Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

od ročke do tačke = kje? zadaj? poglej vijak za nastavitev odmika....

 

zakaj pa šraufaš? treslo je in (verjetno) bo....

Sprednja bremza. Od sproščenega dokler ne prime, torej "prosti bremz", tako rečeno...

 

Zakaj? Ena beseda: SNEG

 

Predobro si sčistil čeljusti in zdaj grejo batki prelahko nazaj not... ;) Imam enako težavo.

 

 

  D.

Ne me f***t, a to tud obstaja?? Preveč spucal?? Shit, zej me bojo pa podj***l, da sm šminker...

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, če nimaš kej konstruktivnega dodat debati, bodi tiho pa pojdi brat drugo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednja bremza. Od sproščenega dokler ne prime, torej "prosti bremz", tako rečeno...

 

moje prav takole:

vse še original; merjen pomik konice zavorne ročice proti balanci do prvega upora (takrat kolo dvignjen v zrak štekne): položaj odmikača=1, frejlauf: 2,5cm

(za primerjavo: tuono to naredi po 1,3 cm).....

 

tkole na uč.... če te ne zafrkavajo tesnila... je odmikač OK?;  al pa mogoče še enkrat luftat od spodej navzgor? mogoče je pa res možno, da predobro tečejo batki in jih povratni cuk olja preveč umakne (???? tole tud sam slišim prvič.... ????)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sklopka na zajlo / pletenico ..

 

kar malce pretrda... 

ali mi prime takoj na začetku / spusti na koncu in v višjih prestavah zdrsava ...

če prenastavim - malce zategnem zajlo pa že drži ....

 

lamele ? vzmeti ?  ali kar oboje ??

 

hvala lp thumper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zastopim  sedaj ročko stisneš skoraj do konca  da zablokira(prej pa je po kakem cm-ju )? Preveri da si res dobro odzračil,ko sem jaz menjal olje  sem tudi sam odzračil  2dl olja vsakič ko sem stisnil  je blo brez zraka,ampak je pa bil nekje v samem cilindrčku na ročici in me je j......!

Pol pa sem še 1x vse skup  spustil ven prepihal in na novo nalil . Potem je bilo OK!

Da bi pa povratni  tok ob izpustu ročice tok batke potegnil nazaj je pa meni tud smešno! (no sicer pa vse je možno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zastopim  sedaj ročko stisneš skoraj do konca  da zablokira(prej pa je po kakem cm-ju )? Preveri da si res dobro odzračil,ko sem jaz menjal olje  sem tudi sam odzračil  2dl olja vsakič ko sem stisnil  je blo brez zraka,ampak je pa bil nekje v samem cilindrčku na ročici in me je j......!

Pol pa sem še 1x vse skup  spustil ven prepihal in na novo nalil . Potem je bilo OK!

Da bi pa povratni  tok ob izpustu ročice tok batke potegnil nazaj je pa meni tud smešno! (no sicer pa vse je možno)

Hec je v tem, da bremze HUDO dobr primejo, tko k bi morale... sama logika pravi, da če bi bilo slabo odzračeno, bi slabš prijele... samo praznega hoda je preveč. Pa odzračeno je bilo konkretno. Da bi se kje skrival še kak mehurček, skoraj ne verjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hec je v tem, da bremze HUDO dobr primejo, tko k bi morale... sama logika pravi, da če bi bilo slabo odzračeno, bi slabš prijele... samo praznega hoda je preveč. Pa odzračeno je bilo konkretno. Da bi se kje skrival še kak mehurček, skoraj ne verjamem.

Če imaš luft notri boš slej ko prej ugotovil :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pr men je tud  kolo zablokiral ampak ampak res  skoraj da na koncu ko sem stisnil. Hec je bil v tem pri meni (moje mišlenje) Prej je bil DOT3 tekočina jaz pa sem dal DOT4 Pa sem mislil da je to kej  uplivalo ,zato sem potem s5  spustil ven pa dal  tako kot je original pa je blo isto!  Sj pravim po pol ure  ubadanja z ročko in zračenjem in tresenjem same ročke do butanja mi je uspelo prepričat da je cilinderček na polno zajel tekočino,in to veš kako!? Nalil sem polno posodico tekočine čez položil robček in pihnil (ustvaril pritisk )itak treba pazit da ne pihneš zraka not :)

Ne vem kaj na ti rečem  probaj še 1x  zgubit nimaš kaj razen s5 3 deci tekočine :) in nekaj živcev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

 

Imam aprilijo rs 125 letnik 2004 in sicer imam en problem pri fergazerju čisto spodaj ko je en šrauf po domače je zraven ena taka mala luknica in čez tisto lukno mi teče bencin ko se peljem 100m to  začne ven TEČT prav tečt ne cankat in nevem kaj bi bil to vzrok in kako to odpravit če ma kdo kako rešitev al pa se spozna na to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje prav takole:

vse še original; merjen pomik konice zavorne ročice proti balanci do prvega upora (takrat kolo dvignjen v zrak štekne): položaj odmikača=1, frejlauf: 2,5cm

(za primerjavo: tuono to naredi po 1,3 cm).....

 

tkole na uč.... če te ne zafrkavajo tesnila... je odmikač OK?;  al pa mogoče še enkrat luftat od spodej navzgor? mogoče je pa res možno, da predobro tečejo batki in jih povratni cuk olja preveč umakne (???? tole tud sam slišim prvič.... ????)

