Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Sploh ni problem v filingu vendar sem se navadil da zategujem vijake z moment ključm ker mi je všeč če so vsi enako zategnjeni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo filing lahko dobiš le, ko že utrgaš kakšen vijak, mar ne?

lp A

kaj pa vem, sem jih več fental z moment ključem z navorom po predpisih kot pa na filing :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pomaga prosim..na yamahi xt 600 sem menjal ventile in ketno (ketna preskocila, ventile polomila) in zdej ko imam novo ketno, se mi oznake nikakor ne ujamejo. Pride do zamika nekje 2-3mm, ce pa prstavim en zob, pa se vec. Lahko se kaj druga nardim, al naj tako pustim. Pa se eno vprasanje imam. Recimo da moram pustit tako kot je (odmična in magnet nista popolnoma poravnana ko je v vagi)...kako je pa z nastavitvijo ventilov? Jih nastavim ko bo odmična poravnana, ali ko bo poravnan magnet? Verjetno takrat ko je odmična v vagi, vzig pa potem nastavim ne?

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pomaga prosim..na yamahi xt 600 sem menjal ventile in ketno (ketna preskocila, ventile polomila) in zdej ko imam novo ketno, se mi oznake nikakor ne ujamejo. Pride do zamika nekje 2-3mm, ce pa prstavim en zob, pa se vec. Lahko se kaj druga nardim, al naj tako pustim. Pa se eno vprasanje imam. Recimo da moram pustit tako kot je (odmična in magnet nista popolnoma poravnana ko je v vagi)...kako je pa z nastavitvijo ventilov? Jih nastavim ko bo odmična poravnana, ali ko bo poravnan magnet? Verjetno takrat ko je odmična v vagi, vzig pa potem nastavim ne?

Hvala in LP

Najmanjši strošek bo, da ti to napravi nekdo,ki je izučen ali to res zna v piko.Lahko ti povem toliko,da se to skoraj pri vseh mašinah nastavi točno na označbo,ventile pa se VEDNO in pri vseh motorjih nastavi takrat, ko je dotični cilinder na vžigu in točno na ZGMT (zgornja mrtva točka).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer: sej taksen odgovor sem pricakoval ja. Najbolj je vedno pustit "strokovnjaku" placat pa je. Ampak v tem ni poanta; moj namen je bil, da si 20+ let star motor sam popravim, spravim v normalno vozno stanje, da bom vedel kako najprej,kako z njim, pridet stvari do konca in jo znat zrihtat in razumet. Ravno zato pa sprasujem. Drugace pa ko ves osnovna pravila (zgmt) je pa sila enostavno odsraufat 4x imbus in nastavit razmak. Ravno zato sem spraseval. Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer: sej taksen odgovor sem pricakoval ja. Najbolj je vedno pustit "strokovnjaku" placat pa je. Ampak v tem ni poanta; moj namen je bil, da si 20+ let star motor sam popravim, spravim v normalno vozno stanje, da bom vedel kako najprej,kako z njim, pridet stvari do konca in jo znat zrihtat in razumet. Ravno zato pa sprasujem. Drugace pa ko ves osnovna pravila (zgmt) je pa sila enostavno odsraufat 4x imbus in nastavit razmak. Ravno zato sem spraseval. Hvala za odgovor.

še enkrat: v nulo poravnaj oznako glavne gredi z oznakami na odmičnih gredeh. v nulo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da je prava tema

Na vplinjaču Dellorto VHST je ena cevkica ki je preluknjana, a to more bit preluknjana al kko? zato ker mi motor ne vžge in je mogoče to problem.

dscn2240.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Motor (Yamaha TDR) je star 11 let, vendar ga imam v lasti pol leta. Menjal sem že tesnilo glave, ki je puščalo. Na pokrovček hladilnika (nadomesten!, z naročilom je nekaj narobe) sem čakal dober mesec in pol, tako da me resnično žalosti, ker se ne morem normalno vozit.

