Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

vprasanje okoli bremz.

ko zavrtim kolo,se ob doloceni poziciji bolj slisi trenje med diskom in ploscicam. mislim da na desni strani. ugotavljam namrec da pri zaviranju, najvec pred desnim zavojem, motor zatrese.

ima kdo kake izkusnje stem,mozno da je na disku kaj,ampak se ne vid.

tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprasanje okoli bremz.

ko zavrtim kolo,se ob doloceni poziciji bolj slisi trenje med diskom in ploscicam. mislim da na desni strani. ugotavljam namrec da pri zaviranju, najvec pred desnim zavojem, motor zatrese.

ima kdo kake izkusnje stem,mozno da je na disku kaj,ampak se ne vid.

tnx

možno je da imaš disk zvit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprasanje okoli bremz.

ko zavrtim kolo,se ob doloceni poziciji bolj slisi trenje med diskom in ploscicam. mislim da na desni strani. ugotavljam namrec da pri zaviranju, najvec pred desnim zavojem, motor zatrese.

ima kdo kake izkusnje stem,mozno da je na disku kaj,ampak se ne vid.

A pred desnimi zavoji zaviraš drugače kot pred levimi? :hmm:

Ne bi bilo slabo, če bi povedal za kateri motor gre, koliko ima kilometrov, ...

možno je da imaš disk zvit

Še bolj možno je, da ima disk neenakomerno debelino.

Pri mojem je disk na enem koncu 3/100 mm debelejši in se precej pozna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre za obcutke ki ti jih ne znam najbols opisat, vedno zaniha najprej v desno in v desnem zavoju to bolj obcutim.

hornet 900,40kkm, hitrosti ne vem na pamet sam zlo pogosto od 60 dalje pri zaviranju.

bom izmeril debelino diskov ce je kaka razlika,a je mozno kaj na vijakih ki drzijo diske,da je kak manj zategnjen?

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni teorije, kako bi neenakomerno znucal disk...Al si ga ti zvil, al pa nekdo pred tabo. Lahko ga fejst segreješ, pol pa po možnosti zapelješ še čez kako lužo...pa maš zvit disk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprasanje okoli bremz.

ko zavrtim kolo,se ob doloceni poziciji bolj slisi trenje med diskom in ploscicam. mislim da na desni strani. ugotavljam namrec da pri zaviranju, najvec pred desnim zavojem, motor zatrese.

ima kdo kake izkusnje stem,mozno da je na disku kaj,ampak se ne vid.

tnx

Če ti trese na zaviranjih, je verjetno rahlo kriv disk, če ti začne trest na zaviranju, ko se že nagibaš v desni ovinek in v desnih ovinkih je pa lahko ležaj spredaj slab. Jaz sem konec sezone imela ta problem, tresenje v desnih ovinkih, smo zamenjali ležaje spredaj na kolesu, in je bil desen res že malo slab. Tresenje je pa izginilo.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, nekako sem ze razmisljal tako kot pravi svobodnaptica. Tako kot je napisala, trese na zaviranju, ko sem ze proti nagibu v desni ovinek.

Preventivno se bom zapeljal se do nekoga, ki bi samo diske pogledal in zavrtel kolo, da ne bom ponovno usekal mimo in dal menjat lezajev kar tako za hec.

Ptica, se vprasanje tocno o katerem lezaju govoris? Jest sumim vse lezaje, tudi tiste na krmilu, nimam pa pojma ali kako se obnasa motor kadar so lezaji na krmilu svoh?

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim ležaj prednje akse.

Jap, nekako sem ze razmisljal tako kot pravi svobodnaptica. Tako kot je napisala, trese na zaviranju, ko sem ze proti nagibu v desni ovinek.

Preventivno se bom zapeljal se do nekoga, ki bi samo diske pogledal in zavrtel kolo, da ne bom ponovno usekal mimo in dal menjat lezajev kar tako za hec.

Ptica, se vprasanje tocno o katerem lezaju govoris? Jest sumim vse lezaje, tudi tiste na krmilu, nimam pa pojma ali kako se obnasa motor kadar so lezaji na krmilu svoh?

