Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zdravo!

Na Apr. Pegaso L. 98 sem razmaknil bat na zadnji zavori, da sem zamenjal pakne, sedaj mi pumpica noče več stisniti bata nazaj. Prej je vse delalo normalno. Tekočine v posodici je dovolj. Če odvijem spustni vijak na zavornem cilindru in stisnem pumpico, špricne ven olje, tako da pumpica (predvidevam) deluje OK, tudi cevi so torej OK. Vendar pumpica ne jemlje tekočine iz dozirne posode. Je mogoče kriv zrak v cevi ali kaj drugega? Prej, ko sem bat stisnil, se je nivo v dozirni dvignil, kar je normalno. Pumpico sem razdrl, vsi notranji deli zgledajo v redu. Moti me sicer, ker je na črnem batu vgreznina - lahko bi bilo tesnilo, vendar tako majhnega tesnila notri ni bilo. Ne bi rad kupoval nove pumpice, težava pa bo ostala.

Pumpico sem nato obrnil, da je odtočna odprtina navzdol, napolnil s tekočino, sestavil, privzdignil posodico, vendar je zadeva enaka - še vedno ne jemlje iz dozirne.

Ali naj celotno tekočino zamenjam? Vendar ne vem, kako bi starega spravil v celoti ven. V servisnih navodilih piše samo, kako ga dopolnem. PA RAVNO NA PRAGU DOPUSTA!!!!! Polnil sem s tekočino DOT 5.1 - ne vem pa, katea je bila prej.

Priložene so fotografije pumpice, sestavnih delov in zavornega bata...če kaj pomaga.

Hvala za kakšno koristno informacijo.

Robert.

post-26637-0-49845000-1342982596_thumb.jpg

post-26637-0-35081600-1342982628_thumb.jpg

post-26637-0-86828600-1342982644_thumb.jpg

post-26637-0-78976900-1342982656_thumb.jpg

post-26637-0-05683200-1342982668_thumb.jpg

post-26637-0-35776100-1342982701_thumb.jpg

post-26637-0-51137200-1342982712_thumb.jpg

post-26637-0-01901900-1342982722_thumb.jpg

post-26637-0-73870000-1342982734_thumb.jpg

post-26637-0-83860700-1342982746_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Na Apr. Pegaso L. 98 sem razmaknil bat na zadnji zavori, da sem zamenjal pakne, sedaj mi pumpica noče več stisniti bata nazaj. Prej je vse delalo normalno. Tekočine v posodici je dovolj. Če odvijem spustni vijak na zavornem cilindru in stisnem pumpico, špricne ven olje, tako da pumpica (predvidevam) deluje OK, tudi cevi so torej OK. Vendar pumpica ne jemlje tekočine iz dozirne posode. Je mogoče kriv zrak v cevi ali kaj drugega? Prej, ko sem bat stisnil, se je nivo v dozirni dvignil, kar je normalno. Pumpico sem razdrl, vsi notranji deli zgledajo v redu. Moti me sicer, ker je na črnem batu vgreznina - lahko bi bilo tesnilo, vendar tako majhnega tesnila notri ni bilo. Ne bi rad kupoval nove pumpice, težava pa bo ostala.

Pumpico sem nato obrnil, da je odtočna odprtina navzdol, napolnil s tekočino, sestavil, privzdignil posodico, vendar je zadeva enaka - še vedno ne jemlje iz dozirne.

Ali naj celotno tekočino zamenjam? Vendar ne vem, kako bi starega spravil v celoti ven. V servisnih navodilih piše samo, kako ga dopolnem. PA RAVNO NA PRAGU DOPUSTA!!!!! Polnil sem s tekočino DOT 5.1 - ne vem pa, katea je bila prej.

Priložene so fotografije pumpice, sestavnih delov in zavornega bata...če kaj pomaga.

Hvala za kakšno koristno informacijo.

Robert.