Danes sem menjal pokrovček, saj naj bi mi prejšnji puščal. Takole sem napravil:

Najprej sem nalil tekočino do vrha hladilnika, namestil nov čep ter se zapeljal nekaj km.

Nato sem ponovno odprl hladilnik (ko se je ohladil) ter opazil, da je zmanjkalo približno 3/4 vode v hladilniku ter da jo je potisnilo v ekspanzijsko posodo ter nekaj tudi vrglo ven na tla. Nato sem zopet nalil vodo do vrha ter zaprl pokrovček.

Potem sem šel na malo daljši krog, približno 10km. Zadnji kos poti sem vozil prijatelja s sabo v močan klanec pri 35°C. Takrat mi je temperatura prišla na rdeče polje. Ustavil sem in počakal, da se ohladi. Spet je začela iz ekspanzijske posode teči ven tekočina. Po približno eni uri sem odprl pokrovček in opazil, da je hladilnik poln, nivo tekočine v ekspanzijski pa na oznaki 'FULL'.

Ko pa sem se vrnil domov, je spet začela teči tekočina ven. Po 15min sem odprl hladilnik in spet je 3/4 tekočine manjkalo, v ekspanzijski pa je bil nivo 2cm nad oznako 'FULL'. Sedaj sem spet nalil tekočino do vrha. Je s tem kaj narobe? Je to obnašanje normalno? Oziroma kako sploh deluje hladilni sistem :?

Prosil bi za hiter odgovor, če je možno. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti voda zavre v sistemu in ti jo zmeče vn? Če je tako preveri še termostat, če odpira.

Sistem pa moraš tudi odzračiti. Nekateri se odzračijo z posebnim vijakom nekje na sistemu (glej service manual) nekatere pa ene 3-krat zalavfaš (npr, nekateri Suzukiji tudi nekatere WW mašine pri avtomobilih), dokler se ne vklopi ventilator potem počakaš da se ohladi, doliješ tekočino in ponoviš vajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ne prezrači med vožnjo? Tisti prvi krog, ko sem se peljal ter nato dolil tekočino do vrha. Sicer v priročniku piše, da mora na mestu teči nekaj minut ter nato doliti tekočino.

Termostat preverjeno deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ne prezrači med vožnjo? Tisti prvi krog, ko sem se peljal ter nato dolil tekočino do vrha. Sicer v priročniku piše, da mora na mestu teči nekaj minut ter nato doliti tekočino.

Termostat preverjeno deluje.

Ni nujno, da se, jaz imam pri svojem na glavi cilindra majhen vijak s katerim prezračiš sistem....poglej če imaš mogoče tudi ti kaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ne prezrači med vožnjo? Tisti prvi krog, ko sem se peljal ter nato dolil tekočino do vrha. Sicer v priročniku piše, da mora na mestu teči nekaj minut ter nato doliti tekočino.

Termostat preverjeno deluje.

Jp eni se pač tko prezračijo da jih parkrat segreješ (dokler se ne vklopi ventilator) pa ohladiš ter doliješ tekočino. Poskusi to narest parkrat na mestu. Načeloma bi šlo tudi med vožnjo ampak zna bit, da je prevroče in ti zakuha še preden se uspe odzračit. Kje ti pa meče ven tekočino? Je ekspanzijska zaprta? Če zadeva zakuha zna uničit tesnilo pokrovčka.

Je pa še ena mal slabša opcija-da je šla vodna pumpa.-bol črnogled scenarij.

Težko tkole prek neta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tekočino meče iz ekspanzijske ven (ko se napolni, gre tekočina ven).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je to obnašanje normalno?

