Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

plavajoči mora imet lufta, to je normalno

to vem, da morajo imeti, samo ne toliko! imam tudi cestni motor in ima prav tako plavajoče diske pa se disk premika nekaj desetink milimetra! Pri kros motorju pa res zelo opleta, ropota,...

Objavljeno

to vem, da morajo imeti, samo ne toliko! imam tudi cestni motor in ima prav tako plavajoče diske pa se disk premika nekaj desetink milimetra! Pri kros motorju pa res zelo opleta, ropota,...

To je zato ker na cestnih motorjih so polplavajoči, zato se premikajo samo par desetink milimetra ;) Plavajoči se normalno premikajo par milimetrov, tako da če ti bremza prime tako kot more se ti ni treba nič bat, je vse v redu ;)

Objavljeno

To je zato ker na cestnih motorjih so polplavajoči, zato se premikajo samo par desetink milimetra ;) Plavajoči se normalno premikajo par milimetrov, tako da če ti bremza prime tako kot more se ti ni treba nič bat, je vse v redu ;)

Sm najdu še en video kjer se lepo vidi plavajoči disk kolko se premika: http://www.youtube.com/watch?v=paop45LJbJw

Objavljeno

Meni tako rožlja kot bi poslušal ropotuljico :)

lp A

Objavljeno

Mam eno vprašanje .. Ko stisnem sklopko mi ročica ne skoči čisto nazaj .. ima do konca sigurne še pol centina lufta + " freeplay " ki je tudi velik , skratka prevelik .. Probal sem malo naštelati z tistim obročkom ampak je navoj nakoncu že čisto požrt in sploh ne prime .. Sedaj nevem kaj naj naredim .. Naj popravim navoj in kupim nov štift če se ga kje dobi ?

Bom prilepil sliko da boste vedeli o čem govorim ... Lahko tudi posnamem filmček ...

aaa.jpg

lp

Objavljeno

Živjo. Jst bi na tvojem mestu pogledal sklopko, če je za zamenat. Zmeriš debelino lamel. Za tvoj motor sicer ne vem točno ampak Kawasaki 600 majo ponavadi lamela debeline 2.88 - 2.77 mm, kar je pa pod 2.2mm je za menjavo. Prav tako lahko zmeriš dolžino vzmeti 82.1mm. Pod 78mm je za menjavo. Najprej pa seveda poglej spodaj na motorju (pokrov sklopke), če se da tudi štelat "zajla"

Objavljeno

Mam eno vprašanje .. Ko stisnem sklopko mi ročica ne skoči čisto nazaj .. ima do konca sigurne še pol centina lufta + " freeplay " ki je tudi velik , skratka prevelik .. Probal sem malo naštelati z tistim obročkom ampak je navoj nakoncu že čisto požrt in sploh ne prime .. Sedaj nevem kaj naj naredim .. Naj popravim navoj in kupim nov štift če se ga kje dobi ?

Bom prilepil sliko da boste vedeli o čem govorim ... Lahko tudi posnamem filmček ...

aaa.jpg

lp

Najprej zamenjaj to matico, lahko vzameš kar navadno inox M 6 navoj in jo prežagaš tako, da jo bos sploh lahko namontijal in nato nastavi sklopko ročice tako,da bo imela samo malo zračnosti na (koncu ročke)ca 1-1,5 cm.

Objavljeno

Kdaj se pa sklopka menja .. ker ima motor samo 20000km .. star je pa 6let . Nekako sem naštelal .. tist vijak na balanci sem nekje do polovice pritegnil .. potem sem pa spodaj pri sklopki malo naštelal in zadeva deluje takole .. :

Jutri še probam kako dela .. drgač pa nej me kdo opozori če sem kaj naredil narobe oz. na kaj naj pazim .. :) hvala

Objavljeno

ma vedno mora met ene 2 do 3 mm lufta, ni dobro, da je zajla pri neuporabi napeta.

z obrabljenostjo sklopke se pa menda ročka viša, je potrebno zajlo odpuščat.

Objavljeno

Sej lufta ma zdej okol 3 mm ampak prej ga je blo pa več kot centin ...Saj je vseeno če sem spodaj pri sklopki nastavil zajlo ane ? Ker pravim da je pri ročki tist navoj že zelo slab in če ga več kot polovico odtegnem mi skoči ven :/

Objavljeno

Zajlo se praviloma nastavlja pri sklopki. Vijak na ročki je samo za minimalne popravke.

Objavljeno

aja pol je pa to to .. zdej je glih tok našponana da ma ene 3 mm lufta .. to je pol to :) hvala za pomoč

Objavljeno

Kdaj se pa sklopka menja .. ker ima motor samo 20000km .. star je pa 6let .

Ko zaradi obrabe lamel začne sklopka drset.

Ampak pri normalni uporabi (brez kakšnih 'burnout'-ov, 'wheelie'-jev ipd.) bi morala sklopka v oljni kopeli zdržati krepko preko 100k km.

D.

Objavljeno

Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. !

Objavljeno (popravljeno)

Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. !

čes pa norc :P in ja, vmax-a primerjat s čimerkoli drugim je tud smiselno...

moje vprašanje: kaj bi znalo zajebavat pri sklopki, če le-ta ne zdrsava, ampak zgolj "prime" sunkovito, oziroma ko popustiš ročko za ca. 1 cm sklopka spusti "na ful" ?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Sklopko se menja takrt,ko začne drseti(neglede ali je suha ali mokra) na ročici pa je dovolj zračnosti.Nikakor pa nezdrži 200K kil.kot pišejo hobi mehaniki,jaz sem jo moral na V-maxu menjat že na 35K kil in drrugič na 70K kil. tako,da ni zdržala ne prva ne druga več kot 35K kil. !

Na Yamahi FJR1300 je pri nekaj čez 100k km še prva sklopka in ko sem z mikrometrom meril lamele, so bile obrabljene približno NIČ, tako da bodo verjetno zdržale še naslednjih 100k km, pa potem še naslednjih...

Če pa ti ne znaš vzdrževat motorja, pa si sam kriv.

D.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bremzer, zanima me če je lahko kaj narobe če dam v svojo Varo akumulator z večjo amperažo ?

Objavljeno

MIsliš z več Ah? Ne, samo voltaža mora bit ista. Se pravi 12V

Objavljeno

MIsliš z več Ah? Ne, samo voltaža mora bit ista. Se pravi 12V

Z več Ah to mislim ja, voltaža bo ista ITAQ

Objavljeno

Z več Ah to mislim ja, voltaža bo ista ITAQ

Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku.

Objavljeno

Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku.

Ja prostor je, OK hvala

Objavljeno

Ja prostor je, OK hvala

To je tako kot,če bi me vprašal ali lahko montiram večji rezervoar! kajti več A pomeni večja kapaciteta in močnejši tok za zagon katerega je pri motorjih vedno premalo.Kar pomeni čim več A samo,če imaš dovolj prostora.

Objavljeno

kje se da dobit tista ušesca oz. očesca ko se kar kol priključ na akomulator?

hvala

Objavljeno

Lahko daš ja. Sam pazi če imaš prostor, kajti več Ah ti lahko prinese večji aku.

ne rajši tega delati :grrr

Objavljeno

Hvala, bom rajš ga kr dau nazaj notr :)

Me še pa nekaj zanima, v service manual piše da naj dam 50-50% koncentrat, se držim tega ( ali dam spet zaradi straha pred mrazom ) čistega notri :)

pa ko se treseš z nekim mrazom ko si z moskve al ko ti je

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!