Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Imam težavo na Kawasaki Kle 500. Motor je parkiran in ni v prestavi. Motor prižgem. Mineta 2 minuti dokler zvlečem še preostanek opreme nase. Motor porinem dva metra nazaj iz garaže. Se usedem gor. Pritisnem sklopko. Ko prestavim v prvo prestavo cukne in crkne. Ko motor ponovno prižgem, ga brez problema prestavim v prvo. Kaj je lahko vzrok? Olje je bilo zamenjano pred 2000 km septembra. Med zimo sem ga vsak mesec prižgal za 5-10 min. Stvar se pa pojavlja samo, ko se motor popolnoma ohladi. lp

Objavljeno

Imam težavo na Kawasaki Kle 500. Motor je parkiran in ni v prestavi. Motor prižgem. Mineta 2 minuti dokler zvlečem še preostanek opreme nase. Motor porinem dva metra nazaj iz garaže. Se usedem gor. Pritisnem sklopko. Ko prestavim v prvo prestavo cukne in crkne. Ko motor ponovno prižgem, ga brez problema prestavim v prvo. Kaj je lahko vzrok? Olje je bilo zamenjano pred 2000 km septembra. Med zimo sem ga vsak mesec prižgal za 5-10 min. Stvar se pa pojavlja samo, ko se motor popolnoma ohladi. lp

 

To zadevo sem jaz rešil na ER5, ki ima enako "mašino" z oljem fuchs silkolene ,lamele se zlepijo, ko je mrzel motor, menjava s tem oljem je rešila probleme.

Objavljeno

Imam težavo na Kawasaki Kle 500. Motor je parkiran in ni v prestavi. Motor prižgem. Mineta 2 minuti dokler zvlečem še preostanek opreme nase. Motor porinem dva metra nazaj iz garaže. Se usedem gor. Pritisnem sklopko. Ko prestavim v prvo prestavo cukne in crkne. Ko motor ponovno prižgem, ga brez problema prestavim v prvo. Kaj je lahko vzrok? Olje je bilo zamenjano pred 2000 km septembra. Med zimo sem ga vsak mesec prižgal za 5-10 min. Stvar se pa pojavlja samo, ko se motor popolnoma ohladi. lp

Preglej stikalo na stranskem stojalu,mal ga predrkej podmaž in poglej če stransko stojalo daš oz. gre do konca gor. Če ne pritisne stransko stojalo dovolj na stikalo bi to znal bit problem,potem podložiš stikalo za kakšno podložko oz. odbrusiš blokado na stojalu za kakšen mm.Lp

Objavljeno

To zadevo sem jaz rešil na ER5, ki ima enako "mašino" z oljem fuchs silkolene ,lamele se zlepijo, ko je mrzel motor, menjava s tem oljem je rešila probleme.

Ja na to nisem niti pomislil,bi znalo bit :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Hm... problem je ker imam to olje že 3 leta (ne 3 leta brez menjave :D), pa se je sedaj prvič to pojavljat začelo. A je možno da je sklopka šla?

Popravljeno . Popravil alime
Objavljeno

Hm... problem je ker imam to olje že 3 leta (ne 3 leta brez menjave :D), pa se je sedaj prvič to pojavljat začelo. A je možno da je sklopka šla?

Koliko je pa sedaj staro, ker je moj kolega imel iste probleme na XJR-ju, enostavno se ni dalo več prestavljati (PO PREVOŽENIH 2000 km) in je tudi pomislil na zanič sklopko, po ponovni menjavi olja so težave čudežno izginile, poskusi najprej to, je nejceneje, ker če bi bila zanič, bi ti drsela, razen če je poškodovan koš tam, kjer nalegajo lamele, samo potem bi imel te probleme skozi, ne samo pri mrzlem.

