Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kakšen predlog zakaj je menjalnik trd oz. grob na FZ6 letnik 2004 včasih mi tudi noče dat v prestavo, eni so mi rekli da je krivo olje, da naj dam notri čisto sintetiko, drugi da je potrebno zamenjat sklopko? Trd je tudi ko je mašina že ogreta, Primec mi je že nekaj popravlju zajlo od sklopke ampak to ni rešilo problema. Kakšna ideja kaj je narobe?

Zgleda sklopka ne odvaja dobr. Lahko da je že mal obrabljena košara sklopke.naredijo se udolbinice v katere se zataknejo lamele in se ne razmaknejo čist, ko stisneš sklopko.

ob momentnem ključu dobiš prilogo kolko morš zategnt m 6 tulku poglej če s kupu če je blu zraven če ne pa poišč na net

Navore (kolk zategneš vijak) se najde v service manualih!!! Isti vijak je lahko zategnjen na različne navore-odvisno od funkcije, ki jo opravlja, materiala vijaka ter materiala v katerega je le ta vijačen itd... Tiste tabele, ki pridejo zraven nekaterih ključev so neuporabne-razn če je cilj uničevat navoje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. Samo od tega da se je prevrnil, brez kakih fizičnih poškodb ne.

Razen če ti je šlo tenilo na vodni pumpi oz. tesnilo galve-ampak pol bi bla prej hladilna v olju

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer - ali lahko pride olje v hladilno tekočino, če se motor prevrne?

NE ni mogoče !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer - ali lahko pride olje v hladilno tekočino, če se motor prevrne?

Ni mogoče, ker je hladilna tekočina v zaprtem sistemu in s tem ločena od olja, ki je v motorju.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja evo smo zrihtal baje ma kavasaki to hibo da morš ene 3krat 4 krat nažgat motor da potegne olje dobr pol pa ugasne lučka tko da evo stroj dela hvala useen

hiba je ja pa to banalna in nevarna. Pa namesto da nažigaš gas ko en kmet brez oljnega pritiska, je pametnejše prezračit sistem tako, da pustiš losan oljni filter ali pa oljni hladilnik, odvisno od motorja. Jaz sem tko delal na svoji bivši desetki, ker sem mel mal polne gate zakaj lučka ne ugasne po parih sekundah po menjavi olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, imam eno vprašanje za vas. Včeraj sem po kakih 3 tednih hotel užgat Hondo NSR 125 in ni hotla užgat...pogledal sem svečko in ni bila mokra, torej je ne "zaliva"...vedno je užgala takoj ob pritisku na gumb in tekla kot nova iz trgovine, zato mi je čudno da zdej kar naenkrat noče in noče užgat...kot da bi se čez noč odločla da ne bo več užgala... Preden začnem šraufat me zanima če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe, da nebi po nepotrebnem šraufal motorja in na koncu ugotovil da je bila samo kaka malenkost in da ni bilo potrebno tolko šraufanja...mogoče je pršla kaka smet v fergazer al kej podobnega? Že v naprej se vam najlepše zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni po verglanju svečjka mokra/pa če ma iskro je verjeto dotok goriva (pipica, frgazer, oddušek tanka, filter,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni po verglanju svečjka mokra/pa če ma iskro je verjeto dotok goriva (pipica, frgazer, oddušek tanka, filter,.. .)

