Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Mogoče olje? Jaz sem imel še pri 125-ki take probleme (sicer pri šaltanju, ampak vseeno), samo zmeraj ko sem dal notri frišno olje je normalno laufala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče ve kdo kaj bi lahko bil vzrok , da mi je pri moji xt660x sredi prehitevanja po klancu navzgor vrglo v nulo ... pa čeprav sem ga imel v 3. prestavi. Res je da sem ga navil do konca ... mogoce ima to kaj veze ... ampak vem, da se to ne bi smelo zgodit v nobenem primeru.

Splošna napaka teh agregatov, se pač včasih zgodi če si prenežen z menjalnikom ;)...

Pa menjaj si TPS senzor, če še ni bil (serijska napaka XT660 do 2006letnik).. sam tolk dobronamerno napisano..bo motor lepše tekel

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit

tkole, 'na uč'..... se ne dogaja samo tebi ampak smo (so?) bolj ali manj tiho, ker nas(jih?) skrbi, da smo(so?) se zašoltali.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tps senzor je vredu, motor je pa letnik 2007. sej mozno da sem prevec nezno prestavil,ker se nekak trudim da ne bi bil pregrob ... drugace pa hvala za odg.. Ce se bo zacelo ponavljat bo pa treba neki ukrenit

Pri motorjih VSEH jen med vsako brzino 0-la in če nedaš dovolj v prestavo,da bi kuglica zaskočila se kaj rado zgodi, da ti vrže iz prestave ven v medprestavo O-lo OK ! Zato vedno, ko šaltaš navzgor raje malo bolj z močjo,pri šaltanju navzdol v nižje prestave se to skoraj nezgodi !

a lahko dam od kakega drugega motorja regler gor ali more biti prov od ktm ja.

je treba biti nakja posebaj pozoren poleg števila žic?

Jaz bi ti svetoval daj gor original regler saj tudi kopija nebo dosti cenejša, pa še je lahko problem z jakostjo dijod,kajti v reglerju je pri tvojem motorju tudi vsmernik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče ve kdo kaj bi lahko bil vzrok , da mi je pri moji xt660x sredi prehitevanja po klancu navzgor vrglo v nulo ... pa čeprav sem ga imel v 3. prestavi. Res je da sem ga navil do konca ... mogoce ima to kaj veze ... ampak vem, da se to ne bi smelo zgodit v nobenem primeru.

Nula, kaj na bi to pomenilo iz brzine ali v ler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri menjalnikih (motorskih) je med vsako prestavo 0-la zato, če nedaš dobro v prestavo, da bi kuglica zagrabila(zaskočila) se rado zgodi, da vrže z brzine to se dogaja pri vseh motorjih neglede na znamko razen, če šaltaš brez sklopke sploh pri novejših z podporo elektronike se to nedogaja ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje kam peljati na servis motor cb600f...Ima kdo izkušnje s firmo yogi? Namereč na hornetki se sliši iz mašine-sklopke zvok, ko stisneš sklopko ta zvok zgine, ter rudi ko šaltaš motor v brzino, motor malce trzne naprej, morda skaba sklopka? Koliko bi stalo popravilo?

l.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Mam cbr 1000 rr 05 pa morm desni pokrov motorja (deklc), kjer je olje, sklopka in zobniki manjat.... zanima me, če ima kdo izkušnje če paše od honde cb 1000 l.08 na cbr 1000rr l.05, ker po luknah za vijake se ujema ampak malo mi je sumljiv okrogli del, kjer je sklopka. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Mam cbr 1000 rr 05 pa morm desni pokrov motorja (deklc), kjer je olje, sklopka in zobniki manjat.... zanima me, če ima kdo izkušnje če paše od honde cb 1000 l.08 na cbr 1000rr l.05, ker po luknah za vijake se ujema ampak malo mi je sumljiv okrogli del, kjer je sklopka. Hvala

Če paše na luknje in se, ko priviješ lepo vrti potem dekel paše ni potrebe vžigat probaj, če se lepo vrti predno naliješ olje in to tako, da daš v čim višjo prestavo in obrneš zadnje kolo,če se lepo vrti nalij olje in vžgi.

Na zgornji post kjer sprašuješ kaj ropota,ko stisneš sklopko - po vsej verjetnosti je samo potisni ležaj,ki je v sredini sklopke.Demontiraš pokrov in zamenjaš samo ta ležaj seveda, če so plošče + lamele že dotrajane ali,da imajo zračnost jih tudi iztočasno zamenjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tkole, 'na uč'..... se ne dogaja samo tebi ampak smo (so?) bolj ali manj tiho, ker nas(jih?) skrbi, da smo(so?) se zašoltali.....