Objavljeno

Sedaj je pol leta olje not, pa 2000km. Bom zamenjal olje. Upam da je to to. lp

Objavljeno

Sedaj je pol leta olje not, pa 2000km. Bom zamenjal olje. Upam da je to to. lp

Sporoč kaj si rešu,me zanima :smoke:

Objavljeno

Koliko je pa sedaj staro, ker je moj kolega imel iste probleme na XJR-ju, enostavno se ni dalo več prestavljati (PO PREVOŽENIH 2000 km) in je tudi pomislil na zanič sklopko, po ponovni menjavi olja so težave čudežno izginile, poskusi najprej to, je nejceneje, ker če bi bila zanič, bi ti drsela, razen če je poškodovan koš tam, kjer nalegajo lamele, samo potem bi imel te probleme skozi, ne samo pri mrzlem.

Sory, nisem videl, si napisal 2000 km, v glavnem, tudi pri kolegu je bilo notri silkolene, kot, da so meli eno serijo mal čudno :-)

Objavljeno

Sporoč kaj si rešu,me zanima :smoke:

Hvala obema. Ja čez kakšen mesec sporočim. Se mi kar srce trga, ker prej ne bo časa... :(

Objavljeno

Hvala obema. Ja čez kakšen mesec sporočim. Se mi kar srce trga, ker prej ne bo časa... :(

preden porineš v prvo nekajkrat stisni sklopko pa mogoče zanihaj motor malce naprej..... po mojem bo zginu tudi 'KLONK'

Objavljeno

Za kateri model?

 

Pri Suzuki SV1000S je:

  • zadnja os - 100Nm
  • prednja os - 100Nm
  • vijak na vilici - 23Nm
  • vijaki na zavornih kleščah (tisti, ki držijo obe polovici klešč skupaj) - 23Nm
  • vijaki za pritrditev zavornih klešč na vilice - 26Nm

 

   D.

Hvala za info. motor je pa Honda cb 1300, 

Objavljeno

Živjo!
Mene pa nekaj zanima, namreč meni je motor (Yamaha YZF r125) kar naenkrat ko sem se vozil ugasnil (crknil), potem pa ni več vžgal, drugač pa vse normalno vergla, tud ko sem ga porinil, je zaverglal, samo vžgati noče, res pa je, da sem pred 80km tankal, prej pa sem skoraj popolno spraznil tank, ali je možno da mi je zaradi tega samo potegnilo v filter kašno smet, ker imam tak občutek kot da ne dobi goriva? 

Hvala za odgovor.

Objavljeno

preden porineš v prvo nekajkrat stisni sklopko pa mogoče zanihaj motor malce naprej..... po mojem bo zginu tudi 'KLONK'

 

Jaz tudi prakticiram, da sklopko nekajkrat stisnem in izpustuim in težava izgine.

 

lp A

Objavljeno

pozdravljeni!

Mene zanima če je mogoče kdo kdaj imel probleme z zavorami na hondi cbr 600F. Ugotovil sem da mi na prvem kolesu zavorne čeljusti stavljajo kolo,in sicer se vrti zelo na trdo. se mogoče to da kaj popravit ali si moram kupit nove čeljusti, kar pa mislim da si zelo drage. LP

Objavljeno

Se da popravit. Čeljusti razdrejo in zamenjajo obrabljene dele. Ponavadi se menja tesnila.

Objavljeno

odšraufaj čeljust , potisni batke toliko ven da ti ne padejo iz ležišča jih obrusi z zelo finim brusnim papirjem in namaži z bremz mastjo in jih z cvingo stisni nazaj in zadeva ne bo več držala tako smo mi naredili na 30 let starem goldwinu in so zavore kot je treba imeu pa je isti problem

Objavljeno

če se že lotiš šraufanja sistem zavor, čeljusti itd. se vzame mal več časa pa se komplet vse raztavi, Od batkov do ročke na balanci do rezervarja olja vse komplet... spoliraš batke, očiščiš, spihaš morebitno umazanijo, uglavnem natančno in temeljito preveriš celoten sistem. dotočiš novo sveže olje prezračiš.... 

Zakaj? zato da si 100% da ob ponovitvi kakih "problemov" lahko mirne duše odkljukaš kar si naredil. In greš raziskovat naprej kar bi lahko še bilo potrebno poštimat.

