ciciban Objavljeno Februar 20, 2013 Opozori Objavljeno Februar 20, 2013 @Pips; Na Švistu se je po 20 letih zasušila mast v glavi okvirja. Noter je bila neka navadna litijeva mast. Namazal sem z mastjo za ležaje in zložil nazaj skupaj. Zadnjih 9 let je mir. Očitno so bili ležaji, ki so jih takrat noter dajal bolj kvalitetni kot tile madebybuhsigavekdo sedaj. Rabiš nekaj takega za ležaje, po možnosti vodoodpornega, pa da ti ne steče, ko bo pritisnila vročina. Tukaj tudi piše, da ni treba nucat ravno BMW zadevo: http://faq.f650.com/FAQs/Steering_Head_Bearing_Replacement_FAQ.htm BTW Optimoly je BMWjeva zadeva podobno kot Staburaks in Hondamoly. Vse te tri se nuca za mazanje zobcev na kardanih. Vse tri je težko dobit pri nas. Dobi se na ebayu in kje tako na lepe oke. Za tvoje potrebe bo kakšna druga žavba tudi dovolj dobra.
milosh Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran Sam bi ti priporočal tole mast Fuchs Lagermaister WHS 2002, je za viskoke obremenitve, idealna za okolja kjer je vlaga prah, pa še na teflonski poglagi je narejena, skratka zelo dobra mast. LP
milosh Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran Sm malo poguglal to Castrol Optimoly TA, podobno mast se pri nas uporablja za mazanje vpenjalnih elementov na CNC obd. centrih, sami uporablamo ne ravno te ampak Metalflux Moly Spray ki ima dodatek titana v sebi, in je še malo bolj odporna. Mislim da ni potrebe za tako mastjo na tvoji balanci, če pogledam da je vlečna sila na ki drži orodje okoli 25kN kar je 2.5toni, take obremenitve ni šans da dosežeš na tvojem motorju. LP
Pips Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Draga moja,ciciban in milosh, zahvaljujem se vama za napisano, a prosim za exaktno rašitev-kje prodajajo konkretno mast, katero mi priporočata in to v manjših količinah n.p. 50, 100, 150 gr. Za vajin trud se vama v naprej zahvaljujem. Miran
milosh Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Draga moja,ciciban in milosh, zahvaljujem se vama za napisano, a prosim za exaktno rašitev-kje prodajajo konkretno mast, katero mi priporočata in to v manjših količinah n.p. 50, 100, 150 gr. Za vajin trud se vama v naprej zahvaljujem. Miran Kupi SKF LGHB 2, v vaski trgovini z ležaji. http://www.m-trade.si/index.php?option=com_content&view=article&id=57:maziva-skf&catid=41:mazanje&Itemid=70 LP
milosh Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Kupi SKF LGHB 2, v vaski trgovini z ležaji. http://www.m-trade.si/index.php?option=com_content&view=article&id=57:maziva-skf&catid=41:mazanje&Itemid=70 LP Ali pa LGWA 2 , jo dobiš v 200g tubi.
Pips Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Ali pa LGWA 2 , jo dobiš v 200g tubi.Najlepša hvala, lp in še dosti varnih km. Miran
som Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Pozdravljeni ,ali mi lahko gdo pove kako se demontira stranska oplata od bmw r 1100 rt. vsi vijaki odstranjeni samo pod vzvratnim ogledalom še nekaj drži??.Za pomoč se najlepše zahvaljujem.
ciciban Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Tako majhno količino boš težko dobil. Ena primerna iz kolesarske trgovine: http://www.singla.si/Motorex-Bike-Grease-2000-100gr-mast-za-lezaje-0-0-38.html Sicer malo hecno na prvi pogled ampak tudi tole bi bilo vredu: http://increa.si/Pribor-in-oprema-za-kosnjo.html Ali pa Castrol LMX: http://www.euroton.si/avtodeli/iskanje-s-42.aspx?searchterm=mast&pagenum=1&bf=16 Lahko greš pa v kakšno avto trgovino. Imajo ziher kakšno primerno, samo pakunga bo večja.
