Fadil Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Kolker se spomnem ima tenerejka zavorne batke samo na eni strani? Če je tako je to normalno, ker se čeljust premika po vodilih. Poskusi stisnit zavoro-bi morala bit čeljust spet fiksna. Imaš prav! Ko stisnem prednjo zavoro je desna čeljust fiksna! Torej tako mora biti in je vse OK!?
trojan69 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Ja-če je čeljust plavajoča-ima batke samo na eni strani. Na spodnjem linku je kratka simulacija. Ko stisneš zavoro batki pritisnejo ob disk ter hkrati premaknejo celo čeljust po vodilih ter jo fiksirajo. Ko je pa zavora sproščena ma pa mičkeno hoda.
snetkladu Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Živjo! mene pa zanima, koliko Nm je potrebno za šponanje ketne za odmične gredi pri Husqvarni TC 250, 2010. Vijak je označen z oranžno puščico.
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Evo sem vzel fergazer dol in evo to je ta lukna in se mi zdi da je vse skupaj zanič je tako ali se motim? prilagam sliko
trojan69 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 (popravljeno) Tole je verjetno oddušek. Odvij tist velik vijak opa snemi šalčko pa boš vidu. Če gre cevka do vrha šalčke potem naredi tko kot sem ti prej napisal. Poglej če se plovšeč zatika, če je v ležišče iglice prišla kaka smet oz. če je iglica obrabljena lahko pa da je luknja za izpust goriva iz šalčke,.. odpro pa poslikaj. Popravljeno April 26, 2013. Popravil trojan69
SpiZek Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Tole je verjetno oddušek. Odvij tist velik vijak opa snemi šalčko pa boš vidu. Če gre cevka do vrha šalčke potem naredi tko kot sem ti prej napisal. Poglej če se plovšeč zatika, če je v ležišče iglice prišla kaka smet oz. če je iglica obrabljena lahko pa da je luknja za izpust goriva iz šalčke,.. odpro pa poslikaj. Tisti velik vijak je samo za dizo in nima funkcije da drži šalčko na fergazr. Da boš snel šalčko boš moral odšraufati še 2 šraufa z zgornje strani. Kolikor se spomnem fergazrja od RS-ke je tole res oddušek.
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 In kaj bi mogo zaj naredit da nebi več bencin skozi to malo črno lukno teko če smem vprašat tak čist kr sem res čisto novi
hajoktejn Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Dihtmaso k je odporna na bencin al pa kniping not zapodis
thumper Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 In kaj bi mogo zaj naredit da nebi več bencin skozi to malo črno lukno teko če smem vprašat tak čist kr sem res čisto novi razstavi in očisti iglo od plovčka! kot ti je bilo zapisano... drugače pa si poglej tukaj : http://www.scribd.com/doc/59112127/Aprilia-Rs125-1999-2004-Service-Manual daneb 1
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Ja eni zaj rečete da morem spucat en pa kr dihtmaso not ki je odporna na bencin al kaj zaj.. je sploh kaj narobe da je ta luka tam? sploh nebi smela bit lukna al kako ?
hajoktejn Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 nared tko k sta ti napisala no ... mal smetim k mi je dowgcajt
ludiluka Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Kolo nabavi ker vidim da je motor preveč zakompliciran za tebe naredi kar sta ti napisala trojan in thumper SLVR 1
danci1973 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Pri meni se batki odmaknejo od ploščice tam za nekaj desetink mm vsak, pa še sama ploščica se malo odmakne od diska. In ko začnem vlečt ročko, se mora najprej batek dotaknit ploščice, nato ploščica diska - in vse to je 'prazen hod', šele potem pa zadeva začne bremzat in se na ročku začuti pritisk. Zdaj imam boljši telefon, pa bom posnel še v HD, da se bo dejansko kaj videlo. Da je zato krivo 'predobro čiščenje', je seveda bila šala, ampak pravega vzroka in načina, kako to odpraviti, žal še nisem našel. So pa tako čeljusti kot tudi glavni zavorni cilinder bili očiščeni in obnovljeni, pa je zadeva še kar enaka. Dejansko izgleda, kot da bi ob popuščanju ročke v sistemu nastal podtlak, ki bi batke potegnil nazaj (kot je to normalno pri biciklih s hidravličnimi disk zavorami). Evo, sem posnel še v HD... Odmik ploščice od diska je bil cca. 0,18 mm - in če je podobno še na drugi strani, je to potem če skoraj 0,4mm... Če sem merilne lističe pustil noter, se je prosti hod ročke zmanjšal za 1/2. D.
k0ci Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 zdaj pa z lističi izmeri še, če je na celem disku enak odmik ploščic .....pomojem se tu skriva ´skrivnost vakuuma´, ki naj bi potegnil batke nazaj v čeljust
danci1973 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 zdaj pa z lističi izmeri še, če je na celem disku enak odmik ploščic .....pomojem se tu skriva ´skrivnost vakuuma´, ki naj bi potegnil batke nazaj v čeljust Misliš na zvit disk? Na posnetku se disk ne vrti... D.