šalabejsersko se ne izplača!!! če že kaj delaš delaj dobro in natančno, če ne prepusti to delo "strokovnjaku" ki je to zadevo že delal,

Ne se špilat z zavorami!!!!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pozdravljeni!

Mene zanima če je mogoče kdo kdaj imel probleme z zavorami na hondi cbr 600F. Ugotovil sem da mi na prvem kolesu zavorne čeljusti stavljajo kolo,in sicer se vrti zelo na trdo. se mogoče to da kaj popravit ali si moram kupit nove čeljusti, kar pa mislim da si zelo drage. LP

 

Jst bi stavu na zapacan master cilinder. Možno tudi da se je kak batek zaštekal-poglej, če so ploščice neenakomerno obrabljene.

Objavljeno

Če smo že pri zavorah, mam jaz tudi eno vprašanje:

 

Pred kratkim sem se spravil na zavore, torej spucal diske, jih naredil spet polno plavajoče, delno razstavil čeljusti, jih konkretno sčistil, zamenjal olje, zamenjal ploščice in sistem konkretno prezračil. No, po vsem tem pa sem odkril eno zoprno zadevo: zavorna ročica ima precej več lufta, preden začne delovat. Odzračeno je konkretno, tako da naj tu nebi bilo problema. Prime tudi konkretno, samo razdalja od ročke do tačke je (pre)velika. Ima kdo kako idejo?

imam pa standardne 4 batne čeljusti od Bremba.

Objavljeno

Če smo že pri zavorah, mam jaz tudi eno vprašanje:

 

Pred kratkim sem se spravil na zavore, torej spucal diske, jih naredil spet polno plavajoče, delno razstavil čeljusti, jih konkretno sčistil, zamenjal olje, zamenjal ploščice in sistem konkretno prezračil. No, po vsem tem pa sem odkril eno zoprno zadevo: zavorna ročica ima precej več lufta, preden začne delovat. Odzračeno je konkretno, tako da naj tu nebi bilo problema. Prime tudi konkretno, samo razdalja od ročke do tačke je (pre)velika. Ima kdo kako idejo?

imam pa standardne 4 batne čeljusti od Bremba.

od ročke do tačke = kje? zadaj? poglej vijak za nastavitev odmika....

 

zakaj pa šraufaš? treslo je in (verjetno) bo....

Objavljeno

Če smo že pri zavorah, mam jaz tudi eno vprašanje:

 

Pred kratkim sem se spravil na zavore, torej spucal diske, jih naredil spet polno plavajoče, delno razstavil čeljusti, jih konkretno sčistil, zamenjal olje, zamenjal ploščice in sistem konkretno prezračil. No, po vsem tem pa sem odkril eno zoprno zadevo: zavorna ročica ima precej več lufta, preden začne delovat. Odzračeno je konkretno, tako da naj tu nebi bilo problema. Prime tudi konkretno, samo razdalja od ročke do tačke je (pre)velika. Ima kdo kako idejo?

imam pa standardne 4 batne čeljusti od Bremba.

Predobro si sčistil čeljusti in zdaj grejo batki prelahko nazaj not... ;) Imam enako težavo.

 

 

  D.

Objavljeno

Hvala vam za pomoč obe čeljusti sem razstavil, spoliral batke ter zamenjal olje, mislim da sedaj zadeva deluje.

Objavljeno (popravljeno)

od ročke do tačke = kje? zadaj? poglej vijak za nastavitev odmika....

 

zakaj pa šraufaš? treslo je in (verjetno) bo....

Sprednja bremza. Od sproščenega dokler ne prime, torej "prosti bremz", tako rečeno...

 

Zakaj? Ena beseda: SNEG

 

Predobro si sčistil čeljusti in zdaj grejo batki prelahko nazaj not... ;) Imam enako težavo.

 

 

  D.

Ne me f***t, a to tud obstaja?? Preveč spucal?? Shit, zej me bojo pa podj***l, da sm šminker...

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!