macak333 Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Mogoče olje? Jaz sem imel še pri 125-ki take probleme (sicer pri šaltanju, ampak vseeno), samo zmeraj ko sem dal notri frišno olje je normalno laufala.
HyperJack Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 (popravljeno) a mogoče ve kdo kaj bi lahko bil vzrok , da mi je pri moji xt660x sredi prehitevanja po klancu navzgor vrglo v nulo ... pa čeprav sem ga imel v 3. prestavi. Res je da sem ga navil do konca ... mogoce ima to kaj veze ... ampak vem, da se to ne bi smelo zgodit v nobenem primeru. Splošna napaka teh agregatov, se pač včasih zgodi če si prenežen z menjalnikom ... Pa menjaj si TPS senzor, če še ni bil (serijska napaka XT660 do 2006letnik).. sam tolk dobronamerno napisano..bo motor lepše tekel Popravljeno Maj 11, 2012. Popravil HyperJack Vucko 1
Vucko Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit
RSTDRIVER Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit tkole, 'na uč'..... se ne dogaja samo tebi ampak smo (so?) bolj ali manj tiho, ker nas(jih?) skrbi, da smo(so?) se zašoltali..... Vucko, Kor13, trebor in 1 other 4
Bremzer Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit Pri motorjih VSEH jen med vsako brzino 0-la in če nedaš dovolj v prestavo,da bi kuglica zaskočila se kaj rado zgodi, da ti vrže iz prestave ven v medprestavo O-lo OK ! Zato vedno, ko šaltaš navzgor raje malo bolj z močjo,pri šaltanju navzdol v nižje prestave se to skoraj nezgodi ! a lahko dam od kakega drugega motorja regler gor ali more biti prov od ktm ja. je treba biti nakja posebaj pozoren poleg števila žic? Jaz bi ti svetoval daj gor original regler saj tudi kopija nebo dosti cenejša, pa še je lahko problem z jakostjo dijod,kajti v reglerju je pri tvojem motorju tudi vsmernik!
TBoxer Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 a mogoče ve kdo kaj bi lahko bil vzrok , da mi je pri moji xt660x sredi prehitevanja po klancu navzgor vrglo v nulo ... pa čeprav sem ga imel v 3. prestavi. Res je da sem ga navil do konca ... mogoce ima to kaj veze ... ampak vem, da se to ne bi smelo zgodit v nobenem primeru. Nula, kaj na bi to pomenilo iz brzine ali v ler?
Bremzer Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Pri menjalnikih (motorskih) je med vsako prestavo 0-la zato, če nedaš dobro v prestavo, da bi kuglica zagrabila(zaskočila) se rado zgodi, da vrže z brzine to se dogaja pri vseh motorjih neglede na znamko razen, če šaltaš brez sklopke sploh pri novejših z podporo elektronike se to nedogaja ! !
VaSyCa Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 imam vprašanje kam peljati na servis motor cb600f...Ima kdo izkušnje s firmo yogi? Namereč na hornetki se sliši iz mašine-sklopke zvok, ko stisneš sklopko ta zvok zgine, ter rudi ko šaltaš motor v brzino, motor malce trzne naprej, morda skaba sklopka? Koliko bi stalo popravilo? l.p
r1 rider Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Lep pozdrav! Mam cbr 1000 rr 05 pa morm desni pokrov motorja (deklc), kjer je olje, sklopka in zobniki manjat.... zanima me, če ima kdo izkušnje če paše od honde cb 1000 l.08 na cbr 1000rr l.05, ker po luknah za vijake se ujema ampak malo mi je sumljiv okrogli del, kjer je sklopka. Hvala
Bremzer Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Lep pozdrav! Mam cbr 1000 rr 05 pa morm desni pokrov motorja (deklc), kjer je olje, sklopka in zobniki manjat.... zanima me, če ima kdo izkušnje če paše od honde cb 1000 l.08 na cbr 1000rr l.05, ker po luknah za vijake se ujema ampak malo mi je sumljiv okrogli del, kjer je sklopka. Hvala Če paše na luknje in se, ko priviješ lepo vrti potem dekel paše ni potrebe vžigat probaj, če se lepo vrti predno naliješ olje in to tako, da daš v čim višjo prestavo in obrneš zadnje kolo,če se lepo vrti nalij olje in vžgi. Na zgornji post kjer sprašuješ kaj ropota,ko stisneš sklopko - po vsej verjetnosti je samo potisni ležaj,ki je v sredini sklopke.Demontiraš pokrov in zamenjaš samo ta ležaj seveda, če so plošče + lamele že dotrajane ali,da imajo zračnost jih tudi iztočasno zamenjaš.
Butnglavc Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 tkole, 'na uč'..... se ne dogaja samo tebi ampak smo (so?) bolj ali manj tiho, ker nas(jih?) skrbi, da smo(so?) se zašoltali..... Mater, men ga je včeri iz 6. prestave vrglo lp A
lukabogo Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 imam vprašanje kam peljati na servis motor cb600f...Ima kdo izkušnje s firmo yogi? Namereč na hornetki se sliši iz mašine-sklopke zvok, ko stisneš sklopko ta zvok zgine, ter rudi ko šaltaš motor v brzino, motor malce trzne naprej, morda skaba sklopka? Koliko bi stalo popravilo? l.p kar se mene tiče, je vse kar si naštel dokaj normalno.
