trojan69 Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Ravno to ne bo šlo, ker ima amortizer točno predvideno mesto kam pride pritrjen na križ. Drugo kot drugo bom moral še križ na okvirju prestaviti nižje, ker je zdaj previsok. Torej če hočem 5 cm nižji motor spredaj bi moral amortizerje skrajšati 10 cm, kar je pa ne gre. Če hočem takšen motor kot sem si zamislil potrebujem druge vilice. Kar se tiče starodobniških puristov, tudi jaz imam rad obnovljene redke oldtimerje v čimbolj originalnem stanju. Ampak ta motor je pri nas sicer redek, ampak na Madžarskem jih je pa kot tomosov pri nam tako da ... Moja Ideja: Takšen je pa original motor. Moj je edino malo slabše ohranjen. (beri primeren obnove. :grim ) Aha se mi zdi da vem kaj misliš-cevi ne morš porint čez križ? Skratka če se ga ne da na tak način dvignit ti je najlaže zamenjat komplet sprden konc z križi pa kolesom in zavorami vred. Zamenjaš (daš postružit) os, tko da je ubistvu stara os v novih križih, pa mogoč minimalno predelaš križe, če je potrebno. Drugač pa ne me narobe razumet-jst sem 100% za predelave. Mi grejo tele puristi občasno kar pošteno na živce, ko vijejo roke nad vsakim mopedom, ki ni 100% original. manjka kreativnosti v lepi naši,,vse sam da je stock, pa čimveč originalne dodatne opreme pa kak auspuh (najbolš akrapovič)...pa je oh in sploh,,,zdej govorim že o novejših motorjih Je pa motor na prvi slikci lep za znoret. Maš še kaj slik? Mašino boš tud menjal?
container Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Iščem delavnico v ljubljani za šraufat motor. min 20 kvadratov, Ljubljana mesto (LPP), voda, elektrika, normalna vrata... *BTW a ne bi tale thread z sedemtisoči posti že lahko dobil svoj forum?
Bremzer Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 Iščem delavnico v ljubljani za šraufat motor. min 20 kvadratov, Ljubljana mesto (LPP), voda, elektrika, normalna vrata... *BTW a ne bi tale thread z sedemtisoči posti že lahko dobil svoj forum? V Nm je dovolj praznih delavnic, dobil bi jo brez problema sam na Dol. noće noben več delat,oćitno imajo vsi dovolj in gredo raje za dopolnilno dejavnost štrajkat pred občino v podporo ostalim protestnikom ! ! Doma skoraj vsi namsto urejenih in koristnih vrtov, imajo lepo "sfrizirane" zelenice. dore 1
shark90 Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Ker nisem dobil dobrega odgovora v temi homologacija bom tukaj vprašal malo drugače. Torej gre se glede dveh okvirjev in številk, drugi "ta novi" okvir nima papirjev, tako da razmišljam v smeri enakih enakih številk. da bi bil "novi okvir" moj stari. Zanima me če pozna kdo koga ki bi se ukvarjal z tem, oz. ima številke doma? na PM prosim.
Kawl Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 ne se špilat s tem. Jaz sem dal od ducatija gaštel peskat in na novo prašno barvat. Številke so se vidle pa so vseeno kompliceral. Je rekel da če se policaj zapič v številke da dajo lahko vse skupi na rentgen in imaš same komplikacije, s tem da je bil gaštel brez grehov takšnih in drugačnih. Uglavnem če si pa prepričan da boš stvar dobro naredil pa naredi samo ti povem da te številke pri novejših letnih lasersko gravirajo...
Coban Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Ker nisem dobil dobrega odgovora v temi homologacija bom tukaj vprašal malo drugače. Torej gre se glede dveh okvirjev in številk, drugi "ta novi" okvir nima papirjev, tako da razmišljam v smeri enakih enakih številk. da bi bil "novi okvir" moj stari. Zanima me če pozna kdo koga ki bi se ukvarjal z tem, oz. ima številke doma? na PM prosim. Napiši za kateri motor sploh sprašuješ,če za K-aja se dobi lahko gištel s papiri.
shark90 Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Napiši za kateri motor sploh sprašuješ,če za K-aja se dobi lahko gištel s papiri. za K-ja ja... ja ampak kaj potem se mora naredit prepis na drugi okvir in je motor tisti letnik kot je okvir ali vse ostane enako?
Bremzer Objavljeno December 20, 2012 Opozori Objavljeno December 20, 2012 za K-ja ja... ja ampak kaj potem se mora naredit prepis na drugi okvir in je motor tisti letnik kot je okvir ali vse ostane enako? Letnik vedno ostane tisti,ki je vpisan v dokument za dotični gištel.Sicer pa vem za gištel od K-1200-R samo starši dokumenta ne najdejo od pokojnega sina, sicer pa je motor kupljen v SLO in ni problem dobiti novo prometno saj se lahko prijavi,da je dokument izgubljen in dobiš novo prometno. Za več info pokliči na GSM imaš ga v avtarju.
ludiluka Objavljeno December 21, 2012 Opozori Objavljeno December 21, 2012 za K-ja ja... ja ampak kaj potem se mora naredit prepis na drugi okvir in je motor tisti letnik kot je okvir ali vse ostane enako? Letnik motorja je enak letniku nadomestnega okvirja
shark90 Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Hvala vama za odgovor. Bom kar obdržal ta okvir in ga dal popravit, bo po moje najmanj kompliciranja. Jure Lampe naj bi to dobro opravil...
