi to širil naprej kot primera radi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Ali ima kdo kakšno idejo kje bi pri nas lahko dobil cenejše membrane za vplinjač za moj XV535 l.92. Na Yamaha servisu pravijo da stanjeo cca. 256 EUR (par), na neki angleški spletni trgovini (http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/)pa sem jih gledal po 38,40£... samo nebi rad naročal na pamet, ker imajo ene tri modele (seveda brez slik).....

Ker mi je kar malo velika razlika v ceni... pozna kdo pri nas ali v (A) kakšen servis/prodajalno, kamor bi se lahko obrnil....

Hvala!

jaz ti svetujem ebay. imas slike, in primerjass svojima membranama, prodajalca pa lahko tudi kontaktiras in kaj povprasas. pa se kritje imas ce gre kaj narobe. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj, ampak res ZAKAJ? se ne da uporabiti tistega, kar piše v servisnem priročniku za dotični motor? mislm, če tam piše, de se to naredi tko, potem bom utihnu..... (nism preverjov, tud ne mislm)

ok, na tomosu smo blokiral magnet s šraufcigerjem kadar si ga hotu snet; če si mu slučajn cilinder dol, si blokirov gred tam kjer pride sornik..... sej je šlo..... ampak dvomim, de je tko pisal v kakšnem priročniku..... še manj, da bi to širil naprej kot primera radi.....

za blokado skoraj da vseh delov ki se jih blokira, tovarna priporoca (zapoveduje) uporabo specialnih orodij. in glej hudica - za blokado bata je v vecini primerov to neka zadeva ki se jo privije v luknjo za svecko. :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za blokado skoraj da vseh delov ki se jih blokira, tovarna priporoca (zapoveduje) uporabo specialnih orodij. in glej hudica - za blokado bata je v vecini primerov to neka zadeva ki se jo privije v luknjo za svecko. :)

kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?)

glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo.....

preden bom kaj vtikal v cilinder......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koci, rabim za menjavo jermena, valjčkov pa še za kaj drugega bi jo rad uporabil. Se pa s tvojo metodo tega niti nebi loteval. No ja, mogoče kje na dakarskem reliju brez spremljevalne ekipe. :grrr

kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?)

glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo.....

preden bom kaj vtikal v cilinder......

zato ker se drugače vrti v prazno , ko hočeš odviti / losati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj potrebuješ blokado bata?

za demontazo sklopke ali rotorja alternatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet ste zašli in komplicirate kot za vsako stvar na tem forumu !

Motor-bat-gl.gred zablokiraš z vijakom samo takrat, ko moraš odviti na gl.gredi vijak-matico in to SAMO pri variomatih pri vseh ostalih motorjih in avtih pa si pomagaš, da daš v čim višjo prestsavo (5-6-to) in po potrebi še z zavoro.Pa da nebo kdo spet pisal, da ima avtomatski menjalnik(na avtu)in NEMORE dat v prestavo naj da na P (park) !

Ps.kolesa pa se tako ali tako vedno odtegne in dokraja zategne, ko je kolo še obremenjeno in natleh seveda to velja samo za avtomobile in mono vpeta kolesa na motorjih (Triumph,BMW,Ducatti itd,) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva pa je to? (mislm podčrtano, kdaj potrebuješ blokado bata?)

glej, moje abrvezniško mnenje..... kaj naj blokiram, da lahko odvijem futurino zadnje kolo? bat? jah, dobr, kompresije je (zaenkrat še) dovolj ampak, če jo ne bo, bom stisnil zadnjo bremzo.....

preden bom kaj vtikal v cilinder......

govora je o servisu skuterja, oz. točneje menjavi valjčkov in jermena v avtomatskem brezstopenjskem menjalniku a.k.a. variomatu, ker pa kot vidim ti tako ali tako ni jasno kaj to je oz. nisi še nikoli videl tega čuda tehnologije, potem verjetno tudi ne veš da se s stiskanjem zadnje zavore ne naredi čisto nič, ker skuter ima sklopko zadaj pri kolesu, pa še ta je centrifugalna...posoda z valjčki je pri skuterjih direktno na glavni gredi motorja, zato moraš ali blokirati bat in lahko potem z gedoro odviješ matico, ali pa s pnevmatsko pištolo ki ima hiter sunek.....moram ti pa priznat da si res specialec, če si sploh pomislil na to, da se kaj takega vtika v cilindre 4 taktnih motorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!