MiNa Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Ventili se kontrolirajo po navodilih proizvajalca (razen če nisi mislil ventilčkov na kolesih), posledica raztegnjene verige pa je servisni poseg, ki ga boš moral opraviti. Zamenjava verige in verižnikov......
snetkladu Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Živjo! Imam yamaho yz 125 2-takt in se mi pojavlja problem pri visokih obratih, namreč motor mi crkne in če takoj spustim gas in ga nato spet dodam potem normlano spet dela. je mogoče problem v premočni mešanici goriva z zrakom?
marcc Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Hi, pri ogledu motorja sem nekaj opazil.Kjer pride pokrov na glavo agregata je okoli tesnila na eni strani mastno.Mogoče malo tudi teče.Ali je to mogoče samo tesnilo zanič ali je kaj več?Je pa samo na eni strani,oziroma na vogalu tesnila.Mogoče je kaj resnega?Nočem kupiti motorja,ki je pokvarjen. Prosim za nasvet. Najlepša hvala za razumevanje in pomoč. LP
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Živjo! Imam yamaho yz 125 2-takt in se mi pojavlja problem pri visokih obratih, namreč motor mi crkne in če takoj spustim gas in ga nato spet dodam potem normlano spet dela. je mogoče problem v premočni mešanici goriva z zrakom? Si probal zamenjat svečko? Meni je enkrat tako delalo in ker je bla svečka že stara sem najprej zamenjal svečko, odkar pa sem zamenjal svečko je delalo tako kot more
Bremzer Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Si probal zamenjat svečko? Meni je enkrat tako delalo in ker je bla svečka že stara sem najprej zamenjal svečko, odkar pa sem zamenjal svečko je delalo tako kot more Poleg svečke je lahko tudi dovod goriva, saj pri daljši vožnji pot polno obremenitvijo potrebuje motor tudi največ goriva.Preveri lahko je zamašen filter goriva(če ga ta motor imsa) ali mrežica na pipci.
Bremzer Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Hi, pri ogledu motorja sem nekaj opazil.Kjer pride pokrov na glavo agregata je okoli tesnila na eni strani mastno.Mogoče malo tudi teče.Ali je to mogoče samo tesnilo zanič ali je kaj več?Je pa samo na eni strani,oziroma na vogalu tesnila.Mogoče je kaj resnega?Nočem kupiti motorja,ki je pokvarjen. Prosim za nasvet. Najlepša hvala za razumevanje in pomoč. LP Če ni na tem delu fizične poškodbe potem je potrebna samo zamenjava tesnila in tega gumi (polmeseca) to naj da narediti lastnik potem preveri, če tesni in problem je rešen !
Bremzer Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Pozdravljeni, mene pa zanima kako se ve oz. kako veste sami pri svojem motociklu, da so ventički za nastavit? Kakšni so simptomi? Razen verjetno izgube moči? Kakšne so pa posledice ne enakomerno raztegnjene verige? Hvala že vnaprej Naredi tako kot ti je bilo že rečeno po navodilih proizvajalca,če nimaš navodil se ventile "kontrolira" na 20 K kil,če je zračnost "premajhna" se jih mora VEDNO nastavit,če pa je zračnost malo večja do +0,05 in se ventile pri vroči mašini nesliši lahko spet prevoziš 20 K kil. pri 40 K kil. pa naj bi se pri vsakem motorju nastavili razen, če ima mašina hidravljične dročnike.Če čakaš da zgubi mašina MOČ potem je že ventil zgoren in je skoraj vedno PREPOZNO za nastavitev ! SLVR in Pips 2
trojan69 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki...
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki... Jaz v Nm ga imam samo to ti verjetno dosti nepomaga !
snetkladu Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka? drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem? tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem? za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem.
daneb Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka? drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem? tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem? za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem. Zrak imaš v sistemu.
