snetkladu Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 plavajoči mora imet lufta, to je normalno to vem, da morajo imeti, samo ne toliko! imam tudi cestni motor in ima prav tako plavajoče diske pa se disk premika nekaj desetink milimetra! Pri kros motorju pa res zelo opleta, ropota,...
speedfighttuning Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 to vem, da morajo imeti, samo ne toliko! imam tudi cestni motor in ima prav tako plavajoče diske pa se disk premika nekaj desetink milimetra! Pri kros motorju pa res zelo opleta, ropota,... To je zato ker na cestnih motorjih so polplavajoči, zato se premikajo samo par desetink milimetra Plavajoči se normalno premikajo par milimetrov, tako da če ti bremza prime tako kot more se ti ni treba nič bat, je vse v redu
speedfighttuning Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 To je zato ker na cestnih motorjih so polplavajoči, zato se premikajo samo par desetink milimetra Plavajoči se normalno premikajo par milimetrov, tako da če ti bremza prime tako kot more se ti ni treba nič bat, je vse v redu Sm najdu še en video kjer se lepo vidi plavajoči disk kolko se premika: http://www.youtube.com/watch?v=paop45LJbJw
Butnglavc Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Meni tako rožlja kot bi poslušal ropotuljico lp A
limabacje Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Mam eno vprašanje .. Ko stisnem sklopko mi ročica ne skoči čisto nazaj .. ima do konca sigurne še pol centina lufta + " freeplay " ki je tudi velik , skratka prevelik .. Probal sem malo naštelati z tistim obročkom ampak je navoj nakoncu že čisto požrt in sploh ne prime .. Sedaj nevem kaj naj naredim .. Naj popravim navoj in kupim nov štift če se ga kje dobi ? Bom prilepil sliko da boste vedeli o čem govorim ... Lahko tudi posnamem filmček ... lp
sbt Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Živjo. Jst bi na tvojem mestu pogledal sklopko, če je za zamenat. Zmeriš debelino lamel. Za tvoj motor sicer ne vem točno ampak Kawasaki 600 majo ponavadi lamela debeline 2.88 - 2.77 mm, kar je pa pod 2.2mm je za menjavo. Prav tako lahko zmeriš dolžino vzmeti 82.1mm. Pod 78mm je za menjavo. Najprej pa seveda poglej spodaj na motorju (pokrov sklopke), če se da tudi štelat "zajla"
Bremzer Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Mam eno vprašanje .. Ko stisnem sklopko mi ročica ne skoči čisto nazaj .. ima do konca sigurne še pol centina lufta + " freeplay " ki je tudi velik , skratka prevelik .. Probal sem malo naštelati z tistim obročkom ampak je navoj nakoncu že čisto požrt in sploh ne prime .. Sedaj nevem kaj naj naredim .. Naj popravim navoj in kupim nov štift če se ga kje dobi ? Bom prilepil sliko da boste vedeli o čem govorim ... Lahko tudi posnamem filmček ... lp Najprej zamenjaj to matico, lahko vzameš kar navadno inox M 6 navoj in jo prežagaš tako, da jo bos sploh lahko namontijal in nato nastavi sklopko ročice tako,da bo imela samo malo zračnosti na (koncu ročke)ca 1-1,5 cm.
limabacje Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Kdaj se pa sklopka menja .. ker ima motor samo 20000km .. star je pa 6let . Nekako sem naštelal .. tist vijak na balanci sem nekje do polovice pritegnil .. potem sem pa spodaj pri sklopki malo naštelal in zadeva deluje takole .. : Jutri še probam kako dela .. drgač pa nej me kdo opozori če sem kaj naredil narobe oz. na kaj naj pazim .. hvala
BRANE Objavljeno Januar 5, 2013 Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 ma vedno mora met ene 2 do 3 mm lufta, ni dobro, da je zajla pri neuporabi napeta. z obrabljenostjo sklopke se pa menda ročka viša, je potrebno zajlo odpuščat.
limabacje Objavljeno Januar 5, 2013 Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 Sej lufta ma zdej okol 3 mm ampak prej ga je blo pa več kot centin ...Saj je vseeno če sem spodaj pri sklopki nastavil zajlo ane ? Ker pravim da je pri ročki tist navoj že zelo slab in če ga več kot polovico odtegnem mi skoči ven :/
trojan69 Objavljeno Januar 5, 2013 Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 Zajlo se praviloma nastavlja pri sklopki. Vijak na ročki je samo za minimalne popravke.
limabacje Objavljeno Januar 5, 2013 Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 aja pol je pa to to .. zdej je glih tok našponana da ma ene 3 mm lufta .. to je pol to hvala za pomoč
danci1973 Objavljeno Januar 6, 2013 Opozori Objavljeno Januar 6, 2013 Kdaj se pa sklopka menja .. ker ima motor samo 20000km .. star je pa 6let . Ko zaradi obrabe lamel začne sklopka drset. Ampak pri normalni uporabi (brez kakšnih 'burnout'-ov, 'wheelie'-jev ipd.) bi morala sklopka v oljni kopeli zdržati krepko preko 100k km. D.
Bremzer Objavljeno Januar 6, 2013 Opozori Objavljeno Januar 6, 2013 Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. !
hajoktejn Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 (popravljeno) Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. ! čes pa norc in ja, vmax-a primerjat s čimerkoli drugim je tud smiselno... moje vprašanje: kaj bi znalo zajebavat pri sklopki, če le-ta ne zdrsava, ampak zgolj "prime" sunkovito, oziroma ko popustiš ročko za ca. 1 cm sklopka spusti "na ful" ? Popravljeno Januar 7, 2013. Popravil hajoktejn
danci1973 Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. ! Na Yamahi FJR1300 je pri nekaj čez 100k km še prva sklopka in ko sem z mikrometrom meril lamele, so bile obrabljene približno NIČ, tako da bodo verjetno zdržale še naslednjih 100k km, pa potem še naslednjih... Če pa ti ne znaš vzdrževat motorja, pa si sam kriv. D. carmagedon, logarr in Butnglavc 3
sayo Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Bremzer, zanima me če je lahko kaj narobe če dam v svojo Varo akumulator z večjo amperažo ?
trojan69 Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 MIsliš z več Ah? Ne, samo voltaža mora bit ista. Se pravi 12V
sayo Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 MIsliš z več Ah? Ne, samo voltaža mora bit ista. Se pravi 12V Z več Ah to mislim ja, voltaža bo ista ITAQ
MARJA Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Z več Ah to mislim ja, voltaža bo ista ITAQ Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku.
sayo Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku. Ja prostor je, OK hvala
Bremzer Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Ja prostor je, OK hvala To je tako kot,če bi me vprašal ali lahko montiram večji rezervoar! kajti več A pomeni večja kapaciteta in močnejši tok za zagon katerega je pri motorjih vedno premalo.Kar pomeni čim več A samo,če imaš dovolj prostora.
Ervin93 Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 kje se da dobit tista ušesca oz. očesca ko se kar kol priključ na akomulator? hvala
stjepan Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku. ne rajši tega delati :grrr
stjepan Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 Hvala, bom rajš ga kr dau nazaj notr Me še pa nekaj zanima, v service manual piše da naj dam 50-50% koncentrat, se držim tega ( ali dam spet zaradi straha pred mrazom ) čistega notri pa ko se treseš z nekim mrazom ko si z moskve al ko ti je
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se