Vucko Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Nula, kaj na bi to pomenilo iz brzine ali v ler? V tretji prestavi sem ga pognal kar naenkrat je gas šel v prazno (kot da bi ga imel v leru).
Zok Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 kar se mene tiče, je vse kar si naštel dokaj normalno. tisti "klak" in to da moped trzne pri prestavljanju iz N v 1. je nekaj popolnoma normalnega. Potisni lezaj pa dokler dela in dokler ni preglasen - je tudi vse ok.
VaSyCa Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 hvala za odgovore! Ker je na motorju neoriginal izpuh, me zanima če ga naj zamenjam ali kar pustim, v njem je db killer. Nekateri mi pravijo da ni nobenih problemov če je izpuh kupljen v trgovini oz. če imaš račun da dokazuješ da ni doma narejen, torej brez vpisa v kartonček. Naj ga dam vpisat oz.je mel kdo na cesti probleme zaradi tega?
Frips Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Z računom si lahko samo podkuriš doma peč. Velja samo vpis v kartonček! Jure, Vucko in thumper 3
VaSyCa Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Sam ne bom okrog tega nič eksperimentiral in grem na homologacijo. Zanima me kam naj peljem in kaj vse potrebujem. Zna biti tam kakšen problem saj ni na motorju orig. nsilec tablice...?
spaceback Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Ena prošnja. Upam da je prava tema. Kaj bi lahko bilo vzrok sledečemu....med vožnjo motor malo cukal, kot da bi mu nekaj odvzemalo moč, po nekaj km se mi je pa med vožnjo popolnoma ugasnil (TDM 900 L 2004). Imel sem v 5 pr. ter 100km/h. Ustavil sem se lepo, tudi vse 4 smernike sem prižgal. Je to elektronika? ECU konektor? Je imel kdo podobne težave? Hvala za odg.
ciciban Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 mogoče ti bo tale link pomagal: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ECHK#1
Vucko Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 pri meni se je danes spet isto zgodlo ... pri pospesevanju je kar naenkrat gas sel v prazno, kakor da bi stisnil sklopko ali ga dal v N, nato pa kar naenkrat normalno potegne, brez da bi jaz kaj naredil.Torej peljel sem se v tretji prestavi nakar gre gas v prazno, cez sekundo pa spet normalno.Me je zacelo malo skrbet, ker ne bi bil dober obcutek, ce bi se mi to zgodilo sredi prehitevanja kjer se bi mi nasproti pripeljal avto.
RSTDRIVER Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 pri meni se je danes spet isto zgodlo ... pri pospesevanju je kar naenkrat gas sel v prazno, kakor da bi stisnil sklopko ali ga dal v N, nato pa kar naenkrat normalno potegne, brez da bi jaz kaj naredil.Torej peljel sem se v tretji prestavi nakar gre gas v prazno, cez sekundo pa spet normalno.Me je zacelo malo skrbet, ker ne bi bil dober obcutek, ce bi se mi to zgodilo sredi prehitevanja kjer se bi mi nasproti pripeljal avto. tebe že prvič nisem najbolje razumel: če ti vrže iz prestave vn, potem DOBRO čutiš, ko jo vklopi nazaj.... (brez tvoje pomoči ) pa ne gre v ler ampak nekam 'vmes' mogoče zaradi konstrukcije menjalnega bobna..... nisem še mel motorja, kjer mi to ne bi ratalo, no je pa res, da so v glavnem italijani (tud ktm ni bil imun).... pr men se (kadar se) zgodi pri ležernem šalatnju navzgor..... zdej, če to ni to, a ti mogoče zdrsne sklopka? sam drselo bi mogoče tudi ob kakšni drugi situaciji...... Vucko 1
Vucko Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 tocno tako kot si opisal ... to se zgodi kadar prestavim navzgor... normalno zagrabi (motor normalno vlece), kar naenkrat pa gre nekam "vmes" in gre gas v prazno ... sklopka pa ne drsi, ker potem bi se to opazilo na drugacen nacin, ce se ne motim.
k0ci Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 poglej kaj je z vzmetjo ki drži menjalnik v prestavi ko ta ni pod obremenitvijo, bo treba karter snet pa od spodaj pogledat.....lahko da je to ali pa kot so že rekli, da bolj leno prestavljaš.....sklopka pa nikoli ne zdrsi tako da gre kar v prazno, ampak se samo obrati malo povišajo, pa še to se dogaja postopoma, z vsakim kilometrom je slabše
hp2 Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 žio mene zanima,če je normalno da košara sklopke mal pleše na gredi?? lahko jo namreč premaknem z roko,torej ma luft tam kjer je ležaj na gredi,men se sicer ne zdi normalno,predvidevam pa,da bi mogu menjat košaro sklopke,saj bi ležaj težko tolk znucalo.
Vucko Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 k0ci pojma ninam o sravfanju... bom poskusil bol "grobo" prestavljat ... ce ne pa mehanik vabi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se