Vzemi batek ven in pihni v to črno cevko na sliki pri tvojem palcu,ker je zamašen dovod v pumpico,če še to nebo pomagallo prezrači tako, da daš olje odzadej tam kjer prezračuješ,se pravi v obratni smeri.To narediš tako,da daš v manjšo plastično flaško olje cevko, stisneš in tako porineš olje nazaj v rezervarček.Vijak za prezračevanje odviješ samo malo tako,da ti pri navoju necuri preveč mimo, ko tako prezračiš zategni vijak in zavora bo delovala !Po sliki si mogoče napačno obrnil vzmet kajti pazi v vsakem glavnem zavornem cilindru je na koncu vzmeti ventilček ki drži določen predpritisk - mogoče zato nemoreš normalno prezračit !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, hvala za info. Dovod ni zamašen, ker ko sem čeljusti raztegnil, se je nivo olja v dozirni dvignil, kar je normalno, pa tudi poskusil sem s kompresorjem čez pihnit in ni zamašeno....glede obrnjene vzmeti: nevem no, tisti plastični zaključek na fedri ima itak luknjo v sredini, tako da glede odvoda ne more kaj postoriti, pa tudi direktno paše na črni valj s tesnilom. Mah, danes nisem imel časa, da bi odzračil, tako da jutri...pa ni vrag, da ne rata

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se tudi zdi da ti ne znaš odzračit sistema, ni dovolj da samo odviješ vijak za odzračevanje....moraš vijak zategnit nazaj preden spustiš ročico zavore, da potegne olje iz rezervoarja, če ne zategneš vijaka preden spustiš ročico ti potegne zrak skozi vijak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Takole sem odzračeval:

- odvil odzračevalni vijak, mu zatesnil navoj z loctit-om, ga skoraj do kraja zategnil nazaj.

- nanj namestil prozorno cevko, z šprico.

- v šprico nalil zav. tek. in jo tiščal skozi tako dolgo, da je tekočina prišla ven v doz. posodi pri stopalki

- še črpal, da so prišli ven tudi mehurčki.

- nato sem potegnil nazaj, da je tekočina šla v nasprot. strani in spet, da so šli ven vsi mehurčki

- tako dolgo, da je šel ven ves luft.

- zategnil vijak nazaj.

Pa še zmeraj črpalka nima moči. V čeljustih stisne do diska (po dolgotrajnem pritiskanju), naprej pa ne več.

Sumim, da je nekaj s črpalko: ali da je nisem prav sestavil, ali...

Sumljivo se mi pa zdi, da je tesnilo v dozirni posodici bilo preveliko (raztegnjeno) - šel sem kupit novo dozirno - enaka kot org., - tesnilo je manjše - kaj je možno, da je prej bila napačna tekočina in je uničilo gumo? - se pravi potem tudi tesnila v pumpici in zaradi tega ne dela več OK?

post-26637-0-27368900-1343498644_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Takole sem odzračeval:

- odvil odzračevalni vijak, mu zatesnil navoj z loctit-om, ga skoraj do kraja zategnil nazaj.

- nanj namestil prozorno cevko, z šprico.

- v šprico nalil zav. tek. in jo tiščal skozi tako dolgo, da je tekočina prišla ven v doz. posodi pri stopalki

- še črpal, da so prišli ven tudi mehurčki.

- nato sem potegnil nazaj, da je tekočina šla v nasprot. strani in spet, da so šli ven vsi mehurčki

- tako dolgo, da je šel ven ves luft.

- zategnil vijak nazaj.

Pa še zmeraj črpalka nima moči. V čeljustih stisne do diska (po dolgotrajnem pritiskanju), naprej pa ne več.

Sumim, da je nekaj s črpalko: ali da je nisem prav sestavil, ali...

Sumljivo se mi pa zdi, da je tesnilo v dozirni posodici bilo preveliko (raztegnjeno) - šel sem kupit novo dozirno - enaka kot org., - tesnilo je manjše - kaj je možno, da je prej bila napačna tekočina in je uničilo gumo? - se pravi potem tudi tesnila v pumpici in zaradi tega ne dela več OK?

Zapelji se do enga mehanika pa naj to pogleda, saj se lahko do njega zapelješ samo z prednjo zavoro ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Imam en problem, če to sploh je. V glavnem ker mi je crknil stator sem nabavil novega in ga zmonitral. preveril izhodne napetosti na vseh 3-eh fazah. vse so bile tam 80V pri 5000 obratih. pol sem pa še preveril polnjenje na akomulatorju in mi na štangasu z vklopljenimi dolgimi lučmi izmeril 14.5 mogoče šee malo več. Ko pa ga zasučem na 5000K obratkov pa dobin ven samo 13.3- 13.6. V papirjih piše da naj bi bilo med 14-15 volti. Me zanima če je 13.3 vseeno dovol dobro polnjenje ali bom moral še menjati regler ali je lahko v čem drugem problem??

