Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Mehaniki pomagajte prosim!!!Danes sem šel z mojo VARO 1000 XL na bencinsko črpalko in tankal poln rezervoar(25 litrov).Naenkrat mi je pri cevki za "iberlauf" začel curkoma tečti bencin.Panika pa taka da te ubije :kva2: .Po dolgotrajnem šraufanju sem ugotovil da se je predrla "komora"ki vodi od luknjice na vrhu pod zamaškom do cevi na spodnjem delu rezervoarja.Razpoko na "komori"lahko otipaš z prstom ali pa vidiš če daš pri luknji rezervoarja ogledalo notri in posvetiš z baterijo.Zdaj pa vprašanje.Naročil sem epoxy steel kit od firme PASCOFIX.Ali je komu to poznano in me zanima ali to drži v rezervoarju.V navodilih piše da je odporno proti olju in kislinam,lugom in da je za tesnenje rezervoarjev ali črpalk in podobne zadeve.Upam da ste razumeli kaj sem hotel povedati in se veselim vsakega nasveta ali odgovora.

Objavljeno

Te epoksi smole za zaščito notranjosti rezervarjev so največje sranje tako da jaz bi se na tvojem mestu izogibal tega in bi stvar raje zavaril če je mogoče

Objavljeno

Sam epoxy je definitivno odporen na bencin. Problem , ki nastane je pravilna izvedba popravila, ki dostikrat zaradi samega mesta sploh ni možna. Epoxy se odlično sprime z pločevino le če je primerno zbrušena in popolnoma razmaščena. Jaz bi tudi dal enemu dobremu varilcu.

Objavljeno

za ta epoksi ne vem kako se prime vendar vem da se mi lušči v 2 rezervarjih. Epoksi za laminacojo pa niti pribljižno ne drži na kovinah razen če uporabiš primer (cena tega primerja za aluminij je 300€/l :eek: )

Objavljeno

Kolikšen je predpisan navor privitja matice prednjega verižnika za Yamahino Tenerejko XT660Z? V naprej hvala za odgovor.

Objavljeno

Epoxy v kombinaciji s plocevino preverjeno drzi... Sicer moras pripravit tank kot pri varjenju, tako da je skoraj enako ali ga bos povaril ali pa zlaminiral...Oboje bo drzalo precej casa, verjetno bos ze kak motor, dva zamenjal...

Objavljeno

urko .. nisem rekel da ne drži ampak spoj ni niti pribljižno tako močen kot pri uporabi primerja ;)

Objavljeno

ja vem, sva ze enkrat debatirala. Rad bi povdaril, da je zivljenska doba, takega popravila precejsna, za primerjavo vzamem predrtje pnevmatike. Pnevmatiko lahko zaflikas in zvozis gumo do kraja, ali pa kupis novo gumo, saj ne mores ponoci spati in se sprasujes kaj ce...

Objavljeno

zdravo  :) je kdo že kdaj podiral uplinjače kakšnega starejšega modela iz 80-ih? Gre za Hondo, VF750F, 82. Je s tem preveč dela za nekaj vikendov? Če ne se bo pač treba skeširat in dat profesionalcem u roke..

Objavljeno

Dela za par urc-no odvisno če jih še namočiš čez noč.

Ko boš razdiral zadevo pazi na membrane, da jih ne poškoduješ. Znajo bit kar drage. Pa da si zapomniš št. obratov vijakov za nasstavitve zraka/goriva, da jih potem vrneš na iste nastavitve.

preglej malo service manual-je vse opisano not.

 

P.S.- edin mogoč se boš mal pomatru pri ponovnem natikanju fergov na prirobnice..

