Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Segrelo se mi je kar precej in to pri počasni vožnji (beri Faaker see). Že pred tem se imel čisto malce obarvano. Jaz imam noter olje yamalube 10W-40. Malo ga papca ja ampak ni pretirano. Motor deluje povsem normalno. Nikjer nič ne pušča. Verjetno bo potrebo sedaj pri 30000 tudi kake ventile nastavit tako da se bo videlo kakšna je situacija pod pokrovom. A ve kdo zakaj lakirajo te pokrove? Se da to obarvanost laka kako rešit?

Aluminij mora biti pobarvan sicer bi oksidiral! Ni pa problem to odstranit daš pokrov spolirat,potem pa nanovo polakirat(prozori temperaturno odporni lak), luksirat ali celo kromirat !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm ma kdo mogoče doma tisti za kovičenje verige, pa da je iz Ljubljane? No če ima, da bi mi posodil za en dan, če ne bomo pa na servis nesl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na moji hondi cb1000r imam zanimiv problem.

odkar sem zmontiral powercommander se mi dogaja, da motor rahlo zgublja moč oziroma nekoliko cuka, ko vključim trobljo. baje je PCV precej občutljiv na padec napetosti zato sem se danes malo poigral s testerjem. na bateriji sem med delovanjem motorja na minimumu izmeril 14,20V, ob vključeni troblji pa 14,11V. nato sem še izmeril tok skozi trobljo in pokaže 12A. tok se mi zdi malo previsok glede na to, da je troblja še z ostalimi porabniki (štop luč in žmigavci) vezana na 10A varovalko.

je možno, da je v troblji kaj skurjenega in posledično kak kratek stik?

hvala in lp.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na moji hondi cb1000r imam zanimiv problem.

odkar sem zmontiral powercommander se mi dogaja, da motor rahlo zgublja moč oziroma nekoliko cuka, ko vključim trobljo. baje je PCV precej občutljiv na padec napetosti zato sem se danes malo poigral s testerjem. na bateriji sem med delovanjem motorja na minimumu izmeril 14,20V, ob vključeni troblji pa 14,11V. nato sem še izmeril tok skozi trobljo in pokaže 12A. tok se mi zdi malo previsok glede na to, da je troblja še z ostalimi porabniki (štop luč in žmigavci) vezana na 10A varovalko.

je možno, da je v troblji kaj skurjenega in posledično kak kratek stik?

hvala in lp.

Peter

Zamenjaj troblo je v stiku navitje ! ! Trobla rabi zelo malo mogoče 2-3 A ne pa 12 A saj to je ca 144W toliko ja npr. polnila Fičotova dinama !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri pospeševanju in odvzemanju plina.

Motor cukne v obeh primerih. Torej pri pospeševanju, takoj ko dodam plin ni lepega pospeševanja ampak cukne, potem pospešuje lepo. Prav tako ko odvzamem plin, cukne v drugo smer, potem mašina lepo bremza naprej. Če naredim to res zelo počasi (dodam in odvzamem plin) je vse vredi, kolikor pa malo bolj na hiter pa že cukne.

Mogoče ve kdo, kje bi lahko bil problem?

Lp, Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri pospeševanju in odvzemanju plina.

Motor cukne v obeh primerih. Torej pri pospeševanju, takoj ko dodam plin ni lepega pospeševanja ampak cukne, potem pospešuje lepo. Prav tako ko odvzamem plin, cukne v drugo smer, potem mašina lepo bremza naprej. Če naredim to res zelo počasi (dodam in odvzamem plin) je vse vredi, kolikor pa malo bolj na hiter pa že cukne.

Mogoče ve kdo, kje bi lahko bil problem?

Lp, Jure

Če ti to dela bolj na nizkih obratih potem zamenjaj svečke, na nizkih obratih ponavadi začne cukat ko so svečke že zanič ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj troblo je v stiku navitje ! ! Trobla rabi zelo malo mogoče 2-3 A ne pa 12 A saj to je ca 144W toliko ja npr. polnila Fičotova dinama !

že iščem drugo trobljo.

hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri pospeševanju in odvzemanju plina.

Motor cukne v obeh primerih. Torej pri pospeševanju, takoj ko dodam plin ni lepega pospeševanja ampak cukne, potem pospešuje lepo. Prav tako ko odvzamem plin, cukne v drugo smer, potem mašina lepo bremza naprej. Če naredim to res zelo počasi (dodam in odvzamem plin) je vse vredi, kolikor pa malo bolj na hiter pa že cukne.

Mogoče ve kdo, kje bi lahko bil problem?

Lp, Jure

Kot ti je bilo že rečeno najprej zamenjaj svečke,kar pa po vsej verjetnosti nebo zadostovalo,bo treba na računalnik.Lahko je marsikaj npr.potenciometer plina,razna tipala temperature-zraka-motorja ,lambda itd.itd.Pri moji Hondi, ko začne cukat pri pospeševanju samo očistim lambda sondo in je ca 6 mes. spet vredu.Na Hondini lamda sondi je nekakšna zaščita z ozkimi zarezami in te zarezice se zapacajo in jih samo očistim, lahko da je defektno gretje lambda sonde jaz to enostagvno očistim in spet dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ti je bilo že rečeno najprej zamenjaj svečke,kar pa po vsej verjetnosti nebo zadostovalo,bo treba na računalnik.Lahko je marsikaj npr.potenciometer plina,razna tipala temperature-zraka-motorja ,lambda itd.itd.Pri moji Hondi, ko začne cukat pri pospeševanju samo očistim lambda sondo in je ca 6 mes. spet vredu.Na Hondini lamda sondi je nekakšna zaščita z ozkimi zarezami in te zarezice se zapacajo in jih samo očistim, lahko da je defektno gretje lambda sonde jaz to enostagvno očistim in spet dela.