danci1973 Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 (popravljeno) Misliš na zvit disk? Na posnetku se disk ne vrti... Si mogoče mislil, da je disk na zunanjem robu tanjši kot na notranjem? Tudi to ni, sem zmeril z mikrometrom... D. Popravljeno April 27, 2013. Popravil danci1973
thumper Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Kaj se nihče ne spomni več kako je imeti sklopko na zajlo? Resme matra kaj bi moral zamenjati ker imam naštelano glih za glih pa še to mi potem sklopka zdrsne ko pridejo obrati v četrti nad 7200... daneb 1
Cartman Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 za vikend mi je honda mal nagajala. vzgala in normalno delala je prvih 120Km, po naslednjih 80 pa ni vec vzgala-baterija crknila. zjutraj je blo treba bump-startat, in cez 20Km je zadeva spet spilala normalno. Uzigala je brez problemov. tudi danes je startala BP. baterija je nova, kleme so ciste in trdno pricvrscene. bojim se da me heca regler. a lahko kdo napise minimalne vrednosti ki jih moram zmerit ko je: ugasnjen motor uzgan motor uzgan motor+uzgane luci Hvala
hajoktejn Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 (popravljeno) Zna bit tud stator ... Med 13,5 in 14,8 (pri 5000 rpm) mora filat. Tle mas "fault finding chart" pa mal potestiraj. http://www.electrosport.com/technical-resources/diagnosis-center/fault-finding-guide sicer pa je pri teh masinah tak problem precej pogost. Popravljeno April 29, 2013. Popravil hajoktejn
kawasa Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Po zimskem počitku in menjavi filtrov, svečk in olja sem zagnal motor in naredil nekaj km. Problem se je pojavil pri počasnem padanju obratov iz višjih na obrate prostega teka (cca 1300). Pri parkiranem motorju (navijanje gasa) in med vožnjo (sklopka) traja kakšni 2 sekundi, da obrati padejo z 3000-4000 obratov na 1300. Kje bi lahko bil problem? Lansko leto je bilo še OK. Fergazerja nisem nič drkal...
TBoxer Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Nekaj se igračkam z vbrizgom, minimalno spreminjam parametre, pa ker nimam možnosti merjenja AF razmerja, bi le to opazoval glede na barvo svečke. Po koliko kilometrih se opazi sprememba barve na svečki, da je mešanica pre-revana oz pre-bogata? lp
trojan69 Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Po zimskem počitku in menjavi filtrov, svečk in olja sem zagnal motor in naredil nekaj km. Problem se je pojavil pri počasnem padanju obratov iz višjih na obrate prostega teka (cca 1300). Pri parkiranem motorju (navijanje gasa) in med vožnjo (sklopka) traja kakšni 2 sekundi, da obrati padejo z 3000-4000 obratov na 1300. Kje bi lahko bil problem? Lansko leto je bilo še OK. Fergazerja nisem nič drkal... Poglej če se zajla lapo vrača. Drugač pa možno da je treba očistit šiberje ter njihova ležišča. Taki simptomi se pojavljajo tudi pri razštelanih fergih oz ventilih ter če kje vleče ˝fouš luft˝. Nekaj se igračkam z vbrizgom, minimalno spreminjam parametre, pa ker nimam možnosti merjenja AF razmerja, bi le to opazoval glede na barvo svečke. Po koliko kilometrih se opazi sprememba barve na svečki, da je mešanica pre-revana oz pre-bogata? lp Tuki razlaga sicer za ATV-ampak kr dobra fora, če maš svečke dost dostopne, da jih lahko hitro menjaš. Drugač pa se na površini elektrode kar hitro pojavi sloj, nisem pa nikoli meril v kolikšnem času/razdalji. https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DhF3tGEFQ1ZA&ei=pKx_UaLRJ47asgarpoCYAw&usg=AFQjCNFMqXr2YinfsIQB7zOIR0R6V1iodw&sig2=wwGZRb-GUV3F2zx7oHuZ6A
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Glede tistega mojga problema z fergazerjom . Eni mi pravijo da bi gor mogla bit neka cevka drugi mi govorite da ga naj očistim sem očisto pa še vedno isto.. ma kdo res kako idejo al pa je mogoče že mel isti problem...
trojan69 Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Poglej če iglica na plovčku dobr zapira, možno tud da je izrabljena, možno da se plovček zatika itd... lahko da je gor v originalu cevka. Ampak zgolj z razloga, da ti bencin v takem priemru ne teče po mašini-je speljana mimo mašine na tla. še vedno ne sme puščat. P.S.-poglej po youtubu si najprej mal poglej delovanje fergov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se