Mater, men ga je včeri iz 6. prestave vrglo :)

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje kam peljati na servis motor cb600f...Ima kdo izkušnje s firmo yogi? Namereč na hornetki se sliši iz mašine-sklopke zvok, ko stisneš sklopko ta zvok zgine, ter rudi ko šaltaš motor v brzino, motor malce trzne naprej, morda skaba sklopka? Koliko bi stalo popravilo?

l.p

kar se mene tiče, je vse kar si naštel dokaj normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nula, kaj na bi to pomenilo iz brzine ali v ler?

V tretji prestavi sem ga pognal kar naenkrat je gas šel v prazno (kot da bi ga imel v leru).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se mene tiče, je vse kar si naštel dokaj normalno.

tisti "klak" in to da moped trzne pri prestavljanju iz N v 1. je nekaj popolnoma normalnega.

Potisni lezaj pa dokler dela in dokler ni preglasen - je tudi vse ok. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore!

Ker je na motorju neoriginal izpuh, me zanima če ga naj zamenjam ali kar pustim, v njem je db killer. Nekateri mi pravijo da ni nobenih problemov če je izpuh kupljen v trgovini oz. če imaš račun da dokazuješ da ni doma narejen, torej brez vpisa v kartonček. Naj ga dam vpisat oz.je mel kdo na cesti probleme zaradi tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z računom si lahko samo podkuriš doma peč. Velja samo vpis v kartonček!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne bom okrog tega nič eksperimentiral in grem na homologacijo. Zanima me kam naj peljem in kaj vse potrebujem. Zna biti tam kakšen problem saj ni na motorju orig. nsilec tablice...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena prošnja. Upam da je prava tema. Kaj bi lahko bilo vzrok sledečemu....med vožnjo motor malo cukal, kot da bi mu nekaj odvzemalo moč, po nekaj km se mi je pa med vožnjo popolnoma ugasnil (TDM 900 L 2004). Imel sem v 5 pr. ter 100km/h. Ustavil sem se lepo, tudi vse 4 smernike sem prižgal. Je to elektronika? ECU konektor? Je imel kdo podobne težave?

Hvala za odg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni se je danes spet isto zgodlo ... pri pospesevanju je kar naenkrat gas sel v prazno, kakor da bi stisnil sklopko ali ga dal v N, nato pa kar naenkrat normalno potegne, brez da bi jaz kaj naredil.Torej peljel sem se v tretji prestavi nakar gre gas v prazno, cez sekundo pa spet normalno.Me je zacelo malo skrbet, ker ne bi bil dober obcutek, ce bi se mi to zgodilo sredi prehitevanja kjer se bi mi nasproti pripeljal avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni se je danes spet isto zgodlo ... pri pospesevanju je kar naenkrat gas sel v prazno, kakor da bi stisnil sklopko ali ga dal v N, nato pa kar naenkrat normalno potegne, brez da bi jaz kaj naredil.Torej peljel sem se v tretji prestavi nakar gre gas v prazno, cez sekundo pa spet normalno.Me je zacelo malo skrbet, ker ne bi bil dober obcutek, ce bi se mi to zgodilo sredi prehitevanja kjer se bi mi nasproti pripeljal avto.

tebe že prvič nisem najbolje razumel: če ti vrže iz prestave vn, potem DOBRO čutiš, ko jo vklopi nazaj.... (brez tvoje pomoči :) ) pa ne gre v ler ampak nekam 'vmes' mogoče zaradi konstrukcije menjalnega bobna..... nisem še mel motorja, kjer mi to ne bi ratalo, no je pa res, da so v glavnem italijani :) (tud ktm ni bil imun).... pr men se (kadar se) zgodi pri ležernem šalatnju navzgor.....

zdej, če to ni to, a ti mogoče zdrsne sklopka? sam drselo bi mogoče tudi ob kakšni drugi situaciji......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tocno tako kot si opisal ... to se zgodi kadar prestavim navzgor... normalno zagrabi (motor normalno vlece), kar naenkrat pa gre nekam "vmes" in gre gas v prazno ... sklopka pa ne drsi, ker potem bi se to opazilo na drugacen nacin, ce se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kaj je z vzmetjo ki drži menjalnik v prestavi ko ta ni pod obremenitvijo, bo treba karter snet pa od spodaj pogledat.....lahko da je to ali pa kot so že rekli, da bolj leno prestavljaš.....sklopka pa nikoli ne zdrsi tako da gre kar v prazno, ampak se samo obrati malo povišajo, pa še to se dogaja postopoma, z vsakim kilometrom je slabše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žio

mene zanima,če je normalno da košara sklopke mal pleše na gredi??

lahko jo namreč premaknem z roko,torej ma luft tam kjer je ležaj na gredi,men se sicer ne zdi normalno,predvidevam pa,da bi mogu menjat košaro sklopke,saj bi ležaj težko tolk znucalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci pojma ninam o sravfanju... bom poskusil bol "grobo" prestavljat ... ce ne pa mehanik vabi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!