Najbrž je res najbolj pametn, da ga odpelem k mehaniku, da pogleda v računalnik, pa bomo pol naprej vidl ka je narobe. Hvala vam za odgovore, pa javim ka je blo narobe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, imam problem z demontažo glave na yamahi r6. Odvijaču sem vseh 10 vijakov ampak glave enostavno ne dobim stran zgleda da jo je zapeklo gor. Če ima gdo ve kako gre to dol bi bil hvaležen za odgovor :)

Morda se zategne tiste imbuse ki so med svečkami da odrine glavo od bloka, ampak bom raje počaku na kak odgovor da ne bom kaj poškodoval glave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med glavo in cilindrom so ponavadi ˝puše˝ v skozi katere grejo vijaki in so vgreznjene tako v glavo kot cilinder, tako da galve ne moreš preprosto potegniti na stran amapk jo moraš mal dvigniti. Previdno tapkaj z gumiranim kladivom okoli in okoli glave navzgor pa bi počasi moralo popustiti.

Preden začneš karkoli naprej razdirat si zrihtej service menual (jih maš na netu)!!!

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med glavo in cilindrom so ponavadi ˝puše˝ v skozi katere grejo vijaki in so vgreznjene tako v glavo kot cilinder, tako da galve ne moreš preprosto potegniti na stran amapk jo moraš mal dvigniti. Previdno tapkaj z gumiranim kladivom okoli in okoli glave navzgor pa bi počasi moralo popustiti.

Preden začneš karkoli naprej razdirat si zrihtej service menual (jih maš na netu)!!!

Najprej preveri, če so res vsi vijaki odviti,kajti ni nujno, da je samo 10 enakih vijakov včasih je lahko še kak manjši vijak še posebno takrat,ko je ketnica s strani,če je v sredini teh dodatnih vijakov ponavadi ni.Sicer pa kot ti je bilo že rečeno glava mora iti navzgor! Sicer pa ni druge kot nekako glavo vdignit - našponat navzgor in z kakim plastičnim kladivom malo pomagat.Naj ti samo povem, da smo enkrat na Triumphu (avtomobilu),ko se ni dalo glavo demontirat s strani kjer so kolektorja privili nosilce in z dvigalko za mašine dvignili avto ca 10 cm od tal pošpricali vijake(stojne) z spreyem in pustili avto tako čez noč- zjutraj je bil avto na tleh in glava na dvigalu ! ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, je bla moja napaka da sm 1 vijak premalo odvil in ni spustilo. Glavo drži samo 8 vijakov od znotri in 2 od zuni in še 2 majhna imbusa. Zdej morm dat pa glavo poravnat in poli na drugo mašino. No sam da povem kaj sploh delam, na yamaho letnik 99 dajem motor od 05 letnika, bomo vidl če mi rata ker to delam prvič :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, je bla moja napaka da sm 1 vijak premalo odvil in ni spustilo. Glavo drži samo 8 vijakov od znotri in 2 od zuni in še 2 majhna imbusa. Zdej morm dat pa glavo poravnat in poli na drugo mašino. No sam da povem kaj sploh delam, na yamaho letnik 99 dajem motor od 05 letnika, bomo vidl če mi rata ker to delam prvič :)

Najbrž ti bo "fratalo" ne ratalčo ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Torej sem dobil en skuter 125 4t kitajski ki ni hotel mrzel vžigat, drgač je delal ok. No in pogledam če kje vleče luft in valda je imel počeno koleno od karburatorja, zamenjam to, pol je takoj vžgal ampak ni prav deloval in sicer na nizkih zelo mrtev motor, ko so se obrati dvignili je pa potegnil kot mora.... se grem vozit in mi zmanjka benzina, od takrat pa ne deluje več prav in sicer vžge zelo na težko ko vžge ima zelo nemiren minimum in pol čez čas crkne. Sumim napako v fergazerju. Ima membranski fergazer, na katerem ne najdem nič za štelat, ima kdo idejo kako se štela kaj to? aja skuter je dealim NS 125, vplinjač pa kaninchen.

aja v fergazerju sem pogledal, membrana je cela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi to bi lahko bilo. Snemi frgazer ga razdri, preglej in očisti, preglej še pipico, če ni zamašena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozna mogoče kdo postopek kako bi odstranil nalepke z plastik ne, da bi poškodoval barvo pod nalepko, največji problem pa je, da je čez nalepko lakirano :glare: . Seveda se trga na mini koščke ko trgaš z nohti. :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je lakirano čez nalepke je edina možnost da z vodobrusnim papirjem povrusiš lak po nalepki (oz njenih robovih ) ter jo nato s fenom greješ in cukaš dol. Boš pa mogel v vsakem slučaju potem nanovo polakirat motor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sem zrihto!!

tako kot je @ludiluka predlagal.

najlažje jih odstraniš tako, da s skalpelom narahlo "obrežeš" nalepko, pol pa z fenom segrevaš in z saklepom lepo pošasi dvigneš rob toliko da lahko z prsti primeš pa vlečeš, pol pa že gre. Se pa pozna pol majhen rob ker je pač pol pod nalepko ena plast laka majn. Bi pa se verjetno še to dalo zglihat z finim vodobrusnim šmirglom.

še video:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojemu družinskemu prijatelju (mož od sestre) je šel vztrajnik na bmw-ju. Cca 8 zob. Kaj bi mi kdo znal povedati če se da kaj popravljat ali mora seči v žep (ene 300 eur globoko za nov vztrajnik) ? Nebi povdarjal da je globina žal problemček. :) Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!