Dr_Jakob Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Bremzer, če nimaš kej konstruktivnega dodat debati, bodi tiho pa pojdi brat drugo temo.
RSTDRIVER Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Sprednja bremza. Od sproščenega dokler ne prime, torej "prosti bremz", tako rečeno... moje prav takole: vse še original; merjen pomik konice zavorne ročice proti balanci do prvega upora (takrat kolo dvignjen v zrak štekne): položaj odmikača=1, frejlauf: 2,5cm (za primerjavo: tuono to naredi po 1,3 cm)..... tkole na uč.... če te ne zafrkavajo tesnila... je odmikač OK?; al pa mogoče še enkrat luftat od spodej navzgor? mogoče je pa res možno, da predobro tečejo batki in jih povratni cuk olja preveč umakne (???? tole tud sam slišim prvič.... ????)
thumper Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 sklopka na zajlo / pletenico .. kar malce pretrda... ali mi prime takoj na začetku / spusti na koncu in v višjih prestavah zdrsava ... če prenastavim - malce zategnem zajlo pa že drži .... lamele ? vzmeti ? ali kar oboje ?? hvala lp thumper
klopko Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Če zastopim sedaj ročko stisneš skoraj do konca da zablokira(prej pa je po kakem cm-ju )? Preveri da si res dobro odzračil,ko sem jaz menjal olje sem tudi sam odzračil 2dl olja vsakič ko sem stisnil je blo brez zraka,ampak je pa bil nekje v samem cilindrčku na ročici in me je j......! Pol pa sem še 1x vse skup spustil ven prepihal in na novo nalil . Potem je bilo OK! Da bi pa povratni tok ob izpustu ročice tok batke potegnil nazaj je pa meni tud smešno! (no sicer pa vse je možno)
Dr_Jakob Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Če zastopim sedaj ročko stisneš skoraj do konca da zablokira(prej pa je po kakem cm-ju )? Preveri da si res dobro odzračil,ko sem jaz menjal olje sem tudi sam odzračil 2dl olja vsakič ko sem stisnil je blo brez zraka,ampak je pa bil nekje v samem cilindrčku na ročici in me je j......! Pol pa sem še 1x vse skup spustil ven prepihal in na novo nalil . Potem je bilo OK! Da bi pa povratni tok ob izpustu ročice tok batke potegnil nazaj je pa meni tud smešno! (no sicer pa vse je možno) Hec je v tem, da bremze HUDO dobr primejo, tko k bi morale... sama logika pravi, da če bi bilo slabo odzračeno, bi slabš prijele... samo praznega hoda je preveč. Pa odzračeno je bilo konkretno. Da bi se kje skrival še kak mehurček, skoraj ne verjamem.
yamaha Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Hec je v tem, da bremze HUDO dobr primejo, tko k bi morale... sama logika pravi, da če bi bilo slabo odzračeno, bi slabš prijele... samo praznega hoda je preveč. Pa odzračeno je bilo konkretno. Da bi se kje skrival še kak mehurček, skoraj ne verjamem. Če imaš luft notri boš slej ko prej ugotovil
klopko Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Sej pr men je tud kolo zablokiral ampak ampak res skoraj da na koncu ko sem stisnil. Hec je bil v tem pri meni (moje mišlenje) Prej je bil DOT3 tekočina jaz pa sem dal DOT4 Pa sem mislil da je to kej uplivalo ,zato sem potem s5 spustil ven pa dal tako kot je original pa je blo isto! Sj pravim po pol ure ubadanja z ročko in zračenjem in tresenjem same ročke do butanja mi je uspelo prepričat da je cilinderček na polno zajel tekočino,in to veš kako!? Nalil sem polno posodico tekočine čez položil robček in pihnil (ustvaril pritisk )itak treba pazit da ne pihneš zraka not Ne vem kaj na ti rečem probaj še 1x zgubit nimaš kaj razen s5 3 deci tekočine in nekaj živcev!
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Lp Imam aprilijo rs 125 letnik 2004 in sicer imam en problem pri fergazerju čisto spodaj ko je en šrauf po domače je zraven ena taka mala luknica in čez tisto lukno mi teče bencin ko se peljem 100m to začne ven TEČT prav tečt ne cankat in nevem kaj bi bil to vzrok in kako to odpravit če ma kdo kako rešitev al pa se spozna na to
danci1973 Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 moje prav takole: vse še original; merjen pomik konice zavorne ročice proti balanci do prvega upora (takrat kolo dvignjen v zrak štekne): položaj odmikača=1, frejlauf: 2,5cm (za primerjavo: tuono to naredi po 1,3 cm)..... tkole na uč.... če te ne zafrkavajo tesnila... je odmikač OK?; al pa mogoče še enkrat luftat od spodej navzgor? mogoče je pa res možno, da predobro tečejo batki in jih povratni cuk olja preveč umakne (???? tole tud sam slišim prvič.... ????) Pri meni se batki odmaknejo od ploščice tam za nekaj desetink mm vsak, pa še sama ploščica se malo odmakne od diska. In ko začnem vlečt ročko, se mora najprej batek dotaknit ploščice, nato ploščica diska - in vse to je 'prazen hod', šele potem pa zadeva začne bremzat in se na ročku začuti pritisk. Zdaj imam boljši telefon, pa bom posnel še v HD, da se bo dejansko kaj videlo. Da je zato krivo 'predobro čiščenje', je seveda bila šala, ampak pravega vzroka in načina, kako to odpraviti, žal še nisem našel. So pa tako čeljusti kot tudi glavni zavorni cilinder bili očiščeni in obnovljeni, pa je zadeva še kar enaka. Dejansko izgleda, kot da bi ob popuščanju ročke v sistemu nastal podtlak, ki bi batke potegnil nazaj (kot je to normalno pri biciklih s hidravličnimi disk zavorami). D.