 

Pri meni se batki odmaknejo od ploščice tam za nekaj desetink mm vsak, pa še sama ploščica se malo odmakne od diska. In ko začnem vlečt ročko, se mora najprej batek dotaknit ploščice, nato ploščica diska - in vse to je 'prazen hod', šele potem pa zadeva začne bremzat in se na ročku začuti pritisk.

 

 

 

Zdaj imam boljši telefon, pa bom posnel še v HD, da se bo dejansko kaj videlo. ;)

 

 

Da je zato krivo 'predobro čiščenje', je seveda bila šala, ampak pravega vzroka in načina, kako to odpraviti, žal še nisem našel. So pa tako čeljusti kot tudi glavni zavorni cilinder bili očiščeni in obnovljeni, pa je zadeva še kar enaka. Dejansko izgleda, kot da bi ob popuščanju ročke v sistemu nastal podtlak, ki bi batke potegnil nazaj (kot je to normalno pri biciklih s hidravličnimi disk zavorami).

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

 

Imam aprilijo rs 125 letnik 2004 in sicer imam en problem pri fergazerju čisto spodaj ko je en šrauf po domače je zraven ena taka mala luknica in čez tisto lukno mi teče bencin ko se peljem 100m to  začne ven TEČT prav tečt ne cankat in nevem kaj bi bil to vzrok in kako to odpravit če ma kdo kako rešitev al pa se spozna na to

Na dnu lončka je vijak za izpust bencina in teh lončkov ( spodaj na fergazerju ). Poglej tist vijak za izpust če je dobr privit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti vijak čist spodaj je vredu samo zraven tega vijaka je taka mala luknica in tam ni nič gor in tam teče bencin ven v curku.. mogoče bi mogel bit kaka cev gor natakjena ali bilo kaj nevem. sem čisto nov glede tega zato bi bil vesel vsake ideje.. lepa hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je tista luknjica oddušek. V tem primeru ti iglica na plovčku ne zapira dovoda bencina v lonček ( plovček zatika, obrabljena iglica oz kaka smet).

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Doma imam težave z zadnjim kolesom Honde cr250 letnik 1999. In sicer nabavil sem nove ležaje za kolo ker z starmimi je zadnja felna imela luft sem in tja. Zdaj z novimi tega nisem odpravil in sem šel gledat in je tako.V utor na felni gre noter najprej ležaj nato pa semering na drugi strani pa sta dva ležaja in semering. Problem je v tem da ima ležaj zražnost na zunanji strani in to nekje milimeter. zdaj večji ležaj pa niti nebo možno spraviti noter ker več kot je širok semering tako ali tako ne gre in ta nov ležaj gre lepo na tesno skozi tisti del kjer je semering pol pa pade v svojo ležišče tam pa je lufta milimeter. Na felni mi tisti utor ne deluje obrabljen ker je tak lepo na oko pa čist enakomerno. In na obeh straneh je popolnoma enako. Zdaj mogoče da pride kaj noter v utore ali kako jaz ne vem ker imam prvič delo s kross motorjem zato bi prosil za pomoč katerega ki je mogoče že kaj to popravljal.

Se mi pa zdi skoraj nemogoče da bi bila vsa tri ležišča ležajev na felni tolko enakomerno zrabljena.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je tista luknjica oddušek. V tem primeru ti iglica na plovčku ne zapira dovoda bencina v lonček ( plovček zatika, obrabljena iglica oz kaka smet).

Točno tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj lahko naredim v tem primeru?w

Odvijači vplinjač in ščisti vodilo plovčka,trojan ti je lepo vse povedal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo kje se dobi drsne puše (pri nas oz prek neta)?

Rabu bi za vilice in sicer dimenzij: 38x42x12 ter 37x39x20 (notranji premer x zunanji premer x višina)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pzdrav!

Mam samo eno vprašanje, a kaj vpliva na motorju, če je zračni filter narobe obrnjen, kot bi moral biti?, Moj je bil dol obrnjen namesto gor. Je pa K&N filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sprašuješ zato ker ti ne polni akumulatorja? pa si ziher da je alternator oz. navitje? ker pri teh mopedih je hiba oz. serijska napaka v reglerjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojio staro kišto je bil 290 eur original. Sam se ga naročil iz amerike za 100 dolarjev s poštnino plus davek še plačaš pri nas okoli 110 eur ali nekaj podobnega me je stalo. Drugače pa sem dal starega tudi previtlat prvič stalo me je 50 eur v mariboru pod pohorjem ampak je držalo leto dni in pol spet. v drugo mi je pa šel še regler zraven.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj ko sem prišel s fure, sem slučajno pogledal čeljusti prednje zavore. Opazil sem, da se desna čeljust kar malce premika, oziroma ni fiksna tako kot leva, Izgleda, kot da bi bila zadeva nekako ( odšraufana ), saj se premika sem in tja za kakšen milimeter. Vijaki so vsi zategnjeni, tako da nimam pojma kaj bi to bilo!? Sedaj ne vem, ali tako mora biti, ali pa se je nekaj odtegnilo!? Sedaj se kar bojim voziti, saj cvikam da mi bo prednja zavora crknila in bom šel v kakšen graben. Prosim za pomoč in nasvete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!