Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Pri Peugeot Boxer je 180 Nm.

D.

Ja to je kombi, jaz mam Toyoto Avensis

Objavljeno

10-12kg ja, če boš šel k vulkanizerju menjat potem doma odtegni vse vijake in jih privij na pravilni moment, ker tam jim že pištola na 17+kg zategne, potem pa tako lepo poklikajo vse vijake, da se ljudem fino zdi da imajo pravilno zategnjeno

Objavljeno

A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ?

na filing s 70cm dolgo štango, še noben kolo mi ni padel stran :D

Objavljeno

Imam enga zweitakterja. Zanima me kam dat scentrirat glavno gred po razprešanju in menjavi ležaja na glavni gredi ter zaprešanju nazaj.

Objavljeno

A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ?

Če zategneš 10-12 kg je čist dovol zategnjeno.

Objavljeno

Imam enga zweitakterja. Zanima me kam dat scentrirat glavno gred po razprešanju in menjavi ležaja na glavni gredi ter zaprešanju nazaj.

hm, če daš nekomu obnavljat gred pa prešat ti tut on scentrira. Če pa sam delaš boš pa že znal scentrirat. Pri kakih mopedih to sploh ni problem :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče kdo ve, kako se zamenja vijak za regulacijo odmika ročke na Brembovi črpalki 16x16 (če se sploh da)?

Predvsem me zanima kako se odstrani obstoječi vijak?

post-76-0-57775000-1354177776.jpg

Objavljeno

Mogoče kdo ve, kako se zamenja vijak za regulacijo odmika ročke na Brembovi črpalki 16x16 (če se sploh da)?

Predvsem me zanima kako se odstrani obstoječi vijak?

Že zaradi varnosti se ta vijak naj nebi dal odviti ! ! Da bi ta vijak demontiral moraš po vsej verjetnosti najprej demontirat ročko,nato ta gumb ,ki si ga obkrožil in šele nato vijak odstranit in to odvit(privit) navznoter proti gl.zavornemu cilindru.

Objavljeno

Že zaradi varnosti se ta vijak naj nebi dal odviti ! ! Da bi ta vijak demontiral moraš po vsej verjetnosti najprej demontirat ročko,nato ta gumb ,ki si ga obkrožil in šele nato vijak odstranit in to odvit(privit) navznoter proti gl.zavornemu cilindru.

:slap:

Objavljeno

zdaj sem rastavil čeljust ..bate in gumice sem pobral ven ter zamenjal z novimi. Sedaj me zanima če lahko te zavorne bate in gumice namažem kar z ATE mastjo ali je bolje da malo namažem z zavorno tekočino ? hvala in lp

Objavljeno

zdaj sem rastavil čeljust ..bate in gumice sem pobral ven ter zamenjal z novimi. Sedaj me zanima če lahko te zavorne bate in gumice namažem kar z ATE mastjo ali je bolje da malo namažem z zavorno tekočino ? hvala in lp

In eno in drugo je OK. Po mojih izkušnjah je z ATE mastjo batke malce lažje spravit nazaj not.

Če se odločiš za ATE mast, ne pretiravaj s količino.

D.

Objavljeno

Pa še tole sem opazil .. na eni strani ( ta stran na kateri je bil disk zvit ) manjka tale del slika-er6n.jpg tole je verjetno najbolje da kar naročim ane .. ? mogoče ve kdo zakaj služi .. ?

Objavljeno

Tist delček, če prov vidim je vzmet, ki preprečuje ˝šklepetanje˝ ploščic-tud če je ni je ok. Svečke pa poglej v service manual katere rabiš, če niso predpisane iridium jih je brezveze montirat, ker so nekajkrat dražje od navadnih svečk, ki pa tud ne crknjejo po par kilometrih. Svečke dobiš v Eurotonu na Tržaški

Objavljeno

super hvala :) morm pa rečt da ta motor je pomoje prvič vidu generalko , bati so bli tok zapacani da sploh čudn da je še delal :D ni pa treba bit nek študiran mehanik da stvar razkoplješ :) hvala vsem za pomoč še enkrat

Objavljeno

Saj razkopat ni težava, zadevo je potrebno pravilno sestavit :)

lp A

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sej zato sem pa vsak kos ki sem ga dal ven prvo slikal šele nato vzel ven .. drugo so kakšni kosi ko odleti kak federček ven pa sploh neveš od kje :D

Objavljeno

Se da pri D.Monstru 620 (doma)spremeniti prosti tek motorja? V knjižici piše da je tam okoli 1400/1500rpm, jaz imam okoli 900/1000, al kako je s tem ?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Ima kdo kaj izkušenj glede krajšanja sprednjih vilic na motorju? Kolikor sem gledal po internetu je to izvedljivo. V mojem primeru bi rad skrajšal vilice na enem oldtimerju, Pannonia T8 250 1966, zaradi predelave v cafe racerja.

Tole je slika vilic.

vilce.jpg

Objavljeno

Najlaže je dvignit cevi v križih. Sicer potem majčkeno štrlijo čez rob križa, ampak če uporabiš clip one, ki itak pašejo na cafe racerje :) jih lahko dvgneš kar konkretno, saj jih krmilo ne ovira več.

Lahko pa tudi odrežeš cevi na vrhu in vrežeš nov navoj za vijak/pokrovček. Ampak potem moraš krajšat tudi distančnike oz. vzmeti. Pri tem pa zelo pazit na trdoto vilic.

Drugač vsaka čast za projekt!! Sam pazi da te kak pretirano zagret starodobniški purist ne dobi :ninja:

Objavljeno

Najlaže je dvignit cevi v križih.

Ravno to ne bo šlo, ker ima amortizer točno predvideno mesto kam pride pritrjen na križ.

Drugo kot drugo bom moral še križ na okvirju prestaviti nižje, ker je zdaj previsok.

Torej če hočem 5 cm nižji motor spredaj bi moral amortizerje skrajšati 10 cm, kar je pa ne gre. Če hočem takšen motor kot sem si zamislil potrebujem druge vilice.

Kar se tiče starodobniških puristov, tudi jaz imam rad obnovljene redke oldtimerje v čimbolj originalnem stanju. Ampak ta motor je pri nas sicer redek, ampak na Madžarskem jih je pa kot tomosov pri nam tako da ... :whistle:

Moja Ideja:

uprising+Yamaha2.jpg

Takšen je pa original motor. Moj je edino malo slabše ohranjen. (beri primeren obnove. :grim )

pannonia_t8.jpg

Objavljeno

Obnavljam Husqvarno WRE 125 letnik 1999. Problem je v tem da se na spletu za ta model najde zelo malo delov.

Kako je s kompatibilnostjo z drugimi modeli tega letnika, CR, WR, TE ?

Iščem pa sprednje in zadnje zavorne diske, vse puše in ležaje v zadnjem vzmetenju, tesnila sprednjih vilic, ročko za zavoro...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!