Objavljeno

Hvala za vaše komentarje glede epoxy kita.Na žalost mi ne ostane drugo kot riskirat z tem kitom ker varjenje ne pride v obzir saj niti vidiš ne razpoke brez ogledala kaj šele da bi prišel z varilnim aparatom zraven (sem iz kovinarske  stroke in se na zadevo varjenje vseh vrst malo spoznam).Meni je cilj samo da zamašim razpoko da bencin ne teče v "iberlauf" in nato po cesti.Tukaj ne bo nobenega pritiska samo da tesni na razpoki.Hvala za informacijo da je ta kit odporen na bencin to je važen podatek.Še enkrat hvala vsem za vaše nasvete upam da se bom kdaj lahko oddolžil :OK:

Objavljeno

to tvojo lukno bi tudi dobro prežvečen čigumi držal :D

 

upam, da si razmisljal, da se pred varjenjem tank odstrani z motorja.

rezervar se odstrani skoraj pri vsakem servisu, svecke, ventili...tako da to ne sme bit problem, v kolikor mislis enkrat sam kak servis delat...

Objavljeno

Hvala za vaše komentarje glede epoxy kita.Na žalost mi ne ostane drugo kot riskirat z tem kitom ker varjenje ne pride v obzir saj niti vidiš ne razpoke brez ogledala kaj šele da bi prišel z varilnim aparatom zraven (sem iz kovinarske  stroke in se na zadevo varjenje vseh vrst malo spoznam).Meni je cilj samo da zamašim razpoko da bencin ne teče v "iberlauf" in nato po cesti.Tukaj ne bo nobenega pritiska samo da tesni na razpoki.Hvala za informacijo da je ta kit odporen na bencin to je važen podatek.Še enkrat hvala vsem za vaše nasvete upam da se bom kdaj lahko oddolžil :OK:

Pa saj ti bo epoxi držal, samo moraš dati na očiščeno suho in nemastno podlago, drugače pa je ta luknjica pod pokrovčkom namenjena odvodu VODE ko pereš ali ko pada dež, pa kaj ti je to pregnilo ali kaj?

Objavljeno

Dela za par urc-no odvisno če jih še namočiš čez noč.

Ko boš razdiral zadevo pazi na membrane, da jih ne poškoduješ. Znajo bit kar drage. Pa da si zapomniš št. obratov vijakov za nasstavitve zraka/goriva, da jih potem vrneš na iste nastavitve.

preglej malo service manual-je vse opisano not.

 

P.S.- edin mogoč se boš mal pomatru pri ponovnem natikanju fergov na prirobnice..

v bistvu jih zaradi membran sploh razdiram, ker slutim da je ena šla rakom žvižgat. Je kar drago ja, upam da je kakšen drug vzrok. Kje bi se pa dobilo kakšno orodje za sinhronizacijo uplinjačev v slo? (za priklop cevk na uplinjače, da potem pokaže pritiske..)

Objavljeno

Ga imam jst, če  si iz bližine Lj lahko enkrat prideš do mene pa bova sinhronizirala.

Objavljeno

Hvala za vaše komentarje glede epoxy kita.Na žalost mi ne ostane drugo kot riskirat z tem kitom ker varjenje ne pride v obzir saj niti vidiš ne razpoke brez ogledala kaj šele da bi prišel z varilnim aparatom zraven (sem iz kovinarske  stroke in se na zadevo varjenje vseh vrst malo spoznam).Meni je cilj samo da zamašim razpoko da bencin ne teče v "iberlauf" in nato po cesti.Tukaj ne bo nobenega pritiska samo da tesni na razpoki.Hvala za informacijo da je ta kit odporen na bencin to je važen podatek.Še enkrat hvala vsem za vaše nasvete upam da se bom kdaj lahko oddolžil :OK:

Jaz sem razpoko na rezervarju zalotal. Rabiš spajkalnik za višje temperature in lot (cin). Fajn se morata segret obe površini, jest sm dal čez bakreno ploščico.

Čez to pa seveda lahko daš kit itd....)

Objavljeno

Pa saj ti bo epoxi držal, samo moraš dati na očiščeno suho in nemastno podlago, drugače pa je ta luknjica pod pokrovčkom namenjena odvodu VODE ko pereš ali ko pada dež, pa kaj ti je to pregnilo ali kaj?

