GDII Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Blizu živčnega zloma.............danes menjam Slip on in Y cev. Vse je šlo v nulo me pa zdle že dve ure jebe lambada!!! ne morem je odtegnat da se J..... Našpricu z wd-jem nič ne pomaga. Kaj se lahk nardi?
S-trMa Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Blizu živčnega zloma.............danes menjam Slip on in Y cev. Vse je šlo v nulo me pa zdle že dve ure jebe lambada!!! ne morem je odtegnat da se J..... Našpricu z wd-jem nič ne pomaga. Kaj se lahk nardi? Si imel razgret auspuh? Probaj pri mrzlem, ko se material spet pokrči (če pa ni to to, pa žal nimam ideje...)
trojan69 Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Pošpricajz kakšnim sprejem za odvijanje (Krawn rdeči sprej je dober za take zadeve), potolči z kladivom iz vseh smeri, pa gedora + štanga -pa pazi, da ti gedora ne zdrsne, da ne boš uniči vijaka. Če ne bo šlo, pa najdi koga z udarno pištolo oz. poskusi z udarnim izvijačem.
ludiluka Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 pa avspuh lahko probaš pogret trojan69 1
Bremzer Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Rešitev je samo ena segret na rudeče(navoj na izpušni cevi) in odvit . Vse ostalo nebo pomagalo nobeno špricanje,če boš pa udaril kot ti je nekdo napisal boš 100%-no poškodoval LAMBDA SONDO kajti v njeni sredini je posebni porcelan ki pri povećanju CO-ja da na računalnik neko malo napetost tam do 1,2 V .
GDII Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Hvala za odgovore fantje! lahko ponosno povem da mi je ratal:) ŠE INFO: Že predno sem šel montirat Y sem bral na različnih forumih da Y od Akrapota ne paše popolnoma!! in res! spodaj ko se y natakne na podaljšek kjer gre naprej za mašino, ne smeš do konca nataknat, ker čene ne moreš prišraufat nosilca! no, kakorkoli ni noben big deal ker itak obbjemka pol nardi svoje in tut fiksirano je vse super. Aja pa ta "napaka" je zgleda samo pri 08-07, iz strani akrapota. Spoznanje:) Še z dušilci ima dost bol brutalen zvok koker pa original, ko pa daš dušilce ven pa tak brezveze hehehe, JA SMEJI SE MI:) Zanima me pa, ko bom šel zdj homologirat slip on, a me znajo jebat oz. ali se bojo poglablali v ostale cevi ali preverijo samo slip on? hvala še enkrat
macak333 Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Ko sem jaz šel homoligirat, se je samo sprehodu okoli motorja, ga posliku in mi reku, da papirji pridejo po pošti v roku 1 tedna.
macak333 Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 V četrtek homologiral, v sredo so bili že doma, tako da ja.
HyperJack Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Jaz homologiral v četrtek, homologacijo dobil v petek...ja naslednji dan, hehe
GDII Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 kje pa ste delal homologacijo da je tak hitro? kolk pa stane?
HyperJack Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 kje pa ste delal homologacijo da je tak hitro? kolk pa stane? LPP ljubljana, 31€
nejc1983 Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 mene pa zanima samo, ali mi lahko kdo pove prosim, kje bi se dalo dobiti material za tesnilo glave? Ker staro tesnilo se imam, bi ga rad "skopiral" zato me zanima,. kje bi dobil podoben ali enam material iz katerega so tesnila narejena? Ter se, ali so boljsa bakrena ali ostala tesnila? hvala in LP
ludiluka Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 Za glavo se ti splača kupit original tesnilo drugače se je pa dobilo bakelit v merkurju.
MiNa Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 Za glavo se ti splača kupit original tesnilo drugače se je pa dobilo bakelit v merkurju. BAKELIT ne bo v redu. Je namenjen za popolnona druge stvari. Kot si že napisal je najbolje najti orgina, če ni kakšna eksotika od motorja najdeš kar nekaj tudi v Louisu.
benny0104 Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 (popravljeno) Najbrž se je zmotil v imenu in je mislil tesnit, ki je podoben papirju Popravljeno Julij 16, 2012. Popravil benny0104
Bremzer Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 Za glavo se ti splača kupit original tesnilo drugače se je pa dobilo bakelit v merkurju. Včasih se je res naredila tudi kaka dihtunga za glavo motorja in sicer iz ne (bakelita) ampak iz KLENGERITA,.danes ga več nedobiš, ker je delan na bazi azbesta.Dihtungo ti naredijo po muštru v Trebnjem firma Donit,če še obstajajo ti nemorem garantirat že dolgo nisem od njih nič šlišal niti potreboval !
trojan69 Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Za pokrov ventilov mogoče, tesnilo glave iz tega bo pa pomoje dokaj hitro prepihal. Kolikor sem jih preučil je ponavadi več plasti mehke kovine skupaj sprešanih, da se lepo ugreznejo in zastesnijo, ko piviješ vijake galve. Skratka jst bi ga nebi delal poglej v Louisu oz e-bayu. P.S. ostala tesnila za deklce itd delam kat iz tistih oranžnih in zelenih socialističnih map. Super tesnijo.
WhiteWolf Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Kaj bi lahko bil problem pri mojij FZ6S 2006 letnik, da noče zagnati motorja vedno v prvo? POSTOPEK Poskrbim za kontakt in dam v "ler" ter stikalo postavim na ON in ko želim s pritiskom za zagon zagnati motor včasih enostavno ne gre oz se ne zgodi nič. Motor pa se zažene , če stikalo za zagon držim dlje časa (cca 5 sekund, potem zalufa), ali pa če prisnem stikalo še enkrat. Je problem v stikalu ali je lahko kaj drugega?
SLVR Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Lahko bi bil problem tudi v releju ... Da vidiš, če je problem stikalo bo najboljše, da pomeriš kar z voltmetrom kadar ne vžge takoj.
suntrace14 Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 Pokrovček hladilnika mi več ne tesni in meče ven spenjeno hladilno tekočino. Je potrebna zamenjava celotnega pokrovčka ali pa se lahko zamenja samo tesnilo? Bremzer 1
Bremzer Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 Pokrovček hladilnika mi več ne tesni in meče ven spenjeno hladilno tekočino. Je potrebna zamenjava celotnega pokrovčka ali pa se lahko zamenja samo tesnilo? Če je to samo pokrovček se zamenja samo tesnilo,če pa ima pokrovček še ventil sepravi dva tesnila potem moraš zamenjat kompleten pokrovček ! saj ta vzdržuje v hladilnem sistemu določen pritisk ca 0,5 at.
madkupe Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 (popravljeno) Zanima me če paše BENCINSKA pipica s kawasaki en500 na kawasaki er5. Če se ne motim naj bi bila motorja ista? LP Popravljeno Julij 21, 2012. Popravil madkupe
Bremzer Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 Zanima me če paše BENCINSKA pipica s kawasaki en500 na kawasaki er5. Če se ne motim naj bi bila motorja ista? LP Če je navoj enak in oznake enake(ON,OF,PRI, RES: ) potem paše pazi pa še na dolžino da bo dovolj rezerve !!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se