Pips Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Živijo, mi je kar nerodno ker sem tako gnjavil, sedaj sem slučajno pogledal na straneh Lojza in našel namensko mast za moje težave po 7,99 za 300ml Castrol LMX Li. Se vam še enkrat opravičujem in zahvaljujem. Lp Miran ciciban in trebor 2
Kmet2 Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Trojan, 660 ima vbrizg. Če auspuh žari ali res bogato pretiravaš z nažiganjem, ali bogato pretiravaš in imaš razštelane izpušne ventile. XT ima precej velik cilinder. 650ccm. Zato rabi dobro, res zdravo, baterijo da ima zaganjač dober šus. če ti samo mlati pač motor ne užge. Najbol enostavno je probat z kabli. Če priklopiš avto mora zaganjač udarit kot se spodobi in upalit. u prvem kolpu. Točno tako,tudi pri meni na bivšem 650-CS-u če ni bila batarija top je verglal sam vžgal pa zelo težko,po zamenjavi baterije je prižgal še predn sem stisnil gumb za vžig :grim Men tudi na 650-ki zažari sam takrat ko ga na AC držim na 3/4 plina 30min ali več,drugače ne,na KTM enovaljcih pa zažari brez ,da ga kej goniš,zato mislim,da se z tem ne obremenjuj preveč.
som Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 ali kdo ve kako se demontira retrovizorje pri bmw r 1100 rt.?... hvala za odgovor.
som Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 @som: Hvala prjatu ...bom počakal da se mal ogreje pol ga bom pa ruknu.
snetkladu Objavljeno Februar 23, 2013 Opozori Objavljeno Februar 23, 2013 Živjo! Mene pa zanima, kako se sname gumu pri kros motorju v katerem je MOSSE šlauf(povna zračnica-sama guma brez zraka)? Neki sm že probavu z montirajzli pa sem raje odnehal, ker se mi zdi, da bi preveč gumo uničil.
stuhec Objavljeno Februar 23, 2013 Opozori Objavljeno Februar 23, 2013 Dej kar na grobo ali kakor bo pac potrebno pazit mors edin na to tvojo "povno" gumo (ce glih ne ne vem kaj to je ), pa felno Lahk ti pa jz menjam, oz pomagam
snetkladu Objavljeno Februar 23, 2013 Opozori Objavljeno Februar 23, 2013 Dej kar na grobo ali kakor bo pac potrebno pazit mors edin na to tvojo "povno" gumo (ce glih ne ne vem kaj to je ), pa felno Lahk ti pa jz menjam, oz pomagam Stuhec, hvala za ponujeno pomoč, vendar mislim, da sva malo predaleč narazen http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-bib-mousse to je ta zračnica. (nima ventilčka za zrak). Običajne zračnice znam menjavati, s to pa je problem, ker se zelo malo stisne in gre zelo na tesno.
ludiluka Objavljeno Februar 25, 2013 Opozori Objavljeno Februar 25, 2013 Torej iščem dust coverje kot so na sliki http://www.ebay.co.uk/itm/Ceriani-35mm-Road-Dust-Covers-Harley-CRS-ERS-XR-750-/190798039265?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6c7308e1 Ve kdo kje bi jih dobil pri nas morejo pa bit čimbolj podobni tem vilce so 35mm
ciciban Objavljeno Februar 25, 2013 Opozori Objavljeno Februar 25, 2013 Na starih Bmw-jih so bile gor takšne gumijaste kapice. Lahko ti za foro ko se priguncam domov zmerim in poslikam. Če bi pasale, se da kakšne stare dobit in jih reciklirat. Zamenja se samo nekakšno tesnilo iz filca.
ludiluka Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Saj najraje bi nove kupil saj sčasoma ta guma otrdi in ne služi namenu vendar jih rabim za ceriani vilce za Laverdo ampak kot omeniš Laverdo je cena x2
trojan69 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Namesto tega lahko montiraš tudi ˝krokodilčke˝ - naredrano gumjasto cev, ki prekriva zgornji del vilic. Ubistvu deluje bolš, ker ščiti cevi pred udarci kamenčkov, ne nastajajo brazde in posledično vilice kasnej spustijo. Je pa tuki tud vprašanje izgleda..
ludiluka Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 Trojan tisto mi zgleda grozljivka
Šarc Objavljeno Februar 27, 2013 Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 Malo me zanima vaše mnenje glede razpok v sesalnem kanalu in glede oblog na ventilih. Sploh zato ker so na samo enem ventilu in sicer na strani kjer je svečka. Motor dela normalno, opazil sem pa med preventivnim servisom pred sezono. Saj bi napisal več podatkov o kilometrih in tipu motorja pa nekatere to preveč zavede pri razmišljanju. je pa rotax 1000ccm, dva cilindra V60
simonsi Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 A si pa ziher da je razpoka, da ni samo pač kot črta od ulivanja še ostala? Za sesalni ventil je malo preveč oblog, ampak pucat se ti pa ravno ne splača.
HyperJack Objavljeno Marec 20, 2013 Opozori Objavljeno Marec 20, 2013 Kje dobiti hose clamp v črni barvi?...lahko kjer koli v ljubljani...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se