Prosil bi za hiter odgovor, če je možno. Hvala!

pri mrzlem motorju nalij hladilne tekočine toliko, da so hladilna rebra pokrita cca 1cm visoko, ostalo zrak, v ekspanzijski naj bo pa normalen nivo, pa pol poročaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar počneš je NAPAČNO,če že izpustiš vso tekočino moraš ravno tako vso spet napolniti PREDNO greš z motorjem na vožnjo ! ! Po vsem napisanem je po vsej verjetnosti spet šla dihtunga ali pa imaš celo kaj druzega (npr.ris na glavi ali cilindru) seveda, če je res termostat vredu in pretok hladilne tekočine (izpravna vodna črpalka,pretočen hladilnik itd.) Zdaj bi moral NAJPREJ dat izmerit,če imaš v hladilni tekočini CO in če je CO v hladilni tekočini potem je potrebno ponovno demontirati glavo motorja !Prezračevanje hladilnega sistema je vedno nujno in pri nekaterih motorjih kar zahteven postopek,določene motorje prezračiš samo tako,da daš sistem pod pritisk prezračuješ in hkrati dolivaš hladilno tekočino in mašina takrat NESME laufat sicer pride do pregrevanja npr vsi novi.BMW - eji serije K se mora tako prezračit ! Vsak motor ima ponavadi na najvišji točki hladilnega sistema pokrovček ta pokrovček odstraniš naliješ do vrha hladilno tekočino motor zalaufaš,čakaš, da se segreje po potrebi dodajaš hladilno tekočino in ko termostat odpre (ventilator.- zalaufa) takrat hladilni sistem zapreš doliješ še v expanzijsko posodo do mximuma in šele po tem postopku se greš lahko malo zapeljat in to ne s kolegom v hrib pri +35 ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp majstri mam eno vprašanje: kolega ima kawasakija z 750 l07 in je zamenal olje sedaj pa mu na števcu utripa rdeča lučka za nivo olja .. a je možno da je treba to kei zreserterat al je šou seznorčk u maloro? hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp majstri mam eno vprašanje: kolega ima kawasakija z 750 l07 in je zamenal olje sedaj pa mu na števcu utripa rdeča lučka za nivo olja .. a je možno da je treba to kei zreserterat al je šou seznorčk u maloro? hvala

Najprej povej sploh kakšno olje je nalil in če ga je sploh dovolj dolil.Za olje nima nikakršen SEZNORČK verjetno misliš senzor ampak navadno oljno tipalo, ki deluje na pritisk olja je pa res,da pri nekaterih novejših motorjih je še dodatno plovek ali senzor v mašini,ki pokaže nivo olja ! in se ko je olje na min. pri pospeševanju rada prižiga lučka !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tekočino meče iz ekspanzijske ven (ko se napolni, gre tekočina ven).

Ponovno prezrači in pojdi k mehaniku,da ti preveri če se nahaja v hladilni tekočini CO ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen predlog zakaj je menjalnik trd oz. grob na FZ6 letnik 2004 včasih mi tudi noče dat v prestavo, eni so mi rekli da je krivo olje, da naj dam notri čisto sintetiko, drugi da je potrebno zamenjat sklopko? Trd je tudi ko je mašina že ogreta, Primec mi je že nekaj popravlju zajlo od sklopke ampak to ni rešilo problema. Kakšna ideja kaj je narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem slučajno po precej prevoženih kilometrih dal prvič polno sintetiko. Glej ga zlomka menjalnik je šel precej lažje v prestave.

Če imaš staro olje, prvo poskusi z menjavo olja. Potem pa, če ne bo bolje iščeš naprej.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej povej sploh kakšno olje je nalil in če ga je sploh dovolj dolil.Za olje nima nikakršen SEZNORČK verjetno misliš senzor ampak navadno oljno tipalo, ki deluje na pritisk olja je pa res,da pri nekaterih novejših motorjih je še dodatno plovek ali senzor v mašini,ki pokaže nivo olja ! in se ko je olje na min. pri pospeševanju rada prižiga lučka !

hja evo smo zrihtal baje ma kavasaki to hibo da morš ene 3krat 4 krat nažgat motor da potegne olje dobr pol pa ugasne lučka tko da evo stroj dela hvala useen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob momentnem ključu dobiš prilogo kolko morš zategnt m 6 tulku poglej če s kupu če je blu zraven če ne pa poišč na net

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!