Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

ne.

pri stirivaljniku imas dve vzigalni tuljavi, vsaka da strom za iskro na dve svecki naenkrat. Razen ce imas en kabel hudicevo dolg, ampak racunaj da je hitrost elektrike 300.000 km/s, tako da za 1 ms zamika potrebujes kabel dolzine 300 km. :)

preglej kako so napeljani kabli za svecke - zdi se mi, da bi morala 1 in 3 iti na prvo, ter 4 in 2 na drugo tuljavo...? ce je to res, potem bi znal imeti vzigalni sistem neposredno povezavo s cudno barvo drugega in cetrtega cilindra. Dobro bi bilo preveriti ali mogoce ne prebija kaksen visokonapetostni kabel, ce ima vzigalna tuljava dobro maso, itd..

Objavljeno

Hm. Saj veste, ko kupuješ motor, so vsi motorji padli na mestu. Od prvega do zadnjega. Zanima me sledeče: kupujem KTM LC4 in ima malo zvito balanco. Tolk, da opaziš, ko se vsedeš na motor. Možak pravi, da je (guess what) padel na mestu in da se alu balance rade zvijejo. Sam še nisem imel KTM, ampak sem si predstavljal, da je reč precej bolj toga in da ni možno, da kr tko zvije tako balanco če se sam mal prekucneš?? Balanca je Magura (ne vem al je to serijsko al je bla že menjana). Drugače pa nisem videl nobenih sledi večjega padca na motorju, par čist mini praskic, tudi motor gre naravnost in brez tresenja. Kaj pravite? Naklada? Sploh me zanima mnenje kakšnih hardendurašev.

Pa drgač niti nebi kej kompliciral, sam bi rajš vidu, da bi dec reku: lej fuknu sem, to pa to smo popravili in zdej je ko bok.

Objavljeno (popravljeno)

Hm. Saj veste, ko kupuješ motor, so vsi motorji padli na mestu. Od prvega do zadnjega. Zanima me sledeče: kupujem KTM LC4 in ima malo zvito balanco. Tolk, da opaziš, ko se vsedeš na motor. Možak pravi, da je (guess what) padel na mestu in da se alu balance rade zvijejo. Sam še nisem imel KTM, ampak sem si predstavljal, da je reč precej bolj toga in da ni možno, da kr tko zvije tako balanco če se sam mal prekucneš?? Balanca je Magura (ne vem al je to serijsko al je bla že menjana). Drugače pa nisem videl nobenih sledi večjega padca na motorju, par čist mini praskic, tudi motor gre naravnost in brez tresenja. Kaj pravite? Naklada? Sploh me zanima mnenje kakšnih hardendurašev.

Pa drgač niti nebi kej kompliciral, sam bi rajš vidu, da bi dec reku: lej fuknu sem, to pa to smo popravili in zdej je ko bok.

Na mojem je tudi magura nevem pa če je original, je pa fatbar (na sredini kjer je pritrjena na križe je odebeljena) in naj bi bila močnejša kot navadne. Nevem kakšno ima ta motor, ki si ga šel pogledat? Odkar se ukvarjam s hard endurom sem kar nekajkrat padel pa mi je še ni uspelo zviti ali kako drugače deformirati, ponavadi se samo vilice premaknejo/zasukajo v križih kar pa poravnaš na naslednjem drevesu. Je pa res, da če padeš na cesti se hitreje zvije, ker je asfalt pač trši kot površina v gozdu. Ampak mislim, da če se motor pelje tako kot je treba ni bojazni, Najbolje, da snameš še sedež in pregledaš še zandnji okvir (subframe), če je kje počen ali pa na novo zavarjen. V glavnem, če bi padel na mestu se to ne more zgodit. Možak se je pa najbrž malo zlagal, da se ti ne bi ustaršil, da je bil kaj bolj resno udarjen.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno (popravljeno)

Ja, po tvojem opisu ima tut ta motor fatbar balanco.

Ne vem. Sem gledal vilce iz vseh možnih kotov, pa nisem opazil, da bi ble zvite al pa nevzporedne al pa kokrkol zamaknjene. Ma ne vem, tut drgač je moped videt nerazbit, kolkr se pač spoznam... Gledal sem zvare tam na gištelu, ne vem kako se reče, pri križu, kjer so vilce pritrjene na gištel, če je kje kaj počeno al pa švasano, pa tut nisem vidu.

Bom pogledal še zadaj pod zicem (če bom šel še enkrat gledat). Hvala za nasvet.