MARJA Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Lp Imam aprilijo rs 125 letnik 2004 in sicer imam en problem pri fergazerju čisto spodaj ko je en šrauf po domače je zraven ena taka mala luknica in čez tisto lukno mi teče bencin ko se peljem 100m to začne ven TEČT prav tečt ne cankat in nevem kaj bi bil to vzrok in kako to odpravit če ma kdo kako rešitev al pa se spozna na to Na dnu lončka je vijak za izpust bencina in teh lončkov ( spodaj na fergazerju ). Poglej tist vijak za izpust če je dobr privit.
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 tisti vijak čist spodaj je vredu samo zraven tega vijaka je taka mala luknica in tam ni nič gor in tam teče bencin ven v curku.. mogoče bi mogel bit kaka cev gor natakjena ali bilo kaj nevem. sem čisto nov glede tega zato bi bil vesel vsake ideje.. lepa hvala
trojan69 Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 (popravljeno) Možno da je tista luknjica oddušek. V tem primeru ti iglica na plovčku ne zapira dovoda bencina v lonček ( plovček zatika, obrabljena iglica oz kaka smet). Popravljeno April 24, 2013. Popravil trojan69 Kmet2 1
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 In kaj lahko naredim v tem primeru?w
Dejanx Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Dober dan! Doma imam težave z zadnjim kolesom Honde cr250 letnik 1999. In sicer nabavil sem nove ležaje za kolo ker z starmimi je zadnja felna imela luft sem in tja. Zdaj z novimi tega nisem odpravil in sem šel gledat in je tako.V utor na felni gre noter najprej ležaj nato pa semering na drugi strani pa sta dva ležaja in semering. Problem je v tem da ima ležaj zražnost na zunanji strani in to nekje milimeter. zdaj večji ležaj pa niti nebo možno spraviti noter ker več kot je širok semering tako ali tako ne gre in ta nov ležaj gre lepo na tesno skozi tisti del kjer je semering pol pa pade v svojo ležišče tam pa je lufta milimeter. Na felni mi tisti utor ne deluje obrabljen ker je tak lepo na oko pa čist enakomerno. In na obeh straneh je popolnoma enako. Zdaj mogoče da pride kaj noter v utore ali kako jaz ne vem ker imam prvič delo s kross motorjem zato bi prosil za pomoč katerega ki je mogoče že kaj to popravljal. Se mi pa zdi skoraj nemogoče da bi bila vsa tri ležišča ležajev na felni tolko enakomerno zrabljena. LP
Kmet2 Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Možno da je tista luknjica oddušek. V tem primeru ti iglica na plovčku ne zapira dovoda bencina v lonček ( plovček zatika, obrabljena iglica oz kaka smet). Točno tako. daneb 1
Kmet2 Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 In kaj lahko naredim v tem primeru?w Odvijači vplinjač in ščisti vodilo plovčka,trojan ti je lepo vse povedal daneb 1
trojan69 Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 Ve kdo kje se dobi drsne puše (pri nas oz prek neta)? Rabu bi za vilice in sicer dimenzij: 38x42x12 ter 37x39x20 (notranji premer x zunanji premer x višina)
micostrelec Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 Pzdrav! Mam samo eno vprašanje, a kaj vpliva na motorju, če je zračni filter narobe obrnjen, kot bi moral biti?, Moj je bil dol obrnjen namesto gor. Je pa K&N filter.
erciona Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 Koliko pride nov alternator? Okvirna cena. Motor: Suzuki gsxr 600, 2006.
k0ci Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 sprašuješ zato ker ti ne polni akumulatorja? pa si ziher da je alternator oz. navitje? ker pri teh mopedih je hiba oz. serijska napaka v reglerjih
erciona Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 Sem siguren, je pri mehaniku, pa me znima približno okvirna cena... Za obnovljenega in delo, me pride 250€.
Dejanx Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Za mojio staro kišto je bil 290 eur original. Sam se ga naročil iz amerike za 100 dolarjev s poštnino plus davek še plačaš pri nas okoli 110 eur ali nekaj podobnega me je stalo. Drugače pa sem dal starega tudi previtlat prvič stalo me je 50 eur v mariboru pod pohorjem ampak je držalo leto dni in pol spet. v drugo mi je pa šel še regler zraven. LP
Fadil Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Včeraj ko sem prišel s fure, sem slučajno pogledal čeljusti prednje zavore. Opazil sem, da se desna čeljust kar malce premika, oziroma ni fiksna tako kot leva, Izgleda, kot da bi bila zadeva nekako ( odšraufana ), saj se premika sem in tja za kakšen milimeter. Vijaki so vsi zategnjeni, tako da nimam pojma kaj bi to bilo!? Sedaj ne vem, ali tako mora biti, ali pa se je nekaj odtegnilo!? Sedaj se kar bojim voziti, saj cvikam da mi bo prednja zavora crknila in bom šel v kakšen graben. Prosim za pomoč in nasvete!
trojan69 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Kolker se spomnem ima tenerejka zavorne batke samo na eni strani? Če je tako je to normalno, ker se čeljust premika po vodilih. Poskusi stisnit zavoro-bi morala bit čeljust spet fiksna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se