tintin Objavljeno April 7, 2013 Opozori Objavljeno April 7, 2013 jaz sem zapečeno gumo odstranil s polirno pasto, je pa res da je bila na kromu in ne na barvi...
malenah Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 Pozdravljeni! Imam en problem z er5-ko in sicer mi znotraj stevca ne gorijo lucke.Dela edino tista za olje in vse ostale spodnje...torej za zmigavce in ostalo.Zarnice smo probali menjat ampak vseeno nove ne gorijo.Pod sedežem so varovalke ok.Zanima me če so še kje drugje?Lp
ciciban Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 Tole je link do špagetov; http://www.high-speed.ismysite.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=25&t=14588 Rabiš še en navaden multimeter in nekaj potrpežljivosti. Prosi kakšnega kolega naj ti malo pomaga. Lahko, da je samo kakšen konektor ali pa poškodovana žica.
klopko Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Se pravi ti ne dela osvetlitev v števcu? A ostale pozicijske luči delajo!(osvetlitev tablce ) Ste zamenjal vse žarnice? Drugače pa res najbolje da se pogleda kje se je zgubil štrom do števca;)
malenah Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Ja samo osvetlitev v števcu ne dela ostalo vse dela.Torej žarnice t10 w5w.Hvala za odgovore!
rosse20 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Zdravo! Imam 2 vprašnji 1. Je motul 5100 15w-50 primeren za motor Honda CBF1000A, letnik 2009 (vozi se ga na 20+ stopinjah, izjemoma 1-2x letno med 15 in 20°)? 2. Koliko se ga rabi ob menjavi filtra? Nimam navodil, ker potrebujem material za kolega, pa ne vem koliko olja nabavit.
ciciban Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Ja samo osvetlitev v števcu ne dela ostalo vse dela.Torej žarnice t10 w5w.Hvala za odgovore! A ste najdl gremlina? Jaz sem imel pred leti podoben problem. Krivec je bil grlo od žarnice. Po tistem linku, ki sem ti ga napopal bi lahko bil krivec še konektor od števca. Malo posveti z baterijo in poglej kontakte. Na zadnji strani konektorja pa poglej stanje žic. ko si že pri delu še malo iz preventive pošpricaš konektorje, da bo v prihodnje manj težav.
trebor Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Zdravo! Imam 2 vprašnji 1. Je motul 5100 15w-50 primeren za motor Honda CBF1000A, letnik 2009 (vozi se ga na 20+ stopinjah, izjemoma 1-2x letno med 15 in 20°)? 2. Koliko se ga rabi ob menjavi filtra? Nimam navodil, ker potrebujem material za kolega, pa ne vem koliko olja nabavit. Živjo, so teli podatki pravi? http://www.louis.de/_301b3a8888759f92aa306a43c3602d7471/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=SC58 Zaradi olja ne bo ribnil, če boš dala drugo viskoziteto noter, kot je predpisana. Brez menjave filtra gre noter 3,2 litra, z menjavo filtra pa 3,5 litra. LP Robert
rosse20 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 hvala za podatke! jaz sem dala kar motul 5100 15w-50. mislim, da bi moralo biti ok
SiKi Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Pozdrav, Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat. Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel. Hvala, lp Nejc
tintin Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 ključavnica je ubistvu navadno mislim da 3 fazno?? stikalo. Razstavi jo in preveži na željeno stikalo motorja (a težava je v tem da še enega 3 faznega stikala na motorju ni (se mi zdi)), ali montiraj novo stikalo- ki ga dobiš v vsaki elektro trgovini. Mogoče bi ga lahko prevezal tudi na dvo fazno stikalo- poskusi če motor vžge brez da bi bil prej v kontaktu (ključ obrnjen 1 stopnjo pred vžigom) Še en problem se pojavi če je v ključu čip.. če je, montiraj ključ zraven ključavnice, da ga bo lahko prepoznal. SiKi 1
macak333 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Pozdrav, Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat. Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel. Hvala, lp Nejc Dol dej klučavnico in boš videl tri kable ki grejo vanjo. Sicer jo je zoprno dajat dol ker ima take vijake, da jih lih vsak mimoidoči ne more dati dol, in poglej katera dva data signal za vklop motorja. Za un kodirano varovan vžig pa je ista finta, sam da lahka kable samo povežeš skupi in mu daješ vedt, da je kluč nonstop v ključavnici. Sicer pa maš tuki lepo s slikicami pokazano http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488 SiKi 1
SiKi Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Dol dej klučavnico in boš videl tri kable ki grejo vanjo. Sicer jo je zoprno dajat dol ker ima take vijake, da jih lih vsak mimoidoči ne more dati dol, in poglej katera dva data signal za vklop motorja. Za un kodirano varovan vžig pa je ista finta, sam da lahka kable samo povežeš skupi in mu daješ vedt, da je kluč nonstop v ključavnici. Sicer pa maš tuki lepo s slikicami pokazano http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488 Ma ti si car !! Cel popoldan sem iskal zadevo na stricu googlu pa nikak Hvala ti!
hajoktejn Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ...
Kmet2 Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ... Malo jo podmaži z navadno mastjo,oziroma namaži tulček pipice,zatem segrej z faracajkom del cevke katere boš nataknil na pipico ,pazi ,da ne zažgeš in seveda ti govorim postopek v primeru da goriva ni v sistemu,če še vedno ne gre in je gumijasta cev po sredini pletena imaš premajhen premer.
hajoktejn Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Malo jo podmaži z navadno mastjo,oziroma namaži tulček pipice,zatem segrej z faracajkom del cevke katere boš nataknil na pipico ,pazi ,da ne zažgeš in seveda ti govorim postopek v primeru da goriva ni v sistemu,če še vedno ne gre in je gumijasta cev po sredini pletena imaš premajhen premer. ja, sej to s segrevanjem sm tud pomislil, sam je problem ker morm gret cev 2 cm od rezervarja ... bom probal še z mastjo tnx
cikadina Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 butasto vprašane a s kakim fenom pa ne bi šlo segret? da ne glih s plamenom?
SLVR Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Pa cev namoči v vrelo vodo, menda je dovolj gibčna ..? Ali pa fen, važno samo, da ni iskre/plamena v dosegu.
hajoktejn Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 no evo, evo, konstruktivni odgovori dežujejo :yes: nism pomislu na fen, priznam cikadina 1
sayo Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Pa daj cevko mal s silikonsko mastjo ki ne razžira gume namaž
ciciban Objavljeno April 13, 2013 Opozori Objavljeno April 13, 2013 Olje za dvotaktne motorje. Za cevi od vode pa malo šampona za avto prat.
L3v Objavljeno April 13, 2013 Opozori Objavljeno April 13, 2013 Zdravo, rabim en nasvet. Danes sem menjal olje na Kawsaki zx-6r l.03. Spodaj, kjer je vijak za izpust olja, se mi je naredila razpoka po dolžini vijaka. Razpoka je dolga cirka 3cm široka pa 1mm. Ali bo ok, če dam to samo zavarit ali moram spodnji pokrov kupiti nov. hvala. lp
hajoktejn Objavljeno April 13, 2013 Opozori Objavljeno April 13, 2013 (popravljeno) malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ...Reseno mast v spreju, fen pa spretne roke. Pa konstruktivni nasveti jasno Aja, preden sem jo nataknil sem jo pogrel in s klescami za zeger obrocke malcek raztegnil na zacetku. Popravljeno April 13, 2013. Popravil hajoktejn
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se