No, možak se je zajebal, ker sem se glih zarad tega ustrašil, ker ni povedal po resnici... ne vem, je mislu, da bom spregledal? :glare:

Na mojem je tudi magura nevem pa če je original, je pa fatbar (na sredini kjer je pritrjena na križe je odebeljena) in naj bi bila močnejša kot navadne. Nevem kakšno ima ta motor, ki si ga šel pogledat? Odkar se ukvarjam s hard endurom sem kar nekajkrat padel pa mi je še ni uspelo zviti ali kako drugače deformirati, ponavadi se samo vilice premaknejo/zasukajo v križih kar pa poravnaš na naslednjem drevesu. Je pa res, da če padeš na cesti se hitreje zvije, ker je asfalt pač trši kot površina v gozdu. Ampak mislim, da če se motor pelje tako kot je treba ni bojazni, Najbolje, da snameš še sedež in pregledaš še zandnji okvir (subframe), če je kje počen ali pa na novo zavarjen. V glavnem, če bi padel na mestu se to ne more zgodit. Možak se je pa najbrž malo zlagal, da se ti ne bi ustaršil, da je bil kaj bolj resno udarjen.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

...

No, možak se je zajebal, ker sem se glih zarad tega ustrašil, ker ni povedal po resnici... ne vem, je mislu, da bom spregledal? :glare:

Ni takoj za obsojat.

Lahko se je res na mestu (bolj nerodno) zvrnil in se je povila.

Kolega se je na mestu prevrnil s parkiranim mopedom in si je nogo zlomil.

Jaz pa sem se med "vožjno" razletel, da nisem vedel kje imam glavo in rit, pa mi ni bilo praktično nič.

Praviš, da drugih hib nisi opazil... Če bi že vse ostalo tako dobro popravil, bi verjetno menjal še balanco, da se kupec sploh ne bi spotaknil ob to...

Mogoče... ni pa nujno...

lp

Objavljeno

Če bi že vse ostalo tako dobro popravil, bi verjetno menjal še balanco, da se kupec sploh ne bi spotaknil ob to...

Mogoče... ni pa nujno...

Tut sam sem že pomislil na to, da je čudno, da bi motor zrihtal u piko, balanco pa pozabu, sploh zato, ker niti ni draga. Mah moram enga oreng KTM-ovca sabo vzet, da malo bolj strokovno uč vrže :eek:

Objavljeno

Nisi napisal točno za kater motocikel gre, tako da moj odgovor ne bo pravi, ker na mojem Duku je ProTaper balanca. Je pa tako, da je tudi mojemu predhodniku padel motor na mestu na tla :glare: in je bila pod ročko balanca počena, tako da je med vožnjo utež sčasoma zaradi vibracij ven zlezla in mi padla neznano kam.

Objavljeno

Mah čudn mi je mal zato, ker to naj bi bil nek enduro motor in enostavno nism prčakval, da bi se lahk od tega neka fatbar Magura balanca kr zvila. Lahk da je res glih čudn padlo vse skp... Ne vem, mrbit sem pa preveč nejeveren. Al pa preveč previden.

Objavljeno

Pozdrav. Moj motor je imel danes bližnje srečanje z neba. Motor + jablana = počen vizir, maska okrog luči, prvi blatnik in desna plastika ob rezervoarju. Vse ostalo je po čudežu celo in brez praske. Kje lahko nabavim novo plastiko? Na internetu sem našel samo eno trgovino, ampak nimajo vsega potrebnega. Pooblaščeni serviser? Ali se mogoče kje drugje dobi? Ali se te stvari dobi že v barvi motorja, ali je vse potrebno barvati? Gre pa za Kawasaki KLE500 letnik 2004 črno srebrne barve. hvala in lp

Objavljeno

Mene je zanč prevagal motor na desno pa se je motor mi zvrnu na moj avto (zadel z balanco v bok), pa se je tud mal zvila balanca, pa bi reku,da to ni možno ampak na lastne oči videl,da je možno pa je bil kot samo 45stopinjski, se pravi ni padel motor čist na tla,ker je bil avto dost zraven, nekje polovica naklona... Hitr se kej zvije tko,da če je sam balanca mal kriva ostalo pa kul, ni panike.

Lahko pa motor na kak servis zapelješ pregledat dat pa naj strokovno oko pogleda in se zapelje če je vse ok ;)

lp

Objavljeno

Mene je s KTM- om na cesti razmetalo ko gnoj po njivi, pa nisem na srečo nič zvil, se je pa vse skupaj zamaknilo v križih. To je enostavno naravnat, kot je nekdo že napisal, na naslednjem drevesu ali kandelabru.

lp A

Objavljeno

Če je navitje v medsebojnem stiku to vidiš že po barvi statorskega navitja (eno navitje je bolj temno ! Važno je da ni na maso !

