Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ventili se kontrolirajo po navodilih proizvajalca (razen če nisi mislil ventilčkov na kolesih), posledica raztegnjene verige pa je servisni poseg, ki ga boš moral opraviti. Zamenjava verige in verižnikov......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam yamaho yz 125 2-takt in se mi pojavlja problem pri visokih obratih, namreč motor mi crkne in če takoj spustim gas in ga nato spet dodam potem normlano spet dela. je mogoče problem v premočni mešanici goriva z zrakom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

pri ogledu motorja sem nekaj opazil.Kjer pride pokrov na glavo agregata je okoli tesnila na eni strani mastno.Mogoče malo tudi teče.Ali je to mogoče samo tesnilo zanič ali je kaj več?Je pa samo na eni strani,oziroma na vogalu tesnila.Mogoče je kaj resnega?Nočem kupiti motorja,ki je pokvarjen.

Prosim za nasvet.

slika1.jpg

slika2.jpg

Najlepša hvala za razumevanje in pomoč.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam yamaho yz 125 2-takt in se mi pojavlja problem pri visokih obratih, namreč motor mi crkne in če takoj spustim gas in ga nato spet dodam potem normlano spet dela. je mogoče problem v premočni mešanici goriva z zrakom?

Si probal zamenjat svečko? Meni je enkrat tako delalo in ker je bla svečka že stara sem najprej zamenjal svečko, odkar pa sem zamenjal svečko je delalo tako kot more ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si probal zamenjat svečko? Meni je enkrat tako delalo in ker je bla svečka že stara sem najprej zamenjal svečko, odkar pa sem zamenjal svečko je delalo tako kot more ;)

Poleg svečke je lahko tudi dovod goriva, saj pri daljši vožnji pot polno obremenitvijo potrebuje motor tudi največ goriva.Preveri lahko je zamašen filter goriva(če ga ta motor imsa) ali mrežica na pipci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

pri ogledu motorja sem nekaj opazil.Kjer pride pokrov na glavo agregata je okoli tesnila na eni strani mastno.Mogoče malo tudi teče.Ali je to mogoče samo tesnilo zanič ali je kaj več?Je pa samo na eni strani,oziroma na vogalu tesnila.Mogoče je kaj resnega?Nočem kupiti motorja,ki je pokvarjen.

Prosim za nasvet.

Najlepša hvala za razumevanje in pomoč.

LP

Če ni na tem delu fizične poškodbe potem je potrebna samo zamenjava tesnila in tega gumi (polmeseca) to naj da narediti lastnik potem preveri, če tesni in problem je rešen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, mene pa zanima kako se ve oz. kako veste sami pri svojem motociklu, da so ventički za nastavit? Kakšni so simptomi? Razen verjetno izgube moči?

Kakšne so pa posledice ne enakomerno raztegnjene verige?

Hvala že vnaprej :)

Naredi tako kot ti je bilo že rečeno po navodilih proizvajalca,če nimaš navodil se ventile "kontrolira" na 20 K kil,če je zračnost "premajhna" se jih mora VEDNO nastavit,če pa je zračnost malo večja do +0,05 in se ventile pri vroči mašini nesliši lahko spet prevoziš 20 K kil. pri 40 K kil. pa naj bi se pri vsakem motorju nastavili razen, če ima mašina hidravljične dročnike.Če čakaš da zgubi mašina MOČ potem je že ventil zgoren in je skoraj vedno PREPOZNO za nastavitev !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki...

Jaz v Nm ga imam samo to ti verjetno dosti nepomaga !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka?

drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem?

tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem?

za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka?

drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem?

tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem?

za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem.

Zrak imaš v sistemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo zrak verjetno se ti zavore pregrevajo.Potrebno bo klešča malo razmigat in batke podmazat(ATE mast ali silikonska) če nimaš nič od tega lahko namažeš samo z zavorno tekočino, tako da nebodo zavore več blokirale (kolo se mora lepo vrteti)nato zamenjati zavorno tekočino in ponovno prezračit ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka?

drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem?

tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem?

za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem.

Ti kar se tiče vrtenja prednjega kolesa, probaj očistiti malo batke. Sem mel isti problem in sem snel prednje kolo očitu batke kokr se je dal, jih potisnu not, da vdimim če se vsaj normalno premikajo in od takrat porblema več ni blo. Sicer je to blo še na stari 125-ki, samo čeljust je čeljust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka?

drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem?

tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem?

za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem.

Za 2 mm zvit disk se pa res ne more lepo vrtet, saj gre komaj skozi čeljust. Bo treba kar o novem razmišljat!

Zdaj mislim, da imaš odgovor popoln!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah to narediš po filingu. Sposodi di dober T-handle imbus pa mal z občutkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo na kolko kil se zatiskajo vijaki pokrova od sklope na hondi hornet 600 ?

<<če so M6 so med 8-12 Nm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki...

Ali še potrebuješ 50mm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam intruder m 800 letnik 2007 52000km in sem opazil da mi je začel piti olje kaj bi lahko bilo HVALA

Tega motorja točno nepoznam ampak,če imaš porabo olja in je zračno hlajen (olje pa uporabljaš vedno iste znamke in kvalitete)potem si enkrat mašino pregrel in začne rabiti olje ! Če je to vodno hlajena mašina lahko probaš z drugim oljem,namreč če je bilo predhodno uporabljano kakšno navadno ceneno olje(brez aditivov) zdaj pa si dal bolj kvalitetno sintetično olje z vsemi potrebnimi aditivi ti mašino izpere in začne rabit olje.Zato vedno povdarjam uporabljajte, ko je motor novejši vedno kvalitetno sintetično olje(čeprav je dražje), ko pa je motor starejši potem se lahko vozi z slabšim -mineralnim oljem je bolje za sklopko in tudi za manjšo porabo olja ! !

Ps:če je motor že precej dal skozi potem zmanjšaš porabo olja;

"dražja" varianta menjava cilindrov,batov, obročkov,vodila ventilov,tesnil in teflonov.

"cenejša" varianta menjanje vsisnih vodil ventilov, teflonov in tesnil !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam intruder m 800 letnik 2007 52000km in sem opazil da mi je začel piti olje kaj bi lahko bilo HVALA

batni obrocki, tefloni.

spusca ziher ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo na kolko kil se zatiskajo vijaki pokrova od sklope na hondi hornet 600 ?

Mah to narediš po filingu. Sposodi di dober T-handle imbus pa mal z občutkom.

<<če so M6 so med 8-12 Nm

ja, rajši po filingu kot z moment ključem, ker ti bo drugač kak vijak ostal v roki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, rajši po filingu kot z moment ključem, ker ti bo drugač kak vijak ostal v roki :P

Samo filing lahko dobiš le, ko že utrgaš kakšen vijak, mar ne?

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!