Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Popusti vijake na križih poravnaj in ponovno zategni

Ni dovolj samo popustiti, potrebno je prednje kolo na dvigalki ali kao drugače fiksirat, losat križe našponat tako,da stoji balanca naravnost in spet zategniti križe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, če na litri cbr menjaš komplet kolektor in izpuh ali mora imet potem motor PC ali kaj podobnega, ali dela zadeva bp (v kar dvomim sicer)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo delal heat wrap izpuha na svojem motorju?

Sorry, ker sem komaj sedaj videl vprašanje. Navodila za motanje si že dobil, jaz bi le dodal - dolgi rokavi, rokavice, ker drugače pika ko svi... Ali pa že veš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To delo, menjanje glavnih ležajev nebi smel sam opravljat ! ! po vsej verjetnosti je zdaj nekaj necentrično vsled zbijanja ali nabijanja ležajev in posledično opletanje vztrajnika-magneta,ki zdaj povzroča vibracije.To ti nebo nihče več popravil najbolje bo,da nabaviš novo gl.grd z ležaji in problem bo rešen !

Hvala za odgovor vendar napaka je bila drugje in sicer antivibracijska vzmet ni bila v fazi

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor vendar napaka je bila drugje in sicer antivibracijska vzmet ni bila v fazi

Lp

Mogoče antivibracijska gred.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na yamahi xtx660 je fuč crash senzor pa me zanima, če kdo ve kolk to kej stane oz. če bi se dal predelat, da bi motor normalno delal brez tega senzorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp! Pred auspuh sem dal roko in čez nekaj trenutkov sem jo imel črno. Ali je to kaj narobe da iz auspuha nekaj leti?

Lp! Pred auspuh sem dal roko in čez nekaj trenutkov sem jo imel črno. Ali je to kaj narobe da iz auspuha nekaj leti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na xjr sem opazil eno čudno zadevo. Pokrov ventilov se mi je obarval zlato in to samo na levi strani pri izpušnem ventilu. Najprej je bil samo malce pred kratkim, ko sem motor malo gnal pa je kar poudaril barvo. Mislim, da je gor nekakšna plast laka. Čudi me, da je to samo na levi strani. Mogoče kdo ve zakaj je prišlo to tega?

Še slika:

post-16620-0-85396500-1347172117_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na xjr sem opazil eno čudno zadevo. Pokrov ventilov se mi je obarval zlato in to samo na levi strani pri izpušnem ventilu. Najprej je bil samo malce pred kratkim, ko sem motor malo gnal pa je kar poudaril barvo. Mislim, da je gor nekakšna plast laka. Čudi me, da je to samo na levi strani. Mogoče kdo ve zakaj je prišlo to tega?

Še slika:

stran na izpušnem se bol segreje ko na sesalnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stran na izpušnem se bol segreje ko na sesalnem.

To mi je jasno ampak zakaj je to samo na levi strani motorja? Desna stran mašine je popolnoma normalna. Gledano tako, da sedimo na motorju. Tudi pri nobeni drugi xjr-ki nisem opazil tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na xjr sem opazil eno čudno zadevo. Pokrov ventilov se mi je obarval zlato in to samo na levi strani pri izpušnem ventilu. Najprej je bil samo malce pred kratkim, ko sem motor malo gnal pa je kar poudaril barvo. Mislim, da je gor nekakšna plast laka. Čudi me, da je to samo na levi strani. Mogoče kdo ve zakaj je prišlo to tega?

Nekaj ti pušča ti kaplja gor in hlapi od vročine za seboj pa pusti sledi na aluminiju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne kaplja. Celoten pokrov misim da je lakiran.

Desna stran motorja popolnoma normalna:

post-16620-0-63754900-1347176969_thumb.jpg

Vidna nekakšna plast laka. Po moje je celoten pokrov lakiran zaradi oksidacije.

post-16620-0-03842100-1347177056_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne kaplja. Celoten pokrov misim da je lakiran.

Desna stran motorja popolnoma normalna:

post-16620-0-63754900-1347176969_thumb.jpg

Vidna nekakšna plast laka. Po moje je celoten pokrov lakiran zaradi oksidacije.

post-16620-0-03842100-1347177056_thumb.jpg

a se ti slučajn tamle kej bol greje? (logar odmične gredi?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moral bi malo napisat koliko imaš prevoženega, bi ti bilo lažje odgovoriti ! Namreč po vsej verjetnosti se ti na tem delu pokrov ventilov bolj greje, greje pa se lako vsled prevelike zračnosti na izpušnem ventilu(znucano vodilo)trd teflon.Ta obraba vodila ventila je lahko posledica uporabe slabše kvalitete olja, zato jaz vedno povdarjam, uporabljajte sintetična bolj kvalitetna olja in ne šparat pri olju ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole mi ne zgleda normalno... imam okrog 60000 km v vseh mogočih tudi krepko vročih razmerah, pa kaj takega ni opaziti.

Kaj pa če je kdo od prejšnjih lastnikov s kakšnim neprimernim (neodpornim na temp) lakom pokrove že šprical? Mogoče samo na tej strani?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim. Cel pokrov ima nekakšno glazuro gor. To je samo na levi strani desna je noramlna. Najprej je bilo malo. Tako izrazito je nastalo, ko sem ga na Faaker see skozi gužvo "gnal". Čeprav sem imel temraturo v rdečem območju (okrog 130 ne vem koliko je za verjet tisti urci za olje) je motor normalno deloval (pospeševanje, vžig, nobenih čudnih zvokov...). Po par kilometrih pa je zadeva prišla na normalnih 90.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj pokrov je tudi samo na levi strani. Nič ne kaplja. Tu gre samo za nekakšen lak oz. ne vem kakšne glazure dajo čez in zakaj, ki je malce porumenel predvidevam da zaradi temperature. Iz ene slike je razvidno, da je nekje na robu malo olupljena plast tega premaza in je spodaj aluminij popolnoma normalen. Motor ima malo pod 30000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole ne bo nekaj v redu...imam skoraj 100000 km-jev narejenih pa je pokrov na obeh straneh enak..edino če ti ne spušča olje pod pokrovom ventilov...ponavadi se to začne dogajat na levi strani in posledično zaradi tega bi mogoče lahko lak potemnel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lak je definitivno gor, ker ga je meni dol pobralo (vsaj na enem delu), obarvanost je definitivno posledica gretja. Po mojem laičnem mnenju premočnega gretja, moja ima 61.000km, pa je bila 2 krat na pisti in 1 krat na tleh pa teh težav oz. obarvanja nimam. Glede olja pa moja dobi 10w-40 brozgo od Castrola, prej je dobivala 10W-60 od Castrola še pred tem pa 20w-50od Motula (mislim, da je bil samo 10W-60 sintetičen, lahko da je bil 10W-50 nisem ziher). V glavnem dela z vsem, sintetiko pa je znala popapcat malo več kot polsintetiko.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Segrelo se mi je kar precej in to pri počasni vožnji (beri Faaker see). Že pred tem se imel čisto malce obarvano. Jaz imam noter olje yamalube 10W-40. Malo ga papca ja ampak ni pretirano. Motor deluje povsem normalno. Nikjer nič ne pušča. Verjetno bo potrebo sedaj pri 30000 tudi kake ventile nastavit tako da se bo videlo kakšna je situacija pod pokrovom. A ve kdo zakaj lakirajo te pokrove? Se da to obarvanost laka kako rešit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojih ventilov niti kontrolirali še niso pri 61.000km, dvomim da je to krivo ali je pa precej več kilometrov... nimam pojma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!