raza Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 (popravljeno) To je specjalno orodje za blokiranje bata v dvotaktnih motorjih. Privije se ga namesto svečke. Vijake na gredi se vijači z nasadnim kjučem - ročno, s tem da se upošteva levi ali desni navoj. Popravljeno Maj 1, 2012. Popravil raza thumper 1
RSTDRIVER Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 (popravljeno) @thumper, @koci, @zok, @raza hvala! s čudi od sesalcev se res nisem nikoli ukvarjal....... od 2t pa tomos(colibri l.56, apn4/6, avtomatic, electronic 90, atx, ctx , čz, jawa (mz-ja 250 sm pozabu....) in nazadnje rs125.... za nobenga podret na prafaktorje tega orodja nisem pogrešal....... @koci: za specialca za katerega se imaš sam....... nisi najdu orodja na netu al pa v kakšnem manualu al pa, kar bi človk pričakoval, doma v garaži, da bi ga predstavil, recimo tako kot @raza? mam doma eno cvajtakt staro motorno koso, ki jo ni škoda in bom mogoče tole celo stestiral...... in poročal.... Popravljeno Maj 2, 2012. Popravil RSTDRIVER
raza Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 @thumper, @koci, @zok, @raza hvala! s čudi od sesalcev se res nisem nikoli ukvarjal....... od 2t pa tomos(colibri l.56, apn4/6, avtomatic, electronic 90, atx, ctx , čz, jawa (mz-ja 250 sm pozabu... .) in nazadnje rs125.... za nobenga podret na prafaktorje tega orodja nisem pogrešal....... @koci: za specialca za katerega se imaš sam....... nisi najdu orodja na netu al pa v kakšnem manualu al pa, kar bi človk pričakoval, doma v garaži, da bi ga predstavil, recimo tako kot @raza? mam doma eno cvajtakt staro motorno koso, ki jo ni škoda in bom mogoče tole celo stestiral...... in poročal.... Ni se ti treba mučit s poiskušanjem, ker lahko vrjameš na besedo, da zadeva deluje! Na orodju se vidijo sledi uporabe in ti povem, da v več deset letni uporabi še nisem uspel preluknjati bata! Pa so bile matice konkretno privite, nekatere celo z uporabo lepila proti odvitju.
suntrace14 Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 (popravljeno) Evo, končno nekaj časa zase in se lotim menjave ploščic na motociklu. Pa se mi že takoj na začetku zatakne - namreč nikakor ne morem spraviti ven vijaka, ki je pred pinom od ploščic. Lastnik pred mano je zadevo pritegnil ama do konca, z vso silo in nič namazal, da se ne sprime z navojem. Pri vijačenju se je prej vdal material kot vijak. Kaj sedaj? Vijak je grdo posnet, ampak ima še nekaj mesa. Kako naj ga spravim ven? Mogoče do koga, ki montira izpušne sisteme, da ga segreje ? Kakorkoli, za popi*** Popravljeno Maj 2, 2012. Popravil suntrace14
simonsi Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 hm, lahko narediš operacijo in povrtaš ostanek vijaka in upaš da ti rata pustit čist tanko steno, da ven zbezaš ostanke vijaka in daš novega not. Jaz sem v podobnem primeru prevrtal pa dal m6 vijak skoz in skoz pa privijačil z matico. Ni bilo estetsko, ampak funkcionira
suntrace14 Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 @simonsi: Z isto mislijo se ubadam tudi sam, povrtat ven in lepo novega noter, nazaj pa en šest robni M6 vijak, ker tole zna bit naslednjič spet jebica.
Hytech Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Lp, na suzuki xf650 kolega zafrkava regler, pa me zanima če bi kdo vedel kje bi se dalo rabljenega dobit, ali pa če bi pasal od kakšnega drugega motorja? Aja če ima kdo slučajno doma, naj sporoči na 041531832 Peter.