Sem že razmišljal tudi v tej smeri ja, bom moral probat še enkrat verglat da vidim če bo svečka še vedno suha... V primeru da bo svečka mokra bi lahko blo kej v zvezi z vžigom (mogoče bombina)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvij svečko natakni nazaj kabel in jo prisloni na kovino agregata in zaverglaj ter poglej če daje iskro.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je prej užgala brez problema. ti bo moglo tudi zdej. Bobina oz kar se tiče elektronike ne more it samo od sebe oz ko moped stoji. Možno je, da so se ti smeti v rezervoarju nabrale ter usedle na dno oz na ventil. Pri 125kah je velikokrat rešitev tudi da se spustiš po kakem klancu pa zlahka v drugo - tretjo prestavo, da se mašina zavrti sama. Tako bo verjetno vžgala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečke lahko crknejo 'čez noč', ko motor (avto) stoji.... No, verjetno se kaj zgodi, ko se ohlajajo, ampak rezultat je enak - zvečer dela normalno, zjutraj pa niti prdne ne.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz imam eno vprašanje za mojstre ... Za vikend se mi je dogodilo, da mi je štarter začel čudno ropotati, kakor da bi motorček nekaj na pol škrtal ko se vrti, oziroma zamolklo piskal. Motor sicer zalaufa, ampak zvok ob "verglanju" sigurno ni zdrav! Od takrat sem ga kresnil samo 2x, toliko da sem tankal in prišel domov, ne bi rad da se kaj razfrči.

Preden se zmenim za termin pri mehaniku bi rad vsaj vedel kaj lahko pričakujem, oziroma kakšen strošek. :BUA: Forumski del za Shiverce na motosvetu je letos bolj švoh, tako da tam ne bom niti spraševal. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

včeraj sem pri moji suzi gsxr 600 k1 opazil en peoblem in sicer ko sem pospeševal iz ovinka(slučajno je bil ovinek) ne vem točno v kateri prestavi niti nema veze je nekje pri 13k obratov motor kar mrknil kot da bi mu vzel vstran vžig za kako sekundo v tistem trenutku me je nabilo naprej in pol dalje normalno. včasih se mi zgodi da pri višjih obratih tam prek 12k motor pri pospeševanju malo zaboli se ustavi pospeševanje in pol normalno pospešuje dalje(mašin ne trokira da nebo pomote). zdaj tega si ravno ne želim da se mi dogaja v ovinkih niti ne drugače zato če ma kdo idejo za rešitev problema kar napišite.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SLVR: mojmu kolegu je pri vziganju tudi ornk ruzljalo, je imel pa pocen pr del ohisja na einlaserju. Mozno da je pr teb isto. On je moral menjat cel einlaser

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem v teh dneh raziskal je pri Šivercah kar problematičen štarter, zato je res lahko, da ga je samo delno zdrobilo. Najcenejšega sem našel novega za slabih 200€ s poštnino. :eek: Bom dal pogledat avtoelektričarju ko demontiramo, itak imam zdaj redni servis pa bomo še to malo podrli.

Kakšna ideja kje bi se dobilo kaj rabljenega, verjetno kakšen ITA odpad, imate kakšne veze? :) Dam za :beer2:, dva, tri! :P Na ebayu je trenutno samo en sumljivc, ki prodaja tak štarter za 100€ s poštnino. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem v teh dneh raziskal je pri Šivercah kar problematičen štarter, zato je res lahko, da ga je samo delno zdrobilo. Najcenejšega sem našel novega za slabih 200€ s poštnino. :eek: Bom dal pogledat avtoelektričarju ko demontiramo, itak imam zdaj redni servis pa bomo še to malo podrli.

Kakšna ideja kje bi se dobilo kaj rabljenega, verjetno kakšen ITA odpad, imate kakšne veze? :) Dam za :beer2:, dva, tri! :P Na ebayu je trenutno samo en sumljivc, ki prodaja tak štarter za 100€ s poštnino. :grrr

Tu http://www.motoshopi...=9341&keywords= je nekaj ceneje (126€+ptt), naj bi šlo za original rezervni del oz. ti so v prvi vgradnji.

Na italjanskem forumu za shiverce, pravijo, da modeli iz leta 2007-2008 imajo probleme z nekim relejem na zaganjaču, ki ga je potrebno odstranit (če ne razumeš italjansko uporabi npr. google translate - v okno skopiraj povezavo).

http://www.shiverita...nto--t1925.html

http://www.shiverita...iver-t1432.html

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italjansko znam samo "bira grande" in "late makiato" :D Translate mi sicer veliko govori o "mrzlici" (shiver) :grrr ampak mi je kljub temu jasno o čem se gre. Super hvala za povezave in trud! Itak mi je jasno da bi moral za Aprilio po IT štacunah iskati ampak ne znam niti pikice Italjanščine. Sem poklical še na pooblaščenca koliko bi hotel imeti, mi sporočijo cene.

