Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

morda pozna kdo koga ki ima ravnalno mizo in vari aluminij z. se ukvarja z tem? Zavarit moram okvir motorja in pred tem se mora še malo naravnat...

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

Je že kdo delal heat wrap izpuha na svojem motorju?

Objavljeno

Kako je z zahtevnostjo? Kakšne klamfice morajo biti da stoji celo sezono :)

Objavljeno

Jaz sem to delal na starodobniku sem pa dobil navodila zraven. Najprej sem moral namočit ovoj v vodo pustit nekaj časa ga nato tesno povit na avspuh in da se ni odvilo so bile zraven priložene take tanke objemke. Ni zahtevno drugače

Objavljeno

morda pozna kdo koga ki ima ravnalno mizo in vari aluminij z. se ukvarja z tem? Zavarit moram okvir motorja in pred tem se mora še malo naravnat...

Jerman v Depeli vasi.

Objavljeno

hotu sm odšraufat pokrovček master cilineder od sklopke, pa imam zdaj naslednjo situacijo(slika) in me zanimajo opcije poleg nabave novega cilindra :)

Slika

Objavljeno

Jao :bum: zdej pa vrtalni stroj in prevrti glavo vijaka tolko da boš lahko pobral pokrovček dol nato pa s tanjšim svedrom zvrtaš luknjo v steblo vijaka in nato obisk merkurja in kupiš orodje za odvijat zlomljene vijake ;) (prvo pejdi u merkur in nato glede na velikost orodja zvrti luknjo v steblo)

Objavljeno

hotu sm odšraufat pokrovček master cilineder od sklopke, pa imam zdaj naslednjo situacijo(slika) in me zanimajo opcije poleg nabave novega cilindra :)

Slika

Pojdi to naredit k enemu mehaniku po vsej verjetnosti ti bo že z kakim tolčkalom(kirnerjem) to odvil, če pa res nebi šlo potem zvrtaj najprej z majhnim svedrom točno v seredini,če je vijak M5 vrtaj z M4 svedrom in vreži nov navoj in to predno demontiraš pokrovček tako da ti nepridejo špene v posodico ! !

Pripelji se k meni v Nm imamo to takaj rešeno !

Objavljeno

hotu sm odšraufat pokrovček master cilineder od sklopke, pa imam zdaj naslednjo situacijo(slika) in me zanimajo opcije poleg nabave novega cilindra :)

Slika

Varianta je kot ze receno vrtanje, druga varianta je da vzameš malo tolčkalo, ki ima špic in počasi probaš odvit, ker ponavadi ti vijaki vseeno niso tako močno priviti, da se ne bi dali odvit, tako da se ponavadi da odvit.

Če pa boš vrtal, pa probaj samo tlko odvrtat, da bo glava šla stran in boš potem vijak malo potolko in ga boš lahko odvil s kakimi kleščami ali čim podobnim

Lep pozdrav

D.

Objavljeno

hotu sm odšraufat pokrovček master cilineder od sklopke, pa imam zdaj naslednjo situacijo(slika) in me zanimajo opcije poleg nabave novega cilindra :)

Slika

Tukaj imaš pripomoček za odvijanje vijakov z poškodovano glavo

http://www.topshop.si/dom_in_vrt/grabit-odstranjevanje-vijakov.html?csu=general&gtv=1&cex=341595&med=sem&orig=mcn&vir=no&src=si_gen_general_sem_google_1__grabit&referrer=google_sem_341595&gkw=grabit&gclid=CI3duYzr4rECFYVN3godc20AvQ

Objavljeno

Tisti "svinjski repek" se lahko odlomi in potem imaš še večjo veselico. Motorist76 je dal pomojem fajn idejo. Če ne bo šlo tako, je naslednji korak da privariš še palčko gor.

Objavljeno

hotu sm odšraufat pokrovček master cilineder od sklopke, pa imam zdaj naslednjo situacijo(slika) in me zanimajo opcije poleg nabave novega cilindra :)

Slika

Jest mam dva različna kompleta za odstranjevanje vijakov, prideš do mene pa rešiva, Tisto kar sem ti poslal v prejšnjem postu pa še tole http://www.google.si/#sclient=tablet-gws&hl=sl&tbo=d&q=schraubenausdreher&oq=schraubenaus&gs_l=tablet-gws.1.0.0j0i30l2.2132.12294.0.14907.12.11.0.1.1.0.238.1825.0j8j3.11.0...0.0...1ac.KLSz4OK8UbI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=6b4285cbf438b8c9&biw=1024&bih=672&biv=i|0;d|SyRDIoYCwDJPNM:

Objavljeno

Varianta je kot ze receno vrtanje, druga varianta je da vzameš malo tolčkalo, ki ima špic in počasi probaš odvit, ker ponavadi ti vijaki vseeno niso tako močno priviti, da se ne bi dali odvit, tako da se ponavadi da odvit.