delbrz Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 na kawasaki z750 letnik 07 me zabava tačka na nogi za prestavjanje, za prestave... v nižjo prestavo lahko vedno prestavim, v višjo pa samo med prvo in drugo... mislim da je problem v tem da tačka ne pade v nevtralni položaj... če prestavim dov ostane na sredini in lahko nazaj gr in dov, če pa prestavim višje ostane na vrhu in nemorem prestavit v višjo... rešim problem če čisto nežno potisnem tačko nižje in potem prestavim gr... kaka ideja? kakršn koli predlog? hvala, lp
raza Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 na kawasaki z750 letnik 07 me zabava tačka na nogi za prestavjanje, za prestave... v nižjo prestavo lahko vedno prestavim, v višjo pa samo med prvo in drugo... mislim da je problem v tem da tačka ne pade v nevtralni položaj... če prestavim dov ostane na sredini in lahko nazaj gr in dov, če pa prestavim višje ostane na vrhu in nemorem prestavit v višjo... rešim problem če čisto nežno potisnem tačko nižje in potem prestavim gr... kaka ideja? kakršn koli predlog? hvala, lp Poglej, če je skrivljena prestavna ročica proti mašini in ti drgne ob pokrove.
RSTDRIVER Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 na kawasaki z750 letnik 07 me zabava tačka na nogi za prestavjanje, za prestave... v nižjo prestavo lahko vedno prestavim, v višjo pa samo med prvo in drugo... mislim da je problem v tem da tačka ne pade v nevtralni položaj... če prestavim dov ostane na sredini in lahko nazaj gr in dov, če pa prestavim višje ostane na vrhu in nemorem prestavit v višjo... rešim problem če čisto nežno potisnem tačko nižje in potem prestavim gr... kaka ideja? kakršn koli predlog? hvala, lp počena povratna vzmet? (seveda, če jo kawl ima?)
pocesnkII Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 mal pomoči na ktm lc4 2002 mi preko reglerja prazni akumulatro z nekje 80mA. zgleda da je regler oddelal svoje, kaj in kako nevem. sedaj me zanima ce lahko namestik kaksnega drugega gor, da ni ravno prov od ktma. pa se nekaj zakaj pri nekaterih reglerjih sluzita dva ali en zelen kabel; 3x rumen pride iz navitja rdeč in črna sta - in +, zelen?? in kako preveri ce je navitje vredu
damo1234 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Pozdravljeni Zanima me, če ima kdo izkušnje v predelavi honde hornet 600 l.2006.? Zanima me ali je možno vgraditi oklepe in masko od honde cbr? V naprej hvala za odgovore in lep dan želim :)
raza Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 sem že rešil problem...hvala Če že sprašuješ kako rešiti in potem rešiš, bi blo fajn napisat kaj si storil, da si rešil! Tako za druge, ki jih mogoče zanima ali pa se ubadajo s podobno težavo! SEBA33, trebor, mig72 in 2 others 5
delbrz Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 razstavil tačko do zadnjega dela, prebruso del oz. nihajko, ki prestavla tačko gr dov, namazal z mastjo in sprej proti rji... sestavil in je blo... tk da no big deal, :closedeyes: zato pa nisem zbujal posebne pozornosti, ... krivec rja
Bremzer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 mal pomoči na ktm lc4 2002 mi preko reglerja prazni akumulatro z nekje 80mA. zgleda da je regler oddelal svoje, kaj in kako nevem. sedaj me zanima ce lahko namestik kaksnega drugega gor, da ni ravno prov od ktma. pa se nekaj zakaj pri nekaterih reglerjih sluzita dva ali en zelen kabel; 3x rumen pride iz navitja rdeč in črna sta - in +, zelen?? in kako preveri ce je navitje vredu Navitje izmeriš tako,da odključiš regler in izmeriš napetost (izmenično v V)in to pri ca 2,5K o/min.mora biti med dvema rumenima ca 70V (glej manual) meriš pa vedno med dvema rumenima.Na maso pa nesme imeti napetosti,če imaš napetost tudi med rumenim in madso je navitje defektno,napetost med vsemi rumenimi mora biti vedno enaka sicer je eno od navitij defektno(mednavojni stik).Zdaj pa h kali,ki so priklopljeni na regler,ki je ob enem tudi vsmernik : 1.) 3X rumen izmenični tok iz statorskega navitja 2.) Rudeč + (stalni tok) ali kontakt 15 tok 3.) Črn - masa 4.) Zelem = kontrolka (polnenja) Ps: če nima kontrolke je lahko Rudeč stalni tok (akumulator +) zelen pa kontakt 15 tok (glej šemo vezave od tega motorja) Pips, yan, raza in 4 others 7
marcc Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Hi, očitno nimam sreče z rezervarjim Pri zdajšnem rezervarju je tudi nekaj rje.Rezervar sem kupil od razbitega motorja in bog ve koliko časa je stal ko sem js kupil rezervar.Da rešim problem za vedno mi ne preostane druga kot da naredim nov sloj v rezervarjem (nekakšen premaz,ki je odporen proti bencinu in je tudi namenski za prav za to stvar). Enkrat mi je že en dal link od te tekočine.Prosil bi če mi lahko eden od vas še enkrat da link. Najlepša hvala za pomoč in razumevanje! Lep pozdrav Marcel.
