k0ci Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Treba bo novega ! to ni navadno(steklo) ogledalo je bombirano in z navadnim ogledalom neboš videl dobro ! meni je šiško v novem mestu še za cagivo mito naredil novo steklo, ukrivljeno, samo mito je imel ogledala kot avto, je bilo ohišje fiksno in se je samo ogledalo znotraj premikalo / nastavljalo
sesir Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 meni je šiško v novem mestu še za cagivo mito naredil novo steklo, ukrivljeno, samo mito je imel ogledala kot avto, je bilo ohišje fiksno in se je samo ogledalo znotraj premikalo / nastavljalo jz sem si dal pred 17leti za tzr naredit in se ni fajn videlo pol vanj-mi je blo žal da nisem raj kupo drugega
jemcek Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Honda CBR1000rr, letnik 2007. Ali ima mogoče kdo boljšo shemo povezav, ki gredo na števec? tale moja shema v prilogi je tok slaba, da ne znam prebrat oz. dešifrirat za vse povezave kateri kabli so kateri? Če ima morda kdo kakšno boljšo sliko...
piano Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Da se odrezat, včasih je problem samo dobiti tako ogledalo. Meni se je tudi že to zgodilo in sem potem dobil ogledalo iz avtobusa, ki je bilo za stran ter ga uporabil. Kolikor sem opazil, so vsa ogledala, ki so v uporabi v prometu enako izbočena, če odmisliš tista, ki pokrivajo res širok kot. LP Robert Sem kontaktiral steklarstvo ISO iz Ljubljane in pravijo, da mi lahko odrežejo ustrezno steklo (konveksno) in ga zamenjajo v ogledalu. Cena bo 17€, novo ogledalo pa bi me prišlo 37€. Zdaj se moram pa še odloči, ali se mi da s tem ukvarjat, ali bo stvar ok, ali naj raje dam tistih 20€ več in imam original. Če bom šel k njim bom poročal. LP trebor 1
WhiteWolf Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Imaš grozno veliko vprašanj! bolje bi bilo če bi se že prej pozanimal za kilo ključ in koliko se ta čep stegne.Da prideva k stvari, če imaš zdaj 12mm navoj se vreže 13mm navoj in uporabi nov 13mm čep,če imaš navoj14 mm se vreže 15 mm in da nov čep 15mm.Je pa potrebno za to popravit orodje ,ki ga ima malokdo ! ! Npr: jaz ga imam, samo motor bi moral pripeljat na prikolici,seveda brez olja,za vse ostalo pa se nesekiraj cena za delo,čep in tesnilo je 20€ za opilke se ne sekirat,navojni sveder se namaže z mastjo in tako ostanejo vsi opilki na samem navojnem svedru, sicer aluminij nemore povzročiti neke škode saj v najhujšem slučaju konča v oljnem filtru! No preden bo prihodnje leto spet prišla na vrsto menjava olja, bi rad bil ustrezno pripravljen, da spet česa ne uničim (pretegnem vijaka)... Zadevo mi je na začetku sezone popravil lokalni mojster (iz M14 je nastal M16 vijak) - ker pa pri naslednji menjavi olja ne bi rad spet česa uničil, me zanima sledeče: - original M14 vijak za izpust olja bi se po navodilih naj zategoval z 43 Nm. Ve morda kdo, koliko Nm bi potem moral po novem uporabiti za zategovanje M16? Uporabil se bo magnetni vijak. Seveda sem nabavil tudi moment ključ, ker po občutku nočem več zategovati :grrr
Leteči Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Če nimaš občutka za zategnit vijaka za izpust olja je po moje boljše če vse skupaj zapelješ do prvega serviserja....... spidi64, hajoktejn in trebor 3
limabacje Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Rabil bi sprednji disk ker je zvit .. Nov pride okoli 180€ .. gledal sem po ebayu , je komplet ( original ) 140€ ... : http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER-6N-ER-6-N-ER-6-Bremsscheiben-vorne-Brake-disc-Bremse-/390468748256?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5ae9c043e0&_uhb=1#ht_970wt_1163 A je 4,2 mm še dovolj ( v manualu je standard ER650A Models 4.3 ∼ 4.7 mm ) Service limit pa je 4mm .. Kaj pomeni service limit ? Da je treba disk pri 4mm že menjati ? Na disku piše min 4mm ?
Bremzer Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Rabil bi sprednji disk ker je zvit .. Nov pride okoli 180€ .. gledal sem po ebayu , je komplet ( original ) 140€ ... : http://www.ebay.de/i...1#ht_970wt_1163 A je 4,2 mm še dovolj ( v manualu je standard ER650A Models 4.3 ∼ 4.7 mm ) Service limit pa je 4mm .. Kaj pomeni service limit ? Da je treba disk pri 4mm že menjati ? Na disku piše min 4mm ? 4,2 mm je še dovolj, glatko pobrušen z obeh strani nesme biti tanjši od 4mm sicer je neuporaben,to je zaradi varnosti,da se nebi disk pregreval ali celo počil pri zaviranju !
danci1973 Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Rabil bi sprednji disk ker je zvit .. Nov pride okoli 180€ .. gledal sem po ebayu , je komplet ( original ) 140€ ... : http://www.ebay.de/i...1#ht_970wt_1163 A je 4,2 mm še dovolj ( v manualu je standard ER650A Models 4.3 ∼ 4.7 mm ) Service limit pa je 4mm .. Kaj pomeni service limit ? Da je treba disk pri 4mm že menjati ? Na disku piše min 4mm ? Ja, 'service limit' pomeni minimalno debelino - če je manj, je disk potrebno zamenjati. Glede na to, da se v 100k km na FJR-ju disk ni stanjšal niti za desetinko milimetra, je 4,2mm več kot dovolj. D.