Na žalost je prebilo na maso.

lp A

Objavljeno

Pozdrav. Moj motor je imel danes bližnje srečanje z neba. Motor + jablana = počen vizir, maska okrog luči, prvi blatnik in desna plastika ob rezervoarju. Vse ostalo je po čudežu celo in brez praske. Kje lahko nabavim novo plastiko? Na internetu sem našel samo eno trgovino, ampak nimajo vsega potrebnega. Pooblaščeni serviser? Ali se mogoče kje drugje dobi? Ali se te stvari dobi že v barvi motorja, ali je vse potrebno barvati? Gre pa za Kawasaki KLE500 letnik 2004 črno srebrne barve. hvala in lp

Plastika se da zavarit in potem pobarva. Vizir pa se kupi nov.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Plastika se da zavarit in potem pobarva. Vizir pa se kupi nov.

A mi lahko en,ki ve kdo to dela v okolici Ljubljane, Novega mesta ali Bele krajine, na ZS sporoči kam naj se obrnem za to? Če je že kdo preizkušen... Hvala.

Objavljeno

Pozdrav. Moj motor je imel danes bližnje srečanje z neba. Motor + jablana = počen vizir, maska okrog luči, prvi blatnik in desna plastika ob rezervoarju. Vse ostalo je po čudežu celo in brez praske. Kje lahko nabavim novo plastiko? Na internetu sem našel samo eno trgovino, ampak nimajo vsega potrebnega. Pooblaščeni serviser? Ali se mogoče kje drugje dobi? Ali se te stvari dobi že v barvi motorja, ali je vse potrebno barvati? Gre pa za Kawasaki KLE500 letnik 2004 črno srebrne barve. hvala in lp

na ebayu dobiš verjetno vse kaj potrebuješ in to v barvi motorja.

LP

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

kupujem KTM LC4 in ima malo zvito balanco.

Kako zvito? a balanca ni poravnana s križem? Al je poravnana z zgornjim križem in pol komplet ni poravnan s sprednjim kolesom ali rezervarjem?

V prvem primeru je res belanca ali nosilci križev zviti, sam to moraš bit res mojster da ti to rata. Recimo sem imel ktm sx520, pa sem ga razmetaval po tleh kot da ni moj, pa se ni nič premaknilo nikamor, razen ščitnikov ročk :D

V drugem primeru pa samo možno da križi niso poravnani med seboj. Običajno pomaga losat vse križe pa akso kolesa, mal pomigat da se resetira pa nazaj zategnit, če je ravno, če pa še ni pa mal poravnat. Ampak ni rečeno da to deluje, lahko so poviti križi ali vilce.

Objavljeno

zdravo!

imam eno vprašanje. kje bi lahko dobila šrauf, ki mi manjka?

DSCN3709.JPG

Objavljeno (popravljeno)

zdravo!

imam eno vprašanje. kje bi lahko dobila šrauf, ki mi manjka?

DSCN3709.JPG

Predvidevam da je čist standardni navoj, tako da odvij spodnjega in v trgovino z vijaki.

Popravljeno . Popravil MARJA
Objavljeno

imam eno vprašanje. kje bi lahko dobila šrauf, ki mi manjka?

Al pa pokličeš na Delta team pa ti zrihtajo vsak šraufek posebej, če češ met iste barve pa original :OK:

Objavljeno

zdravo!

imam eno vprašanje. kje bi lahko dobila šrauf, ki mi manjka?

DSCN3709.JPG

Jaz ga imam, piši mi naslov na zasebno, pa ti ga pošljem.

čau

  • Všeč mi je 5
Objavljeno

Kako zvito?

Prav balanca je zvita. Leva stran je tko mal dol zasukana. Al pa desna gor, ne vem. Drgač pa ja, sem tut js prčakval, da lahk KTM premetuješ po mili volji pa se nebi smel kr nekaj zvit. Na mestu padeno. U glavnm, nismo se še zmenil. Kupec se je prestrašu. :BUA:

Objavljeno

Jaz ga imam, piši mi naslov na zasebno, pa ti ga pošljem.

čau

hvala!

Objavljeno

Prav balanca je zvita. Leva stran je tko mal dol zasukana. Al pa desna gor, ne vem. Drgač pa ja, sem tut js prčakval, da lahk KTM premetuješ po mili volji pa se nebi smel kr nekaj zvit. Na mestu padeno. U glavnm, nismo se še zmenil. Kupec se je prestrašu. :BUA:

Nekompliciraj ročko snami, gor daš metersko cev in nastaviš balanco nazaj,kot mora stati,če se je zvila se bo tudi zravnala ! !

Objavljeno

Pozdravljeni, mene pa zanima kako se ve oz. kako veste sami pri svojem motociklu, da so ventički za nastavit? Kakšni so simptomi? Razen verjetno izgube moči?

Kakšne so pa posledice ne enakomerno raztegnjene verige?

Hvala že vnaprej :)

Objavljeno (popravljeno)

Za ventičke ne vem za verigo pa velja: Uničenje zobnikov.

Popravljeno . Popravil daneb

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!