trojan69 Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Na starodobnik.net so razglabljali o tej zadevi, tko da mal tam poglej. Drugače se pa jst teh premazov raje nebi poskluževal, ker znajo začet odstopat. Očisti tank rje montiraj filter za bencin med tankom in fergom ter po furi napolni tank do vrha pa bo Ok. Rjo lahko spucaš tako, da v tank natreseš stare vijake oz. kaj podobnega pa pretreseš oz. bol fancy z elektrolico (glej spodnji link)
bobk56 Objavljeno Maj 8, 2012 Opozori Objavljeno Maj 8, 2012 (popravljeno) Pozdravljeni! Eno vprašanje. Imam motor Suzuki GSR 600. Čez vikend sem naredil okrog 350 Km, 95% po avtocesti pri hitrostih okrog 110-130 Km/h. Nič posebnega torej ... Motor je od sobote stal pri miru, danes zjutraj pa ko sem ga prižgal je bila sklopka tako "trda?", da je motor kar zlezel malo naprej. Prav tako je bilo kar težko prestavit v nulo. Hotel se je tudi ugasniti, tako da sem za par sekund držal malo višje obrate v nuli, dokler se ni ogrel. Moti me predvsem to, da je recimo v hladnejših dneh vžgal v prvo in nikoli še nisem imel problemov prestaviti v nulo. Servisiran je bil pred zimo, menjano olje itd ... Ima kdo kakšno idejo v čem je problem, če sploh je? Hvala za pomoč! Popravljeno Maj 8, 2012. Popravil bobk56
pocesnkII Objavljeno Maj 8, 2012 Opozori Objavljeno Maj 8, 2012 Navitje izmeriš tako,da odključiš regler in izmeriš napetost (izmenično v V)in to pri ca 2,5K o/min.mora biti med dvema rumenima ca 70V (glej manual) meriš pa vedno med dvema rumenima.Na maso pa nesme imeti napetosti,če imaš napetost tudi med rumenim in madso je navitje defektno,napetost med vsemi rumenimi mora biti vedno enaka sicer je eno od navitij defektno(mednavojni stik).Zdaj pa h kali,ki so priklopljeni na regler,ki je ob enem tudi vsmernik : 1.) 3X rumen izmenični tok iz statorskega navitja 2.) Rudeč + (stalni tok) ali kontakt 15 tok 3.) Črn - masa 4.) Zelem = kontrolka (polnenja) Ps: če nima kontrolke je lahko Rudeč stalni tok (akumulator +) zelen pa kontakt 15 tok (glej šemo vezave od tega motorja) a lahko dam od kakega drugega motorja regler gor ali more biti prov od ktm ja. je treba biti nakja posebaj pozoren poleg števila žic?
bobk56 Objavljeno Maj 8, 2012 Opozori Objavljeno Maj 8, 2012 Rešitev mojega problema zgoraj: nastavi kolešček pri sklopki Odvrtel se je zaradi vibracij na avtocesti ...
Vucko Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 a mogoče ve kdo kaj bi lahko bil vzrok , da mi je pri moji xt660x sredi prehitevanja po klancu navzgor vrglo v nulo ... pa čeprav sem ga imel v 3. prestavi. Res je da sem ga navil do konca ... mogoce ima to kaj veze ... ampak vem, da se to ne bi smelo zgodit v nobenem primeru.
Barracuda Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 (popravljeno) Se ti je to zgodilo že kdaj prej? Popravljeno Maj 11, 2012. Popravil Barracuda
Vucko Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 ne, prvic se mi je kaj takega zgodilo.Upam da ni kaj resnega
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se