Mislila sem ležaj prednjega kolesa, to smo menjali pri motorju za na pisto. Fuč ležaj krmila pa daje občutek,da se premika stopenjsko, oz da rabiš več sile da se balanca sploh premakne iz ravnega in potem, ko se ležaj spet ujame "na luknjico" spet rabiš več sile da še bolj obrneš balanco ali da jo vrneš nazaj. Tak zatikajoč občutek je bil pri meni, to je bilo treba zamenjat pri dobrih 88k km na motorju za po cesti, pri 115k pa še ležaje prednjega kolesa- ti so pa tresli nenehno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni teorije, kako bi neenakomerno znucal disk...Al si ga ti zvil, al pa nekdo pred tabo. Lahko ga fejst segreješ, pol pa po možnosti zapelješ še čez kako lužo...pa maš zvit disk.

Jaz imam doma 4 take diske, ki imajo za 0.03 mm neenakomerno debelino (2x EBC ProLite, 2x 'kitajc'). Kolega ima na dokaj novem mopedu 2 Brembo diska z isto težavo.

Očitno neka teorija je...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam doma 4 take diske, ki imajo za 0.03 mm neenakomerno debelino (2x EBC ProLite, 2x 'kitajc'). Kolega ima na dokaj novem mopedu 2 Brembo diska z isto težavo.

Očitno neka teorija je...

D.

Kolikor se zastopim na metalurgijo, se to (lokalna obraba) lahko zgodi v primeru, ko se disk zakali na enem mestu (lokalni brizg vode na razbeljen disk) in se potem na zakaljenem delu zaradi spremembe strokture materjala manj obrablja, posledično pa trese pri zaviranju.

Za zakalitev je včasih dovolj, če se močno segrete diske momentalno ustavi za nekaj časa v zelo hladnem vremenu. Ohlajanje pod čeljustjo (pod ploščicami) je bistveno počasnejše kot drugot, in se zgodi.

Tako nekako - bi šlo teoretično. :grim

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam kawasaki ninjo 250. Najprej je samo nagajala pri vžiganju, kriv naj bi bil slab akumulator. Ta je zdaj zamenjan motor pa ne vžge več. Vergla normalno ampak ne vžge, se komu sanja kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam kawasaki ninjo 250. Najprej je samo nagajala pri vžiganju, kriv naj bi bil slab akumulator. Ta je zdaj zamenjan motor pa ne vžge več. Vergla normalno ampak ne vžge, se komu sanja kaj bi lahko bilo?

Rdeč gumb na belanci? Desna ročka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil rdeč gumb na belanci tudi verglal ne bi ;)

Odvisno od motorja!

Honda Hornet 600 ne vrgla, Honda Varadero vergla........ torej?

Kawa ? je pa za pogledat, nič ne stane, ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj ne vergla, če je gumbek na 0 :)

Naslednji korak-pogledat, če je kaj iskre na svečah in naslednji dovod goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskre so, sem probala še z drugim ključem isto. Je pa dal vsakič malo več od sebe in enkrat celo vžgal ampak takoj ugasnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je stal čez zimo? pol možno da je kondenz prišel v sistem vbrizga in ne vžge, samo kašlja ali pa še to ne. se mi je to 1x zgodilo, ko je motor stal skoraj pol leta, pa je bilo skor pol litra kondenza v rezervarju :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je stal ampak letos imam že 3000km narejenih z njim, nagajat je pa začel teden nazaj. Je vžgal in crknil, potem komaj vžgal ampak je delal....do danes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzela dol tank, pregledala injektorje, bencin pride čez. Celo vžgal je... Problem je prosti tek, ko je bil nekaj časa prižgan in potem naviješ gas na 4000obratov je vse vredu, 5000 vse vredu, če daš gas na 7000obratov in potem zapreš pa skoraj ugasne-enkrat celo je. Ko stoji in je prižgan se mi zdi, da bolj trese kot ponavadi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kar sama vse, nobene moške roke pri roki :P

hja, kaj pa vem, pol ostanejo kaki senzorji, vžigalne tuljave, kabel do svečke, bencinska pumpa, kaki kontakti, konektorji. lahko samo ugibaš in probavaš :)

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kr sama vse :closedeyes: Sem tudi mislila, da je ena izmed teh stvari ampak ne vem katera, to naj nekdo pove :grim Čeprav, ko je segret dela vse normalno, če ga ugasnem tudi vžge in potem če se navijejo obrati ne ugasne...ah komplicirano :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, črno za nohti ni ravno ženstveno, ampak saj to se da spucat :D

Hm, ne vem kako ima čok/zauh narejen, če je kaka elektronska kontrola z zrakom pa to, bi znalo nagajat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!