DOHO Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Yamaha r1 03 Kaj bi lahko bilo narobe da je sprednja ročka za zavoro postala trda? Vedno bolj. Ko bremzaš je zelo kratki hod ročke in prime močno. Sprva se je pojavljalo po "dalši" vožnji, sedaj pa je skos tak A pozna gdo kakega mojstra, ki se okvarja z servisiranjem in popravilom motorjov na lokaciji Rogaška-Celje recimo?
ludiluka Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Ti mogoče stalno drsajo ploščice po disku ?
DOHO Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Ti mogoče stalno drsajo ploščice po disku ? Ne. Če grem nazaj z garaže z motorjom se včasi sliši kod da bi kaj "drsalo" drugače ne
trojan69 Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Jst bi reku zapacan galvni zavorni cilinder oz. nekaj narobe batkom. Možno pa tudi da je kaj z zavornimi batki v čeljustih. Skratka čeljusti ter glavni zavorni cilinder bi bilo potrebno razstavit, očistit, namazat ter po možnosti zamenjat tesnila oz. batek. jaz v takih primerih sploh pri starejših motorjih ponavadi v celoti poservisiram/obnovim zavorni sistem. Z bremzami se ni za hecat Če ti Lj ni predaleč ti lahko zadevo porihtam tudi jaz. mamkabozja 1
limabacje Objavljeno November 2, 2012 Opozori Objavljeno November 2, 2012 A se da montirat ABS disk na motor ki nima abs-a . ?? Našel sem dva diska dost ugodno lepo ohranjena vendar ima gor tist obroč abs .. moj motor ga pa nima , se da tist obroč vzeti dol in montirati ali ne ? Klele je še link od diskov : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271092487593#ht_500wt_1180 Lp
svobodnaptica01 Objavljeno November 2, 2012 Opozori Objavljeno November 2, 2012 A se da montirat ABS disk na motor ki nima abs-a . ?? Našel sem dva diska dost ugodno lepo ohranjena vendar ima gor tist obroč abs .. moj motor ga pa nima , se da tist obroč vzeti dol in montirati ali ne ? Klele je še link od diskov : http://cgi.ebay.de/w...3#ht_500wt_1180 Lp Se da. Obroč lahko kar gor pustiš.
Bremzer Objavljeno November 2, 2012 Opozori Objavljeno November 2, 2012 A se da montirat ABS disk na motor ki nima abs-a . ?? Našel sem dva diska dost ugodno lepo ohranjena vendar ima gor tist obroč abs .. moj motor ga pa nima , se da tist obroč vzeti dol in montirati ali ne ? Klele je še link od diskov : http://cgi.ebay.de/w...3#ht_500wt_1180 Lp ABS obroč se da demontirat ni pa nujno lahko tudi gor ostane. Samo ta dva diska, kakor jaz vidim za ca 100€ sta že prodanana!
limabacje Objavljeno November 3, 2012 Opozori Objavljeno November 3, 2012 A bi pasov tale disk .. po obliki je čist identičen mojmu , je pa od z750 ? http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorn-links-Kawasaki-Z-750-ZR750L-ABS-07-/270993882402?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3f187e7d22
k0ci Objavljeno November 3, 2012 Opozori Objavljeno November 3, 2012 (popravljeno) A bi pasov tale disk .. po obliki je čist identičen mojmu , je pa od z750 ? http://www.ebay.de/i...=item3f187e7d22 znajdi se in si pomagaj s klikom na link spodaj........na strani poišči kode lucasovih diskov za oba motorja, torej za tvojega er ter za tega z750, če so lucasove kode diskov enake, potem so tudi kode originalnih diskov identične http://www.trwmoto.com/kawasaki/brake-discs/kawasaki-er-6-650ccm-n-er650ac-06--2290.html Popravljeno November 3, 2012. Popravil k0ci trebor 1
sayo Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ?
tazzy Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 meni je železne vulkanizer pritegnu z 10 kg pri grande puntoti
danci1973 Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ? V service manual-u za mojega piše 88Nm za obojne. D.
Bremzer Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ? Jaz imam orig.kilo ključ 17 in 19 mm za stegovanje platišč tako jeklenih kot tudi alu. in magnezij za na pnevmatsko pištolo in stegne točno 9 Kg !
sayo Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 Jaz imam orig.kilo ključ 17 in 19 mm za stegovanje platišč tako jeklenih kot tudi alu. in magnezij za na pnevmatsko pištolo in stegne točno 9 Kg ! To pa ni veliko, eni pravijo od 10 do 12 kg
danci1973 Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 To pa ni veliko, eni pravijo od 10 do 12 kg Pri Peugeot Boxer je 180 Nm. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se