To sem našel že na Apriliaforum.com, problem z relejem je bil, da stvar ni niti kresnila - slišati je bilo samo bencin pumpo in klik iz releja. Plus če se je zataknil gumb za štarter je le ta ostal v motorju in zaribal. To so potem baje odpravili po 2008.

Moj štarter je nekako na pol delujoč, torej ni povsem identičen problem. Bi mogoče bi lahko bila tudi sklopka starterja..? To se nahaja v samem štarterju ali z druge strani kamor se "vtakne" zobnik, ki ga porine ven zi štarterja?

Dodajam še sliko sestave - štarter je št. 1 :)

AP34.jpg

Vir: http://www.apriliascooterspares.co.uk/spares/epc2.asp?modelID=9485&PageiD=AP34&m=APRILIA+SHIVER+750++2007-09+IGNITION+UNIT&uID=0

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje: XJR 1300 (2008) ..pri cca 51200 in pri bližno 2500 km po servisu so se pojavile moteče težave z menjalnikom: Pri nizkih hitrostih v prvih treh prestavah je postalo prestavljanje znatno trše... problem je pa bolj v tem, da je skoraj nemogoče "najti" prosti tek - sploh ko motocikel miruje... Kaj bi lahko šlo narobe? Prestavne vilice? Vzmeti v mnejalniku? ... Olje je silkolene, polsintetično... Sklopka po občutku deluje normalno, na zadnjem servisu je bilo tudi olje sklopke menjano...

Motor sem danes dostavil do serviserja, jutri bo pogledal... naročil sem, naj odstrani pokrov in sprva preveri vzmeti ter seveda menja olje, preden se loti razdiranja menjalnika... Se da na tak način sploh kaj videt? Kaj bi lahko bilo narobe... med vožnjo je sicer čisto vse ok... tudi kakšnih čudnih zvokov ali rožljanja ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem... mislim da je yamalube ali morda shell... olje ne bi smelo bit problem, ker sem do sedaj nalival not skoraj vedno drugo olje in nikoli ni bilo težav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz imam eno vprašanje za mojstre ... Za vikend se mi je dogodilo, da mi je štarter začel čudno ropotati, kakor da bi motorček nekaj na pol škrtal ko se vrti, oziroma zamolklo piskal. Motor sicer zalaufa, ampak zvok ob "verglanju" sigurno ni zdrav! Od takrat sem ga kresnil samo 2x, toliko da sem tankal in prišel domov, ne bi rad da se kaj razfrči.

Preden se zmenim za termin pri mehaniku bi rad vsaj vedel kaj lahko pričakujem, oziroma kakšen strošek. :BUA: Forumski del za Shiverce na motosvetu je letos bolj švoh, tako da tam ne bom niti spraševal. :closedeyes:

Da boš detektiral napako oz. ugotovil za kaj gre, naredi naslednje:

Odvijači dva M8 vijaka z desne strani v smeri vožnje, potegni zaganjač iz ležišča, dobro ga drži v roki in ga pritisni na kovinski del motorja, daj kontakt, pritisni gumb za start, zaganjač mora lepo "laufat", brez čudnih zvokov in vibracij, če je vse O.K., je problem nalo težji, gre za okvaro na delu 5 SPRAG CLUTCH ( ležaj, ki prenaša moment samo v eno smer ), če je večja okvara na njemu, je lahko poškodovan tudi del 4 ( SPRAG CLUTCH HAUSING ) ali del 5 ( STARTER MOTOR GEAR ), v težjih primerih je potrebno zamenjati vse tri dele, podoben sistem je tudi na nekaterih BMW-jih in KTM-ih, tu so deli malo cenejši.

LP lipstick

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!