Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

jaz sem zapečeno gumo odstranil s polirno pasto, je pa res da je bila na kromu in ne na barvi...

Objavljeno

Probi z acetonom.

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Imam en problem z er5-ko in sicer mi znotraj stevca ne gorijo lucke.Dela edino tista za olje in vse ostale spodnje...torej za zmigavce in ostalo.Zarnice smo probali menjat ampak vseeno nove ne gorijo.Pod sedežem so varovalke ok.Zanima me če so še kje drugje?Lp

Objavljeno

Se pravi ti ne dela osvetlitev  v števcu? A ostale pozicijske luči delajo!(osvetlitev tablce ) Ste zamenjal vse žarnice? Drugače pa res najbolje da se pogleda kje se je zgubil štrom do števca;)

Objavljeno

Ja samo osvetlitev v števcu ne dela ostalo vse dela.Torej žarnice t10 w5w.Hvala za odgovore!

Objavljeno

Zdravo!

 

Imam 2 vprašnji ;)

1. Je motul 5100 15w-50 primeren za motor Honda CBF1000A, letnik 2009 (vozi se ga na 20+ stopinjah, izjemoma 1-2x letno med 15 in 20°)?

2. Koliko se ga rabi ob menjavi filtra?

 

Nimam navodil, ker potrebujem material za kolega, pa ne vem koliko olja nabavit.

Objavljeno

Ja samo osvetlitev v števcu ne dela ostalo vse dela.Torej žarnice t10 w5w.Hvala za odgovore!

 

A ste najdl gremlina? Jaz sem imel pred leti podoben problem. Krivec je bil grlo od žarnice. Po tistem linku, ki sem ti ga napopal bi lahko bil krivec še konektor od števca. Malo posveti z baterijo in poglej kontakte. Na zadnji strani konektorja pa poglej stanje žic. ko si že pri delu še malo iz preventive pošpricaš konektorje, da bo v prihodnje manj težav.

Objavljeno

Zdravo!

 

Imam 2 vprašnji ;)

1. Je motul 5100 15w-50 primeren za motor Honda CBF1000A, letnik 2009 (vozi se ga na 20+ stopinjah, izjemoma 1-2x letno med 15 in 20°)?

2. Koliko se ga rabi ob menjavi filtra?

 

Nimam navodil, ker potrebujem material za kolega, pa ne vem koliko olja nabavit.

 

 

Živjo, so teli podatki pravi?  http://www.louis.de/_301b3a8888759f92aa306a43c3602d7471/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=SC58

Zaradi olja ne bo ribnil, če boš dala drugo viskoziteto noter, kot je predpisana. Brez menjave filtra gre noter 3,2 litra, z menjavo filtra pa 3,5 litra.

 

 

 

LP Robert

Objavljeno

hvala za podatke!

jaz sem dala kar motul 5100 15w-50. mislim, da bi moralo biti ok ;)

Objavljeno

Pozdrav, 

 

Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat.

 

Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja :)

Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel.

 

Hvala, lp Nejc

Objavljeno

ključavnica je ubistvu navadno mislim da 3 fazno?? stikalo. Razstavi jo in preveži na željeno stikalo motorja (a težava je v tem da še enega 3 faznega stikala na motorju ni (se mi zdi)), ali montiraj novo stikalo- ki ga dobiš v vsaki elektro trgovini.

Mogoče bi ga lahko prevezal tudi na dvo fazno stikalo- poskusi če motor vžge brez da bi bil prej v kontaktu (ključ obrnjen 1 stopnjo pred vžigom)

Še en problem se pojavi če je v ključu čip.. če je, montiraj ključ zraven ključavnice, da ga bo lahko prepoznal.

Objavljeno

Pozdrav, 

 

Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat.

 

Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja :)

Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel.

 

Hvala, lp Nejc

Dol dej klučavnico in boš videl tri kable ki grejo vanjo. Sicer jo je zoprno dajat dol ker ima take vijake, da jih lih vsak mimoidoči ne more dati dol, in poglej katera dva data signal za vklop motorja. Za un kodirano varovan vžig pa je ista finta, sam da lahka kable samo povežeš skupi in mu daješ vedt, da je kluč nonstop v ključavnici.

Sicer pa maš tuki lepo s slikicami pokazano :Dhttp://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488

Objavljeno

Dol dej klučavnico in boš videl tri kable ki grejo vanjo. Sicer jo je zoprno dajat dol ker ima take vijake, da jih lih vsak mimoidoči ne more dati dol, in poglej katera dva data signal za vklop motorja. Za un kodirano varovan vžig pa je ista finta, sam da lahka kable samo povežeš skupi in mu daješ vedt, da je kluč nonstop v ključavnici.

Sicer pa maš tuki lepo s slikicami pokazano :Dhttp://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=212488

 

Ma ti si car !! Cel popoldan sem iskal zadevo na stricu googlu pa nikak :)

 

Hvala ti!

Objavljeno

malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ...

Objavljeno

malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ...

Malo jo podmaži z navadno mastjo,oziroma namaži tulček pipice,zatem segrej z faracajkom del cevke katere boš nataknil na pipico ,pazi ,da ne zažgeš in seveda ti govorim postopek v primeru da goriva ni v sistemu,če še vedno ne gre in je gumijasta cev po sredini pletena imaš premajhen premer.

Objavljeno

Malo jo podmaži z navadno mastjo,oziroma namaži tulček pipice,zatem segrej z faracajkom del cevke katere boš nataknil na pipico ,pazi ,da ne zažgeš in seveda ti govorim postopek v primeru da goriva ni v sistemu,če še vedno ne gre in je gumijasta cev po sredini pletena imaš premajhen premer.

ja, sej to s segrevanjem sm tud pomislil, sam je problem ker morm gret cev 2 cm od rezervarja ... bom probal še z mastjo ;) tnx

Objavljeno

butasto vprašane a s kakim fenom pa ne bi šlo segret? da ne glih s plamenom?

Objavljeno

Pa cev namoči v vrelo vodo, menda je dovolj gibčna ..? Ali pa fen, važno samo, da ni iskre/plamena v dosegu. 

Objavljeno

no evo, evo, konstruktivni odgovori dežujejo :yes: nism pomislu na fen, priznam

Objavljeno

Pa daj cevko mal s silikonsko mastjo ki ne razžira gume namaž

Objavljeno

Olje za dvotaktne motorje. Za cevi od vode pa malo šampona za avto prat.

Objavljeno

Zdravo,

rabim en nasvet. Danes sem menjal olje na Kawsaki zx-6r l.03. Spodaj, kjer je vijak za izpust olja, se  mi je naredila razpoka po dolžini vijaka.  Razpoka je dolga cirka 3cm široka pa 1mm.  Ali bo ok, če dam to samo zavarit ali moram spodnji pokrov kupiti nov.

 

hvala.

 

lp

Objavljeno

Pomoje lahko daš zavarit.

Objavljeno (popravljeno)

malček hecno vprašanje morda; ali obstajajo klešče s katerimi gumasto cev natakneš na npr. pipco od bencina? na hornet-ki sem se spravil menjat cev za bencin in nikakor nataknt cevi na pipco ...

Reseno :OK: mast v spreju, fen pa spretne roke. Pa konstruktivni nasveti jasno ;)

Aja, preden sem jo nataknil sem jo pogrel in s klescami za zeger obrocke malcek raztegnil na zacetku.

post-9206-0-67661300-1365877442_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!