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je še v redu, čeprav malo nizko. Vprašanje zakaj ti je stator skurlo, da ni mel še regler kej prste vmes.

mi ga je že lani skurlo.pa sem ga dal previtlat in menjal sem regler vendar z rabljenim.zdaj sem kupil nov stator.in z tem reglerjem ki sem ga menjal mi je dalo ven še manjšo napetost.pol sem dal starega nazaj in dobim zdaj 13.3-13.6 ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer!

Rabil bi nekoga ki bi imel in bil pripravlen posodit navojno rezilo(matico) M18/1.samo da mi posodi kdo za 15 minut. Sem pa iz maribora. če ne drugače sem pripravlen dat za posojo kaki 10 eur. Če se najde kdo naj me kar na PM kontaktira.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff 18-ka je velika. Nes k strugarju pa ti bo za kak EUR urezal navoj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to bi rabil za vrezat navoj na aksi od zobnika na fazerki zdaj aksae pa nebi rad ven zmontiro :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tukaj na forumu kak dober mehanik(fušar), ki ve *kaj dela* in kolker tolk ugoden? Rabil bi namreč, da mi zniža motor za cca 5cm in nastavi prednje in zadnje vzmetenje. Gre za motor kawasaki z750(l08).

Čarman in promotor sem že gledal. Za 160eur tisti kit+delo ??? se raje lotim sam, pa kar bo pač bo. Razen, če mi kdo bistveno ugodneje zrihta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah to pa lahko sam nrdiš vse kar rabiš je dobro orodje da ne boš zjahal vijakov kako stojalo za motor in če maš slab spomin kak fotoaparat da malo poslikaš preden razdavljaš ter kake vrečke kamor dajaš vijake in gor napišeš kam sodijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tukaj na forumu kak dober mehanik(fušar), ki ve *kaj dela* in kolker tolk ugoden? Rabil bi namreč, da mi zniža motor za cca 5cm in nastavi prednje in zadnje vzmetenje. Gre za motor kawasaki z750(l08).

Čarman in promotor sem že gledal. Za 160eur tisti kit+delo ??? se raje lotim sam, pa kar bo pač bo. Razen, če mi kdo bistveno ugodneje zrihta.

Pozravljen imam delavnico v Hočah, ker sem trenutno v veliki gužvi, ti raje kot da naredim na hitro pomagam in si to narediš sam, razen če si pripravljen počakat kak teden. Moja telefonska je v profilu (040329208) in me lahko pokličeš če te zanima,. Vendar te bi rad pred tem opozoril da takšno znižanje drastično vpliva na ciklictiko -5cm je kar ''fejst''... Sem že nekaj krat montiral takšne sete, in potem še enkrat za -3 ali -2 cm, ker je lastnikom preprosto bilo preveč.

Lp Sašo

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozravljen imam delavnico v Hočah, ker sem trenutno v veliki gužvi, ti raje kot da naredim na hitro pomagam in si to narediš sam, razen če si pripravljen počakat kak teden. Moja telefonska je v profilu (040329208) in me lahko pokličeš če te zanima,. Vendar te bi rad pred tem opozoril da takšno znižanje drastično vpliva na ciklictiko -5cm je kar ''fejst''... Sem že nekaj krat montiral takšne sete, in potem še enkrat za -3 ali -2 cm, ker je lastnikom preprosto bilo preveč.

Lp Sašo

lp

Super se slišiva. Dajte mi še povedat kako to vpliva na ciklistiko. Za tačke mi je jasno, da se bodo prej rajsale v ovinkih po asvaltu, kakšno bi še pa drugo razliko lahko občutil, en bolj amater kot sem jaz, ki se večinoma hodi ganjat na MB Pohorje in Roglo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene 174cm ni problem, problem je ker ga ženka ne bo mogla vozit oziroma težko, ker s prsti doseže tla. Pač veliko cenejša varijanta je, če mojega znižam kot pa, da še eden motor kupim(kakšna hornetka ali suzuki sv so kar poceni) in tistega znižam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče zgolj ideja. Kupiš še en sedež od kakšnega razbitega Zja in ga daš znižat. Pa Imata z punco vsak svoj sedež. Ne vem kako je ta ideja izvedljiva pri tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je že original tak tanek in trd, da že jaz po cca 200km skoraj popiz.... , kaj bi šele ona z tanjšim. Pri tastarem z-ju S varijanti bi pa bilo izvedljivo ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!