Bremzer Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Hvala vama za odgovor. Bom kar obdržal ta okvir in ga dal popravit, bo po moje najmanj kompliciranja. Jure Lampe naj bi to dobro opravil... Če potrebuješ še kake dele se javi, imam enga,ki je bil poškodovan v refuzi !
stuhec Objavljeno December 27, 2012 Opozori Objavljeno December 27, 2012 Je kaj hin, ce se en del (sredina dol) ne vsede veriga fajn v zobnik veriga je brez o-ring, zobnik ima 52 zobov, izgledajo ok
Bremzer Objavljeno December 27, 2012 Opozori Objavljeno December 27, 2012 Je kaj hin, ce se en del (sredina dol) ne vsede veriga fajn v zobnik veriga je brez o-ring, zobnik ima 52 zobov, izgledajo ok Mal čudno si tole opisal vendar,če se veriga ne vsede lepo na verižnik(zobnik) nekaj nepaše skupaj ali pa je že veriga nategnjena ali verižnik izrabljen ! ! zato se naj bi vedno menjalo oboje v setu ! !
shark90 Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 Če potrebuješ še kake dele se javi, imam enga,ki je bil poškodovan v refuzi ! poglej PM
zupy199 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Iz motorja (Kawasaki Z750 09) sem izpraznil antifriz (nisem vedel ali je prejšni lastnik notri imel mešanco ali čisti antifriz) iz straha da mi ne bi zmrnil v mašini čez zimo, zdaj sem pa slišal da mi lahko začne kj rustat notri v mašini če ga ni notri. Je to možno? Ker pomoje je mašina ter kiler narejen iz aluminija, tak da ne bi smel bit nič narobe.
danci1973 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Iz motorja (Kawasaki Z750 09) sem izpraznil antifriz (nisem vedel ali je prejšni lastnik notri imel mešanco ali čisti antifriz) iz straha da mi ne bi zmrnil v mašini čez zimo, zdaj sem pa slišal da mi lahko začne kj rustat notri v mašini če ga ni notri. Je to možno? Ker pomoje je mašina ter kiler narejen iz aluminija, tak da ne bi smel bit nič narobe. Tudi aluminij oksidira... Jaz motorja ne bi pustil brez antifriza, ker le-ta vsebuje (tudi) prozikorozijsko zaščito. D. blazku 1
zupy199 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Hvala, bom rajš ga kr dau nazaj notr Me še pa nekaj zanima, v service manual piše da naj dam 50-50% koncentrat, se držim tega ( ali dam spet zaradi straha pred mrazom ) čistega notri
Bremzer Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Hvala, bom rajš ga kr dau nazaj notr Me še pa nekaj zanima, v service manual piše da naj dam 50-50% koncentrat, se držim tega ( ali dam spet zaradi straha pred mrazom ) čistega notri Nič se bat brez hladilne tekočine lahko stoji leta pa ne bo nič narobe ! ! Edino predno spet vžgeš moraš naliti hladilno tekočino ( to pa zato, da se nepoškoduje teflon-tesnilo v vodni črpalki),ta naj bo od -35 do -40 stop.celzija.Nerazumem zakaj si sploh spuščal tekočino ta se pred zimo izmeri in če je še dovolj močna jo ne menjaš ! !Kajti,če si imel npr.notri samo vodo in si izpustil "samo" iz hladilnika v mašini tekočina ostane in ti posledično lahko raznese blok motorja ! ! Ps: še tole na vsaki hladilni tekočini piše do koliko minusa zadostuje in če je premočna jo razredčiš z vodo po možnosti deževnico/ali destilirano) na željeno koncentracijo.
logarr Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 (popravljeno) Kr 50:50 mešanco dej, nimaš kej sfalit. Iste barve kot tistega ki je biv prej not, po možnosti. Popravljeno December 30, 2012. Popravil logarr
speedfighttuning Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Hvala, bom rajš ga kr dau nazaj notr Me še pa nekaj zanima, v service manual piše da naj dam 50-50% koncentrat, se držim tega ( ali dam spet zaradi straha pred mrazom ) čistega notri Razmerje 50-50 bo v redu, se ni treba nič bat
honda2000 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Na yamahi fz6n l.05 se mi tali zaščitna folija(oziroma tisto lepilo s katerim je folija prilepljena) znotraj na zaščiti okrog izpuha. Ima kdo kakšno idejo s čim sanirat zadevo? Verjetno to ni edini primer?
k0ci Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Hvala kupi namenski antifriz za motorje, je že namešan v plastenki in samo zliješ noter brez dodajanja vode, mislim pa da ga rabiš okoli 2L za cel sistem
snetkladu Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Živjo! Na kros motorju imam plavajoče diske. Sam disk je kot novi, zelo malo obrabljen. Problem pa je, ker mi zelo opleta!na spojih ima lufta 3-4mm:S je možnmo zamenjati samo spoje,ker se mi zdi škoda menjati disk, ki je praktično nedotaknjen:/
k0ci Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 plavajoči mora imet lufta, to je normalno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se