Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Pips; Na Švistu se je po 20 letih zasušila mast v glavi okvirja. Noter je bila neka navadna litijeva mast. Namazal sem z mastjo za ležaje in zložil nazaj skupaj. Zadnjih 9 let je mir. Očitno so bili ležaji, ki so jih takrat noter dajal bolj kvalitetni kot tile madebybuhsigavekdo sedaj. Rabiš nekaj takega za ležaje, po možnosti vodoodpornega, pa da ti ne steče, ko bo pritisnila vročina.

 

Tukaj tudi piše, da ni treba nucat ravno BMW zadevo:

 

http://faq.f650.com/FAQs/Steering_Head_Bearing_Replacement_FAQ.htm

 

BTW Optimoly je BMWjeva zadeva podobno kot Staburaks in Hondamoly. Vse te tri se nuca za mazanje zobcev na kardanih. Vse tri je težko dobit pri nas. Dobi se na ebayu in kje tako na lepe oke. Za tvoje potrebe bo kakšna druga žavba tudi dovolj dobra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran

Sam bi ti priporočal tole mast Fuchs Lagermaister WHS 2002, je za viskoke obremenitve, idealna za okolja kjer je vlaga prah, pa še na teflonski poglagi je narejena, skratka zelo dobra mast.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran

Sm malo poguglal to Castrol Optimoly TA, podobno mast se pri nas uporablja za mazanje vpenjalnih elementov na CNC obd. centrih, sami uporablamo ne ravno te ampak Metalflux Moly Spray ki ima dodatek titana v sebi, in je še malo bolj odporna. Mislim da ni potrebe za tako mastjo na tvoji balanci, če pogledam da je vlečna sila na ki drži orodje okoli 25kN kar je 2.5toni, take obremenitve ni šans da dosežeš na tvojem motorju.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Draga moja,ciciban in milosh, zahvaljujem se vama za napisano, a prosim za exaktno

rašitev-kje prodajajo konkretno mast, katero mi priporočata in to v manjših količinah n.p. 50, 100, 150 gr. Za vajin trud se vama v naprej zahvaljujem. Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Draga moja,ciciban in milosh, zahvaljujem se vama za napisano, a prosim za exaktno

rašitev-kje prodajajo konkretno mast, katero mi priporočata in to v manjših količinah n.p. 50, 100, 150 gr. Za vajin trud se vama v naprej zahvaljujem. Miran

Kupi SKF LGHB 2, v vaski trgovini z ležaji. http://www.m-trade.si/index.php?option=com_content&view=article&id=57:maziva-skf&catid=41:mazanje&Itemid=70

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni  ,ali  mi lahko  gdo pove  kako se demontira stranska  oplata  od bmw  r 1100 rt. vsi  vijaki  odstranjeni  samo pod vzvratnim ogledalom še nekaj  drži??.Za pomoč  se najlepše zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako majhno količino boš težko dobil.

 

Ena primerna iz kolesarske trgovine:

http://www.singla.si/Motorex-Bike-Grease-2000-100gr-mast-za-lezaje-0-0-38.html

 

Sicer malo hecno na prvi pogled ampak tudi tole bi bilo vredu:

http://increa.si/Pribor-in-oprema-za-kosnjo.html

 

Ali pa Castrol LMX: http://www.euroton.si/avtodeli/iskanje-s-42.aspx?searchterm=mast&pagenum=1&bf=16

 

Lahko greš pa v kakšno avto trgovino. Imajo ziher kakšno primerno, samo pakunga bo večja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, mi je kar nerodno ker sem tako gnjavil, sedaj sem slučajno pogledal na straneh Lojza in našel namensko mast za moje težave po 7,99 za 300ml Castrol LMX Li. Se vam še enkrat opravičujem in zahvaljujem. Lp Miran

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trojan, 660 ima vbrizg.

 

Če auspuh žari ali res bogato pretiravaš z nažiganjem, ali bogato pretiravaš in imaš razštelane izpušne ventile. 

 

XT ima precej  velik cilinder. 650ccm. Zato rabi dobro, res zdravo,  baterijo da ima zaganjač dober šus. če ti samo mlati pač motor ne užge. Najbol enostavno je probat z kabli. Če priklopiš avto mora zaganjač udarit kot se spodobi in upalit. u prvem kolpu. 

Točno tako,tudi pri meni na bivšem 650-CS-u če ni bila batarija top je verglal sam vžgal pa zelo težko,po zamenjavi baterije je prižgal še predn sem stisnil gumb za vžig :grim

Men tudi na 650-ki zažari sam takrat ko ga na AC držim na 3/4 plina 30min ali več,drugače ne,na KTM enovaljcih pa zažari brez ,da ga kej goniš,zato mislim,da se z tem ne obremenjuj preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

 

Mene pa zanima, kako se sname gumu pri kros motorju v katerem je MOSSE šlauf(povna zračnica-sama guma brez zraka)? Neki sm že probavu z montirajzli pa sem raje odnehal, ker se mi zdi, da bi preveč gumo uničil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej kar na grobo ali kakor bo pac potrebno

pazit mors edin na to tvojo "povno" gumo (ce glih ne ne vem kaj to je :D), pa felno

Lahk ti pa jz menjam, oz pomagam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej kar na grobo ali kakor bo pac potrebno

pazit mors edin na to tvojo "povno" gumo (ce glih ne ne vem kaj to je :D), pa felno

Lahk ti pa jz menjam, oz pomagam

Stuhec, hvala za ponujeno pomoč, vendar mislim, da sva malo predaleč narazen  ;)

http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-bib-mousse

 

to je ta zračnica. (nima ventilčka za zrak).

Običajne zračnice znam menjavati, s to pa je problem, ker se zelo malo stisne in gre zelo na tesno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na starih Bmw-jih so bile gor takšne gumijaste kapice. Lahko ti za foro ko se priguncam domov zmerim in poslikam. Če bi pasale, se da kakšne stare dobit in jih reciklirat. Zamenja se samo nekakšno tesnilo iz filca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj najraje bi nove kupil saj sčasoma ta guma otrdi in ne služi namenu vendar jih rabim za ceriani vilce za Laverdo ampak  kot omeniš Laverdo je cena x2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto tega lahko montiraš tudi ˝krokodilčke˝ - naredrano gumjasto cev, ki prekriva zgornji del vilic. Ubistvu deluje bolš, ker ščiti cevi pred udarci kamenčkov, ne nastajajo brazde in posledično vilice kasnej spustijo. Je pa tuki tud vprašanje izgleda..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo me zanima vaše mnenje glede razpok v sesalnem kanalu in glede oblog na ventilih. Sploh zato ker so na samo enem ventilu in sicer na strani kjer je svečka.

 

Motor dela normalno, opazil sem pa med preventivnim servisom pred sezono.

 

Saj bi napisal več podatkov o kilometrih in tipu motorja pa nekatere to preveč zavede pri razmišljanju. je pa rotax 1000ccm, dva cilindra V60

 

 

post-2103-0-56687300-1361996653_thumb.jpg

 

post-2103-0-58174700-1361996666_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si pa ziher da je razpoka, da ni samo pač kot črta od ulivanja še ostala?

 

Za sesalni ventil je malo preveč oblog, ampak pucat se ti pa ravno ne splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!