Če pa boš vrtal, pa probaj samo tlko odvrtat, da bo glava šla stran in boš potem vijak malo potolko in ga boš lahko odvil s kakimi kleščami ali čim podobnim

Lep pozdrav

D.

Tale varianta z točkalom je meni še vedno rešila kožo. NA vrtanje pozabi......boš prej ves pokrovček navrtal kot pa naredil luknjo v vijak.

Objavljeno

Majhne vijake ki so v aluminiju je treba prej malo potolči potem pa vzeti pravi križni nastavek, ne pa kar enega ki ti prvi pride pod roko

Objavljeno

Varianta je kot ze receno vrtanje, druga varianta je da vzameš malo tolčkalo, ki ima špic in počasi probaš odvit, ker ponavadi ti vijaki vseeno niso tako močno priviti, da se ne bi dali odvit, tako da se ponavadi da odvit.

Če pa boš vrtal, pa probaj samo tlko odvrtat, da bo glava šla stran in boš potem vijak malo potolko in ga boš lahko odvil s kakimi kleščami ali čim podobnim

Lep pozdrav

D.

Jaz tudi mislim da bi ta vijak moral iti odvit z točkalom....

Objavljeno

Ja ali se zna zlepit ku matr!!! Preproste rešitve žal ne poznam.

Ali ima kdo izkušnje z obnovljenimi lamelami sklopke?? (sinter)

Objavljeno

Če imam dovodno jekleno cev premera 9,6mm in želim zamenjati pleteno silikonsko cev...z kakšnim premerom naj bo nova cev.. 8mm ali 10mm (notranji premer)?

Sprašujem zaradi tega, ker nimam občutka, če se bo pletena cev (znotraj silikonska, zzunaj pletena) razširila iz 8mm na 9,6mm..

Kakšna ideja?

Objavljeno

Lep pozdrav

Zamenjal sem ležaja na glavni gredi zdaj mi pa motor ful trese oz vibrira pa me zanima kaj bi bilo lahko narobe oz ali je to normalno samo se morajo stvari utečt

hvala in lp

Objavljeno

ni normalno ...

Objavljeno

Ni normalno..da ni bilo ležišče ležaja kaj poškodovano itd.

Objavljeno

Lep pozdrav

Zamenjal sem ležaja na glavni gredi zdaj mi pa motor ful trese oz vibrira pa me zanima kaj bi bilo lahko narobe oz ali je to normalno samo se morajo stvari utečt

hvala in lp

Nevem niti na katerem motorju misliš tako da ti težko pomagam :D

Objavljeno

Gre sicer za Sport Yamaha 50 pa sm tle uprasou k ste mal vecji mojstri upam da ni kaj narobe

lp

Objavljeno

Gre sicer za Sport Yamaha 50 pa sm tle uprasou k ste mal vecji mojstri upam da ni kaj narobe

lp

To delo, menjanje glavnih ležajev nebi smel sam opravljat ! ! po vsej verjetnosti je zdaj nekaj necentrično vsled zbijanja ali nabijanja ležajev in posledično opletanje vztrajnika-magneta,ki zdaj povzroča vibracije.To ti nebo nihče več popravil najbolje bo,da nabaviš novo gl.grd z ležaji in problem bo rešen !

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

lp

imam manjši problem, na moji cbr600rr 2005 mi volan stoji rahlo na desno ko peljem ravno, sicer jo to minimalno ampak mi gre to rahlo na živce :glare: . Me pa zanima če odvijem vse vijake na krmilu ( tam ko so sprednje vilice nataknjene skozi "volan"), če bo šlo naravnat volan ali je morda vilica narebrana da se ne da zasukat...

figure_f4_1_fork_upper_pich_bolt_202429.jpg

figure_f4_2_fork_lower_pinch_bolt_9094.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!