Bremzer Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Ne samo zrak verjetno se ti zavore pregrevajo.Potrebno bo klešča malo razmigat in batke podmazat(ATE mast ali silikonska) če nimaš nič od tega lahko namažeš samo z zavorno tekočino, tako da nebodo zavore več blokirale (kolo se mora lepo vrteti)nato zamenjati zavorno tekočino in ponovno prezračit ! !
macak333 Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka? drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem? tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem? za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem. Ti kar se tiče vrtenja prednjega kolesa, probaj očistiti malo batke. Sem mel isti problem in sem snel prednje kolo očitu batke kokr se je dal, jih potisnu not, da vdimim če se vsaj normalno premikajo in od takrat porblema več ni blo. Sicer je to blo še na stari 125-ki, samo čeljust je čeljust.
raza Objavljeno Junij 5, 2012 Opozori Objavljeno Junij 5, 2012 Pri kros motorju(yz 125) sem pred enim tednom zamenjal prednje zavorne ploščice. sedaj pa po nekaj urah opažam, da je zavorna ročica zelo mehka.bremze sicer primejo, samo ročko lahko stisnem do konca.tudi tekocino sem dolil, tako da jo je 100% dovol. Zakaj je ročka tako mehka? drug problem je da se mi prednje kolo zelo težko vrti, ker ploščice skos tiščijo ob disk. sploh se nočejo odmaknit ko spustiš ročko.v čem bi bil problem? tretji problem: opazil sem, da mi je prišel med disk in amortizer kamen, tako da disk na določenem mestu odstopa za 2mm. je to velik problem? za odgvore se vam že vnaprej zahvaljujem. Za 2 mm zvit disk se pa res ne more lepo vrtet, saj gre komaj skozi čeljust. Bo treba kar o novem razmišljat! Zdaj mislim, da imaš odgovor popoln!
ludiluka Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Ve kdo na kolko kil se zatiskajo vijaki pokrova od sklope na hondi hornet 600 ?
trojan69 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Mah to narediš po filingu. Sposodi di dober T-handle imbus pa mal z občutkom.
Barracuda Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Ve kdo na kolko kil se zatiskajo vijaki pokrova od sklope na hondi hornet 600 ? <<če so M6 so med 8-12 Nm
19teo59 Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 imam intruder m 800 letnik 2007 52000km in sem opazil da mi je začel piti olje kaj bi lahko bilo HVALA
ankh Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 Bi imel kdo iz ljubljane oz. okolice za posodti 50mm nasadni ključ/gedoro. Moram odvit vijak na sklopki... Ali še potrebuješ 50mm?
Bremzer Objavljeno Junij 7, 2012 Opozori Objavljeno Junij 7, 2012 imam intruder m 800 letnik 2007 52000km in sem opazil da mi je začel piti olje kaj bi lahko bilo HVALA Tega motorja točno nepoznam ampak,če imaš porabo olja in je zračno hlajen (olje pa uporabljaš vedno iste znamke in kvalitete)potem si enkrat mašino pregrel in začne rabiti olje ! Če je to vodno hlajena mašina lahko probaš z drugim oljem,namreč če je bilo predhodno uporabljano kakšno navadno ceneno olje(brez aditivov) zdaj pa si dal bolj kvalitetno sintetično olje z vsemi potrebnimi aditivi ti mašino izpere in začne rabit olje.Zato vedno povdarjam uporabljajte, ko je motor novejši vedno kvalitetno sintetično olje(čeprav je dražje), ko pa je motor starejši potem se lahko vozi z slabšim -mineralnim oljem je bolje za sklopko in tudi za manjšo porabo olja ! ! Ps:če je motor že precej dal skozi potem zmanjšaš porabo olja; "dražja" varianta menjava cilindrov,batov, obročkov,vodila ventilov,tesnil in teflonov. "cenejša" varianta menjanje vsisnih vodil ventilov, teflonov in tesnil !
Zok Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 imam intruder m 800 letnik 2007 52000km in sem opazil da mi je začel piti olje kaj bi lahko bilo HVALA batni obrocki, tefloni. spusca ziher ne?
simonsi Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Ve kdo na kolko kil se zatiskajo vijaki pokrova od sklope na hondi hornet 600 ? Mah to narediš po filingu. Sposodi di dober T-handle imbus pa mal z občutkom. <<če so M6 so med 8-12 Nm ja, rajši po filingu kot z moment ključem, ker ti bo drugač kak vijak ostal v roki
Butnglavc Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 ja, rajši po filingu kot z moment ključem, ker ti bo drugač kak vijak ostal v roki Samo filing lahko dobiš le, ko že utrgaš kakšen vijak, mar ne? lp A
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se