Hja lahko bi tako rekel.Tista cevka je bila zgleda z pištolo za nalivanje bencina na pumpi stisnjena in zacvikana.Sem probal sam na pumpi in je edina varianta kako je lahko zvita in stisnjena (je pa nisem zvil jaz ampak zgleda prejšnji lastnik).Če daš cev pištole v rezervoar in jo nagneš ali pa spustiš da sama stoji v rezervoarju se nasloni ravno na to komoro in po mojem se je tako tudi zgodilo pa je spokal tisti cink ali kaj je v notranjosti kesla in je to počasi rjavelo in zdaj je to kar je.tudi jaz mislim da bo ta kit držal samo vredu ga moram zatlačiti v to razpoko.Za čiščenje sem pa kupil zraven original čistilo za to in mislim da ne bo problemov.Sicer pa bo operacija :kva1:  jutri ali pojutrišnjem pa se javim kako se bo izteklo.

Objavljeno

Hja lahko bi tako rekel.Tista cevka je bila zgleda z pištolo za nalivanje bencina na pumpi stisnjena in zacvikana.Sem probal sam na pumpi in je edina varianta kako je lahko zvita in stisnjena (je pa nisem zvil jaz ampak zgleda prejšnji lastnik).Če daš cev pištole v rezervoar in jo nagneš ali pa spustiš da sama stoji v rezervoarju se nasloni ravno na to komoro in po mojem se je tako tudi zgodilo pa je spokal tisti cink ali kaj je v notranjosti kesla in je to počasi rjavelo in zdaj je to kar je.tudi jaz mislim da bo ta kit držal samo vredu ga moram zatlačiti v to razpoko.Za čiščenje sem pa kupil zraven original čistilo za to in mislim da ne bo problemov.Sicer pa bo operacija :kva1:  jutri ali pojutrišnjem pa se javim kako se bo izteklo.

Ker če ti ne bo ratalo ti bo še voda tekla v tank

Objavljeno

zanima me koliko kg se zategujejo kolesne matice,inbusi na vilicah pa vijaki na zavornih kleščah. Sej siguno že kje v temi piše,sam je preveč strani za brskat... :blush:

Objavljeno

zanima me koliko kg se zategujejo kolesne matice,inbusi na vilicah pa vijaki na zavornih kleščah. Sej siguno že kje v temi piše,sam je preveč strani za brskat... :blush:

 

Za kateri model?

 

Pri Suzuki SV1000S je:

  • zadnja os - 100Nm
  • prednja os - 100Nm
  • vijak na vilici - 23Nm
  • vijaki na zavornih kleščah (tisti, ki držijo obe polovici klešč skupaj) - 23Nm
  • vijaki za pritrditev zavornih klešč na vilice - 26Nm

 

   D.

Objavljeno

To je pa zelo odvisno od modela do modela. Ker odvisno kakšen material je proizvajalec uporabil za nosilen element in kakšnega za vijak. Poglej v service manual tam bi moral najti odgovor.

Objavljeno

ima slucajno kdo nadrezkar? 

obrezati moram pleksi MRA spoiler, v kolikor lahko komu dam za pivo, dva... bi se oglasil...

stem se nisem delal in ko sem v trgovini gledal nadrezkar, mi ni najbolj jasno kako upravljat z zadevo, ko je pa tako mala in ni nekega prostora...

Objavljeno

živjo!

 

Pri kros motorju mi je spustila dihtunga(komplet nove so ble zamenjane pred 5 urami) in ker nebi rad ponovno kupoval celotnega kompleta(stane 230€), me zanima, če se da dobiti tesnilni papir, da se si jo potem sam izrežeš?Sicer imam doma tesnilno pasto, ki zdrži do 350°C, vendar bi raje videl trdo tesnilo.

Objavljeno

živjo!

 

Pri kros motorju mi je spustila dihtunga(komplet nove so ble zamenjane pred 5 urami) in ker nebi rad ponovno kupoval celotnega kompleta(stane 230€), me zanima, če se da dobiti tesnilni papir, da se si jo potem sam izrežeš?Sicer imam doma tesnilno pasto, ki zdrži do 350°C, vendar bi raje videl trdo tesnilo.

Pojdi v bilokatero malo bolje obloženo trgovino z avtodeli in boš dobil,izreži pa si jo po tastari in stvar bo funkcionirala...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!